Skocz do zawartości
nrl

Wolfenstein (2009)

Rekomendowane odpowiedzi

There will be veil in the MP

... nieciekawie ale najważniejsze ze scena et/rtcw1 sie tym wolfem interesuje. Mam nadzieje ze poniższy cyctat się okaże prawdziwy:

no matter what, promode will fix EVERYTHING =)))))))))))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już dawno było wiadomo, że bez promoda ta gra nie będzie się nadawała do gry klanowej :]

 

EDIT:

http://www.crossfire.nu/?x=news&mode=item&id=5290

 

"Gejmpleje":

http://www.youtube.com/watch?v=aHuaW6wDHWo

http://www.youtube.com/watch?v=TU471VPnDOw

http://www.youtube.com/watch?v=A49bI9YOgIg

http://www.youtube.com/watch?v=dkzFZmG2-NU

 

Trochę CoDowate toto.. Ale nie ma rzeczy, której promod by nie naprawił ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może mi się wydaje ale grafa jak w cod2 ;/

Nie zauważyłeś, że koles gra w lego land aka low detale? Btw jakie średnie głosy axis... zupełnie bez jaj. Nie to co w ET ;] (ATTTAAAACK ;d). Może bedzie można zaimplementować bo z tego co miałemta łatwo było wyjąć te dźwieki z ET za pomocą winrara. Ale rzeczywiście to nie za bardzo przypomina et/rtcw jak narazie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie [; tak trudno zauważyć że to low detale?

Z tego co obejrzałem to mam nadzieję że uzdrawianie trwa sekundę, czyli można tak jak strzykawką szybko podnosić swoich.

Nie podoba mi się widok z szczerbinki, tego w ET nie powinno być to nie CoD.

Poruszanie się jest równie szybkie jak w ET1 .

Ale w sumie z filmików niewiele da się wyczytać, nie widzimy jak wyglądają naloty, artyleria, prawie nic konkretnego z MP.

 

EDIT:

W komentarzach pod 3 filmikiem gość który umieścił dwa poprzednie nagrania, pisze że to jakaś niekompletna wersja więc nie wiadomo jeszcze jak będzie prezentować się finalny produkt.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tym gameplayom bliżej do CODa niż do RTCW, które i tak miało "niedużo" wspólnego do mojego ukochanego ET. Nawet nade'y latają jakoś dziwnie. Jakieś dolary widać na pierwszym ekranie, zdaje się że 40 utrzepał za zabicie, wtf?!

Graficznie mi odpowiada - i tak do gry sieciowej wszystkie efekty się wyłącza (trawy, deszcze i te różne bzdety). Jest szansa, że u mnie polata to przy rozsądnej ilości FPSów.

W skrócie czekam na ET 2 :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dość ciekawa sytuacja że beta jest spolszczona. Jutro też oblukam i się przekonam choć po części czy warto czekać na następce ET.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już jestem po paru sparach, gra troszkę mnie zawiodła pod względem gameplayu natomiast mapki są genialne szczególnie bank i toksyczne biura(?) widać że zrobione pod cw.Czekam jeszcze na normalną wersję i promoda jakiegoś co by poprawił gameplay.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tylko nadzieje że single będzie prezentował sie choć troszke lepiej pod wzgledem graficznym bo multi pod tym względem może nie wyglada żle ale jednak liczyłem na cos więcej.Tak jak ktoś napisał wcześniej że wygląta to jak CoD2 <_<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pobiegalem troche i niestety narazie wyglada to tragicznie. Od konsolowego menu (RTCW! sic), po movement (nie ma strafe jumpow O_o).

lol. Coraz ciekawiej - nie wiem czy takie rzeczy da sie łatwo zrobić modami i czy ludziom bedzie sie chciało...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po raz kolejny odczuwamy zgubny wpływ konsol na rynek pc dostając takie crapy jak to (mimo, że to beta to dużo się nie zmieni, bo premiera lada chwila...).

Jest to bardzo smutne... ;(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dajcie jakiegoś linka do zassania tej bety :D

 

myślałem, że open beta jest :P poradziłem sobie już sam z linkiem. grafa istna kopia calla 1.

Nie no przesadziłeś, jest trochę lepsza. :)

 

Może jakaś ustawka po hamachi jak ktoś postawi serwer z dobry uploadem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Npiszę trochę informacji dla osób nie orientujących się w sytuacji.

Konsolę uruchamia się naciskając

Ctrl + Alt + tylda

 

wpisujemy com_allowconsole 1

 

i teraz konsola działa od razu z poziomu tyldy (~)

 

ściągamy Hamachi 1.0.3.0 PL

logujemy się na odpowiedni kanał hamachi, szukamy serwera z grą i w grze wpisujemy connect 'numer ip'

 

Przykładowe kanały

 

nazwa: WHD WOLF 1 albo WHD WOLF 2... 3 ...4 jest kilka takich kanałów

 

hasło: whd

 

Aby mieć aktywne menu gry w konsoli wpisujemy np connect 1 (jakakolwiek cyfra, liczba), dajemy ESC i mamy menu

 

EDIT

Pograłem trochę no i... beta jest mocno uszczuplona, są tylko gnaty Niemców czyli mp40, panzer (z którego już tak prosto się nie strzela, bardzo spowalnia ruchy, a sam strzał odbywa się dopiero po namierzeniu czyli celownik zasłania nam cały ekran), kolejna broń to Karl98, MP43 i miotacz płomieni który wydaje się znacznie mniej efektywny niż w ET, są jeszcze granaty i ładunki wybuchowe. 3 klasy; żołnierz, sanitariusz, inżynier. Dodatki takie jak kamizelka, szybsze ładowanie jakiejś tam energii woal, dodatkowy granat (normalnie mamy jeden), zdolność- atak woalu - znowu czary mary... dodatkowy zdalny ładunek, pakiet dodatkowej amunicji dla inż, aura leczenia dla sanitariusza czyli ranni gracze w pobliżu takiego medyka są leczeni jego aurą. Za wszystko zapłacicie kartą MasterCard a dokładnie zdobywając kasę $$ podczas gry.

Mapy są całkiem ciekawe ale jednak to już z pewnością nie jest ET czy RCTW, to jakiś "cholerny" CoD z magią. Kolejna profanacja legendy, tak jak świetne SoF1/2 zniszczono niszowym SoF3, tu mamy identyczny przypadek i zapewne taki Max Payne 3 podobnie skończy.

Co do grafiki, ujdzie ale na maxxxx detalach - jednak na szczęście gra nie ma wysokich wymagań więc spokojnie można dać wszystko na full np ma moim PC. Jednak blisko grze do grafiki z CoDa2, tylko trochę lepiej. Gameplay faktycznie jak w COD2 wyczuwa się dużo podobieństw, te celowanie z muszki, cele do wykonania, sposób rzucania granatami, działanie broni, wszystko bardzo podobne. Okrzyki są jakieś takie nijakie, niczym na tym samym poziomie co w AA3, w ET jak każdy chyba pamięta okrzyk jest żywy prosto z gardła [; w tym Wolfie takie jakby nieadekwatne do sytuacji w jakiej gra przecież nas umiejscawia (działania wojenne) . Wg mnie gra jest bliska do miana crapa w którego mało kto będzie grał kilka msc po premierze, tak jak w ET:QW.

Nie chce mi się wierzyć że Raven Software mógłby zrobić aż tak słabą grę, ostatnie ich produkcje przecież tego nie potwierdzają, chyba że za Wolfa zabrali się ludzie odpowiedzialni za Quake 4 (taki przeciętniak wg mnie) więc to nieco by wyjaśniało.

Naprawdę szkoda, bo mapy są świetne, grafika jak już pisałem -na full wystarczająca więc idealna kopia ET byłaby tu mistrzostwem ale jak widać twórców gry mocno poniosło i przekombinowali.

 

edit2

Mam nadzieję że na tym engine można robić większe mapy tak aby 30 i więcej graczy mogło spokojnie grać.

Oby też się nie okazało że zabraknie klasy Field Ops, to już by była tragedia.

 

edit3

Nie podoba mi się też sposób w jaki padają trafieni, czasem poprawnie np na kolana i twarzą w glebę a raz kompletnie bez animacji po prostu nagle plecami na ziemię jak kłody. To już w ET ładniej to wyglądało.

 

W grze nie ma jednego głównego spawna dla teamu, wszyscy odradzają się losowo, oczywiście w danym obrębie ale wolał bym aby było tak jak w ET.

 

Podsumuje kolejne chwile z grą, nowy Wolf nie jest tym czym był wcześniej, twórcy gry zdecydowali się postawić na coś bardziej świeżego. Dlatego mamy tu połączenie ET (klasy) + CoD [zbliżony gameplay] + nie wiem do czego przyrównać elementy "paranormalne". Nie twierdzę że gra jest skreślona bo jednak coś w niej jest tylko wymaga dopracowania. Brakuje 2 klas, całego zestawu broni dla 'allies' (po zastanowieniu myślę że nawet i dobrze że zamiast zwykłych żołnierzy enty raz jest tzw ruch oporu ), nie widziałem też jak wygląda gameplay z większą liczbą graczy (grałem zazwyczaj 3vs3).

 

Jeśli single będzie ciekawy, MP bardziej dopracowany i cena za grę nie wyższa niż 80zł (narazie pre-order można zamówić za 100zł) to na grę chyba można będzie się zdecydować. Ale demo MP/SP z finalnej wersji wypadało by wydać bo nie może być tak że ludzie kupują produkt totalnie na ślepo.

 

edit4

Wydaje mi się że gra ma podobną przypadłość co ET:QW jeśli chodzi o hitboxy, bardziej liczy się zwykły fart niż skill. A strzelanie bez dokładnego celowania z muszki nie ma w tej grze racji bytu, nawet z bliskich odległości. Trudno również jednoznacznie w danym momencie określić czy strzelamy w głowę czy korpus -czyli podobnie jak w Quake Wars... właśnie Quake Wars, im dłużej gram tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu że gdzieś to już widziałem, nowy Wolf to wręcz lustrzane odbicie ET: Quake Wars, widać to nawet na filmikach oglądając gameplay z obu gier. To chyba przypadłość gier na engine doom3.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Toć w to grać się nie da :o

 

Napaliliśmy się z kumplami siedzieli 10 takich ściągali bete, a po odpaleniu co? KUPA :D

 

Jak można zrobić grę o takim tytule z taką grafiką? Ja wiem, że najpierw grywalność a potem grafika ale do jasnej cholery co się dzieje z rynkiem gier ostatnio? Ja nawet nie mogę wczuć się w gameplay. Albo ja już po prostu jestem za stary na to wszystko...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grafika na full detalach zła nie jest. Problemem jest mechanika gry, tak samo jak w QW skaszanione są hitboxy, strzelając ja totalnie nie mam pojęcia gdzie trafiam, bez użycia muszki trudno celnie strzelać a znowu korzystając z dokładnego celownika i tak większe znaczenie ma fart gdyż pole gry jest mało czytelne.

Quake Wars m.in z tego powodu został odrzucony przez graczy i raczej(chyba nawet z pewnością) podobnie będzie z Wolfem.

Żadne promody tu nie pomogą tak jak niewiele zdziałały na scenie ET:QW.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grafika na full detalach zła nie jest. Problemem jest mechanika gry, tak samo jak w QW skaszanione są hitboxy, strzelając ja totalnie nie mam pojęcia gdzie trafiam, bez użycia muszki trudno celnie strzelać a znowu korzystając z dokładnego celownika i tak większe znaczenie ma fart gdyż pole gry jest mało czytelne.

Quake Wars m.in z tego powodu został odrzucony przez graczy i raczej(chyba nawet z pewnością) podobnie będzie z Wolfem.

Żadne promody tu nie pomogą tak jak niewiele zdziałały na scenie ET:QW.

 

Przesadzasz :] Hitboxy nie są wcale złe. Problemem jest engine gry :] Małe mapy, mało się dzieje, a FPSy spadają do 20-30 podczas dueli i jeżeli na coś można zwalić losowość 1on1 to właśnie na to (dodam, że gram na specjalnie zrobionym uber low cfg). W ET:QW na pubach grało 24 osoby, mapy były dużo większe, do tego naloty, pojazdy itp. i gra chodziła lepiej... Co do strzelania to ja "muszki" używam tylko na długie dystanse.

 

Btw. czy to jakość obrazu, czy celownik, czy w końcu wyłączenie widoku broni (a co za tym idzie i "muszki") można wyłączyć za pomocą kilku prostych komend wpisywanych w konsoli...

Czekam na full i na promoda.

Pozdrawiam

Edytowane przez Graver

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przesadzasz :] Hitboxy nie są wcale złe.

Są identyczne jak w QW w którego już mało kto gra... więcej wyjaśniać nie trzeba.

 

Btw. czy to jakość obrazu, czy celownik, czy w końcu wyłączenie widoku broni (a co za tym idzie i "muszki") można wyłączyć za pomocą kilku prostych komend wpisywanych w konsoli...

Czekam na full i na promoda.

Pozdrawiam

Nie zauważasz tego że to już nie stare ET/RCTW więc jak chcesz grać przy takim rozrzucie w ruchu i na dalsze odległości bez muszki?

Nie wiem jakbyś bardzo chciał by było inaczej, ta gra ma prawie identyczny MP jak doom3, quake4, QW tu szczególnie, ta sama mechanika gry w grach które w sieci nie odniosły sukcesu.

 

Pewnie za dużo wymagam ale jak czytam oficjalne forum gry to widzę że nie tylko ja, tam aż kipi od krytyki, konsolowość nowego wolfa po prostu dobija fanów poprzednich części.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dla mnie MP w RTCW/ET zawsze był porażką, więc od Wolf'a 2 nie oczekuje dobrego trybu MP tylko wciągającej gry w SP, co najmniej jak w RTCW.

 

Poza tym "jak chcesz grać przy takim rozrzucie w ruchu" :ploom: To normalne jest, że jak człowiek się rusza, to jest większy rozrzut :neutral:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...