Sienol Opublikowano 4 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2006 Uwaga bardzo znacznie zmniejsza sie wymagania sprzetowe, kod gry zostal zoptymalizowany, nie bedzie bajerow graficznych, zadnej obslugi pixelow 3.0 itp, grafika bedzie na poziomie dzisiejszym, wiec nie bedzie zadnej rewolucji graficznej, nie wierzycie przeczytajcie sobie zapowiedz na www.gry.wp.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 4 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2006 Glupoty gadasz. Te podane wymagania to sa oficjalne i sie nie zmienia. A obluga SM 3.0 na pewno bedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Link_mc Opublikowano 4 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2006 Jeszcze niecałe 3 tygodnie , licze na to że na medium sobie pogram : ) . Nie umie sie już doczekać premiery gry he he. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 4 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2006 (edytowane) Jeszcze niecałe 3 tygodnie , licze na to że na medium sobie pogram : ) . Nie umie sie już doczekać premiery gry he he.No to odmierzamy czas :) Ja tam licze na wlaczenie wszystkiego co sie da.Jesli nie bedzie wykorzystywane SM3.0 to licze nawet na aa i anizo w 1024 a nawet pokusze sie o 1280.Coz - zobaczymy Edytowane 4 Marca 2006 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vis Opublikowano 4 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2006 No to odmierzamy czas :) Ja tam licze na wlaczenie wszystkiego co sie da.Jesli nie bedzie wykorzystywane SM3.0 to licze nawet na aa i anizo w 1024 a nawet pokusze sie o 1280.Coz - zobaczymySM 3.0 ma być obsługiwane,ale nie w dużej mierze ... co do samej grafiki...były już opinie autorów, że 9800pro,1gb ramu i ok3ghz powinny starczyć do komfortowej gry...a co dopiero dużo mocniejsze GPU :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 730 Opublikowano 4 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2006 (edytowane) ci co nie maja kart z sharderami 3.0 moga nie miec kilku efektow np hdr'u , zreszta oblivion oparty jest o shadery i tworcy polecaja karte z 3.0 ktore sa o wiele wydajniejsze od 2.0 , ktos pisze ze nie bedzie shaderow 3.0 w oblivion jak tworcy sami polecaja karty z 3.0 do obliviona , a hydro po ci ci shadery 3.0 jak twoja karta co masz w sigu ich nie obsluguje :) i nie sadze abysmy grali na fullu w 1280x1024 z wszystkim na max na kartach ponizej 1800 :) a ten konfig co podal vis to nie opinia autorow tylko ludzi z jakiegos magazynu ktorzy mieli okazje testowac wczesna wersje gry :) Edytowane 4 Marca 2006 przez 730 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 4 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2006 SM 3.0 ma być obsługiwane,ale nie w dużej mierze ... co do samej grafiki...były już opinie autorów, że 9800pro,1gb ramu i ok3ghz powinny starczyć do komfortowej gry...a co dopiero dużo mocniejsze GPU :] Ma medium to owszem 9800pro wystarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 4 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2006 Jeśli jeszcze nie czytaliście tej recki, to naróbcie sobie smaku i przeczytajcie: :) http://tessource.net/content.php?page=Offi...iew#performance Odnośnie wymagań... 3.6 Ghz processor (unknown whether AMD or Intel at this time) 2GB RAM ATi 1900 XT GFX Card Performance and Customisation As I mentioned at the beginning of this review I played Oblivion on a top of the range PC. The game played extremely smoothly. Load screens between different areas (for instance entering dungeons) lasted only a few seconds, so short I couldn’t even read the hints on the load screen itself. Similarly Bethesda have done a great job of not requiring any load screens when exploring the wilderness. All loading is done in the background and there’s no stopping and starting as you load different sections of the wilderness. It makes for some real smooth playing. But for those of us who aren’t willing to sell their bodies to science for top of the range PCs there are a number of different graphical changes that can be made in the game’s options to better optimise the game for your system. There’s normal things like screen resolution, view distance and item rendering distance and then a few more advanced options. While the game obviously won’t look as good on lower spec systems I’m sure you’ll be happy with the compromise in graphics and performance. Xbox 360 players needn’t worry about performance though. While I didn’t get to see the game being played on a 360 I’ve been assured that the game will play as well, and look as good as it does on a high-end PC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zavader Opublikowano 16 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2006 Temat niestety trzeba zamknać raz jeszcze. Czekamy do oficjalnego 'wypuszczenia' gry. Znowu ktos się popisał i zacząłsypać linkami do Warezów. Dostał bana :twisted:CLOSE na czas nieokreślony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 Mysle, ze z okazji oficjalnej premiery topic mozna otworzyc. Postarajcie sie nie doprowadzic do precedensu i zamkniecia topicu PO premierze gry ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sialala Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 Ceny w UK: Oblivion PC wersja zwykla: 39.99 GBP, wersja dla kolekcjonerow 42.99, wersja na X360 34.99 (wczoraj pojawila sie tez okladka wersji kolekcjonerskiej na X360, ale bez ceny). Wbrew temu, co twierdzili tworcy gry, po przyjrzeniu sie okladkom, stwierdzilem co nastepuje: Pamietacie screeny z Obliviona w tym watku? Byl tu screen porownujacy wersje X360 i PC - te ruiny, rycerz z tarcza. I teraz ZONK: ogladalem okladke gry na PC i na X360 i z tylu tejze znajduje sie ten screen. Na okladce PCtowej wyglada tak, jak na screenie z watka dla PC. Na okladce od X360 wyglada tak, jak na screenie z watka dla X360. Porownujac okladki widac wyrazne roznice w screenach dla X360 i PC. Niby te same screeny (a raczej z tych samych miejsc), ale wygladaja inaczej. Barwy, nastroj... Sa roznice. Czyzby wiec jednak wersja PC i X360 mialy sie roznic? Nie sadze, zeby na okladke gry dawali screeny wygladajace inaczej niz to, co sie w grze bedzie znajdowac. Dla mnie zagwozdka. Wymagania podane na okladce wersji PC: minimalne karta zgodna z DX9. Zalecane proc 3200MHz, karta z serii 6800 lub x800, 1GB RAM. Czekam na relacje posiadaczy kart z serii 6600 (GT) - bo reakcje posiadaczy X360 to juz sobie wyszukam sam ;) Dzis udostepniono takze opis do narzedzi sluzacych do robienia modow - dostepne ze strony oficjalnej Obliviona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamWeasel Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 (edytowane) Ech no ciekawe jak to będzie. Premiera wersji kolekcjonerskiej - 24. Do kupienia podobno tylko w sklepie internetowym Cenegi za 159zł. Wersja zwykła będzie - jak będzie. Cenega raz mówi, że w czerwcu, a raz, że jak tylko przetłumaczą pudełko i instrukcję (w kolekcjonerskiej będzie wszystko ang.). Wirtus.pl chyba trochę kreci, bo podają cenę wersji zwykłej a datę premiery kolekcjonerskiej. Pisałem im to w komentarzach to zaraz usuwali, nawet napisali mi maila że to jest miejsce do pisania recenzji. Niestety na moje pytanie o tą sytuację tak szybko nie odpowiadają... EDIT: Chce ktoś Obliviona za 49$ i ma szybkie łącze? http://www.direct2drive.com/373/product/Bu...livion-Download Edytowane 21 Marca 2006 przez IamWeasel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caehl Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 http://xbox360.ign.com/articles/697/697211p2.html recka na xboxa i troche o wymaganiach na peceta We ran it on Dan's machine, since mine decided to start my week by crapping out on me. He has a Dell XPS Gen 4 with a GeForce 7800GTX, 3.4GHz P4, 2GB of PC3200 RAM and some SATA hard drives. It runs fast. Oblivion auto-detected the settings at Ultra High, albeit at 1024x768, with no anti-aliasing. Bethesda recently announced that the PC version of ES4 cannot have both HDR and AA, but it looked quite nice with just HDR. Load times are faster on the PC, but the visuals are about equal. The 360 version of Oblivion does both HDR and AA and runs natively at 1280x720. If you have a 360 and a video card that's less powerful than a 6800GT or Radeon X850, I would recommend getting the 360 version. As with Morrowind, Oblivion is a demanding game. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 Prosba do wszystkich - jesli macie zamiar podac informacje o fabule gry (w wiekszym zakresie niz to jest znane obecnie) lub jakies "smaczki" z gameplayu, uzywajcie spoilera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 Ja polecam ten wątek, a konkretnie mój post z wieloma linkami - filmy, screeny, wrażenia od zwykłych userów: http://www.frazpc.pl/b/135981 Można wielu ciekawych rzeczy się dowiedzieć - jak wygląda plik ini z mnóstwem ukrytych opcji, itp ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 Normalnie śmiać mi się chce. http://games.tiscali.cz/clanek/screen_deta...03&img=b9gm.jpg Co to jest? Grafa powala, nie ma co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GuC!o^ Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 Nie wydaje mi się aby to były "High Details". Radziłbym się wstrzymać z komentowaniem przypadkowych screenów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 mi tam sie nawet taka podoba. moj komp i tak lepszej juz niepociagnie ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 Nie wydaje mi się aby to były "High Details". Radziłbym się wstrzymać z komentowaniem przypadkowych screenów. To nie są przypadkowe screen'y, jest ich cała seria. A poza tym dlaczego nie mogę tego skomentować. Widziałem pierwsze obrazki... zaraz, zaraz... szukam jakiegoś wypasa:)... mam... http://games.tiscali.cz/clanek/screen_deta...03&img=img2.jpg ... o ten jest dobry... http://games.tiscali.cz/clanek/screen_deta...03&img=blg1.jpg ... po takich zapowiedziach ma się pewne oczekiwania a tu takie coś. He he... wcale się nie czepiam gry tylko tego jak przedstawiali ją twórcy od strony graficznej. Wracając jeszcze do twojej wypowiedzi, Kto widział by takie tytuły prezentowali na najniższych detalach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamWeasel Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 Pamiętaj, że Oblivion miał spore przeróbki silnika graficznego (m.in. wyłączenie rzucania cieni przez wszystkie obiekty). Poza tym wszyscy byli ciekawi, jak to wygląda na różnicy detalach, więc nie dziw się, że są różne screeny. Dla mnie to nawet lepiej że gra może tak wyglądać, bo zagra w nią więcej osób, nawet ci ze słabymi kompami. A jeśli ktoś ma wypas sprzęt to czym się przejmować skoro i tak ustawi wyższą jakość? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_gps Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 nie no panowie, na takich detalach to i ja sobie chyba popykam bezproblemowo ;]] 512 ramu dokupie w przyszlym tyg i zdam relacje jak na r8500 hasa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 Widzę, że jesteście troszeczkę "zapóźnieni" ;) w temacie. Otóż właśnie na nvnews są screeny zrobione po edycji ini. Efekt? Ostre i wyraźne textury aż po horyzont :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micro Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 (edytowane) Widzę, że jesteście troszeczkę "zapóźnieni" ;) w temacie. Otóż właśnie na nvnews są screeny zrobione po edycji ini. Efekt? Ostre i wyraźne textury aż po horyzont :D Moze i faktycznie to pomoga ale powoduje bug wody ... http://www.freeimagehosting.net/cfe0b7a199.jpg http://www.freeimagehosting.net/3db684256d.jpg Ponizej screeny pokazujacy roznice w generowanej grafice po obróbce tegoż pliku: A tutaj link do tematu na oficjalnym forum gry, dotyczący edycji pliku .ini: http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=273834 Edit... Znalezli juz sposob na bug z woda... -> info tutaj http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=66785 Edytowane 21 Marca 2006 przez Micro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 ...yyyy... a dlaczego jest to akurat w tym samym miejscu, do którego podałem linka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micro Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 Bo to jest widocznie jakies miejsce z poczatku gry, albo wyjscie z miasta :| Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 21 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2006 A już myślałem, że wiadomość o tym jak czepiłem się tego screen'a obiegła cały świat i już go szybciutko podrasowali. :smile2: A tak w ogóle to widać, że shadery dają po dópie i ogólnie grafa jest odjechana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 A mi dzis koles pokazywal 3 filmiki z gry,powiem Wam,ze nawet HL2 nie zrobil na mnie takiego wrazenia,zaryzyqje nawet ,ze TRL moze sie czuc zagrozone.Nie wierze,ze to mowie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 A mi dzis koles pokazywal 3 filmiki z gry,powiem Wam,ze nawet HL2 nie zrobil na mnie takiego wrazenia,zaryzyqje nawet ,ze TRL moze sie czuc zagrozone.Nie wierze,ze to mowie :)Masz linki do tych filmów ? :), jak ktoś zagra niech zmajstruje jakiś film :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 (edytowane) Masz linki do tych filmów ? :), jak ktoś zagra niech zmajstruje jakiś film :P http://www.elderscrolls.com/downloads/media_movies.htm chodzi o chaptery te na mw srodku ekranu Edytowane 22 Marca 2006 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Nie wiem jka graficznie sprawa wyglada na xpudle ale wbrew pozorom, ktore mogly troche rozdraznic pecetowcow przy pierwszym odpaleniu TESa IV (slaba jakosc textur w oddali, malo cieni itd itd) po zabawach w ini wyciagaja z tej gry soki :o A tak na dobra sprawe zauwazylem ze ludzie z takimi maszynkami jak AMD 64 X2 4800+ | 2 Gig OCZ Platinum DDR400 RAM | 2 x BFG 7800GTX 512 SLI zamiast grac na min 30FPS przy kosmicznych rozdzielczosciach scigaja sie w ostrosci textur przy wielkich odleglosciach :) ... no ale widac tak musi byc :) tu troche filmikow, miedzy innymi jeden z ciekawszych dla mnie, czyli jak chodzi ta gra na radziu 9800 ^^ http://jtrim1.zippyvideos.com/gallery.z Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...