Jump to content
luki_pc

Internet Multimedia/Vectra

Recommended Posts

Rowniez dostałem dzis modem arris, ale w mm jest jakis problem i modem dziala jedynie na jednym pasmie..i predkosci nieco ponad20Mb. Ale od paru dni czesciej jest dobrze niz zle;)

 

Ale bardziej irytuje mnie predkosci wysylania, ktora wynosi ok 1,8Mb.., Podobno to taki problem techniczny i tak po prostu ma byc, ale co mnie to....Dołączona grafika Niech kombinuja i dochodza co jest nie tak...

 

yzihs, u mnie ta stron adziala ale obraz z kamerek wyglada jak zdjecia robione co jakis czas...

Edited by Jacek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cos sie mi porobilo z dekoderem(z hdd) czy to moze wina po ich stronie, nie mam w dekoderze czasu, "guide" jest puste a ostatnio jak "guide" było dekoder nie nagrywal programow-nie bylo ich na liscie nagran.Czy MM ma mozliwosc zdalnie sprawdzic dekoder?Sila sygnalu to 35, wiec niezle.Internet jest (na komputerze) na modemie (motorola), dekder ma wbudowany modem.Oprogramowanie krzyczy, że ma najnowsze.Odłaczalem go od prądu.Kiedy nacisnie się na dekoderze "power off" to zamiast zegarka są kreski.

Edited by yzihs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiedzcie jak teraz sprawuje sie multimedia? Mam UPC ale ich podejscie do klienta zaczyna mnie mocno denerwowac.

W bloku pojawila sie wlasnie Multimedia z cenami prawie dwa razy mniejszymi niz UPC... No i kusza.

 

Jak u nich z obsluga klienta, awariami, pingami itd...???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiem tak , u mnie na światłowodach multimedia działa idealnie, w okresie 6 miesięcy może z 1 raz przytrafiła się 5 minutowa awaria:-). Jeśli chodzi o pingi to też bardzo dobrze , w grach typu WoW, Crysis 3, bf, nie zaobserwowałem lagów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huhuhu. Ograniczanie p2p w multimedii do kilkudziesieciu, max 100 KB/s to jakis nowy stadard? Poprawka... Posiadajac 60Mbitow mam od poczatku ograniczenie do 2MB/s a teraz jak na SDI ....niespelna 16KB/s :)

 

jonathan. Obsluga jest dziwna...bo wg mnie jest slaby kontakt/współpraca pomiedzy poszczegolnymi dzialami. Chodzi o rozwiazywanie problemow po ich zgloszeniu. Konsultanci wykazuja mniejsze badz wieksze zainteresowanie, ale powazniejsze trudnosci leza w kwestii administratorow, jakichs technikow, ktorzy nawet jesli chca, napotykaja na problemy zwiazane z zarzadcami w tejze firmie...ktorzy maja ich gdzies i tym samym nas..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konar- nie.

 

 

PING wp.pl (212.77.100.101): 56 data bytes

64 bytes from 212.77.100.101: icmp_seq=0 ttl=246 time=30.451 ms

64 bytes from 212.77.100.101: icmp_seq=1 ttl=246 time=33.515 ms

64 bytes from 212.77.100.101: icmp_seq=2 ttl=246 time=30.222 ms

64 bytes from 212.77.100.101: icmp_seq=3 ttl=246 time=105.224 ms

64 bytes from 212.77.100.101: icmp_seq=4 ttl=246 time=31.375 ms

64 bytes from 212.77.100.101: icmp_seq=5 ttl=246 time=31.438 ms

64 bytes from 212.77.100.101: icmp_seq=6 ttl=246 time=31.179 ms

64 bytes from 212.77.100.101: icmp_seq=7 ttl=246 time=32.341 ms

64 bytes from 212.77.100.101: icmp_seq=8 ttl=246 time=31.061 ms

64 bytes from 212.77.100.101: icmp_seq=9 ttl=246 time=31.871 ms

 

--- wp.pl ping statistics ---

10 packets transmitted, 10 packets received, 0.0% packet loss

round-trip min/avg/max/stddev = 30.222/38.868/105.224/22.137 ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam, ale czy ktoś w tej chwili ma problemy z podniesionymi pingami? Tak w okolicach +60ms w przypadku wp.pl....

też to zauważyłem, zazwyczaj w godzinach wieczornych

 

np. wczoraj ok 21 była właśnie taka sytuacja

Edited by krzynek1

Share this post


Link to post
Share on other sites

We wtorek (1 paź) do poludnia neta nie było.Od tej pory wydaje mi się nie ma tego przyspieszenia nocnego do 20Mbps i net sie jakby czołga.Macie podobnie?

Druga sprawa, niedługo kończy mi się umowa na Tv i net.Ide rozwiązać um. abonencką na TV (mam jeszcze te 3 m-ące) ale zastanawiam się co zrobić z netem, czy też go wymówić (1 m-ąc przed)?Czy jeśli wymówie to potem będzie jakaś znów opłata za podłączenie itp.?Jeśli nie rozwiąże i pójdę za późno (czyli w miesiącu kończenia sie umowy) to będe na pozycji przegranej.Jeśli zrezygnuje ze wszystkiego to czy jest jakiś "okres karencji" żeby być jako nowy użytkownik?

Edited by yzihs

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciężko mi jest uwierzyć że nikt poza mną, Jackiem i Konarem nie zauważa że mm od już pewnego czasu ma poważne problemy ze swoją siecią w godzinach wieczornych

 

czuję, jakbym używał jakiejś biednej radiówki a nie poważnego łącza kablowego, o graniu online można kompletnie zapomnieć

 

od dzisiaj rozpocząłem badanie pingiem kilku hostów w sieci, po kilku dniach udam się z wynikami do BOKu

 

screen z dzisiejszego wieczora:

 

Dołączona grafika

Edited by krzynek1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja już do boku zgłosiłem, szczególnie na leży mi ping w okolicach 75-80 na wp.pl gdy normalnie mam w zakresie 21-25ms.
Zwykle, odblokowuje się koło 21.30, ale wtedy to już mam pozamiatane i nici z grania...

krzynek - korzysta teżj z test.mm.pl, w razie nieogarniętej konsultantki, podasz swoje id (przydziela po teście i wszystkie testy pod nim będą mieli) i niech przekazuje do lokalnej obsługi.

Edited by Konar

Share this post


Link to post
Share on other sites

masz dokładnie ten sam problem, Szczytno chyba po tym samym "kablu" co i Olsztyn więc niejako na jednym wózku jedziemy

 

dobrze że zgłaszasz problem, bez tego nic nie zdziałamy

 

ja pójdę za kilka dni jak już będę miał ładne wykresy, póki co weekend i "niestety" stabilnie

 

wykres z ostatnich trzech dni:

 

Dołączona grafika

 

edit:

 

dzisiejszy wieczór:

 

Dołączona grafika

 

dzięki za link, nie znałem strony, ale wg. mnie jest nie miarodajna bo przecież w obrębie ich sieci wynik właściwie zawsze będzie jak należy

 

chociaż może i nie Dołączona grafika :

 

przypominam, łącze 30 mbit, uwolnione Dołączona grafika

Dołączona grafika

Edited by krzynek1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj już zj*bałem kogoś, zamiast okolice 80ms już mam 120...

Microsoft Windows [Wersja 6.1.7600]
Copyright © 2009 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone.

C:UsersKonar>ping wp.pl

Badanie wp.pl [212.77.100.101] z 32 bajtami danych:
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=118ms TTL=246
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=119ms TTL=246
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=117ms TTL=246
Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=123ms TTL=246

Statystyka badania ping dla 212.77.100.101:
  Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0
(0% straty),
Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
  Minimum = 117 ms, Maksimum = 123 ms, Czas średni = 119 ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgłosiłem reklamację na jakość usługi ( pingi, transfer itd.) w poprzedni czwartek, technik miał się przyjrzeć sprawie w piątek ok. południa i się ze mną kontaktować, zamiast tego w piątek ok 14 otrzymałem telefon od automatu mm z wiadomością że usterka została naprawiona i czy potwierdzam że usługa działa teraz prawidłowo, zaskoczony tym telefonem nie zdążyłem nawet wybrać właściwego klawisza na telefonie a automat się rozłączył. Pomyślałem że może rzeczywiście usterka była, naprawili i już jest w porządku, dlatego poczekałem do dzisiaj co by skonfrontować ich informacje z rzeczywistością.

 

W piątek nie zauważyłem problemów, w sobotę też nie, ale już w niedzielę i poniedziałek od godziny 19:30 - 20:00 problem powraca jak bumerang, a więc pingi gdziekolwiek w kraju >100 (do mm.pl ~ >130ms Dołączona grafika), zagranica >150ms, transferu już nie sprawdzam bo dla mnie to sprawa drugorzędna. Dzisiaj byłem ponownie zgłosić reklamację, Pani była zaskoczona że moja reklamacja ma status "zakończona" i że z ich strony wszystko jest w jak najlepszym porządku. Ponoć jest w ich systemie że coś tam sprawdzali, ale w takich godzinach że faktycznie internet chodzi dobrze. W czasie rozmowy Pani z technikiem, ten potwierdza że problem występuje także w Olsztynie, nie tylko w Szczytnie, idą o tym zgłoszenia do ich działów wewnętrznych mm, a tamci ignorują problem.

 

Pani konsultant z BOKu poinformowała mnie że teraz pozostaje mi tylko wysyłać pisemne reklamacje, co zamierzam zrobić. Wspomnę jeszcze, że jak dotąd jestem jedynym w Szczytnie klientem któremu chciało się pofatygować do biura i zgłosić problem, resztę chyba nie obchodzi że lecą sobie w kule.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja juz jestem na etapie 5 zgłoszenia Dołączona grafika

i podkusiło mnie, żeby sprawdzić drogę jaką ma dopokonania pakiet, ku mojemu zdziwieniu jest coś takiego

Śledzenie trasy do wp.pl [212.77.100.101]
z maksymalną liczbą 30 przeskoków:

1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.254
2 7 ms 8 ms 7 ms 10.122.0.1
3 15 ms 15 ms 15 ms host-89-228-14-25.dynamic.mm.pl [89.228.14.25]
4 104 ms 101 ms 101 ms host-176-221-97-21.dynamic.mm.pl [176.221.97.21]

5 * 116 ms * 89.228.6.32
6 26 ms 27 ms 26 ms wp.tpix.pl [195.149.232.110]
7 127 ms 109 ms 112 ms rtr4.rtr-int-2.adm.wp-sa.pl [212.77.96.77]
8 111 ms 110 ms 109 ms www.wp.pl [212.77.100.101]

Śledzenie zakończone.

W ciągu dnia ten dns nie jest mi przydzielany, a siłowe wymuszanie średnio działa.

Śmieszne, że jestem w grupie tak nielicznych nocnych graczy, którzy to zgłosili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgłaszasz przez infolinię czy w BOKu?

 

W jakich godzinach robiłeś to śledzenie? U mnie zazwyczaj na czwartym hopie jest nagły skok opóźnienia,  w moim przypadku to serwer o adresie 89.228.6.32 , przykładowy obrazek:

 

Dołączona grafika

Edited by krzynek1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgłaszam przez jedno i drugie...

Oczywiście wczoraj około 20, a w tej chwili sprawa ma się tak:

Śledzenie trasy do wp.pl [212.77.100.101]z maksymalną liczbą 30 przeskoków:  1	 1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.1.254  2    12 ms    14 ms	 7 ms  10.122.0.1  3    16 ms    15 ms    15 ms  host-89-228-14-25.dynamic.mm.pl [89.228.14.25]  4   134 ms    90 ms    89 ms  89.228.2.5  5	 *	    *	    *	 Upłynął limit czasu żądania.  6    24 ms    26 ms    26 ms  wp.tpix.pl [195.149.232.110]  7   103 ms   103 ms   106 ms  rtr4.rtr-int-2.adm.wp-sa.pl [212.77.96.77]  8   103 ms   101 ms   101 ms  www.wp.pl [212.77.100.101]Śledzenie zakończone.C:UsersKonar>tracert wp.plŚledzenie trasy do wp.pl [212.77.100.101]z maksymalną liczbą 30 przeskoków:  1	 1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.1.254  2	 8 ms	 8 ms	 7 ms  10.122.0.1  3    17 ms    15 ms    16 ms  host-89-228-14-25.dynamic.mm.pl [89.228.14.25]  4   104 ms   107 ms   106 ms  89.228.2.5  5	 *	  111 ms   109 ms  89.228.6.32  6    26 ms    65 ms    26 ms  wp.tpix.pl [195.149.232.110]  7   119 ms   119 ms   118 ms  rtr4.rtr-int-2.adm.wp-sa.pl [212.77.96.77]  8   114 ms   112 ms   109 ms  www.wp.pl [212.77.100.101]Śledzenie zakończone.
Edited by Konar

Share this post


Link to post
Share on other sites

PING mm.pl (217.172.226.2): 56 data bytes
64 bytes from 217.172.226.2: seq=0 ttl=249 time=103.710 ms
64 bytes from 217.172.226.2: seq=1 ttl=249 time=100.765 ms
64 bytes from 217.172.226.2: seq=2 ttl=249 time=107.125 ms
64 bytes from 217.172.226.2: seq=3 ttl=249 time=106.984 ms
64 bytes from 217.172.226.2: seq=4 ttl=249 time=108.925 ms
64 bytes from 217.172.226.2: seq=5 ttl=249 time=110.506 ms
64 bytes from 217.172.226.2: seq=6 ttl=249 time=106.730 ms
64 bytes from 217.172.226.2: seq=7 ttl=249 time=117.534 ms
64 bytes from 217.172.226.2: seq=8 ttl=249 time=115.655 ms
64 bytes from 217.172.226.2: seq=9 ttl=249 time=111.431 ms
 
--- mm.pl ping statistics ---
10 packets transmitted, 10 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 100.765/108.936/117.534 ms
 
PING wp.pl (212.77.100.101): 56 data bytes
64 bytes from 212.77.100.101: seq=0 ttl=247 time=115.334 ms
64 bytes from 212.77.100.101: seq=1 ttl=247 time=120.409 ms
64 bytes from 212.77.100.101: seq=2 ttl=247 time=116.029 ms
64 bytes from 212.77.100.101: seq=3 ttl=247 time=125.479 ms
64 bytes from 212.77.100.101: seq=4 ttl=247 time=119.337 ms
64 bytes from 212.77.100.101: seq=5 ttl=247 time=125.527 ms
64 bytes from 212.77.100.101: seq=6 ttl=247 time=120.197 ms
64 bytes from 212.77.100.101: seq=7 ttl=247 time=118.931 ms
64 bytes from 212.77.100.101: seq=8 ttl=247 time=118.192 ms
64 bytes from 212.77.100.101: seq=9 ttl=247 time=122.862 ms
 
--- wp.pl ping statistics ---
10 packets transmitted, 10 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 115.334/120.229/125.527 ms
 
Moze mm zrobila tak jak TP swego czasu, tzn przelaczyla tryb polaczenia w taki sposob, by bylo stabilniejsze ale przejawiajace sie wiekszymi pingami?

Poki co nie bardzo mnie to martwi, ale niedlugo chce zaczac grac po sieci, nie sadze by poprawili ten stan nim najdzie mnie ochota ;)

 

Bardziej drazni mnie sprawa torrentow. Przy 60Mbit laczu, mam transfery po pare KB/s. Niekiedy jest duzo lepiej, zapewne od pory dnia... Ale od dluzszeogo czasu mam ograniczenie do 2MB/s. choc w tej chwili jest nedza.

 

Przy wrzucaniu plikow na mega.co.nz czesto i szybko..przerywa transfer. Co ciekawe, od okolo tygodnia zamiast 3mega wysylania, mam i ponad 10 na testach predkosci lacz. Ale to tylko bajer...bo transfer jest ograniczony wg umowy. W dodatku samo wysylanie stalo sie mniej stabilne jesli chodzi o wahanie predkosci.

 

Moze admini zaczeli tworzyc nowe zasady qos czy cos...... NIe chce mi sie wiecej pisac na temat tej firmy. Jutro napisze do nich reklamacje poprzez www.

A i jeszcze cos... miewam spore problemy z gmailem. Badz innymi stronami ktore sa szyfrowane. Laczy zbyt dlugo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Torrenty rano i po południu lecą ok 2,2 MB/s u mnie przy 30mbit, ale gdy sieć klęka to p2p jest pierwsze do odstrzału, norma od wielu lat.

 

Up nie sprawdzam bo od ok 2tyg. monitoruje ich sieć non stop pingami, więc nie chce przekłamywać wyników sprawdzaniem tego

 

Także używam gmaila ale nie zauważyłem ww. problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie już coraz wcześniej to ścierwo zaczyna kuleć... Dostałem nowy modem mający być cudownym rozwiązaniem i oczywiście nic z tego. Poleciało następne zgłoszenie, po tym zaczynam brać sprawę już nieco bardziej na poważnie i UOKiK trochę zaangażuję Dołączona grafika

Edited by Konar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...