Skocz do zawartości
RogerWhite

Metal Gear Solid 4: Guns of The Patriots

Rekomendowane odpowiedzi

Kojima się z nami bawi i tyle :). To Snejk jest, tyle że młodszy niż powinien być. Chyba Kojima chciał nam pokazać jak wyglądałby Senjku gdyby był młody (młodszy) niż w czasach fabuły czwartej części. Takie jest moje zdanie. A tak w ogóle to wątpię żeby ta scena znalazła się w grze (samo ukrycie przed strażnikami może tak ale sam finał już niekoniecznie a już raczej na bank bez twarzy młodego Snejka). To miało być po prostu zabawne i jest. Pewnie Mistrz chciał też zaznaczyć że tak jak w każdym MGSie były zabawne momenty tak i w tym możemy liczyć na małe zabawne "smaczki". I fajnie, rozluźniamy powagę sytucji (w końcu to wojna jest).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kojima się z nami bawi i tyle :). To Snejk jest, tyle że młodszy niż powinien być. Chyba Kojima chciał nam pokazać jak wyglądałby Senjku gdyby był młody (młodszy) niż w czasach fabuły czwartej części. Takie jest moje zdanie. A tak w ogóle to wątpię żeby ta scena znalazła się w grze (samo ukrycie przed strażnikami może tak ale sam finał już niekoniecznie a już raczej na bank bez twarzy młodego Snejka). To miało być po prostu zabawne i jest. Pewnie Mistrz chciał też zaznaczyć że tak jak w każdym MGSie były zabawne momenty tak i w tym możemy liczyć na małe zabawne "smaczki". I fajnie, rozluźniamy powagę sytucji (w końcu to wojna jest).

Widziales w ktoryms z trailerow MGS postac, ktora nie pojawila sie w grze? Ja nie - a Kojima nigdy nie zmienia sposobu trailerowania.

 

Kilka zasad to:

-Trailer zawsze na silniku z gry, pokazujacy poziom grafiki taki sam jak prezentuje gra

-Trailer zlozony ze scenek przerywnikowych z gry

-Czasem sa dodatkowe animacje - jak trailer MGS3 i nawiazanie do GTA:Vice City, ale...

-nigdy nie ma w trailerze postaci, ktorej by nie bylo potem w grze.

 

To samo mowiono o Raidenie i MGS3, a jak sie okazało był Raidenovitch i był normalna postacia w grze.

 

To jest IMO snake i imo jest on w wieku tego z MGS1. Jak wiadomo, Snake sie starzeje szybciej, bo jest klonem i juz w MGS2 jest sporo starszy. Ja podejrzewam ze ciało Big Bossa z plakatu z E3 2005 przyda sie do odwrocenia procesu starzenia i rozbijania DNA Snake'a. Zrobia jakąś miksture czy cos i sie snake zregeneruje az do momentu gdy osiagnie wiek Big Bossa, w ktorym zostało pobrane jego dna do zklonowania Snake'a i wlasnie pod koniec gry bedziemy juz biegac mlodym snake'iem.

 

IMO przemawia za taką teorią:

-wszyscy co byli na plakacie narazie sie pojawili

-nie bylo innej istotnej postaci w trailerze, ktorej na plakacie nie było

-na plakacie był tylko snake i tylko big boss - po cos big boss tam był, wiec IMO cialo czy tez dna big bossa pozwoli snake'owi zregenerować ciało.

-kojima powiedzial, ze w grze bedziemy grac tylko jedną postacią

 

 

Napewno zweryfikuje moja teorie, gdy np. wyjdzie trailer gdzie bedzie dwoch snake'ow stalo obok siebie, czy nawet rozmawialo ze sobą - to bedzie znaczyc, ze to nie jest ta sama osoba. Ale narazie sie tego trzymam.

 

Jest jeszcze jedna mozliwosc - ten mlody snake - mogl byc to skin do wyboru postaci w grze Multiplayer, bo MGS4 ma miec podobno super ten tryb... jeszcze lepszy niz w MGS3:S

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są różne teorie i chociaż to co piszesz wydaje się trochę nieprawdopodobne to jednak w MGSie nigdy niczego ne można być pewnym ;).

Mimo to czegoś się uczepię ;). Napisałeś że wszyscy z plakatu byli w trailerach, BŁĄD. Widziałeś gdzieś Vampa? Ja nie a on też jest na plakacie ;).

Trochę poczytałem i coś mnie zastanawia. Podobno w grze ma się pojawić motyw VR. Snake będzie się mógł przenosić przy pomocy specjalnych gogli do VR i tam eleminować wrogów (cokolwiek miałoby to oznaczać). Zresztą poczytajcie sobie to (przetłumaczony artykuł z najnowszego Famitsu). Trochę dziwne bo jak oglądałem trailer to nic o VR nie wyłapałem (a przeczytałem że w trailerze jest scena z VR....Hmmm, to może ja mam inny filmik, ściągany z IGNu...).

Jeżeli tak to jedyne co mi przychodzi na myśl co do tege młodego Snejka to to, że może to scena z VR (coś jak w Matrixie, możesz wyglądać jak chcesz). Ale to tylko kolejna teoria która pewnie do niczego nie prowadzi. Pomyślałęm też o czymś innym. Może ta szpryca co sobie Snejku strzela w pierwszym trailerku powoduje że jego przyspieszone starzenie się odwraca i staje się młodszy na jakiś czas. Problem w tym, że nic takiego nie było widać po aplikacji tego cuda więc to raczej odpada. No i ten "młody" nie ma wąsów ale ma lekką brodę, "stary" ma wąsy ale nie ma brody.....Dużo pytań i zero odpowiedzi. Cały Kojima ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jak w wieku tego z MGS1?!?! Przeciez tam byl mlodziukti, a na tych nowych trailerach jest juz siwy.

obejrzyj ostatni trailer z TGS do końca :) sie zdziwisz ;p

 

Mimo to czegoś się uczepię ;). Napisałeś że wszyscy z plakatu byli w trailerach, BŁĄD. Widziałeś gdzieś Vampa? Ja nie a on też jest na plakacie ;).

moj bład :P zle napisalem to, co chcialem przekazac :P

 

chodzilo mi o to, ze nikogo oprocz tych z plakatu osob na trailerze nie widzielsmy. Nie widzielismy wszystkich z plakatu, ale tez nikogo ponad to co na plakacie :] no! ;p

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że pozostaje nam jedynie czekać na więcej oficjalnego info. Wcześniej padł przykład o Raidenie w MGS3 i pomyślałem....może "tan ktoś" na końcu tego filmiku maskę nosi ;). Raiden bawi się w Snejka ;)?

 

Pojawiły się pewne spekulacje że gra może się jednak nie ukazać w 2007 roku a dopiero w 2008. Przeczytałem to na stronie do której link podałem w moim poprzednim poście, Jednocześnie jednak Kojima na konferencji na TGS powiedział że ich celem jest wydać grę jeszcze w 2007 roku (znowu rzeczona strona i info z niej). I niby fajnie ale coś czuję że znowu otrzymamy dwie wersje. Pierwszą "normalną" i drugą np. po roku, z toną bonusów albo minimalnych poprawek, które ze względu na brak czasu nie trafiły do tej "pierwszej" wersji...No i nie wiem co mam myśleć. Po MGS i Itegralu, MGS2 i Substance, no i po MGS3 i Subsistence pewnie czeka nas MGS4 i (kto zgadnie ;) ?)...Chyba wolałbym poczekać na produkt pełniejszy niż płacić dwa razy za to samo ale inaczej....Konami też bawi się w wyciąganie kasy, zresztą jak większość developerów. Przykre.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cofam moja teorie :)

 

postać ktora biegnie, udaje posąg i dostaje pozniej kupe na twarz, ma pod maską siwe wlosy - wystają one i widac to na jednej ze scen, dlatego to nie moze byc młody snake o brązowych wlosach.

 

Ale kto to jest? Nie jest to snake stary chyba tez, bo warto zauwazyc, ze po "zamianie" ze tak powiem w twarz mlodego snake'a, ta nie ma bandany. Mało tego. Na poczatku trailera jak stary snake lezy i udaje martwego i sie podnosi po tym jak Mech przeszedl, TEŻ NIE MA BANDANY. A na pozostalej czesci trailera ma bandane. Pozatym, gdy sie podnosi na początku trailera, to znika ma brud z twarzy!!! tak jakby ten ktoś, kto tam leżał udawał twarz snake'a. Wiec moze są jakies dwie rozne postacie... Moze rzeczywiscie to Raiden, ktory teraz udaje snake'a :P TVD masz moze racje ;) Tymbardziej ze z trailera z E3 widac, ze Raiden ma wlosy, takiej długosci ze gdyby założył taką maskę, to wystawały by dokladnie w taki sam sposob, jak wystają :)

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To Kojima tak robi żeby do końca nic nie było pewne. Pamiętam trailer z MGS3 i tam też w niektórych momentach widzieliśmy Snejka noszącego np. uniform w miejscu gdzie w grze tego uniformu NIE MOŻNA mieć założonego (i to żadnego żeby było lepiej). Że nie wspomnę o oku. Wiesz pewnie o co mi chodzi ;).

 

Z tym znikajacym brudem z twarzy to też zaraz to zauważyłem. Ja widzę dwie opcje. Albo to jest jakaś niedoróbka programistów że kamuflaż działa nawet na twarzy (wątpię) albo w tym miejscu w grze Snejk powinien mieć założoną maskę a jedynie na potrzeby filmiku wstawiono tu model twarzy bez maski (nie zmieniając ustawień kamuflażu przez co zadziałał on na część niedozwoloną czyli gołą twarz.....albo maska cały czas tam była ale jej kanał Alpha odpowiedzialny za przezroczystość został tak ustawiony, że nie było jej widać ale efekt działania był już widoczny....teraz pojechałem :unsure: ).

 

Bandana, tu jest jeszcze ciekawiej. Po MGS3 wiem, że możemy mieć kilka "wersji" Snejka. (z Bandaną albo bez). W MGS3 jest to wytłumaczone fabularnie. Może i tutaj tak będzie. Ale znowu na potrzeby filmiku nie ma chyba problemu aby zdjąć bandankę i zamieszać nam w głowach ;). Jeszcze pomyślałem o tym że kiedyś Kojima mówił, że MGS4 będzie się dziać w różnych miejscach na świecie...Może w jednej misji jest z Bandanką a w innej nie.....

 

Do wyboru do koloru....full option.

 

EDIT: A co do końcówki. Ciekawe czemu nie widać jak...hmm..."ten ktoś" zdejmuje maskę. Przez chwilę nie widać głowy ale żadna ręka nie ściąga maski z głowy. Kamera idzie do góry i już tej maski nie ma. Ewentualnie może ta maska jest w stanie przyjmować wygląda innych osób. Tyle że chyba nie ma w niej otworu na usta (jakby włożył tam papierosa?)....

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze teorii dotyczacych mlodego Snejka jest wiele to i ja dorzuce moja:

 

Z tego co pamietam to w MGS Liquid mowil ze dzięki ciału Big Boss`a jest mozliwe zatrzymanie tej calej degeneracji... do tego przypomina mi sie dziwna scena z wczesniejszego trailera gdzie Snejk salutuje przed grobem(prawdopodobnie Big Boss`a) i w tym momencie przylatuje Otacon z Campbellem i inforuje go ze "znalezlismy go..." Wiec nie zdziwie sie jesli Snake rzeczywiscie odmlodnieje :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WAŻNE: Pamiętacie link to przetłumaczonego artukułu z Famitsu który podałem w jednym z wcześniejszych postów? Okazało się że to FAKE!!!

 

Przeprosiny

Chcemy Was bardzo serdecznie przeprosić za umieszczenie tekstu Artykuł z Famitsu. Okazał się być on niczym więcej jak zwykłym oszustwem. Jest nam szalenie przykro, że daliśmy się nabrać, a co za tym idzie nabraliśmy i Was.

Dlaczego popełniliśmy taki błąd? Cóż, ostatnio gdy dostaliśmy info w które ciężko było uwierzyć, czyli opis postaci z MGS3, okazał się być on prawdziwy i od tamtej pory wszelkie informacje, które wyciekają nie są dla nas aż takim zaskoczeniem. Niestety tym razem się pomyliliśmy. Jeszcze raz bardzo Was przepraszamy i obiecujemy, że to się już więcej nie powtórzy.

Przypomnę linka jeżeli ktoś nie czytał :http://www.mgs.imro.pl/readarticle.php?article_id=417

 

Teraz jednak sam nie wiem na czym polegał fake. Czy na tym, że to ktoś sobie po prostu zmyślił czy też samo Famitsu podało lipne informacje :unsure: . Czy to znaczy że nie będzie VR (jak dla mnie to nawet lepiej)?

 

Zresztą na końcu artykułu Kojima ujawnia przed jakim grobem salutuje Snake (oczywiście jeżeli to fake to jest to bzdura która od początku mi nie pasowała).

 

Czas na spoiler. Jeżeli nie przeszedłeś choć raz MGS3 to NIE CZYTAJ bo pewnego pięknego dnia gdy i Tobie będzie dane zagrać w tą grę cały pierwiastek zaskoczenia PRZEMINIE!!!

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Snake miał rzekomo salutować przed grobem The Boss ale ze względu na perturbacje fabuły MGS3, The Boss nie mogłaby być pochowana w USA (no chyba że Snake salutuje przed grobem w jakimś innym kraju w co wątpię)

 

@HaNz

Coś musi być na rzeczy skoro w tej części ma się pojawic Naomi Hunter. Przecież to ona "zrobiła" FoxDie i "zaprogramowała" go tak żeby zabijał wybrane osoby (w tym Snake'a). Snake się nigdy nie pozbył FoxDie tylko jego siła by żyć była tak silna, że dał radę się jej powstrzymać (tak wywniskowałem z końcówki MGS1). Teraz jako klon Big Bossa, który starzeje się szybciej niż zwykli ludzie pewnie już nie może przeciwstawiać się wirusowi (jego naturalna odporność słabnie ze starości). Zakładam że Naomi przygotowuje dla Snake'a te zastrzyki wspomagające ale zmian nie da się już tak łatwo zatrzymać (o ile w ogóle). Jedyne co mi nie pasuje to to, że MUSI istnieć szczepionka na FoxDie. Ocelot nie zginął a do tego w "posłowiu" w MGS1 gdy gada z prezydentemm pada stwierdzenie "Yes, I have a Vaccine" ale (co jeszcze ciekawsze) ta kwestia pada TYLKO w Remake'u MGS'a 1 na GameCube (oglądałem filmik z tym dialogiem i nie przypominam sobie żeby w oryginale na PSX Ocelot mówił coś takiego). Powstaje pytanie, czemu Snake nie może dostać szczepionki? Może rozchodzi się o te już zaawansowane zmiany w ciele Snake'a ale znowu czemu nie mógł jej wziąć wcześniej....

 

To jest kwestia która zastanawia mnie najbardziej. Jeżeli w MGS4 nie pojawi się jakieś sensowne wytłumaczenie (nawet złożone z jednego zdania) to uznam to za jeden spory bug w tej całej opowieści :-| . Nara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sporo screeny full HD.

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_20.jpg

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_16.jpg

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_17.jpg

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_01.jpg

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_02.jpg

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_03.jpg

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_04.jpg

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_05.jpg

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_06.jpg

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_07.jpg

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_08.jpg

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_09.jpg

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_10.jpg

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_11.jpg

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_12.jpg

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_13.jpg

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_14.jpg

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_15.jpg

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_18.jpg

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_22.jpg

http://image2.ruliweb.com/data/news7/09m/t...ps3/mgs4_23.jpg

 

To nie jest grób The Boss (bo została ono na polu kwiatow), ani Big Boss'a (ciało BB jest gdzies przetrzymywane i napewno pojawi sie w MGS4 bo było na plakacie). Jest to grób prawdziwych patriotow, oddanych bez reszty krajowi. Ma on poprostu symbolizować grób The Boss, bo ona wlasnie taka była. Dlatego BB salutuje do tego grobu na końcu 3ciej części.

 

A co do odmlodzenia Snake'a to ja mam ciagle taka nadzieje. Po cos to cialo BB tam bedzie w tej grze. Ale raczej ta postac udajaca posag to nie mlody Snake, bo jak mowilem - z pod maski wystają siwe/białe włosy.

Edytowane przez .:Solid_Snake:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Linki nie działają (Not found).

 

Może nie chodzi o BigBossa czy jego ciało a tylko o mentalność, duchową obecność a nie fizyczną. Wiesz, Outer Heaven i te sprawy ;). Ale Twojej teori nie wykluczam.

 

Jeszcze coś mi przyszło do głowy. Ile Ocelot ma lat? bo coś chyba stary już powinien być :blink: (z 70 lat jak nic). Zresztą szukam różnych info o datach ale czasami są one rozbieżne. Np. kiedy dokładnie (rok) miał miejsce incydent na Shadow Moses? Raz gdzieś czytałem ze w 2010 a gdzie indziej że w 2004....Dodatkowo gdzieś wyczytałem że Snake w MGS4 będzie miał 43 lata ("urodził się" w 1972 więc akcja powinna być w 2015 roku). Szukam info dalej ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tam możecie besztać..

 

Grałem tylko w 1 i 2jke i muszę powiedzieć, że jakoś mnie nie wciągneła ;)

Jeżeli dostane w ręke czwartą część to sprawdze aczkolwiek nie będe biegał i szukał owej gry... Imo poprostu szkoda zachodu, jest wiele bardziej interesujących pozycji (bądź będą :) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najnowszy wywiad z Kojimą

 

http://mgs.imro.pl/readarticle.php?article_id=445

 

czyli

-mlody snake bedzie - a kto to bedzie naprawde to przekonamy sie po tym jak zagramy

-bedzie sie akcja dziala na bliskim wchodzie, ameryce poludniowej i wschodniej europie

-beda dwunozne meatl gear'y zarowno zle, jak i neutralne.

 

zreszta - czytajcie wywiad ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na www.gametrailers.com można dorwać zremasterowany trailer MGS4 z E3 2006 (tan gdzie Snake salutuje nad grobem i walczy z Gearami). Normalnie nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie to, że ta "nowa" wersja" działa nieporównywalnie płynniej niż "oryginał" puszczany na E32k6. Wystarczy obczaić stary trailer a później nowy żeby zobaczyć że to jak porównywać dzień do nocy. Wreszcie potyczka/ucieczka Snake'a przed gearami jest płynna :D. Zastanawia mnie tylko czy to po prostu Konami coś pomajstrowało ze starym filmikiem (uzupełnili brakujące klatki :P ) czy po prostu jest on jakby "wyrenderowany" od nowa na nowszym buildzie gry (oby to drugie). Za drugą opcją przemawia też fakt że nawet w nowym filmiku zdarzają się półsekundowe "freezy" (coś jakby animacja się na chwilę zakrztusiła) ale porównując to do starego filmiku ten jest i tak rewelacyjnie płynny. Niestety jako minus tego filmiku podam że dźwięk to jakaś pomyłka (przytłumiony, o dziwo w starym było znacznie lepiej). No i filmik NIE JEST w HD :(.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten nowy trailer, to ten bez logo PS3? Może odpalany na dev-kit'cie x360, stąd ta płynna praca? :lol:

 

http://polygamia.pl/konami#comments

;)

Może ;). Chociaż w takim razie spodziewałbym się jednak jakichś różnic w grafie a czegoś takiego raczej nie widać (poza płynnością, poza tym większość gier na PS3 jest bledsza niż ich Xboxowe wersje, ten filmik nie był jakiś "ciemny"). Zresztą IMO MGS4 wyjdzie na X360 ale pewnie z obsuwą (w stylu Konami jest wypuścić "lepszą" wersję później, czemu nie poszerzyć wtedy docelowych platform?). Pytanie tylko czy taka konwersja wyjdzie grze na dobre. Tzn. MGS2:Substance wylądował na pierwszym iXie ale co z tego skoro gra była mniej płynna (na silniejszej konsoli...lol, wyszła nieudolność programistów...albo wielkie przywiązanie kodu do architektury PS2, ja bardziej stawiam na to drugie). Tak czy inaczej, Konami za dużo by straciło robiąc TAKĄ grę tylko na PS3. Teraz też tak sobie pomyślałem że MGS2 wychodził kiedy liczba konsol PS2 nie byłą jakaś porywająca, może i dlatego postanowili wtedy wydać Substance'a żeby zarobić na tym drugi raz. Później kiedy liczba konsol PS2 w domach była już naprawdę duża, Xbox był w tyle to Konami wypuściło MGS3 tylko na PS2 (może im się bardziej opłacało już wtedy). Ale to wszystko gdybania.

Mi to wisi czy MGS4 będzie tylko na PS3 czy nie. Tą grą powinni się cieszyć wszyscy (chociaż to byłby już prawdziwy knockout dla Sony). Pozdro.

 

EDIT:

 

BTW: co do "jasności" filmików. Obczajcie to. Nowy filmik jest bledszy od starego, i co ciekawe IMO zmniejszono HDR (co już tym bardziej pasowałoby pod wersję na PS3 bo przecież PS3 jest słabsza od wszystkomogącego X360, taki joke ;) ). Tylko czy różnice nie pochodzą też od zastosowanych kodeków (nie znam się na tym)? IMO, fajniej wyglądał "stary" (kolory). Nara.

Edytowane przez TrueVanDal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.ps3news.com/forums/playstation-...06-a-75718.html

 

moze rzeczywiscie PS3 utraciło exlusywność?

 

Jesli tak, to byłby gwóźdź do trumny PS3, bez kitu.

a ja sie ciesze.

takie cos nawet z opoznieniem na x360 by sycilo.

bende zlosliwy ale bardziej wole pad od x-a do czegos takiego jak mgs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.ps3news.com/forums/playstation-...06-a-75718.html

 

moze rzeczywiscie PS3 utraciło exlusywność?

 

Jesli tak, to byłby gwóźdź do trumny PS3, bez kitu.

Gwóźdź do trumny fajne stwierdzenie :D Ale nie przesadzajmy to że wyjdzie na Xboxa360 znaczy że Konami zaczyna liczyć się z tą konsolą lub doszło w końcu do wniosku że jak narazie start PS3 jest trochę nieudany i i musieli znaleźć jakiś inny rynek zbytu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko że nikt jeszcze tutaj nie napisał że Konami oficjalnie zdementowało jakiś czas temu pogłoski jakoby MGS4:GotP miał się pojawić na czymkolwiek innym niż PS3. Tylko że to zamiast uciąć spekulacje je dodatkowo zwiększyło. Do tego teraz ten filmik i brak loga PS3 (chociaż na stronie edycji z okazji dwudziestolecia serii logo PS3 jest wymienione a nie ma nic innego). IMO to będzie exlusive ale może on dotyczyć tylko "standardowej" edycji (tak jak MGS2:SoL był exclusivem dla PS2 ale MGS2:S już nie...kumacie analogię?). IMO XO dostanie swojego MGS4 w "jakiejś" formie ale raczej na bank z obsuwą. I faktycznie to mógłby być olbrzymi cios dla Sony. Jest jedna rzecz która mnie denerwuje, skoro gry z PS3 tracą ekskluzywność na rzecz XO to czemu zazwyczaj nie działa to w drugą stronę?? Gdybym miał PS3 to z chęcią zagrałbym np. w Dead Rising. Czemu tak się nie dzieje? Przecież dla developerów to też dodatkowa kasa a dla posiadacza XO to już będzie "staroć" więc nic nie tracą (nie będzie o co sie "rzucać"). Tego nie kumam i nie pochwalam (wyjątek od reguły stanowi Kayne and Lynch który stracił ekskluzywność na XO i robiony jest też na PS3). IMO exclusivy powinny pochodzić w 99% od wewnętrznych oddziałów danej korporacji a reszta powinna być multiplatformowa. Ale to tylko moje zdanie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest jedna rzecz która mnie denerwuje, skoro gry z PS3 tracą ekskluzywność na rzecz XO to czemu zazwyczaj nie działa to w drugą stronę?? Gdybym miał PS3 to z chęcią zagrałbym np. w Dead Rising. Czemu tak się nie dzieje? Przecież dla developerów to też dodatkowa kasa a dla posiadacza XO to już będzie "staroć" więc nic nie tracą (nie będzie o co sie "rzucać"). Tego nie kumam i nie pochwalam (wyjątek od reguły stanowi Kayne and Lynch który stracił ekskluzywność na XO i robiony jest też na PS3). IMO exclusivy powinny pochodzić w 99% od wewnętrznych oddziałów danej korporacji a reszta powinna być multiplatformowa. Ale to tylko moje zdanie...

Wiele wyjaśni ten artykuł ->Linky

W skrócie ,każdy developer musi odpalić M$ czy to Sony pewną sumę od każdej sprzedanej kopii gry, jeśli zdecyduje się na exclusiv na daną konsolę , może liczyć na obniżenie swoistego podatku, lub jego całkowite zniesienie.Biorąc pod uwagę ilość konsol na rynku developer zdecyduje się na port na którym najlepiej zarobi.I tak dochodzimy do sedna problemu, liderem jest Wii potem X360 a potem Ps3.Obecnie strategicznym portem jest dla większości devów jest X360, choć Wii nieźle namieszał na rynku.Z PS3 jest o tyle złożona sytuacja ,że wiele z nich niekoniecznie zostało zakupione do gier, przecież PS3 to wciąż najtańszy(?) odtwarzacz Blu-Ray.To dodatkowo wpływa na decyzje wydawców,devów, gdyż ilość sprzedanych konsol, nie jest równa ilości graczy.Takiego problemu nie ma z Wii i X360 , docelowo to maszynki do gier-po prostu to konsole ,ktore nie usawają super maszynki do wszystkiego.

 

a to fragment artu:

" For every game sold, the console maker gets a cut, usually a pretty hefty cut, but the exact amount is a closely guarded secret. When I was writing for the Atari Jaguar, it was about $5 per cartridge, and the grapevine tells me the number now is about $10-15 per disk sold.

 

This number is highly negotiable, if you are a big name dev house and you are willing to put out your app exclusively for one console, this fee can be negotiated down or even away in rare cases. The little guys, well, they get shafted. In any case, for the sake of argument, I will assume the console makers get $10 per game sold, and zero for big name exclusive games.

 

One more tidbit to toss at you, I have been told by a bunch of people that dev costs are painful on the new consoles, the 360 and PS3 specifically. If a game for the older XBox1 or PS2 cost $5 million to make, the 360 is about double that or theoretically $10 million. The killer here is that the PS3 dev costs are between 2-3 times that of the 360 and about 5x that of the Xbox1 or PS2. Ouch.

 

Now, getting back to the feedback part of the circle, if you are a dev, you want to write your game for a large potential audience of paying customers. Assuming you get $20 per game sold, and a game costs $10 million to develop, you need to sell half a million copies to break even. If you don't, well, you won't be in this business for long.

 

If your new game, Killer Death Robots 999 appeals enough to 10% of the people out there who eventually buy it, you can work out the numbers pretty quickly. If the console has a million units in circulation, you will sell about 100K copies and lose your shirt. If it has 10 million units out there, you stand to make a lot of cash, and at 100 million units, well, call me, I am more than willing to be adopted at this stage in my life.

 

Basically what it comes down to is the more units a console maker has out on the market, the more willing game companies are going to be to write for it. Even if you make a stinker, if there are 100 million consoles out there, you will probably make a profit, there are a percentage of people who will buy anything. Conversely, if you make the best game in the world that everyone buys, if there are 100K consoles out there, you will still not make any net profit.

 

There is a big mushy middle ground here, and that has to do with how much effort you expend on each version of a game written for multiple platforms. If the 360 has 10 million units and the PS3 1 million, you can do the math. Write it for the 360 and spend $10 million, but only port it to the PS3 if you can do the port for under $1 million.

 

This is where a lot of the death spiral side of things comes in. If you don't have enough consoles out there, people will not write games for your super 31337 system, or at best do a crappy port to it. This means the console with the most units will get the better games."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na reszcie zostało oficjalnie potwierdzone: 11 lipca na targach E3 ujrzymy długo wyczekiwany trailer MGS 4. W dodatku ów filmik będzie w końcu w pełnej wersji angielskiej, co oznacza że usłyszymy w nim głos Davida Haytera w roli Old Snake'a. Natomiast sam trailer będzie pokazywany jednocześnie na konferencji Sony oraz Konami. I jeszcze jak by tego było mało to wyjaśniła się sprawa niżej zapowiedzianej demonstracji MGS 4 która odbędzie się 24 lipca na Metal Gear 20th Anniversary Party - już wiemy iż zobaczymy tam grywalną wersję gry na PlayStation 3. Tak więc po długim okresie braku porządnych informacji na temat Guns of the Patriots będziemy mieli okazję w ciągu jednego miesiąca aż dwukrotnie obcować z przygodami Solida. A skąd to wszystko wiadomo? Oczywiście z kolejnej czwartkowej 47 sesji KP Report.(...)

Nic tylko czekać :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...