Skocz do zawartości
latino-ino

Problem Z Podłączeniem Śledzia Usb

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam płytę główną Shuttle AK31A i chciałem rozszerzyć jej możliwości o kolejne gniazda USB. Kupiłem na aukcji śledź USB, ale niestety wtyczka nie pasuje do płyty głównej. Płyta główna obsługuje USB 1.1 i ma 10 pinów (2x5), natomiast wtyczka od śledzia 9 pinów (4+5 – jeden otwór jest zaślepiony).

 

Czytałem na http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=106873&hl= że może pomóc przedziurawienie zaślepionego otworu, ale nie jestem pewny czy w moim wypadku jest to możliwe.

 

Chodzi o to, że kabelki w śledziu USB mają inny rozkład niż na płycie głównej (nie znam się na tym, ale przypuszczam tak po przejrzeniu instrukcji od płyty głównej).

 

Proszę o odpowiedź czy wystarczy przedziurawić tą zaślepkę, czy może przestawić również kabelki we wtyczce ze śledzia.

 

Załączam rysunki instrukcji, kabelka i płyty głównej:

Płyta główna

Kabelek - kabelki

Kabelek - dziurki

Kabelek - wtyczka

Instrukcja

Instrukcja - pin 1 na płycie

 

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oooo!!! I to się nazywa konkretne podejście do problemu!!! Aż miło z takim uczestnikiem pracować :)

 

Niestety nie możesz podpiąć tej wtyczki bezpośrednio ponieważ masz inne wejście na śledziu a inne na MOBO. Po krótce opiszę Ci jak sobie z tym poradzić.

Dołączona grafika

Jest to widok wtyczki od USB śledź widzianej z góry. Kolory w kwadracikach oznaczają kolor wetkniętego kabelka (poza siwym. Siwy to brak kabelka).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.