Skocz do zawartości
afi

Jestem Zielony Pomóżcie Coś Wybrać...

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam w planie mały upgrade kompa, chcę kupić procka,płyte,pamięć i obudowe z zasilaczem.

chcę się zmieścić do 1300zł.

początkowo myślałem o Celeronie 2.80Ghz ale jak zobaczyłem porównania z Athlonem64 2800+ to już nie chcę ;P sęk tylko w tym , że nie wiem czy jest sens inwestować w architekturę 64bitową :/ pomóżcie wybrać jakąś sensowną płytę i procka w tym przedziale cenowym, najchętniej płytke z AGP i PCI-E na pokładzie ponieważ narazie posiadam Radeona 9550 AGP i karty nie zmieniam. chodzi mi głównie o zastosowanie kompa do gier. podkręcanie raczej nie wchodzi w grę.

czekam na wszelkie rady.

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Są płyty na agp i pci-e ale bardzo słabo się podkręcają i w grach mają mniejszą wydajność. Jezeli chcesz kupic Athlona 64 to musisz wybrac, albo PCI-E i s939 lub AGP i s754. co do obudowy, to najlepiej kup taką która Ci się podoba ale nie ma zasilacza, i do tego dokup markowy zasilacz bo Athlon troche prądu potrzebuje ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Są płyty na agp i pci-e ale bardzo słabo się podkręcają i w grach mają mniejszą wydajność. Jezeli chcesz kupic Athlona 64 to musisz wybrac, albo PCI-E i s939 lub AGP i s754. co do obudowy, to najlepiej kup taką która Ci się podoba ale nie ma zasilacza, i do tego dokup markowy zasilacz bo Athlon troche prądu potrzebuje ;)

1723332[/snapback]

sa plyty s.939 z agp i s754 z pci-e

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Venice 3000 i do tego DFI LanParty UT nF3 Ultra-D (mobo ma agp i s939, oc prawie taki jak w DFI na nF4, ale dość droga)...

Taki zestawik roxuje rulezem, ale mało kaski jest na reszte...

Edytowane przez AragornPL

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Venice 3000 i do tego DFI LanParty UT nF3 Ultra-D (mobo ma agp i s939, oc prawie taki jak w DFI na nF4, ale dość droga)...