Skocz do zawartości
luki_pc

Internet Multimedia/Vectra

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Udało mi się jakoś przebrnąć przez cały ten wątek dotyczący MM.

Mój post niech będzie przestrogą dla tych, którzy rozważają wybór tego ISP.

 

Użytkownikiem MM oddział Gdynia jestem od 3 lat. Na początku miałem łącze 128/128 kb/s , jakość świadczonej usługi była OK, nie miałem większych zastrzeżeń. Później 160/160 kb/s, także bez uwag oraz 256/256 kb/s bez problemów.

 

W listopadzie 2006 podpisałem umowę na świadczenie dostępu do internetu o przepustowości 2MB/s DL i 256 kb/s UL która od grudnia weszła w życie.

 

Niestety od tego czasu poziom świadczonej usługi jest na złym poziomie tzn:

Max uzyskiwany DL jest na poziomie 245.1 KB/s (FTP, HTTP, priv Tracker Torrent ), niby wszystko OK,

(pomijam ~ 10 kb straty, niech sobie przytną, tłumaczą tą stratę czym tylko chcą, bo IMO jest ona jeszcze akceptowa, wychodzi to około ~ 4% ) ale taki transfer jest osiągany tylko gdy z sieci

korzysta mało userów. W godzinach największej używalności neta tj. +- 18-24 transfer potrafi spaść nawet o połowę, więc zamiast 2 MB/s robi się 1 MB/s czasami 1.5 MB/s, aż do czasu zmniejszenia liczby userów.

 

Oczywiście nic nie jest napisane o gwarantowanej przepustowości łącza, ale przecież takie zagrywki z ich strony są nie do przyjęcia.

 

Dla przykładu w umowie mogliby teoretycznie napisać 10 MB/s, co tam przecież i tak nie gwarantują takiej przepustowości a klient i tak nigdy tyle nie uzyska. ( Wiecie co mam na myśli ).

 

Tak wysokie spadki transferu zgłosiłem do BOK Gdynia po 3 dniach od czasu, kiedy usługa została świadczona.

Zgłoszenie zostało przyjęte, nadano mu nr. i poinformowano mnie, że w tym samym dniu ktoś się w tej sprawie do mnie odezwie.

 

Niestety ten sam dzień trwał już 3 dni, więc postanowiłem się spytać co dalej z moją sprawą ?

W odpowiedzi usłyszałem że technik czy inny mądrala próbował się ze mną kontaktować, ale niestety nie odbierałem telefonu.

 

Dziwne bo na wyświetlaczu telefonu nie było info o żadnym nie odebranym połączeniu. Ale wracając do sprawy: Miła pani poinformowała mnie że sprawę przekazuje i tym razem gwarantuje mi że ktoś się zgłoszeniem zajmie.

I co ? I na tym się skończyło. Po kolejnych 3 dniach zadzwoniłem do kochanego BOK Gdynia i rozmawiałem już innym tonem bo cierpliwość mi się dawno skończyła. Pech chciał że padło chyba na bogu winną zakręconą konsultantkę, której przypadł zaszczyt rozmawiania ze mną. Nie wnikam w szczegóły, ale po godzinie zadzwonił do mnie magik odpowiedzialny za sieć.

 

Powiedziałem co mnie boli, kazał pościągać parę rzeczy i stwierdził że wszystko jest OK.

Nie pozostało nic innego jak nie zgodzić się z jego stwierdzeniem i dochodzić swoich praw.

 

Rozmowa skończyła się na jego prośbie o wysłanie screenów z transferów od siebie dodałem także logi z HJT żeby nie było uniwersalnej gadki że "Na pewno ma pan wirusy", oraz poddaniu modemu monitoringowi w celu wychwycenia ewentualnych nieprawidłowości ( jak zwał tak zwał ).Poza tym zaproponował mi, że jeśli się nie zgadzam, zawsze mogę napisać oficjalną reklamację. Normalnie mnie Mastha oświecił.

 

Po tygodniu od miłej rozmowy z specem z MM gdy stan faktyczny się nie zmienił udałem się do BOK w celu zgłoszenia pisemnej reklamacji (8.12.06). Reklamacja została sporządzona do protokołu, podpisana przez strony i tyle. Termin odpowiedzi na reklamację 14 dni według info konsultanta.

 

W regulaminie usług MM Internet istnieje zapis dotyczący 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, ale to szczegół.

 

Po 14 dniach kalendarzowych zero jakiejkolwiek odpowiedzi,

Po 14 dniach roboczych zero jakiejkolwiek odpowiedzi,

Po 30 dniach kalendarzowych zero jakiejkolwiek odpowiedzi.

 

Po tym czasie generalnie przy braku odpowiedzi z ich strony reklamacje uznaje się za zasadną, tylko że stan faktyczny nie uległ zmianie.

 

Po 34 dniach od złożenia pisemnej reklamacji stał się cud, przypomnieli sobie o mnie.

Zadzwoniła do mnie miła pani kierowniczka z którą wszedłem w 'dyskusję'.

 

Z istotniejszych info jakie uzyskałem to :

 

* Dlatego się z panem tak długo nie kontaktowaliśmy bo przez ten czas sprawdzaliśmy pana modem Monitoring i pracuje bez zastrzeżeń ( No modem chodzi OK.)

 

* Nigdy pan nie uzyska max transferu ( Jasne bo max transfer nie wychodzi z MM do klienta, zawsze parę kb przycięte w każdej opcji )

 

* Czy pan zauważył poprawę ? (Nie )

 

Przy próbie tłumaczenie co jest nie tak, otrzymałem odpowiedz.

 

* Wie pan ja to się na sprawach technicznych w ogóle nie znam ( To po co ta baba do mnie w ogóle dzwoni, mogliby dać kogoś bardziej kompetentnego )

 

Ale w końcu poinformowała mnie że dziś zadzwoni do mnie admin i z nim kwestie zaistniałego problemu omówię.

 

Po godzinie od rozmowy z kierownik, telefon ?

 

Znowu ta baba kierownik i mówi że spec, który ma ze mną gadać jest w Zamościu bo mają awarię ( defacto co to mnie obchodzi ), ale jeszcze dzisiaj do mnie zadzwoni.

 

No i co, to samo co zawsze przez 3 dni zero telefonu od speca.

 

W końcu zadzwonił (byłem w robocie, brak dostępu do swojego PC ).

Powiedziałem co myślę o podejściu ich do klienta, to zaczął przepraszać.

Ale do rzeczy:

 

Powiedziałem po raz enty co mnie boli, nic nie zaprzeczał i nie mądrował się.

Jednak konkretnej opowiedzi nie uzyskałem.

 

Miałem przez weekend DL [ciach!]ły bo modem trafił znowu na monitoring, ale teraz niby w inny sposób ma być monitoringowany.

 

Ściągałem z FTP TASK, TPSA, piedoły przez ten czas, ale weekend się dawno skończył i już mi się znudziło.

 

Mamy 46 dni od złożenia reklamacji, zero konkretnej odpowiedzi a tym bardziej rozwiązania.

Jestem w kropce i nie wiem jak dalej podejść do tematu.

 

Reasumując :

 

MM Gdynia ma w 4 literach klientów, liczy się przecież tylko kasa.

Czytając grupę forum.mm.pl można zauważyć że nie tylko w Gdyni mają takie podejście do klienta.

Jakość świadczenia usług w MM po 3 latach spadła razem z cenami.

 

 

 

Dzięki, wszystkim którzy znaleźli chwilę, aby przeczytać moje wypociny, być może mój post rozwieje wątpliwości tych co chcą mieć 'szybkie' łącze od tego ISP.

 

Dzięki wszystkim, którym zachce się skomentować to co tutaj napisałem oraz przede wszystkim tym którzy być może udzielą dobrych rad co dalej robić, bo rozwiązanie umowy bez ponoszenia kosztów wydaje się raczej w tej kwesti nie możliwe.

 

Może ktoś też jest z Gdyni lub innego miasta i też ma takie cyrki przy 2 MB/s ?

 

PS:

 

Tak wiem mam cierpliwość, tego nie musicie pisać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio, jak tylko chcę sprawdzić ile tam jeszcze tego limitu zostało, wita mnie niezmienny komunikat:

Nie ma takiego konta!

No więc zakładam te konto, następnego dnia sprawdzam: brak, zakładam...

Cały urok multimedialny :damage_wall:

Edytowane przez patton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam nad inną sprawą. Multimedia ma zamiar wejść na giełdę. Czy teraz im po prostu odbija, że wykręcają sobie takie numery? Przecież to nie pozostanie bez echa, bo jeżeli odwrócą się od nich klienci, to zostaną ze świstkami papieru toaletowego zamiast akcji! Firma w "przeddzień" wypuszczenia prospektów, zachęcenia przyszłych inwestorów, robi coś zupełnie odwrotnego. Może to jakiś "wrogi" sabotaż konkurencji :banana:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Poczytałem sobie z ciekawością. Jak zwykle w "narodzie" zacietrzewienie niezmierne, ale nie ma się czemu dziwić, jeżeli multimedia odwala takie numery. Tak jak ktoś tam napisał, dziwię się, że jedni mają poblokowane, a inni nie? Wiem od znajomego, że miedzy godz. 24 a 8-9 internet chodzi mu normalnie, nie są poblokowane aplikacje p2p. Bo tu nie chodzi o blokowanie portów, proszę szanownych użyszkodników, ale właśnie programów p2p. To niech szanowna Multimedia dorzuci jeszcze blokowanie stron porno, stron o p2p i innych które im się nie podobają i będzie komplet, jak ktoś napisał mogą "dawać" nawet łącza 10 Mb/s, ale pytanie po co? I komu? Odbija im tak samo, albo jeszcze gorzej niż TP! Netia wchodzi przebojem, inne firmy również nie zasypiają gruszek w popiele. A to co napisał TRiX, to wygląda jak z książek Franza Kafki, a to niestety prawda! Niech tak dalej robi Multimedia, napewno po takich doświadczeniach klienci szybko zapomną, że taki ISP istnieje :D Na szczęście jest wolny rynek i wytnie takie "coś".

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pozdrówka Patton, łączę sie z Tobą i innymi w bólu, znam to już wystarczająco dobrze

 

Komisarz co tu dużo mówić, właściwie to ująłeś, ustawienia programów , sztuczki triki czy inne tam nie mają tu żądnego znaczenia, jak operator blokuje to się tego nie rozwiąże samemu, i co tu tłumaczyć takim jak Lebeorg, syty głodnego nie zrozumie

 

multimedia na naszych oczach strzela sobie sama gola, netia atakuje

więc jakby nie było, trzeba z tego skorzystać

 

TRiX, skoro jedna ze stron nie wywiązuje się z umowy to taką możesz zerwać bez ponoszenia kosztów za miesiące w promocji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W multimediach wpadli na genialny pomysł zeby zwiekszyc abonament za kabel. W tym momencie chyba im podziekuje, i pojde do netii. Szkoda tylko ze bede musiał życ bez tego kabla przez jakis czas....:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wygasł mi multipak. Co się okazało, ze jest nowy tańszy i lepszy (wziąłem go i 512/256 + zniesienie limitu). Wszystko pięknie fajnie ale MM ma dzisiaj takie pingi, że włosy się jeżą.

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Badanie wp.pl [212.77.100.101] z użyciem 32 bajtów danych:Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=2132ms TTL=122Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=2176ms TTL=122Upłynął limit czasu żądania.Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=2271ms TTL=122Statystyka badania ping dla 212.77.100.101:	Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 3, Utracone = 1 (25% straty)Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:	Minimum = 2132 ms, Maksimum = 2271 ms, Czas średni = 2193 ms

 

 

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Badanie onet.pl [213.180.130.200] z użyciem 32 bajtów danych:Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=1196ms TTL=56Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=1164ms TTL=56Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=1234ms TTL=56Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=1346ms TTL=56Statystyka badania ping dla 213.180.130.200:	Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:	Minimum = 1164 ms, Maksimum = 1346 ms, Czas średni = 1235 ms
Edytowane przez Hubabuba222

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie trochę lepiej

Badanie www.wp.pl [212.77.100.101] z użyciem 32 bajtów danych:Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=24ms TTL=122Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=18ms TTL=122Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=17ms TTL=122Odpowiedź z 212.77.100.101: bajtów=32 czas=18ms TTL=122Statystyka badania ping dla 212.77.100.101:	Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:	Minimum = 17 ms, Maksimum = 24 ms, Czas średni = 19 ms		Badanie www.onet.pl [213.180.130.200] z użyciem 32 bajtów danych:Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=41ms TTL=56Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=41ms TTL=56Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=34ms TTL=56Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=43ms TTL=56Statystyka badania ping dla 213.180.130.200:	Pakiety: Wysłane = 4, Odebrane = 4, Utracone = 0 (0% straty),Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:	Minimum = 34 ms, Maksimum = 43 ms, Czas średni = 39 ms
ale tylko z pingami. Reszta to nędza!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie kablówka podnosi ceny pakietów telewizji a neta mam tańszego ze względy na najwyższy pakiet tak jak teraz w TP moge rozwiązać umowe na telewizje ale co z internetem czy jego sie też pozbęde czy podniosą jego cene do normalnej?

Niestety sprawa wyglada tak ze po rozwiazaniu umowy na kabel neta musisz miec dalej. Cena zostaja taka sama.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Multimedia zrobiła kampanię reklamową pod tytułem "Megazdrada czasami się opłaca". Ale powinna ona się nazywać MEGAGŁUPOTA , żeby przenieść się do tego, niewątpliwie najgorszego TERAZ dostawcy internetu w Polsce - blokada p2p, limity, transfer daleki od deklarowanego, denne i niekompetentne Biuro Obsługi - jednym słowem MEGADNO!

Jeżeli kogokolwiek moje posty odwiodą od założenia internetu w multimedii, choćby nawet jednego, to już warto było je nabazgrać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dokladnie, sam uzywam multimedii ale jak dla mnie to porazka, 45 zl za 256 to dosyc drogo jak na internet w miescie

 

lipne jest to ze w multimedia z tego co widze nie zmieniaja nic w czasie trwania umowy, w chello podniesli predkosc i limity, w Neo zniesli limity a multimedia od dluzszego czasu nic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o co wam chodzi z tymi blokadami p2p bo u mnie leci na max (lacze 512).

Ja natomiast z innym zapytaniem.

Jest cos takiego jak megazdrada z tepsy, tylko nikt nie bierze pod uwage tego ze tepsa zniosla limity i dla mnie to jest obecnie najlepsza oferta.

Czy ktos z was orientuje sie czy mm ma zamiar cos zrobic w sprawie limitow,

bo juz drugi miesiac z rzedu wykorzystalem go do 10-tego :/ i jest masakra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znacie chyba powiedzenie: Syty głodnego nie zrozumie. Przecież nie pisałbym głupot o blokowaniu, gdyby go nie było. W godzinach 24.00 do 9.00 zapieprza jak królik Duracela, póżniej (i wcześniej) CIACH!!! To nie jest blokowanie portów, tylko, jak to ktoś napisał filtrowanie pakietów. Tylko Wam zazdrościć, że tego nie macie, pomimo, że korzystacie z tego samo co ja. Wśród znajomych i sąsiadów z osiedla powiedziałem już prawie wszystkim i tu multimedii nikt nie założy. Żałuję tylko, że mnie nikt nie ostrzegł przed tymi pa#@$%ami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos z was orientuje sie czy mm ma zamiar cos zrobic w sprawie limitow,

bo juz drugi miesiac z rzedu wykorzystalem go do 10-tego :/ i jest masakra

Prędzej mi na obu rękach i zadniej części ciała kaktusy wyrosną, niż multimedia zmieni cokolwiek. Jeżeli już to tylko na gorsze.

Dołączona grafika

Aby jej wszystkie zęby z tej radości powypadały :angry:

BO MULTIMEDIA JEST ZAWSZE KROK PRZED KONKURENCJĄ Edytowane przez patton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

 

zwróćcie uwagę na okresowość zmian, ustawienia nic nie grzebane

 

od ilu źródeł jest pobieranie bez blokady a ile z

 

jeśli ktoś zna się/orientuje w temacie, nie będzie miał pytań tylko uzna to za fakt

 

laicy będą dalej krzyczeć, ale mnie to wali

Edytowane przez Krzynek1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

nie wiem dlaczego multimedia tak tna w hu... bardzo dziwnym jest fakt ze w niektorych miastach blokuja p2p a w innych nie. u mnie w toruniu od jakis 4 miesiecy p2p jest poblokowane. jestem uzytkownikiem multimedi od 3 lat i zawsze tych dziadow chwalilem ale w momencie kiedy na slsk transfery zaczely osiagac oszalamiajaca predkosc 0.1-1.0 troche sie zdenerwowalem. podobnie jest z hubami emulami itp. (przetestowalem wszytko co mi wpadlo do glowy) barany blokuja rowniez polaczenia wychodzace. i nie tylko ja mam ten problem.

na poczatku zlekcewazylem dupne transfery, myslalem ze to jakas awaria albo cos po kilku dniach stwierdzielm ze to niemozliwe. no to wykonalem telefon do biura obslugi. oczywiscie nic nie blokuja . istne granie w "tata wariata": ja sie pytam czemu blokujecie a oni ze nie blokuja.

nie jestem jakims wybitnym komputerowym fachowcem ale swoje wiem: dziady najprawdopodobniej filtruja pakiety i spowalniaja wszytskie pakiety nie idace z najbardziej popularnych protokolow. zadnych portow nie blokuja wiec testy otwarcia portow wypadaja pozytywnie. nie ma mozliwosci ich sprawdzic wiec moga klamac na legalu do sluchawki. www i ftp dziala w maire normalnie choc nieraz pingi to sie nie nadaja do niczego.

najbardziej wkurza mnie oklamywanie mnie na infolini - na 100% blokuja p2p a tlumacza jakbym byl jakims idiota ze nie blokuja. oczywiscie rozumiem ze nie sa temu winne osoby siedzace przed telefonami tylko jakas wyzsza jeb... kadra. ale mnie to nie interesi

ciekawe kiedy wpadna na pomysl by zalozyc filtr na google ktory by odrzucal zapytania typu multimedia p2p limity;p

pomimo ze mam multipakiet - ktory nie jest za tani ale w sumie mi odpowiadal - cale szczescie ze za 1,5 miesiaca konczy mi sie umowa. nie pozostanie nic innego jak powiedzenie SI JO NARA multidziadom i przeniesienie wydatkow na neostrade 1mb

 

do uzytkownikow ktorzy maja problemy z czytaniem. jesli ktos - jak np krzynek1 - pisze ze ma poblokowane p2p to wie co pisze. jesli nie masz poblokowane p2p to napisz ze nie masz a nie mow ze krzynek tez nie ma. skad ty o tym mozesz wiedziec. to tak na logike do wszystkich majacych probelmy ze zrozumieniem tekstu. wezcie poczytajcie sobie od czasu do czasu jakas ksiazkle moze z czasem wam sie to poprawi;p a nie tylko stzrelanki czy wyscigi przed kompem;p

 

jesli juz ktos musi sie meczyc z mega super spolka akcyjna multidziady z gdyni, a chcailby nieraz cos zassac mimo blokady p2p polecam najnowsza opere oraz strone isohunt. jakos przeroslo ich mozliwosci zablokowanie tej aplikacji. mi to jednak nie starcza: od czasu do czasu potzrebuje zassac jakas muzyke eltroniczna - nawet nie tyle co piracka bo glownie winylowe ripy - ale slsk multispecjalisci przyblokowaly.

 

i zupelnie na koniec. nie wiem czemu, pomimo 18 juz lat gospodarki rynkowej w pl caly czas ma sie w doopie klienta i zamiast lepiej jest nieraz gorzej

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Cie @mooz!

Fajnie, że kończy Ci się umowa z tymi #$%*&@!, będziesz miał te "cóś" z głowy. Ja na każdym forum staram się teraz przestrzegać przed multimedią, żeby nikt nie wpakował się tak jak ja w ten bajzel. Nie dość że blokada p2p to jako jedyna (z tych największych ISP) dorzuca na dokładkę LIMIT TRANSFERU. A przecież kiedyś to była w miarę normalna firma, co im odbiło...

Znam kancelarie prawną specjalizującą się właśnie w tej tematyce i spróbuję dowiedzieć się, jak takie praktyki - nieinformowania klientów o pewnych ograniczeniach w umowie - mają się do prawa klienta i czy nie będzie to podstawą do zerwania umowy z winy operatora. Naprawdę mam tak dość multimedii, że wolę wydać pieniądze na opinię prawników, niż dawać zarabiać tym - sam się ocenzuruję, bo słowa jakich bym tu użył przekraczają wszelkie możliwe granice ubliżania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

patton napisz mi jesli mozesz czy skladales pisemna reklamacje do multimediow? dzis zadzwonielm sobie do dzialu obslugi technicznej - po raz 5 ale zostalem najlepiej obsluzony - i pan mi poradzil aby napisac taka reklamacje, zmiescic skrinszoty a nawet w ramach mozliwosci filmik i oni odpowiedziec maja niby w ciagu 14 dni czy mam racje czy nie mam racji. pozostaje tylko pytanie o celowosc tych dzialan, bo jak napisalem wyzej NIE MA mozliwosci aby odbiorca uslugi internetowej sam sprawdzil czy takie filtrowanie pakietow w rzeczywistosci ma miejsce. cos tam pan mowil ze to tepsa im udostepnie lacza - co oczywiscie jest wiadome - ja przypuszcam (moge sie mylic) ze czesc ich serwerow ma takie ograniczenia bo zwiekszyla sie liczba uzytkownikow a sprzet zostal ten sam. stad niektore miasta maja ok a niektore maja nie ok.

 

jedynym plusem rozmowy jest to ze pan zaznaczyl ze limity transferow zostana zniesione tylko ze nie wiadomo kiedy. no kurde super wiadomosc na poczatku 2007 roku lol

 

moze napisze to pisemko, w sumie mi to ryba, jak sie nie polepszy w ciagu miesiaca to jak pisalem wyzej robie migracje do neostrady ktora powoli zaczyna sie cywilizowac

 

czekam rowniez na glosy od osob ktore skladaly reklamacje i od tych ktore zauwazyly blokady na p2p.

 

inna sprawa jest fakt swiadomosci uzytkownikow. przypuszcam ze jeden na 1000 zglasza taki problem do centrali dlatego dziady moga taklie osoby olewac. w polsce konsumenci nie nauczyli sei jeszce korzystac ze swoich praw.

 

pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mooz, ja przechodziłem mniej więcej to samo, jak w tym poście. Już z nimi mam dość rozmów. Napiszę do Pani Streżyńskiej, już raz im dała po jajach, może przywali jeszcze raz, ale z dużo grubszej rury. A co do obiecanek, to wszystko można obiecać, gorzej z realizacją. Ja tam będę ich tępił do usrxxej śmierci, mojej albo ich :damage_wall:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...