Sparrov Opublikowano 26 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2005 @theboo sa to ustawienia systemu ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 26 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2005 @theboo sa to ustawienia systemu ;) 1719671[/snapback] Moze i systemu, ale na pewno nie tego, co masz w kompie. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theboo Opublikowano 26 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2005 @theboo sa to ustawienia systemu ;) 1719671[/snapback] hm.. z tego co szukałem na ten temat to tepsa rozłącza i nie ma na to rady :/ i to nie zalezy od systemu, zresztą na linuxie też mi rozłączało co 24h. jeśli więc masz jakiś cudowny sposób żeby nie rozłączało, podaj ^^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparrov Opublikowano 26 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2005 Nie twojego systemu :lol: Sposobu nie ma :) chyba ze przesiadka na dsl ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doodek66 Opublikowano 27 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2005 Dodałbym jeszcze, że to od nas zależy czy zgadzamy się na takie warunki. Zawieramy umowę z providerem. Więcej można poczytać w kodeksie cywilnym. 1717909[/snapback] Ja się nie zgodziłem i dlatego korzystam z kablówki na nie tpsa :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doodek66 Opublikowano 27 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2005 O czym ty mowisz czlowieku. Nie mogę słuchać normalnie takich ludzi. "Zapłaciłem to mi sie wszystko należy". Czy ty nie czaisz że życie jest tak skonstruowane że dostajesz to ZA co zapłacisz i ile zapłacisz. To samo ludzie którym się składa kompa jakiegoś za 500 grata i oczekują dożywotniego supportu na telefon. Ludzie opanujcie sie. Płacicie x dostajecie towaru za sumę x. :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: :mur: 1719416[/snapback] gratuluję tego, że nie potrafisz zawalczyć o swoje. Ja płacę za moje łącze tyle brutto, co w tepsie zapłaciłbym netto...ponadto nie mam żadnych limitów, żadnych zablokowanych portów (wystarczył jeden tel. do providera) i nie mam błękitnej linii, tylko rzetelny serwis... co Ty na to ? Płacę więc wymagam...zamawiam dostęp do netu na zasadach, które JA chcę, a nie takich, które mi wciskają...za przeproszeniem za duzy jestem, żeby mnie bić w d..ę za moje pieniądze ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 27 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2005 I na tym wlasnie polega demokracja i wolny rynek, ze kazdy moze sobie wybrac, co mu odpowiada... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neo_x Opublikowano 27 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2005 w tym miechu 14 pazdziernika przekroczylem limit 25 gb :) a dopiero 21 mnie zablokowali po sciagnieciu dodatkowych 7 gb :) teraz mam uz ze 34 gb sciagniete Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
war3 Opublikowano 27 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2005 u mnie historia z tpsa wyglada tak: umowa na neo pluys podpisana w X 2002 na rok, po roku nie ma rachunków. w maju tego roku przychodzi mi faktura za 9 miesięcy=2000 pln... kwota wiadomo duża, więc rozłożona na raty...przez prawie dwa lata nic.. zero, dzwoniłem na niebieską linie w grudnio 2004 i powiedzili mi, że neo nie mam ! a tu taki zonk, ale no cóż, korzystałem, więc nie ma co im sciemniać. teraz ojciec pozywa ich do sądu. za co ? za to, że nie chcą oddać kaucji za modem, neo brałem w czasach gdy płaciło się kaucje 850 pln.. mają głęboko w 4 literach, że muszą tą kase oddać.. drwią sobie z federacji konsumentów. niestety taka to jest tpsa. w tym momencie nie mam już nci wspólnego z tpsa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bulsky Opublikowano 27 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2005 (edytowane) w tym miechu 14 pazdziernika przekroczylem limit 25 gb :) a dopiero 21 mnie zablokowali po sciagnieciu dodatkowych 7 gb :) teraz mam uz ze 34 gb sciagniete 1721789[/snapback] oby tylko w przyszlym miesiacu nie potraktowali przyslugujacych 25 gigasow jako 25 - 7 :lol: bo byloby ciekawie co ;) posdro Edytowane 27 Października 2005 przez Bulsky Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly86 Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 Ja chcialbym takze poruszyc problem zwiazany z TP, oraz z balaganem tam panujacym. W piatek do godziny ok 22:30 siedzialem przed komputerem, polaczonym z neostrada. Na drugi dzien (sobota) o 7 rano, wyskakiwaly mi bledy na przemian (721, 718) :blink:. Po 10 minutch prob, zadzwonilem pod 0800102102, gdzie udzielano mi wskazowek typu: przeinstalowanie sterownikow, zmiane portu USB, ponowne uruchomienia komputeraz. Po 30 minutach sporow pomiedzy komputerem a osoba przy sluchawce, zdenerwowalem sie, i mowie, do jasnej cholery, nie wie pan co sie dzje, a robi jako osoba doradzajaca, pomagajaca przy sprzecie w TP :?: No to koles napisal zgloszenie do technikow, i mialem sie odezwac za dwa dni (poniedzialek). W niedziele, ponownie probowalem sie polaczyc, bezskutecznie :|. Przyszedl poranek poniedzialku, kiedy to dzwonie, i znowu trzeba tlumaczyc cale zdarzenie, numer tel., osobe zarejestrowana, haslo, problem, numer zgloszenia... :?. Kiedy doszedlem do porozumienia z konsultantem, ten powiedzial mi, ze mam dzwonic pod 9393 (blekitna linia), aby dowiedziec sie czy wszystko OK z telefonem (tj. numerem). Dzwonie, a tam mowia, ze mam nie zaplacony rachunek z sierpnia :blink:. Okazalo sie, ze na 88 zl, polecialem zaplacic, fax'em wyslalem do nich potwierdzenie zaplaty z poczty. Otrzymalem odpowiedz NEO bedzie dzialalo za 5 dni roboczych :unsure:. Wkurzylem sie dzisiaj rano, zadzwonilem pod 102 102, po kolejnym wytlumaczeniu sytuacji, koles ponownie zwrocil mnie pod 9393, dzwonie, a tam mi koles mowi, ze blokada windykacyjna (nie oplacony rachunek powoduje blokade rozmow wychodzacych) nie ma nic wspolnego z Neostrada, poniewaz dzialaja na innych czestotliwosciach. No to mowie co teraz? Koles odpowiada, ze napewno nie jest to problem ziwazany z telefonem (numerem), u nich wszystkie mozliwosci zaostaly sprawdzone (ze zgloszenia), zostaje tylko i wylacznie blad techniczny w moim kolalu (modem, filtry, oprogramowanie, komputer). No to umowil kolesia na czwartek od 10 do 12. No to ide do gory, odlaczam modem, instaluje od nowa, patrze :blink: jest net :lol:. Okazalo sie, ze w moim miescie (58 kierunkowy) byla awaria na laczu, i przez 3 u niektorych 4 dni nie bylo neta, i kuzwa, tamci idioci pod 102 102 nic nie wiedzieli o tym, i chcieli mi montera wysylac, a u mnie w miescie, dopiero dzisiaj sie o tym dowiedzialem... Tragedia!! :angry: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domik Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 Dlatego jak neo przestaje działać i jak zdzwonie na 0800 ;] to odrazu się pytam ile trwa naprawa awarii ;]........ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparrov Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 Jesli ktoś udzieli ci takiej informacji to znaczy ze kłamie :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnny00 Opublikowano 1 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2005 to i tak jeszcze nic.. u mnie wystapil taki przypadek ze zerwalem umowe na 640 bo placilem juz za umowe na czas nieokreslony--> wiadomo za duzo to teraz po zerwaniu znowu przyszedl rachunek ktory uniewazniono bo na papierze mam zerwana umowe :lol2: to jeszcze sasiad mi placi z ktorym dziele lacze :lol2: :lol2: :lol2: zarabiam za to ze korzystam z neta.. i jeszcze mnie nie odlaczyli.. no no niezly maja burdel w tej tpsie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theboo Opublikowano 2 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2005 ja wreszcie osiągnąłem sukces z tepsą.. :| od sierpnia chodziłem to telepunktu żeby skorzystać z tej ich promocji zmiany neo na 2048 (umowa 24m) i 100GB gratis transferu. za każdym razem wyskakiwał dziwny błąd, za każdym razem kiedy tam chodziłem obsługa łapała sie za głowe, wydzwaniała w różne miejsca żeby to wyjaśnić, i zawsze kończyło się na odpowiedzi 'proszę przyjść za kilka dni' tak minął sierpień... (w międzyczasie składałem też wniosek przez internet o migrację, ale oczywiście on również w jakiś cudowny sposób zniknął) we wrześniu jeden facet zlitował się wreszcie i kazał napisać jakiś wniosek o problemie i że on dopiero wtedy będzie mógł interweniować w warszawie :o po napisaniu czekam... tak minął wrzesień nie wytrzymałem czekania ide do telepunktu, tam pani bardzo zdziwiona że w ogóle miał być jakiś wniosek, który również gdzieś sie zapodział.. trójkąt bermudzki? :| tym razem pani obiecała codziennie próbować zrobić tą migracje i nawet dzwoniła co kilka dni do mnie że jednak sie nie da... dalsze działania w październiku sobie odpuściłem... nadchodził listopad a właśnie 1. kończyła mi się umowa :| więc ide do telepunktu, tym razem już zdenerwowany, troszke popyskowało sie, pani zadzwoniła w jedno miejsce... 15min czekania... kolejna próba migracji... i o dziwo jednak sie da!!! :/ tłumaczenie... "na pańskiej linii jakaś opcja była nie odkliknięta" tyle straconych nerwów, niepotrzebnego chodzenia... a wszystko załatwił jeden telefon :| inteligencja obługi powala :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hideki_ Opublikowano 9 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2005 mam cos odnosnie tej nieodkliknietej opcji. kiedys zalatwialem braciakowi neo128. legalnie wszystko zamowilem w telepunkcie i czekam. kurier nie przyszedl. czekam kilka dni, kuriera nie ma. matka braciaka idzie do telepunktu z zapytaniem, co sie stalo, a tam mowia, ze kurier nie zastal nikogo w domu. kobita sie wsciekla i zwyzywala personel i cala tepse. zlozyla zamowienie od nowa. no i wtedy sie zaczelo... kuriera nie ma duuuzo czasu. po tygodniu czekania dzwonie na 0800. tam mi mowia, ze maja zarejestrowane tylko jedno zamowienie, ktore nie zostalo zrealizowane, bo rzekomo kurier nikogo nie zastal. to ja mowie, ze bylo drugie zamowienie, a on prosi o numer. numeru ciotka nie wziela. ba - nie dostala! no to poszla jeszcze raz do telepunktu, znowu przy ludziach ich zwyzywala, po czym zamowila poraz trzeci i tym razem wziela numer zamowienia. kurier znowu nie przychodzi. no to znowu infolinia i tam mowia, ze jakad opcja w poprzednim zamowieniu nie jest odkliknieta. wedrowka do telepunktu, a tam panienka oczywiscie niezwykle zdziwiona, ze to niemozliwe, zeby tak sie dzialo, no i szuka zamowienia. dzwoni do firmy, pol godziny rozmawia, po czym oznajmia, ze faktycznie jest takie zamowienie, ze cos tam jest nie odhaczone, ale one tego nie moga odhaczyc w telepunkcie, bo w ich oprogramowaniu nie ma takiej opcji. dzwonie na infolinie i mowie, co uslyszalem w telepunkcie. facet mowi, ze to niemozliwe i ze takie rzeczy odhacza sie w telpunkcie. no to znowu do telepunktu. babka zarzeka sie, ze nie moze nic odhaczyc. kolejny telefon na infolinie. facet nie wierzy, ze tak sie moglo stac. no to mu mowie, ze 3 miesiace probuje zalozyc neo, a oni zawsze maja jakies problemy. no to sie zlitowal i przyjal zamowienie telefonicznie. po kilku dniach przyszedl kurier do braciaka. tym razem trafil ;-). podsumowanie - termin zlozenia zamowienia: poczatek listopada; termin realizacji: poczatek lutego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparrov Opublikowano 9 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2005 A ) po co brałeś kurierem? :) Trzeba bylo podpisac umowe na miejscu b ) trzeba dzwonić na infolinie bezpośrednio z telepunktu...zawsze babka z telepunktu moze sobie pogadac z kims z 0 800 i wyjasnic swoje niekompetencje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Hideki_ Opublikowano 9 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2005 (edytowane) A ) umowę mogłem podpisać, ale i tak musiałbym czekać na neo, bo nie mieli żadnego pakietu na stanie. a słyszałem, że w telepunkcie czeka się parę tygodni, stąd decyzja o kurierze. B ) w telepunkcie telefon był tylko do dyspozycji personelu (głęboko zakamuflowany na zapleczu), a z koma nie mogę dzwonić na 0800. Edytowane 9 Listopada 2005 przez _Hideki_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...