Skocz do zawartości
tomasir

Kolorowa Laserówka Do Biura

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Proszę o radę w sprawie zakupu kolorowego lasera do biura. Musi być kolorowy ze względu na konieczność druku dużej ilości umów. Planowana ilość wydruków:

100-200 stron dziennie. Bardzo wskazana duża szybkość wydruku. Z uwagi iż większość drukowanych elementów to oferty jakaś olśniewająca jakość nie jest konieczna. Firma będzie najprawdopodobniej kupować wyłącznie orginalne tonery więc proszę i to wziąć pod uwagę

 

Za pomoc dziękuję i pozdrawiam

tomasir

 

UPDATE:

 

wstępnie przejrzałem strony sklepów i znalazłem takie drukarki:

Hp Color Laserjet 3550 - cena 2000-2100, wydajność 16czb, 16c, rok gw

 

Lexmark C510 cena 1600 wydajność 30czb, 8c, rok gw (wada papier tylko do 120g/m2)

 

Minolta Magic Color 5430DL cena 2200 - wydajność 20czb, 20c, 3 lata gw

 

Oki C3100/3200N cen a 1400, wydajność 20czb, 12c, 2 lata gw

 

 

Nie wiecie zatem jak prezentują się ceny i wydajności tonerów orginalnych do nich?

Edytowane przez tomasir

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli miałbym coś doradzić to przede wszystkim wystrzegaj sie Lexmarka - mam w firmie 4x C752 oraz 12x T634 i kontakt z tymi urządzeniami przyprawia mnie o mdłości.

 

Już pominę notoryczne zacięcia papieru (wcale nie spowodowane błędami użytkowników), mizerne wykonanie (b.delikatne części, flagi), b.częste uszkodzenia wszelkich czujników i inne.

 

Przejdźmy do supportu - To co wyprawia serwis tej firmy woła o pomste do nieba. Po wysłaniu zgłoszenia serwisowego panowie sewisanci zjawiają się do uszkodzenia po 2 dniach - co w porównaniu do autoryzowanego serwisu HP stanowi wieczność. Ceny części nie podlegających gwarancji są wręcz astronomiczne...Za wymiane plastikowego kółeczka w C752 serwisant zaśpiewał 75 euro + 60 euro za 2 roboczo-godziny :lol2:

 

Także porównując poziom obsługi klienta HP a Lexmark - niebo a ziemia. Do supportu HP dzwonisz - podajesz kod błędu na wyświetlaczu lub rodzaj uszkodzenia i łączą cię z inżynierem danej linii modelu - często te pare wskazówek wystarcza żeby wyeliminować usterkę. Gdy nie ma oznak na poprawe sytuacji to po 2 max 3 godzinach zjawia się autoryzowany serwisant z zapasem potrzebnych częsci (u Lexmarka czeka się po 2-4 tygodni na części zapasowe, których nie mają w magazynie centralnym).

 

Także wszystko inne tylko nie Lexmark.

 

Gdyby Sharp miał w swojej ofercie budżetowe laserówki color to właśnie tą firmę bym ci polecił. Mamy teraz w firmie nowe urządzenie Sharpa (z serii AR-P - kombajn do wszystkiego) i jest nie do zarżnięcia sprzęt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co myślisz o produktach minolty?

 

Przejrzałem ofertę i znalazłem dwie wyglądająco atrakcyjnie:

 

5430DL http://w2.sirius.pl/towar_karta.php?TowarI...eId=67&PageId=1

 

oraz 2430 DL

 

http://w2.sirius.pl/towar_karta.php?TowarI...eId=67&PageId=1

 

 

Cenowo prezentują się atrakcyjnie, co ważne mają 3-letnią gwarancję (HP 1 roczną), zaś recenzje w sieci wyglądają zachęcająco.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...