ShotgunXC Opublikowano 5 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2005 (edytowane) Nie wiem dokladnie, czego dotyczy problem, domyslam sie, ze czegos zwiazanego z karta graficzna, ale czy to sterowniki, czy kwestia ustawienia czegos w Windowsie? Bledy wygladaja nastepujaco... W demo Call of Duty 2 moge grac tylko na zaproponowanej konfiguracji, jezeli zmienie chocby rozdzielczosc, podczas ladowania misji gra wywala mnie do windy i pokazuje blad: <?xml version="1.0" encoding="UTF-16"?><DATABASE><EXE NAME="cod2sp_s.exe" FILTER="GRABMI_FILTER_PRIVACY"> <MATCHING_FILE NAME="CoD2SP_s.exe" SIZE="1822720" CHECKSUM="0x5950866C" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" LINK_DATE="09/22/2005 00:14:09" UPTO_LINK_DATE="09/22/2005 00:14:09" /> <MATCHING_FILE NAME="gfx_d3d_x86_s.dll" SIZE="1843200" CHECKSUM="0x2DF77460" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" LINK_DATE="09/22/2005 00:02:56" UPTO_LINK_DATE="09/22/2005 00:02:56" /> <MATCHING_FILE NAME="mss32.dll" SIZE="370688" CHECKSUM="0x64BB8310" BIN_FILE_VERSION="3.0.0.0" BIN_PRODUCT_VERSION="3.0.0.0" PRODUCT_VERSION="6.5e" FILE_DESCRIPTION="Miles Sound System" COMPANY_NAME="RAD Game Tools, Inc." PRODUCT_NAME="Miles Sound System" FILE_VERSION="6.5e" LEGAL_COPYRIGHT="Copyright (C) 1991-2003, RAD Game Tools, Inc." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x0" VERFILETYPE="0x1" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" UPTO_BIN_FILE_VERSION="3.0.0.0" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="3.0.0.0" LINK_DATE="03/18/2003 01:15:28" UPTO_LINK_DATE="03/18/2003 01:15:28" /></EXE><EXE NAME="gfx_d3d_x86_s.dll" FILTER="GRABMI_FILTER_THISFILEONLY"> <MATCHING_FILE NAME="gfx_d3d_x86_s.dll" SIZE="1843200" CHECKSUM="0x2DF77460" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x0" LINKER_VERSION="0x0" LINK_DATE="09/22/2005 00:02:56" UPTO_LINK_DATE="09/22/2005 00:02:56" /></EXE><EXE NAME="kernel32.dll" FILTER="GRABMI_FILTER_THISFILEONLY"> <MATCHING_FILE NAME="kernel32.dll" SIZE="1012224" CHECKSUM="0xABFFD815" BIN_FILE_VERSION="5.1.2600.2180" BIN_PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2180" PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2180" FILE_DESCRIPTION="Biblioteka DLL klienta Windows NT BASE API" COMPANY_NAME="Microsoft Corporation" PRODUCT_NAME="System operacyjny Microsoft® Windows®" FILE_VERSION="5.1.2600.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158)" ORIGINAL_FILENAME="kernel32" INTERNAL_NAME="kernel32" LEGAL_COPYRIGHT="© Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone." VERFILEDATEHI="0x0" VERFILEDATELO="0x0" VERFILEOS="0x40004" VERFILETYPE="0x2" MODULE_TYPE="WIN32" PE_CHECKSUM="0x1048EA" LINKER_VERSION="0x50001" UPTO_BIN_FILE_VERSION="5.1.2600.2180" UPTO_BIN_PRODUCT_VERSION="5.1.2600.2180" LINK_DATE="08/04/2004 07:43:46" UPTO_LINK_DATE="08/04/2004 07:43:46" VER_LANGUAGE="Polski [0x415]" /></EXE></DATABASE> We 3DMarku jest z kolei (na rozdzielczosci 1024 x 768, na 800 x 600 dziala prawidlowo): Sprzęt to: - Intel Pentium IV 360 3.0 GHz - Gigabyte 8N-SLI Pro - 2x Spectec 512 MB DDR2 533 Mhz - Samsung 160 GB 7200 rpm SATA II (nie wiem, czy sie przyda, ale zawsze lepiej podac za duzo niz za malo ;) ) - Gigabyte GeForce 6200 128 MB DDR, PCI-E System to oczywiscie WinXP SP2 PL Edytowane 5 Października 2005 przez ShotgunXC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inesian Opublikowano 5 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2005 mam dikladnie ten sam problem z 3dm2k5 od czego to moze zalezec? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 5 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2005 (edytowane) Czy ten 6200 to nie jakas wersja Turbo Cache, albo inne ustrojstwo ? Czy ten 9500pro to nie wersja 64mb ? Jesli odpowiedzieliscie tak, to chyba bledy sa spowodowane brakiem wystarczajacej ilosci pamieci wideo. Edytowane 5 Października 2005 przez ath Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShotgunXC Opublikowano 6 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2005 Czy ten 6200 to nie jakas wersja Turbo Cache, albo inne ustrojstwo ? Czy ten 9500pro to nie wersja 64mb ? Jesli odpowiedzieliscie tak, to chyba bledy sa spowodowane brakiem wystarczajacej ilosci pamieci wideo. 1685278[/snapback] Jest to Turbo Cache, jest na to jakies rozwiazanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inesian Opublikowano 6 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2005 Czy ten 9500pro to nie wersja 64mb ?nie, moj radek ma 128MB/128bit Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjabrzyk Opublikowano 9 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2005 to chyba nie pamiec bo ja na swoim gf2mx z 64mb na pokladzie grałem w demko CoD 2 8) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShotgunXC Opublikowano 19 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2005 (edytowane) Czesciowo byla to chyba kwestia TC, wymienilem karte na Leadtek Winfast PX 6600 (GF 6600) PCI-E. 3DMark zdany pomyslnie, natomiast z demem Coda 2 taki sam problem. Gra laduje sie i gdzies mniej wiecej w polowie wywala do windy z bledem pokazanym na screenach powyzej. Edytowane 18 Listopada 2005 przez ShotgunXC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...