Skocz do zawartości
osek

Pomóżcie, Jak To Działa?

Rekomendowane odpowiedzi

haha ;]

właśnie se ppobrykałem po tutaj takiego naszej 'ulicy' - szlaka ; ]

te 140.... ale miło sie naciska w automacie ; ] i w ogóle jakoś tak inaczej ; ]

 

jak ja sie nie moge doczekać aż jutro po tablice... potem tylko bieda będzie bo troche 2.3 żłopie zupy ; ]

dzięki za odpowiedzi ; ]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyżby stare BMW serii 7? W każdym razie widzę, iż jakiś "Niemiec" :)

Co i za ile?

 

Nie szarpie przy zmianie za bardzo? No i przygotuj się na częste tankownie przy ciężkiej stopie - gdy przyciśniesz na niskich obrotach, to schodzi bieg w dół..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Automatem fajnie sie jezdzi, nie bede powtarzal wyjasnien do czego, ktory bieg sluzy. Tylko takie informacje praktyczne:

P - tak to jest "parking" i w tym wypadku zebatki sa jakos tak zablokowane, ze samochodu nie przepchasz, nie wolno tez na tym biegu holowac (holuje sie tylko i wylacznie na N). Jesli na jakiejs gorce ustawisz P to samochod nie powinien sie stoczyc.

 

Przelaczajac biegi miedzy P-R-N-D trzymaj noge na hamulcu. Tzn. jesli juz jedziesz, to prawdopodobnie mozesz wrzucic N (chociaz ja testow takich bym nie robil), no i w czasie jazdy mozna przelaczac od D az do 1 - tylko zwracajac uwage na predkosc, szczerze mowiac nie wiem co sie stanie, jak przy 100 km/h wrzucisz jedynke...

 

Guzik sport prawdopodobnie sprawi, ze na kazdym biegu samochod bedzie ciagnal do wyzszych obrotow.

 

Prawdopodobnie jest tez zamontowany tzw. kick-out (tak mialem w porsche) tzn. jesli wcisniesz gaz do dechy, powinien zredukowac bieg dla lepszego przyspieszenia.

 

No i zawsze gas i zapalaj samochod na P (ewentualnie na N).

No i automatu nie ma mozliwosci zapalenia "na pych".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyżby stare BMW serii 7? W każdym razie widzę, iż jakiś "Niemiec" :)

Co i za ile?

 

Nie szarpie przy zmianie za bardzo? No i przygotuj się na częste tankownie przy ciężkiej stopie - gdy przyciśniesz na niskich obrotach, to schodzi bieg w dół..

1720286[/snapback]

Audi 100 C, czy cus takiego :wink:.

Jo auto jest niemieckie :lol:.

No i Osek wczoraj dostal go, pucuje juz 2 dzien, jak pisal dzisiaj juz wyjechal na polna droge :). A jutro jak dostanie rejestracje, to chociaz bede mogl sobie pojezdzic, a On bedzie tankowal :P.

 

Co do auta:

Dołączona grafika

To jest to. Dostalem wczesniej real foto od Niego, po wypucowaniu, ale usunalem, bo niechcialo mi sie na niego patrzec za duzo, bo jeszcze by mi sie znudzil ;].

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zazwyczaj P mozna wrzucic tylko trzymajac hamulec

N - Neutral

D - Drive - zaleznie ile skrzynia ma biegow do przodu to bedzie isc az do ostatniego (takze nadbieg jesli jest)

3 - po kolei 1 ,2 3

2 - --||-- 1,2

1- tylko 1 :)

 

ja w RR mam jeszcze bardziej skomplikowana skrzynie :) w ksztalcie litery H (z reduktorem po prawej) :))

przycisk sport zazwyczj powoduje ze ciagnie az to czerwonej kreski ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To w Jeepie natomiast rozwiazanie z reduktorem jest takie, ze osobna skrzynia jest na biegi, osobna na wlaczanie reduktora (jest tam 2H, N, 4H, 4L). N2O nie umiem wyobrazic sobie, jak to H wyglada, mozesz opisac ?

 

A co do audi - ladnie wyglada na tym zdjeciu, jesli naprawde jest w rownie dobrym stanie no to super samochodzik. W srodku skora ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Audi 100 C, czy cus takiego :wink:.

Jo auto jest niemieckie :lol:.

No i Osek wczoraj dostal go, pucuje juz 2 dzien, jak pisal dzisiaj juz wyjechal na polna droge :). A jutro jak dostanie rejestracje, to chociaz bede mogl sobie pojezdzic, a On bedzie tankowal :P.

 

To jest to. Dostalem wczesniej real foto od Niego, po wypucowaniu, ale usunalem, bo niechcialo mi sie na niego patrzec za duzo, bo jeszcze by mi sie znudzil ;].

1720358[/snapback]

nie C tylko C4 : P

na polną droge? zaraz w dziąsło dostaniesz :D to była droga wokół domu :] hehe

bez tablic nigdzie dalej nie jade, tak jakoś już mam : >

 

w środku welur... ale fajne, wyprofilowane ; ] a najlepsze- automatyczna klima,hehe ; ]

 

edit:

każde audi jest niemieckie : P

"bo jeszcze mi sie znudzi" ? what? jakbyś miał pozwolenie aby wejść do środka : P hahaha ; ]

joke ofkorsss <devil>

Edytowane przez osek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezdzenie automatem oglupia ;) wiem bo smigalem swego czasu senatorem v6 3.0 24v , i scierka 2.0. Po przesiadce do manuala nie moglem sie przyzwyczaic ze trzeba zmieniac biegi i ze hamulec jest taki waski i ze jak sie go naciska to trzeba sprzeglo wcisnac pod koniec :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezdzenie automatem oglupia ;) wiem bo smigalem swego czasu senatorem v6 3.0 24v , i scierka 2.0. Po przesiadce do manuala nie moglem sie przyzwyczaic ze trzeba zmieniac biegi i ze hamulec jest taki waski i ze jak sie go naciska to trzeba sprzeglo wcisnac pod koniec :P

1720808[/snapback]

Nie wspominajac ze jezdzac dluzej po miescie lewa noga Cie nie boli od wciskanaia sprzegla no i to ze musisz zaciagac recznego jak stoisz na swiatlach pod gorke ;)

 

edist senatorkiem A czy B ?? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szczerze mowiac nie wiem co sie stanie, jak przy 100 km/h wrzucisz jedynke...

1720319[/snapback]

nie wiesz?:) wziuuuu wziuuu i zabka :rolleyes:

 

noga cie boli od sprzęgła :P co ty traktorem jeździsz :P

1721059[/snapback]

e tam traktorem nie trzeba smigac niektore maja takie twarde sprzegla;) np. nowe kangoo i nowa corsa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

astra g14 tez ma twarde sprzeglo. Natomiast vectra B juz nie. Widać nie do końca zależy to od marki samochodu.

 

BTW jakoś jednak nei chciałbym automatika ;]

1721405[/snapback]

Ja tez nie. Ale auto to auto, wazne, ze ma silnik i kola, no i te bajery co ten tam ma :P. Dobre i to, ze jest taki wypas, jaki jest. Wracajac do automatu, wolalbyl manual, bo fajnie sie tak abwic sprzeglo, gaz, i na zmiane, hamulec, sprzeglo i w ogole zabawa jest. A tak jadac w daleka trase caly czas na automacie, nic nie robiac, to zanudzic sie mozna, i + noc to latwo o drzemke. A jak jest manual to tak szybko nie zasniesz :wink:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale na trasie i tak zazwyczaj jedziesz na piatce i nie zmieniasz biegow :)

Poza tym przypatrz sie temu automatowi - tez biegi mozesz zmieniac, tylko bez sprzegla.

1721619[/snapback]

sory ale ja nadal nie czaje to ten samochod ma 3 biegi :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak przedmowcy radzili: wszelkie operacje z wcisnietym hamulcem, moge sie mylic ale wcisniecie hamulca wysprzegla (w sumie logiczne :P ).

Jeszcze jedna sprawa: w wiekszosci automatow jakimi sie bawilem zostawienie auta na P i wyjecie kliczyka rownalo sie zablokowaniu dzwigni zmiany biegow, ale niektore auta maja zaslepke w okolicach drazka zmiany biegow pod ktora kryje sie maly skarb :) Po wetknieciu tam srubokreta skrzynia odblokowuje sie :) Nie wiem czy to ogolnie znana "sztuczka" czy nie, ale czasem ratowala mi mase czasu w pracy :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sir Afeen - nie we wszystkich samochodach tak jest. Np. w mercedesie tak nie mialem, to samo w daimlerze, a w jeepie i porsche tak jest. Wiec roznie bywa, no i nie widzialem jakiejs zaslepki w tych dwoch ostatnich. Ale spytam - w jakiej pracy ratowalo ci to mase czasu i czemu ? Bo zabrzmialo jakbys kradl samochody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh, spodziewalem sie takich skojazen... :P

Wysylalem samochody w kontenerach, miedzy innymi do Polski. Bardzo czesto bywalo tak, ze zakupiony w ciemno samochod na jednej z internetowaych aukcji byl przywozony bez kluczykow itp. Pol biedy jesli mial nienapedzana os cala, bo bralem go sobie widlakiem i pchalem/ciaglem, ale jesli zablokowana byla np przednia os i brakowalo tylnich kolek to mialem przeje....ne i tracilem przez to mase czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...