walker214 Opublikowano 18 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2005 (edytowane) Witam,mam takie pytanko: Ile trzeba miec wypalonych pixeli zeby moc oddac lapka do serwisu? Edytowane 18 Września 2005 przez walker214 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manux Opublikowano 18 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2005 Witam,mam takie pytanko: Ile trzeba miec wypalonych pixeli zeby moc oddac lapka do serwisu? 1655677[/snapback] Warunki gwarancji sa publicznie dostepne na ich stronie. Pisze tam wyraznie ze nie moze byc wiecej jak cztery uszkodzone piksele na milion. Uszkodzony to niekoniecznie calkiem wypalony piksel, wystarczy ze jest cos nie tak przynajmniej z jedna skladowa. Policz ile pikseli ma twoja matryca i latwo wyliczysz ile musisz miec pikseli zeby moc oddac na gwarancje. Jak latwo policzyc dla matryc XGA (mniej niz milion pikseli) wystarczy 4 piksele, dla WXGA (wiecej niz milion) bedzie to juz chyba minimum 5. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walker214 Opublikowano 18 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2005 Dzieki..i sorki za wygodnictwo..Liczylem ze mi ktos pomoze i sie nie przeliczylem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HUMMER Opublikowano 18 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2005 tak, ale jest tez taki szczegol, ze jak podzielisz ekran na 9 rownych prosokatow to w srodkowym nie moze byc wiecej niz jeden uszkodzony piksel. a teraz info nie na 100%, bo juz nie pamietam;) pod pojeciem uszkodzonego piksela acer uznaje takze subpiksele (w tym wlasnie centralnym obszarze). pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manux Opublikowano 18 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2005 (edytowane) tak, ale jest tez taki szczegol, ze jak podzielisz ekran na 9 rownych prosokatow to w srodkowym nie moze byc wiecej niz jeden uszkodzony piksel. a teraz info nie na 100%, bo juz nie pamietam;) pod pojeciem uszkodzonego piksela acer uznaje takze subpiksele (w tym wlasnie centralnym obszarze). pozdrawiam. 1655898[/snapback] No jakby nie bylo piksel z walnietym nawet jednym subpikselem jest pikselem uszkodzonym :) Edytowane 18 Września 2005 przez manux Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AKURAT Opublikowano 18 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2005 ja jak kupowalem lapka - Fujitsu Simens to koles w sklepie powiedzial ze teraz robia takie matryce ze zadko wyskakuja jakies badpixele wczesniej to sie bardzo czesto zdazalo a teraz to juz zadko wiec sie zapytalem ile musze miec badpixeli zebym mogl dac do reklamacji a on mowi ze nawet jak wyskoczy 1 subpiksel to mam odrazu przynosic chyba ze mi to nie przeszkadza :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manux Opublikowano 18 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2005 ja jak kupowalem lapka - Fujitsu Simens to koles w sklepie powiedzial ze teraz robia takie matryce ze zadko wyskakuja jakies badpixele wczesniej to sie bardzo czesto zdazalo a teraz to juz zadko wiec sie zapytalem ile musze miec badpixeli zebym mogl dac do reklamacji a on mowi ze nawet jak wyskoczy 1 subpiksel to mam odrazu przynosic chyba ze mi to nie przeszkadza :) 1656277[/snapback] Jak sie mówi "talk is cheap" :) Ten sprzedawca pewni dobrze wie ze wprowadzanie cie w blad nic go nie bedzie kosztowac. Gwarantem jest tutaj producent a nie sprzedawca i sprzedawca wogole nie przejmuje sie sprawami serwisowania laptopow FSC (oczywiscie w rozumieniu gwarancji, bo sprzedawca tez odpowiada za wady towaru ale juz na innej podstawie). Niekiedy niektore sklepy maja gest i wymieniaja sprzet jesli badpiksel pojawi sie zaraz po zakupie. Oni i tak taki egzemplarz sprzedadza nastepnemu klientow, ktory byc moze takim defektem nie bedzie sie wogole przejmowac. Nie spotkalem jednak nigdy takiego sklepu ktory wymienilby ci na takiej podstawie sprzet juz jakis czas uzywany, noszacego sladu uzytkowania, ktorego nie beda mogli sprzedac jako nowego. Uzywalem Fujitsu-Siemensa Amilo przez dwa lata, mialem jednego badpiksela na ekranie(czerwona skladowa nie dzialala) i wiem ze nie biora takiego czegos na gwarancje. Warunki maja podobne jak w Acer, informacja jest dostepna na ich stronie : Gwarancja nie obejmuje: ... błędy pikseli w przypadku ekranów notebooków oraz monitorów ciekłokrystalicznych w granicach klasy błędów II według ISO 13406-2 Ta norma ISO podaje troche bardziej skomplikowane warunki niz poprostu ilestam pikseli na milion, dokladny opis znajduje sie tutaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...