Caehl Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2006 nom woda moze nie wygląda ładnie, zobaczy sie zresztą po premierze ale ten rycerzyk na koniku pierwsz klasa.. szczególnie konik:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2006 Kurde przeciez w Obku ewidentnie widac BRAK Pixel Shadera! Zobaczcie tutaj - to jest Morrowind z Pixel Shader 1.1, a 'podobno' na tych screenach (Oblivion) jest PS 1.3. W Morku jest 1000x lepsza woda. Dla mnie to smieszne. 1. Akurat w tym momencie gram w morrow, i przypominam, że w woda w morrow nie pod każdym kątem wygląda tak samo ładnie 2. Jak nie ma PS na screenach z obliviona, jak widać kręgi od kropli deszczu; jak inaczej chciałbyś uzyskać ten efekt bez PS? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2006 Zapusc sobie Morka bez PS'a tez bedziesz mial kregi po deszczu - to nie zalezy od PS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tek9 Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2006 woda w morro w czasie deszczu wyglada zajebiscie , szczegolnie w balmorze i suran jak patrzysz na wode , masakra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2006 Zapusc sobie Morka bez PS'a tez bedziesz mial kregi po deszczu - to nie zalezy od PS. Lol? Nie grałeś w morrow, czy znasnęłeś przy kompie, walnąłeś głową w klawerę i wyszło Ci coś takiego? ;] Nie zrobisz takiego efektu bez PS - znajdź mi grę bez PS, w której woda będzie wyglądać w ten sposób. To chyba raczej Ty powinieneś porównać sobie morrow bez i z PS, więc proszę bardzo: Efekt przejścia po wodzie: Deszcz: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2006 @Dijkstra, co tak agresywnie, wez wrzuc na luz, ja tez moge byc agresywny. A jesli nawet jakies glupie slady po deszczu sa robione przez PS to na tych screenach z Obka i tak woda wyglada tragicznie i nie przypomina w ogole shadera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurek Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2006 roznica jest.... kolosalna? ^_^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2006 @Dijkstra, co tak agresywnie, wez wrzuc na luz, ja tez moge byc agresywny. Jeżeli to dla Ciebie była agresja, to chyba niestety masz jakieś stany lękowe, częste przy nerwicach. Unikaj stresu. A jesli nawet jakies glupie slady po deszczu sa robione przez PS to na tych screenach z Obka i tak woda wyglada tragicznie i nie przypomina w ogole shadera. Różnica pomiędzy wodą w morrow i wodą w oblivionie z tego screena to głównie efekty świetlne, ale przecież od początku na screenach bethesdy widać duże różnice w oświetleniu pomiędzy wersją na PC a Xbx: Tarcza i ogólnie białe kamienie ruin w tle. Prawdopodobnie efekty na screenach z PC są po prostu wyłączone, bo pewnie jeszcze ich nie dopracowali do końca, ale nawet jeśli ta woda faktycznie okaże się gorsza i opinia ta będzie powszechna, to raczej więcej niż pewne, że ktoś wyciągnie kod PS z morrowinda i wrzuci go jako moda do obliviona. Druga możliwość, że będą różne warianty wody i jeszcze kilku rzeczy w zależności od obsługiwanej przez kartę wersji PS. Jeszcze inna możliwość, to że celowo wypuszczają gorsze screeny z wersji PC, żeby ludzi bardziej nakręcić na wersję xbx, co w gruncie rzeczy chyba wszystkim bardziej na rękę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tek9 Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2006 w previewach pisza ze wersja na pc lepiej wyglada i ma lepsze efekty tzn nie lepsze tylko bardziej realistyczne niz wersja na xbox360 ze n xboxie to wyglada gorzej itp , slowa goscia z gamespotu , jak dobrze pamietam ktory testowal obydwie wersje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2006 Bazując na tych screenach, które publikowane były dotychczas też wybrałbym wersję PC - imho przegieli z tym błyszczeniem na xbx. Ale od screenów do wersji ostatecznej droga daleka, dlatego w gruncie rzeczy chyba nie ma sensu spierać się o dwa screeny, które mogą mieć się nijak do tego, co będzie można zobaczyć na własnym monitorze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Link_mc Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2006 Screeny które wcześniej koledzi pokazywali mówiąc że woda jest ochydna , są puszczone na Water Detial Low , nie jestem pewien tego ale zpewnościa tak jest bo ta woda przy wodospadzie wyglądała tak jak prawie najgorsza woda w FarCry'au . A co do nowego Morrowinda to naprawde bez porówniania , Pierwsza część Morrowinda wygląda przy tym jak Warcraft 2 przy Warcrafcie 3. Nie ma sie czego obawiać screeny nie oddają pełnego uroku gry , ja już rączki zacieram na samą myśl o tej grze He He. Zaskoczy nas i to mega pozytywnie ! Big up Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 27 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2006 Mi sie oba screeny podobaja na swoj sposob.Na peceta jest realniej i niby ladniej,ale wyglada to jak tryb cold z far cry'a na trawie.Z kolei xbox ma taki fajny blurek,ktory lubie w grach,a ktorego brakuje w grach na peceta.Mam nadzieje,ze bedzie mozna go wlaczyc.Jesli tak zadna tam woda czy co tam nie bedzie mi wstanie zepsuc zabawy,a pecet poraz kolejny okaze sie niedoscigniony :) Gorzej,jak nie wlacze tego blura,wtedy sentyment oddam konsoli,co zadko robie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luk3 Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2006 kwestia gustu ja uważam że te blury są tragiczne i nie ma się czym zachwycać :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tek9 Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2006 kwestia gustu ja uważam że te blury są tragiczne i nie ma się czym zachwycać :] tez tak sadze , i sa uzywane aby ukryc niedoskonalosci grafiki :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasajas Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2006 O masakra czepiacie sie wygladu wody??!! Dla mnie mogli zrobic obliviona na silniku dagerfala i tak by byla rewelacyjna bo przeciez sie grywalnosc liczy a nie grafika ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2006 Za dużo pieprzyli o grafice jaka to ona nie będzie. Więc teraz mamy czego się krzywić ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sialala Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2006 tez tak sadze , i sa uzywane aby ukryc niedoskonalosci grafiki :P Tak, tak, bo konsola ma za malo mocy, zeby uciagnac ta gre no i tekstury w niskiej rozdzielczosci i do tego kiepska rozdzialka TV... :mur: Tylko dlaczego wszystkie filmiki, ktorymi sie tak zachwycalismy na poczatku z Obliviona pochodza z tego cholernego XBoxa? Czemu zmniejszono detale cieni skoro te przycinki (bo byly!) na tym XBoxie nie zdarzaly sie tak czesto? Moze to jednak piecyk jeszcze nie doscignal konsolki w tym przypadku i trzeba bedzie w niego wsadzic rownowartosc 2 XBoxow, zeby miec podobna plynnosc? A nie bede tu pisal juz nic o tym jak wygladaly pierwsze gry na XBoxa1 a jak wygladaja ostatnio wychodzace. A w Kameo trawe taka fajna dali, zeby zakryc niedoskonalosci terenu pewnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2006 Za dużo pieprzyli o grafice jaka to ona nie będzie. Więc teraz mamy czego się krzywić ;] dokladnie o to chodzi, to ze grywalnosc w tej grze liczy sie najbardzie to chyba wszyscy wiedza Jednak ta gra to zapowiadana mega grafika - rewolucja/przelom :) ale ja jestem dobrej mysli, że bedzie i ultra grafika i ultra grywalnosc - fabula :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luk3 Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2006 Tak, tak, bo konsola ma za malo mocy, zeby uciagnac ta gre no i tekstury w niskiej rozdzielczosci i do tego kiepska rozdzialka TV... :mur: Tylko dlaczego wszystkie filmiki, ktorymi sie tak zachwycalismy na poczatku z Obliviona pochodza z tego cholernego XBoxa? Czemu zmniejszono detale cieni skoro te przycinki (bo byly!) na tym XBoxie nie zdarzaly sie tak czesto? Moze to jednak piecyk jeszcze nie doscignal konsolki w tym przypadku i trzeba bedzie w niego wsadzic rownowartosc 2 XBoxow, zeby miec podobna plynnosc? A nie bede tu pisal juz nic o tym jak wygladaly pierwsze gry na XBoxa1 a jak wygladaja ostatnio wychodzace. A w Kameo trawe taka fajna dali, zeby zakryc niedoskonalosci terenu pewnie? idź sie paść skoro tak lubisz trawe lol piekna trawa w grze no i ? a co to ma do rzeczy ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sialala Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2006 idź sie paść skoro tak lubisz trawe lol piekna trawa w grze no i ? a co to ma do rzeczy ... Popraw bledy ortograficzne w podpisie, potem naucz sie kojarzyc fakty i zadawaj pytania. Trawa w kameo ma to do rzeczy, ze takiej murawki zaden pecet na dzien dzisiejszy by nie pociagnal. Dodaj do tego tekstury przy ktorych te z Quake IV wygladaja po prostu biednie i rozglele tereny. A potem bron tezy, ze blur w Oblivionie w wersji X360 jest po to, zeby ukryc niedoskonalosci w grafice Jesli nadal czegos nie rozumiesz, daj znac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2006 Przestaniecie już pisać o tej grafice? Czemu większość (jak nie wszystkie) tematów o grach na tweaku musi być przede wszystkim o grafice? Cały czas grafika, cienie, soft shadows, pixel shader, aa... Większość pisze o grafice, a o fabule, klimacie czy gameplayu prawie nikt. To się robi naprawdę nudne. I dobrze by było, jakbyście wszelkie kłótnie, zaczepki i inne takie prowadzili na pw. :evil: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV[666] Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2006 (edytowane) Sialala. EDIT:Hm, omylkowo wczesniej napisalem na podstawie zlych shotow ;-) No Kameo wyglada rewelacyjnie, chociaz w kwestii samej ilosci trawy to juz far cry 64bit jest wedlug mnie porownywalny. Inna sprawa ze nikt zdrowy na umysle niebedzie produkowal gry na PC dla Dualcorowego opterona z 2gb i karta x1900XTX bo by sobie nieco zawezil krąg odbiorcow ;),i to wlasnie dlatego niewidzimy takich gier poki co na PC, a nie dlatego ze PC tego niepociagnie :). Wkazdym razie ja osobiscie uwazam ze ten przebajerzony glow w oblivionie sluzy do tego samego co w deus exie.Do ukrywania wad grafy ;-) Edytowane 28 Lutego 2006 przez RaV[666] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sialala Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2006 (edytowane) Przestaniecie już pisać o tej grafice? Czemu większość (jak nie wszystkie) tematów o grach na tweaku musi być przede wszystkim o grafice? Cały czas grafika, cienie, soft shadows, pixel shader, aa... Większość pisze o grafice, a o fabule, klimacie czy gameplayu prawie nikt. To się robi naprawdę nudne. I dobrze by było, jakbyście wszelkie kłótnie, zaczepki i inne takie prowadzili na pw. :evil: O fabule to na razie za duzo nie wiadomo: zaczynamy w lochu, dostajemy od krola szanse na uwolnienie, w zamian za co mamy uratowac krolestwo ;) - czy cos w ten desen, cala rozmowe z krolem zagluszali mi autorzy gry zachwalajacy wlasnie grafike. Potem biegamy po ogromnym swiecie, po ktorym mozemy sie poruszac za pomoca mapy, pod warunkiem, ze dotrzemy gdzies wpierw na nogach. Akcja wlasciwa zaczyna sie gdy odnajdujemy wrota do Obliviona i wkraczamy w swiat duchow i szkieletonow z mieczami. Ma byc sporo interakcji z NPC, moga nas polubic lub nie, maja to pamietac, mozemy ich okradac, nie mozemy z nimi chodzic do lozka ;) Ale spostrzezenie Twe jest sluszne: 95% postow na forum Gry bardziej nadawaloby sie do tematu o kartach graficznych, bo dotycza one nie gier w sensie stricte tylko tego, jak dana gra spisuje sie jako benchmark i czy da sie wycisnac cos wiecej. Wszelkie dygresje na temat fabuly wciagaja jedna - dwie osoby na watek (sposrod kilkudziesieciu wypowiadajacych sie) - to o czyms swiadczy... Jest kilka chlubnych wyjatkow (watki o Silent Hillach, Morrowindzie - choc tam takze zrobil sie benchmark ostatnio, czy Syberiach) - ale wiekszosc to okazja do potestowania kart graficznych i wypatrywania artefaktow i mierzenia FPSow, zeby je potem porownac... Paradoksalnie gra o zerowej w sumie fabule (wymyslonej chyba przez 6 latka zafascynowanego 2F2F) w watku o NFS:MW wydala z siebie flame trwajacy kilka stron na temat tejze fabuly... @RaV - shotow nie mam, bo wole filmiki, ewentualnie podziwiac gre na zywo. Na jakims ign powinny byc filmiki, warto obejrzec. Ewentualnie wizyta w jakims sklepie z X360 i poproszenie o prezentacje :) Ja widzialem w sklepie z grami. BTW: w FarCry 64 bit duzo zmienili? Czy tylko nieco wiecej obiektow tak samo nieruchomych i AI rodem z Duke Nukem 3D? Jakby co to odpisz w watku o FC, ewentualnie na prv. Edytowane 28 Lutego 2006 przez sialala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2006 (edytowane) O fabule to na razie za duzo nie wiadomo: zaczynamy w lochu, dostajemy od krola szanse na uwolnienie, w zamian za co mamy uratowac krolestwo ;) - czy cos w ten desen, cala rozmowe z krolem zagluszali mi autorzy gry zachwalajacy wlasnie grafike. Potem biegamy po ogromnym swiecie, po ktorym mozemy sie poruszac za pomoca mapy, pod warunkiem, ze dotrzemy gdzies wpierw na nogach. Akcja wlasciwa zaczyna sie gdy odnajdujemy wrota do Obliviona i wkraczamy w swiat duchow i szkieletonow z mieczami. Ma byc sporo interakcji z NPC, moga nas polubic lub nie, maja to pamietac, mozemy ich okradac, nie mozemy z nimi chodzic do lozka ;)Wlasnie tego oczekiwalem mw po tej grze,oj czekam na nia :D Jedna z bardziej oczekiwanych przeze mnie gier.20 marzec tuz tuz :) BTW - wg mnie wystarczy znac angielski na poziomie podstawowym.Znam ludzi,ktorzy nie umiejac prawie slowa po angielsku ukonczyli Morrowinda,wiec nie widze zadnego sensu na czekanie na wersje pl, ktora wyjdzie w dniu xyz usb kfc GIJo kgb nfs czy nie wiadomo kiedy Edytowane 28 Lutego 2006 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luk3 Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2006 (edytowane) Popraw bledy ortograficzne w podpisie, potem naucz sie kojarzyc fakty i zadawaj pytania. Trawa w kameo ma to do rzeczy, ze takiej murawki zaden pecet na dzien dzisiejszy by nie pociagnal. Dodaj do tego tekstury przy ktorych te z Quake IV wygladaja po prostu biednie i rozglele tereny. A potem bron tezy, ze blur w Oblivionie w wersji X360 jest po to, zeby ukryc niedoskonalosci w grafice Jesli nadal czegos nie rozumiesz, daj znac. błąd był, poprawiony, ale tylko JEDEN goowno mnie obchodzi trawa i możliwości pieców i porównanie z konsolami naprawde :D q 4 był cienki, nie zamierzam bornić tej tezy że blur w obliwionie jest ... bo to ty se tą tezę wymyśliłeś i wciskasz mi ją w moje szacowne usteczka więc to raczej ty naucz się czytać ze zrozumieniem :D Edytowane 28 Lutego 2006 przez Luk3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2006 Skończyliście? Zaraz możemu pogadać w inny sposób. :evil: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emes Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2006 co w tym dziwnego, ze tutaj sie rozmawia o grafice a nie o grze ? czy to jakies podrzedne forum bravo czy onetu ? tweak to tweak, jesli ktos tego nie rozumie to chyba powinien zmienic forum, tutaj ludzie bawia sie sprzetem, softem grami w taki wlasnie sposob, wiec nie wiem po co to jeczenie... Mamy sobie popierdziec o graniu w gre, ktora btw jeszcze nie wyszla? Na razie to co mamy to screeny, gra byla zapowiadana jako megaprzelom w grafice a jest jak na razie lekko mowiac qpa i tyle w tym temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tek9 Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2006 (edytowane) @sia cos tam the Xbox 360 version of The Elder Scrolls IV: Oblivion is looking very good. Its framerate did tend to slow down a little when characters crowded onscreen, The only disappointing features I saw were the wonky third-person controls and ultra low-resolution textures that blanketed distant objects. Other than that, shadows, character detail, weapon models, water effects and animations all looked excellent. The PC version looked slightly sharper and ran at a better clip than the Xbox 360 Loading times on the PC were faster than the Xbox 360, but the Xbox 360 had acceptable loading times, roughly 12 seconds on the Xbox 360 compared to 4 seconds on the PC czy ktos tu pisal o wyzszosci xbox360 nad pc ? :lol2: gdybys przeczytal albo obejrzal wywiady z dev'ami to bys wiedzial dlaczego cienie zostaly zmienione i usuniete z wiekszosci obiektow , i to sie tyczy obydwu wersji btw woda na tym screenie nie wyglada zle http://www.1up.com/media?id=2716739&type=lg , czego nie moge powiedziec o texturach :/ Edytowane 28 Lutego 2006 przez tek9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2006 To znaczy co jest niby z tymi teksturami nie tak? Szczegolnie ze na tym screenie o powalajacej wrecz rozdzielczosci nic nie widac <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sialala Opublikowano 28 Lutego 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2006 (edytowane) @sia cos tam the Xbox 360 version of The Elder Scrolls IV: Oblivion is looking very good. Its framerate did tend to slow down a little when characters crowded onscreen, The only disappointing features I saw were the wonky third-person controls and ultra low-resolution textures that blanketed distant objects. Other than that, shadows, character detail, weapon models, water effects and animations all looked excellent. The PC version looked slightly sharper and ran at a better clip than the Xbox 360 czy ktos tu pisal o wyzszosci xbox360 nad pc ? :lol2: Czy podali konfiguracje PC na ktorym to odpalali? Slow down a little moze oznaczac ze z 60 FPS spadalo do 40. Inaczej by raczej napisali, ze "dramatically" - tak mi sie wydaje. Co w tym dziwnego, ze dalekie obiekty dostaly tekstury gorszej jakosci? Pamiec ma swoje granice i pewnych rzeczy nie przeskoczysz. Aha - jeszcze jedno: sporo osob tutaj pisze, ze dla Morrowinda gotowe sa zmienic karte graficzna. Oznacza to wydatek rzedu ceny XBoxa 360. Dla jednej gry. Spoko. Jak sie okaze ze moj sprzet nowego Morro nie udzwignie - kupie zamiast grafiki Xa. Nazwijcie mnie glupim konsolowcem :) i meczcie sie z konfigurowaniem gry przez 2 miesiace... Edytowane 28 Lutego 2006 przez sialala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...