don_popiol Opublikowano 24 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2005 Witam. Mam laptopa Dell Latitude CPiA 466XT. Wczesniej byl na nim zainstalowany Windows XP, ale komp nie wyrabial wiec zainstalowalem Win 98. Problem jest taki, ze kiedy mialem XP, to IrDA chodzila szybciej (wysylala szybciej pliki do telefonu), a teraz, kiedy mam Win 98 piosenka, ktora ma 2 mb potrafi przesylac sie 35 minut !! :mad: Wczesniej trwalo to co najwyzej 5-6 min. Czy da sie cos zrobic zeby IrDA dzialala tak jak wczesniej ? Moze trzeba cos zainstalowac ? Jestem zielony w tych sprawach, takze prosze o pomoc. Z gory dzieki. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VoyTECH Opublikowano 24 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2005 Witam. Mam laptopa Dell Latitude CPiA 466XT. Wczesniej byl na nim zainstalowany Windows XP, ale komp nie wyrabial wiec zainstalowalem Win 98. Problem jest taki, ze kiedy mialem XP, to IrDA chodzila szybciej (wysylala szybciej pliki do telefonu), a teraz, kiedy mam Win 98 piosenka, ktora ma 2 mb potrafi przesylac sie 35 minut !! :mad: Wczesniej trwalo to co najwyzej 5-6 min. Czy da sie cos zrobic zeby IrDA dzialala tak jak wczesniej ? Moze trzeba cos zainstalowac ? Jestem zielony w tych sprawach, takze prosze o pomoc. Z gory dzieki. Pozdro 1717117[/snapback] w ustawieniach systemowych powinieneś móc przestawić prędkość irdy. w xp było coś takiego, nie pamiętam czy w 98 jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...