ZONK000 OC Opublikowano 30 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2005 CZEŚĆ Mam problem. Zaczolem niedawno korzystanie z mandrake 10,1. Ściągnołem kilka instalek (w tym jave) o rozszerzeniu bin i nie mam pojęcia jak to zainstalowac! Klikając na ikonce nic sie sie uruchamia, zero reakcji! Myśle ze zapewne trzeba urzyć jakiegoś wiersza poleceń ale nie mam pojęcia jak to zrobić. PROSZĘ O POMOC!! Z góry DZIĘKI!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Goomba Opublikowano 30 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2005 Z terminala... sh plik.bin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZONK000 OC Opublikowano 1 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2005 No dobra spróbuje, ale prosił bym bardzo dokładnie(krok po kroku) bo jestem początkujący :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulo Opublikowano 1 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2005 W używaniu google też jesteś początkujący ? http://www.google.com/linux?hl=en&lr=&q=ja...cja&btnG=Search http://www.google.com/linux?hl=en&lr=&q=ho...ava&btnG=Search Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZONK000 OC Opublikowano 1 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2005 no bylem na tych stronkach i nadal sobie z tym rady nie dalem :-( moja wersja javy to: jre-1_5_0_04-linux-i586-rpm.bin BYŁBYM NIEZMIERNIE WDZIĘCZNY JAKBY KTOŚ NAPISAŁ KONKRETNE POLECENIE JAKIE MAM WPISAĆ W TERMINALE(CO DO LITERKI) :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...