Skocz do zawartości
Kuba TNW

Jakie Chlodzenie Na Socket A? Cicho/tanio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Zatem pytanie w temacie. Dodam, że jestem początkującym w dziedzinie chłodzenia, kupiłem płytę główną MSI K7N2 Delta-l i procesor AMD Sempron 2200+. Procesora jeszcze nie mam (kupielm na allegro i jeszce nie doszedl) ale juz pytam o chlodzenie. :wink:

Chciałbym procesor trochę wykręcić ale nie mam na myśli ekstremalnego o/c :wink: zatem chłodzenie nie musi być najwydjaniesze z moliych. Bardziej zależy mi na cenie i głośności. Nie chciałbym dać więcej niż 40zł za całość (nie siedzę w cenach więc możliwe, że nie wiem co mówie :) ) . Na drugim miejscu liczy się dla mnie hałas :wink: nie lubie jak mi komp buczy.

Proszę jeszcze napisać jak kształtują się ceny z chłodzeniem samymi miedzianymi elementami bez coolerów i jak to w praktyce wygląda?

PS. Jak juz nadmieniłem jestem początkujący w tym temacie więc pare słów objaśnienia przy waszych odpowiedziech nie zaszkodzi :wink:

Pozdrawim

Edytowane przez Kuba TNW

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Myśle że idealny będzie Copper Lite.

Około 21DB także prawie nie słyszalny + dobra pasta ceramincza w zestawie.

Nie wydaje mi się żeby Pentagram był dobrym rozwiązaniem. Na 5V teoretycnzie ma 20DB, ale tylko teoretycznie. Na prawdę ma wiecej. Uzywałem go przez rok i raczej mam o nim kiepską opinie :(

Edytowane przez \/\/oland

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A nie myslicie, że jeśli chodzi o używane witraki tj. z allegro to nie jest dobra opcja? Bo z tego co mi wiadomo to chyba każdy wiatrak ma tam określony jakiś czas żywtności. A jeśli cooler był śmigany to.... :) no więc?

Edytowane przez Kuba TNW

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

1. Cena troszkę niska jak na wydajny/cichy... Raczej koło 60 już możesz coś dorwać...

2. Pentagramy są OK i naprawdę dają radę - nie są niesłyszalne - ale bardzo ładnie chłodzą.