TYTAN74 Opublikowano 27 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2005 :mur: Jestem laikiem informatycznym co ostatnio przysporzyło mi kłopotów z konfiguracją odpowiedniego sprzętu do mojej wielkiej pasji jaką są symulatory lotnicze. Uparłem się koniecznie na LCD 19" i muszę go mieć. ( mam 2000zł) Problem tkwi w tym że nie wiem jaką markę wybrać i na jakie parametry zwrócić uwagę. Trzy dni gmyrania w necie pogłębiły tylko moją frustrację. Jedyne co wpadło mi w oko to Samsung SyncMaster 930BF i stąd moje kolejne pytanie - czy moja karta graficzna da mu radę? ATHLON 64 3000+BOX s.939 VENICE;GIGABYTE GA-K8NF-9 nFORCE 4s.939; GIGABYTE GeForce 6600GT 128 MB PCI-E GV-NX66;2x512 MB (400 MHZ); SEAGATE 160 GB 7200 SATA 8 MB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alepajonki Opublikowano 27 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2005 Chyba najlepszy będzie Samsung SyncMaster 913N za 1569 złotych. Od kiedy to karta graficzna nie pociągnie jakiegoś monitora? Chyba chodziło ci o złącze.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TYTAN74 Opublikowano 27 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2005 Venice:) Czy mógłbyś rozwinąć temat tego złącza?Co do tego monitora - to co z brakiem dvi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...