Skocz do zawartości
zaba1978

Dzwiek Dolby Digital

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam moze takie niepozorne pytanie, a wiec posiadam amplituner yamaha htr-5630, podlaczone do niego 5 glosnikow(bez subwoofera), a wszystko(amplituner) podlaczone mam przez wyjscie/wejscie cyfrowe do karty muzycznej audigy jednym kablem i teraz aby uzyskac dzwiek przestrzenny z filmow to musze zakupic subwoofer??Jestem zielony w tych sprawach :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

subwoofer słuzy jedynie do dopełnianai pasma w zakresie niskich czętsotliwosci oraz do wytwarzania w Twoim domu efektów specjalnych :]. Sam dzwięk przestrzenny tworzony jest jedynei za pomocą głosników satelitarnych. Subwoofer pomożę Ci jedynie zatrząś domem podczas wybuchów, strzałów etc... jednak ja tam sobie kina domowego be subwoofera nie wyobrażam :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja juz naprawde nie wiem co moze byc grane stery mam kx`y, w mixerze w kx mam ustawione w ac3 na spdif1(aby kx`y nie dekodowaly dzwieku ac3, tylko amplituner), film odtwarzam w subedit i jak dam w ac3filter tak jak widac na screenie to dzwiek mam:

 

 

Dołączona grafika

 

A jak juz zmienie, aby amplituner dekodowal dzwiek na dolby digital to glosu nie ma :mur:

 

 

Dołączona grafika

 

 

Juz sobie poradzilem :wink:

Edytowane przez zaba26

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor