Gość Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 z tego co widzę wg mnie jest dobrze [od strony wizualnej], no ale jakby inaczej skoro odpowiednia ekipa pracuje nad grą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 z tego co widzę wg mnie jest dobrze [od strony wizualnej], no ale jakby inaczej skoro odpowiednia ekipa pracuje nad grą. Ja bym powiedzial ze wizualnie jest przecietnie , mamy rok 2008 dla przypomnienia i karty graficzne o mocy ponad jednego Teraflopa . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) Wizualnie jest apetycznie ;). Dokładnie wystarczająco na rctw2. I raczej bedzie dobrze to chodzić skoro kolesie powiedzieli ze wersje na klocka,ps3 i pc bedą takie same ;]. Ja bym tylko na pc dodał większe tekstury i tyle. Mnie bardzo cieszy ten cytat: Raven wouldn't say much about multiplayer, other then that there wont be co-op and that it'll follow in the footsteps of Wolfenstein: Enemy Territory. W skrócie multi bedzie oparty na W:ET. [ciach!]A MAĆ O TAK :D :D. ŻAL tylko, że już nie będę miał tyle czasu na gre jak za czasów rctw i et (po 6-8h dziennie ;o). Ten Shroud to przypomina mi troche motyw przejścia do świata spektralnego (czy tam jakiego ;p) w Soul Reaver'rze (btw kapitalna jest animacja tego w dwójcie :P). No i kolejne info ze skanów: raczej tej gry nie powinniśmy sie spodziwać w tym roku ale są malutkie szanse ;p. Edytowane 14 Lipca 2008 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Ja bym powiedzial ze wizualnie jest przecietnie , mamy rok 2008 dla przypomnienia i karty graficzne o mocy ponad jednego Teraflopa . i rynek, ktory nie daje gwarancji ze gra ukazujaca sie na jedna tylko platforme zarobi odpowiednia ilosc pieniedzy. A nie widze zeby w zapowiedziach bylo wspomniane o dwoch roznych wersjach gry , na PC i na X360. powiem wiecej, spodziewam sie ze gra jest tworzona najpierw z mysla o dzialaniu na X360 zwazywszy na zamknieta architekture tego systemu, pozniej przygotowana zostanie wersja na komputery osobiste. Gdyby nowy Wolf byl tworzony od poczatku z mysla o architekturze PC, mozna by bylo zaszalec , a tak nie jestem co do tego pewny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) i rynek, ktory nie daje gwarancji ze gra ukazujaca sie na jedna tylko platforme zarobi odpowiednia ilosc pieniedzy. A nie widze zeby w zapowiedziach bylo wspomniane o dwoch roznych wersjach gry , na PC i na X360. powiem wiecej, spodziewam sie ze gra jest tworzona najpierw z mysla o dzialaniu na X360 zwazywszy na zamknieta architekture tego systemu, pozniej przygotowana zostanie wersja na komputery osobiste. Gdyby nowy Wolf byl tworzony od poczatku z mysla o architekturze PC, mozna by bylo zaszalec , a tak nie jestem co do tego pewny. To jest troche dziwne. Multi platformowe tytuły to imo najlepsze rozwiązanie (jest po prostu fair) tylko przygotowywanie wersji na każdą platformę powinien sie zajmować inny team (tak jak to było w przypadku Bioshocka i wyszło kapitalnie dla klocka i dla PC (np był inny interface dla PC i dla klocka, gra świetnie chodziła na PC (wystarczyło mieć dwujajowca i 8600gt/7900gs aby w full pograć)). Niestety są też krapy typu lost planet. "Kruko" Software jeszcze nigdy mnie nie zawiódł (no może poza średnim q4 ;]) wiec licze ze przydzielą sobie odpowiedze teamy i ludzi na odpowiednie miejsca aby na każdej platformie sie grało fajnie. To tak na boku :P Szkoda ze dziś na E3 raczej Wolfa nie ujrzymy (dopiero jutro albo w środe) ;p. Jakby co E3 sie zaczeło - od konferenic MS. http://e3.gamespot.com/live.html?tag=topsl...topslot;title;1 Edytowane 14 Lipca 2008 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) Wolfa robią połączone ekipy Raven i id, czyli w sumie tak samo jak z Q4 Edytowane 14 Lipca 2008 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) i rynek, ktory nie daje gwarancji ze gra ukazujaca sie na jedna tylko platforme zarobi odpowiednia ilosc pieniedzy. A nie widze zeby w zapowiedziach bylo wspomniane o dwoch roznych wersjach gry , na PC i na X360. powiem wiecej, spodziewam sie ze gra jest tworzona najpierw z mysla o dzialaniu na X360 zwazywszy na zamknieta architekture tego systemu, pozniej przygotowana zostanie wersja na komputery osobiste. Gdyby nowy Wolf byl tworzony od poczatku z mysla o architekturze PC, mozna by bylo zaszalec , a tak nie jestem co do tego pewny. Bardzo mądrych słów używasz. Ale wytłumacz mi to irytujący człowieku o co Ci chodzi ? Jaka zamknięta architektura ? Chodzi Ci o wielkość map, które mogą (ale nie muszą) być ograniczone, ze względu na małą ilość ramu w X360 ? Chodzi Ci o to jak będzie wyglądało multi na Xbox Live i jak przy tym (wg. ciebie) ucierpi wersja na komputery osobiste. ? Wytłumacz o co ci biega, bo nie rozumiem ;) Na razie proponuje nieco ochłonąć i poczekać na relacje z E3. Ja czekam na przyjemną i grywalną nawalankę za czasów właśnie RCTW czy Soldier Of Fortune i Medal Of Honor... ;) Bez zagłębiana się w fabułę. Po prostu czysta grywalność przy ładnej oprawie audio-wizualnej ;) Edytowane 14 Lipca 2008 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Zostawcie juz Satou , niech ma swoj swiat :) a co do fotek to grafa mi sie bardzo podoba,podobnie jak projekty postaci,wierze ze bedzie naprawde udanym tytulem nowy Wolf :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 15 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2008 (edytowane) Bardzo mądrych słów używasz. Ale wytłumacz mi to irytujący człowieku o co Ci chodzi ? Jaka zamknięta architektura ? Chodzi Ci o wielkość map, które mogą (ale nie muszą) być ograniczone, ze względu na małą ilość ramu w X360 ? Chodzi Ci o to jak będzie wyglądało multi na Xbox Live i jak przy tym (wg. ciebie) ucierpi wersja na komputery osobiste. ? Wytłumacz o co ci biega, bo nie rozumiem ;) jezeli masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem, to daruj sobie zlosliwe komentarze. Napisalem wlasna opinie a ty masz jakies problemy znowu. Zamknieta architektura konsoli oznacza konkretna konfiguracje pod ktora tworzony jest kod. Wkoncu kazdy X360 ma te same bebechy. Graficy wiedza ile pamieci maja do dyspozycji, jakich funkcji moga uzyc, dostaja konkretne narzedzia itd. itp. Na PC sprawa nie jest juz taka prosta. Mnogosc sprzetu i sterownikow tylko zwieksza zakres prac nad kodem gry, co pociaga dodatkowe koszty. W grach na PC mozesz zmieniac detale graficzne w kazdym tytule przez co gra moze albo zyskac, albo stracic. Zalezy od zespolu ktory pracuje nad danym tytulem. Wymagania tez niekiedy nie odzwierciedlaja jakosci wizualiow ktore mozna podziwiac w grze. Podsumowujac - tworzenie gier na konsole jest tansze i wygodniejsze. Sam microsoft podczas konferencju przyznal ze wydawanie gier na PC jednoczesnie z premiera na X360 to dla nich strzal w stope. dragonlore - chciales blysnac ? ogolnie zluzujcie troche, wiele osob widze ma jakies problemy z uszanowaniem wypowiedzi kogos z odmiennym punktem widzenia. Edytowane 15 Lipca 2008 przez satou Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 15 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2008 (edytowane) Dobra ok może źle to odebrałem. ;) Skupiałem się bardziej na grze, a nie sprzęcie (tj. konsoli) co opisałem w poprzednim poście, a tobie chodziło o co innego co zresztą wiem i się z tym zgadzam. Edytowane 15 Lipca 2008 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 15 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2008 Podsumowujac - tworzenie gier na konsole jest tansze i wygodniejsze. Sam microsoft podczas konferencju przyznal ze wydawanie gier na PC jednoczesnie z premiera na X360 to dla nich strzal w stope. Wystarczy coś powiedzieć o Xbox 360 i już leci gromadka posiadaczy i sie kłóci. A skąd tyś to wziął? To jest kompletną bzdurą tworzenie gier na PC jest o wiele tańsze. Zacytuję coś z innego forum co pisałem mając przed sobą sprawozdanie firmy która zajmuje się analizami takich rzeczy "Zrobienie i wydawanie gier na konsolach jest o wiele droższe min. trzeba płacić duże pieniądze za SDK i MS oraz Sony trzeba płacić za licencję przez co produkcja jednej gry na PC wynosi od 1$ do 3$ a na konsoli około 13$. Między innymi dlatego od jednej GRY sprzedanej na PC trochę więcej kasy wpada do kieszeni developerów.". Chodzi tu o wyprodukowanie jednej gry ( fizycznie) chodzi o pudełka, płyty, okładki itp. Z tego co wiem wszystkie firmy produkujące gry ( nie piszące ich) są pod kontrolą MS i Sony i mogą sobie żądać ile chcą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surix Opublikowano 15 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2008 Ja bym powiedzial ze wizualnie jest przecietnie , mamy rok 2008 dla przypomnienia i karty graficzne o mocy ponad jednego Teraflopa . Przeciętnie? Wystarczy MSoftowy DX10 i ten teraflop w magiczny sposób znika :lol2: Gra będzie na opengl czy dx? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 15 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2008 Przeciętnie? Wystarczy MSoftowy DX10 i ten teraflop w magiczny sposób znika :lol2: Gra będzie na opengl czy dx? Engine Q4, więc na pewno OpenGL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 15 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2008 Może to engine Rage ? :P. Nie ważne jaki ważne ze na Opengl a nie krap dx10. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 15 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2008 rage to jest id tech 5. wolfenstein 2 korzysta z id tech 4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 15 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2008 (edytowane) Mam nadzieję, że nie przesadzą z okultyzmem- poziom z RTCW w zupełnoćci wystarczał- odrobinka wyżej i wyjdzie z tego kolejny Bloodrayne. Co do za robal??!! O_o Dziwne- przypomina mi ta gra teraz FPP zmieszanego z klimatami Tiberium hmm.. Edytowane 15 Lipca 2008 przez Slayer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 15 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2008 (edytowane) wydaje mi sie, ze juz przesadzili. na kazdym screenie jakies robale i mutacja Tesli jako broń. zachcialo mi sie starego wolfa, chyba se instalne :) ogolnie zluzujcie troche, wiele osob widze ma jakies problemy z uszanowaniem wypowiedzi kogos z odmiennym punktem widzenia. to domena tego forum. Edytowane 15 Lipca 2008 przez Pigipon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2008 (edytowane) zbyt dużo nie pokazali (15 sekund z gry xD), ale myślę że dobrze będzie :) http://www.gametrailers.com/player/36481.html Edytowane 16 Lipca 2008 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black_war Opublikowano 16 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2008 Brzydkie i za dużo anomalii czy jak to tam nazwac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2008 zbyt dużo nie pokazali (15 sekund z gry xD), ale myślę że dobrze będzie :) http://www.gametrailers.com/player/36481.html Sympatycznie to wygląda, chociaż mogli wrzucić coś dłuższego... :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 16 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2008 (edytowane) Pare screenów prosto z gry ( te same, co z gazetki- w lepszej jakości) http://www.gry-online.pl/s013.asp?ID=42001 Będzie się grało. Szkoda jedynie, że żadnego przełomu nie będzie graficznego. Odkąd pamiętam- każda kolejna gra na engine od ID mocno odstawiała każdą konkurencję, szczególnie w ciągu pierwszych 2-3 lat od premiery. Tutaj by się przydał porządny lifting, albo chociaż Rage engine. Przynajmniej wymagania nie będą za duże, bo swojego notebooka nie mam zamiaru zmieniać przez najbliższe 4.5 roku :D Edytowane 16 Lipca 2008 przez Slayer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2008 Źle nie wygląda ;p. Mam tylko nadzieje ze bedzie wiecej broni niż ten promieniowy "hyperblaster". Mało pokazali bo pewnie mało mają. Oznacza to ze na premierę wofla sobie poczekamy jeszcze bardzo długo :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 16 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2008 (edytowane) Jeśli chodzi o samą grafikę moim zdaniem wygląda średnio. Tekstury słabe i to nawet bardzo. Modele nazistów też nie powalają. Grafika z pewnością nie na 2008 rok. Już niektóre gry z 2005 wyglądały IMO lepiej. Ale wnioskuje się jedynie tymi paroma screenami. Poczekajmy do jakiegoś konkretnego trailera z gameplay'a w HD. Edytowane 16 Lipca 2008 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 16 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2008 Po filmiku wnioskuje ze bedzie zadyma na calego :D Niby fajnie, ale z drugiej strony majac w pamieci levele w Katakumbach z RTCW chcialbym tez kilka takich momentow w czesci drugiej. Grafa jak grafa, nie powala ale najpewniej bedzie smigac na kazdym sprzecie (?). Pomysl z rownoleglymi swiatami w obecnej postaci srednio tu pasuje, przypomina Soul Reaver a w koncu walczymy z Nazistami. Chyba jednak za bardzo "doladowali" RTCW nutka fantastyczneosci ale jestem optymista :> Calosc wyglada na dynamiczny rozpierdziel i to moze byc glowny atut gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 16 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2008 Po filmiku wnioskuje ze bedzie zadyma na calego :D Niby fajnie, ale z drugiej strony majac w pamieci levele w Katakumbach z RTCW chcialbym tez kilka takich momentow w czesci drugiej. Grafa jak grafa, nie powala ale najpewniej bedzie smigac na kazdym sprzecie (?). Pomysl z rownoleglymi swiatami w obecnej postaci srednio tu pasuje, przypomina Soul Reaver a w koncu walczymy z Nazistami. Chyba jednak za bardzo "doladowali" RTCW nutka fantastyczneosci ale jestem optymista :> Calosc wyglada na dynamiczny rozpierdziel i to moze byc glowny atut gry. Po części można odnieść takie wrażenie ale ja lubię takie klimaty :P. Jakby zrobili animacje przejścia w tpp i jak w soul reaverze 2 to ja w to wchodzę ;). Dla mnie i tak jest najważniejsze, że w nowym wofie bedzie MP które bedzie wzorowane na rtcw 1 i et. Oni tego nie mogą zjebać, martwi mnie tylko, że ID zerwało z Activision i jest teraz z krapEA (wiem ze EA ich nie kupiło ale jednak może jakieś naciski wywierać na nich ;]). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radzyn Opublikowano 16 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2008 Dla mnie zapowiedź oficjalna Wolfensteina 2 to jest wiadomość roku choć już było wiadome od dwóch lat, że jest planowana kontynuacja :) Nadal grywam przez sieć w RTCW czy w ET. Screeny oraz pierwszy zwiastun pokazuje, że gra zachowa klimat z poprzednich części. Gamerzy narzekają, że będziie na silniku IDtech 4 a nie jak Rage czy Doom 4 na IDtech 5 ale mi to rybka. Dla mnie nie musi być wypasiona grafa :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielski Opublikowano 16 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2008 nawet lepiej ze na idtech 4, bo przy multi nie bedzie potrzeba wypasionego sprzetu i łątwiej bedize o stały fps :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2008 dokładnie, wystarczy to co jest i wypaśny multi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 24 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2008 Z Onet.pl" Niestety, nie znamy szczegółów na temat trybu rozgrywek wieloosobowych, choć producenci zapewnili nas, że choć nie będzie możliwości grania w kilka osób w co-opie, to ogólnie rozgrywki wieloosobowe będą przypominały te z “Return to Castle Wolfenstein”. To dobra wiadomość. Równie radosną wieścią jest potwierdzenie, że gra ma działać na silniku graficznym id Tech 5, który zostanie wykorzystany między innymi w „Rage” i najprawdopodobniej także w „Doom IV”, jeśli ten ostatni w ogóle powstanie. :blink: Myślicie, że to prawda czy zwykła kaczka dziennikarska. Do tej pory wszystkie informacje wskazywały na id Tech 4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 24 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2008 Ten Wolfenstein zalatuje mi trochę Ubersoldierem. Denerwują mnie te fantastyczne, przesadzone elementy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...