pierzan Opublikowano 12 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2005 Mam Semprona 2800+ 64 bit ora KA 8NS bios r17, jestem początkującym użytkownikiem tej płyty i jestem w fazie badania mo0żliwości. Podkręciłem przez podniesienie częstotliwości proc na 235 i czasami zawiesza sie komputer albo pjawiają się komunikaty o zrzucaniu zawartości pamięcie itd. Pamięć twinmos 2.5 cl 512mb. Co to może być? to chyba nie jest kres możliosci? Jak najlepiej podkręcić przy standardowym wiatraku AMD? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domik Opublikowano 13 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2005 Poczytać faq:>? Może trochę im timmingi poluzować lub i troszkę więcej napięcia dać:>? Jaki masz zasilacz :>? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierzan Opublikowano 14 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2005 Poczytać faq:>? Może trochę im timmingi poluzować lub i troszkę więcej napięcia dać:>? Jaki masz zasilacz :>? 1698321[/snapback] Zasilacz zwykły 250W wraz z obudową no name, 1hdd, 1 cd rom, neostrada thomson na usb, poza tym żadnego dodatkowego sprzętu, pamięci ustawione na auto bo boję się grzebać w timingach. Prosze o jakieś wskazówki. Napięcie proc na normal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...