Kuba TNW Opublikowano 11 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2005 (edytowane) Witam. Zatem pytanie w temacie. Dodam, że jestem początkującym w dziedzinie chłodzenia, kupiłem płytę główną MSI K7N2 Delta-l i procesor AMD Sempron 2200+. Procesora jeszcze nie mam (kupielm na allegro i jeszce nie doszedl) ale juz pytam o chlodzenie. :wink: Chciałbym procesor trochę wykręcić ale nie mam na myśli ekstremalnego o/c :wink: zatem chłodzenie nie musi być najwydjaniesze z moliych. Bardziej zależy mi na cenie i głośności. Nie chciałbym dać więcej niż 40zł za całość (nie siedzę w cenach więc możliwe, że nie wiem co mówie :) ) . Na drugim miejscu liczy się dla mnie hałas :wink: nie lubie jak mi komp buczy. Proszę jeszcze napisać jak kształtują się ceny z chłodzeniem samymi miedzianymi elementami bez coolerów i jak to w praktyce wygląda? PS. Jak juz nadmieniłem jestem początkujący w tym temacie więc pare słów objaśnienia przy waszych odpowiedziech nie zaszkodzi :wink: Pozdrawim Edytowane 11 Października 2005 przez Kuba TNW Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamiKaze boski wiatr Opublikowano 12 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2005 Jakis uzywany pentagram z allegro albo spire whisperrock ilestam ;) Mi sie udalo pentaka 80 ALCU zalatwic za 15 zeta z allegro. Posledz troche i poszukaj jakiegos dla siebie ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...