Galago De Codi Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 To jest pierwsza gra, która jest naprawdę wyzwaniem dla mojego sumienia.. nie mogę instalowac pirató, nie moge instalować piratów.. nie... Kurde.. zeby człowieka bylo stac na WOW i tą pozycję.. Z drugiej strony, pewnie bym umarł przed komputerem. Jesli fabuła jest choc w połowie taka jak w III .. to mam rok wyciety z życiorysu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 OMG! Jaki syf jest w oddali! Jak to wyglada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 OMG! Jaki syf jest w oddali! Jak to wyglada. My thoughts exactly. Inna rzecz, ze na swoim sprzecie to nawet z tego syfu bede zaj*** zadowolony, byleby dzialalo w miare plynnie. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 My thoughts exactly. Inna rzecz, ze na swoim sprzecie to nawet z tego syfu bede zaj*** zadowolony, byleby dzialalo w miare plynnie. :) Nic to. Co najwyzej przyjdzie poczekac na optymalizera zrobionego tradycyjnie przez ruskich ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 OK - doszedlem do przestrzeni otwartej i porobilem kilka screenow.Sialala - HDR mam nieaktywny,screeny jakie zrobilem sa ze wszystkim innym na max (wlacznie z bloomingiem) w 1280 bez AA i mam srednio od 30 do 60 klatek,tylko w zamku czasem do 20 zwalnia,ale zadko. Jak Wam sie podoba :) Szczerze to jezeli podales pod ocene grafike to jest marna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Szczerze to jezeli podales pod ocene grafike to jest marna. mam dokładnie takie samo zdanie , grafa jest nędzna , wogóle nie widać żadnych shaderów , textury są totalnie do bani Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 A teraz z innej beczki: czy ktos ma mozliwosc sprawdzenia czy Oblivion ruszy na zintegrowanym Intelu GMA900 (lapek z podpisu)? Na wiele nie licze, ale moze limit cudow na ten miesiac sie jeszcze nie wyczerpal :roll: A teraz mozna sie juz smiac... ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 po tych drzewkach w oddali widac ze hydro nie modyfikowal pliku ini ;) btw robil to ktos na x850?Jest w ogole sens to zmieniac, nie bedzie za duzego spadku fps? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_gps Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 >>spicum jak u Ciebie dziala?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 >>spicum jak u Ciebie dziala?? Na razie czytalem spokojnie manuala. Gry aktualnie nie posiadam. Potestuje jak bede mial taka mozliwosc. I wtedy zdecyduje sie czy warto kupic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buck Tuddrussel Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 mysle ze kolo pol roku skoro morrowinda tlumaczyli chyba cos kolo 7 miesiecy a bylo tam mniej tekstu to watpie zeby sie z tym uwineli szybciej.... To sobie spokojnie poczekam. MOże nawet do tego czasu gra nieco potanieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sialala Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 OK - doszedlem do przestrzeni otwartej i porobilem kilka screenow.Sialala - HDR mam nieaktywny,screeny jakie zrobilem sa ze wszystkim innym na max (wlacznie z bloomingiem) w 1280 bez AA i mam srednio od 30 do 60 klatek,tylko w zamku czasem do 20 zwalnia,ale zadko. (...) Jak Wam sie podoba :) Sie nie podoba. Musze cos wymyslec, zeby wmowic zonie, ze XBox360 to rzecz potrzebna w naszej sypialni :| Ledwo co ja przekonalem do tego, ze PS3 jak sie ukaze bedzie czyms niezbednym, a tutaj taki zonk. Hydro - jesli Ty masz 30-60 FPSow, momentami 20 i to przy grafice wygladajacej tak... przecietnie, bez wyostrzania tekstur, bez modyfikacji pola wyskakiwania przedmiotow (czytalem, ze na golej wersji PC przy ustawieniu max jest dokladnie tak jak na X360), to ja moge zapomniec o przyjemnosci z gry. Bo jak mam grac i co chwila zmniejszac detale, zeby nie dostawac nerwicy z powodu szarpania obrazu :| Kupno karty graficznej dla Obliviona mija sie wdg mnie z celem - musialbym zainwestowac co najmniej w 7800GTX, bo SLI nie wrzuce do mojej mobo. Chociaz to byloby latwiej ukryc przed zona ;) to jednak nie widze na PC innych gier, ktore by mnie przekonaly do takiej inwestycji... Mozna przynajmniej zmienic Shader 3.0 na 2.0 czy cus? Do rzucajacych miesem na grafe: grafika na statycznym screenie a w ruchu to tez jest roznica. Nadzieja mode ON: A moze Oblivion ma jakas optymalizacje na dwa rdzenie? Ktos sie orientuje? Nadzieja mode OFF. Jak fabula? Od poczatku mamy pelna swobode co do tego co robimy czy jedziemy rowno ze skryptem wdg scenariusza? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 (edytowane) W rzeczywistosci wyglada to jednak lepiej.Ten screen,gdzie widac drzewka w oddali za jeziorkiem jakis dziwny bo tak to nie wygladalo (teraz to zauwazylem).Teraz niestety jestem w pracy,ale jak wroce to zapodam moze jakims krotkim filmikiem z tego momentu,gdyz to wygladalo inaczej (chodzi mi glownie o ten jeden screen),poza tym w czasie walki to wyglada niesamowicie,efekt bloomingu jest 1 klasa,jedyne czego nie mam to hdr,tylko ten 1 szczegolik, tak to wszstko jest powlaczane.Gra wyglada dokladnie tak jak na tych filmikach tyle tylko,ze bez HDR'a.Co do edycji pliku ini to tez to zrobie jak bede w domq wiec moze to cos zmieni,ale czy ja wiem czy musi ? I tak jest zajebiscie a do tego jest idealna plynnosc wiec sie zastanawiam czy jest sens,no nic - sprawdze po powrocie Jak fabula? Od poczatku mamy pelna swobode co do tego co robimy czy jedziemy rowno ze skryptem wdg scenariusza? Mamy w przeciwienstwie do Morrowinda jednego kolesia,ktorego modyfiikujemy w roznoraki sposob (co mi sie strasznie spodobalo bo przynajmniej bedzie to samo zakonczenie) i zaczynamy w podziemiach.Jestesmy wiezniami i podziemia musimy przejsc niestety wg scenariusza (tzn jest tylko jedna droga [chyba,bo moze jej nie odkrylem] do wyjscia z podziemi) podziemia,a potem juz mamy pelna dowolnosc,ale w zaleznosci jak zagadamy z kolesiami tak sie potoczy fabula (mamy kilka odpowiedzi),albo np w czasie walki z mnichami zginal jeden z ludzi,ktorzy mi towarzyszyli na poczatku i od tego momentu bylem zdany tylko na siebie.Nie wiem czy moze byc inna droga bo jestem cienki w rpgi,ale czuje,ze tego bede ostro gral,ze wzgledu na klimat,grafike,efekty (te sa niesamowite,szczegolnie w czasie walk) raz muzyke.Ta ostatnia jest niesamowita,dawno nie slyszalem tak klimatycznie dobranej muzyki,tylko trza zrobic glosniej w opcjach.radze tez zwiekszyc strafowanie i wlaczyc autorun'a.Oczywiscie bez zmian z Morrowinda pozostaly skille za bieg,za skok itd.Jak widac na filmikach tak samo na zywo bylo widac genialna fizyke postaci.Strasznie mi sie spodobalo dobracowanie sily ciezkosci obiektu czy potworka po zabiciu.W podziemiach takze mamy te same pulapki,ale np tworcy w tych filmikach pokazali nam tylko jeden sposob ich rozwiazywania,np motyw z lina,po ktorej przecieciu uruchamiamy hustajace sie ostrza.Spodobalo mi sie strasznie jak wzialem kawalek kosci i rzucilem w kierunku pulapki,w ktora odrazu wpadl pobliski trol.Uwielbiam takie klimaty.No giera jest naprawde taka,na ktora czekalem.Oceniam ja jak narazie na 9+ tylko ze wzlgedu na to,ze nie da sie np przeciac liny zwisajacej ze studni do ktorej jest przywiazane wiaderko,czyli poprostu minus za brak tego typu interakcji,ktorej troszq jakby tu braqje.Powiem Wamtylko,ze warto bylo czekac.A ja musze czekac jeszcze 6H by zagrac a potem znow mam robote i dopiero zagram dluzej po 23 ;( Edytowane 22 Marca 2006 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jordi23 Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 hehe rzeczywiscie ten pierwszy screeny od Hydro jest mega sredni :? , te tekstury w oddali to jedna wielka zlana kupa. No jestem ciekaw czy na kartach z ps 3.0 wyglada to lepiej. Reszta screenow nie jest az taka zla, ale w porownaniu do tego co widzielismy w screenach czy filmikach zapowiadajacych ta gre to roznica jest kolosalna. Generalnie jest to wkurzajace ze najpierw pokazuje i zacheca sie potencjalnych kupcow super mega screenami (pewnie rendery) a potem taki ktos kupuje i jest zawiedziony. Ja rozumiem ze grafa nie najwazniejsza bo pewnie klimat i grywalnosc bedzie super ale niesmak pozostaje.... Niestety jest to obecnie bardzo ze tak powiem modne wsrod wydawcow gier, to samo jest z Godfatherem gdzie finalna gra wyglada inaczej niz zapowiadane screeny, i domyslam sie ze nowy Tomb Raider tez bedzie sie mocno roznil od tego co teraz widzimy - NIESTETY Ja licze ze tym .cfg czy .ini mozna jednak doprowadzic Obliviona do stanu choc w czesci odpowiadajacemu dawnym screenom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 (edytowane) Hohoho ale to strasznie wygląda ja rozumiem,że wymagania mogą być duże ale bez przesady!!,to ja podziękuje i ide sobie pograc w Onimushe Dawn Of Dreams!! Edytowane 22 Marca 2006 przez Milo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Sie nie podoba. Musze cos wymyslec, zeby wmowic zonie, ze XBox360 to rzecz potrzebna w naszej sypialni :| Ledwo co ja przekonalem do tego, ze PS3 jak sie ukaze bedzie czyms niezbednym, a tutaj taki zonk. Hydro - jesli Ty masz 30-60 FPSow, momentami 20 i to przy grafice wygladajacej tak... przecietnie, bez wyostrzania tekstur, bez modyfikacji pola wyskakiwania przedmiotow (czytalem, ze na golej wersji PC przy ustawieniu max jest dokladnie tak jak na X360), to ja moge zapomniec o przyjemnosci z gry. Bo jak mam grac i co chwila zmniejszac detale, zeby nie dostawac nerwicy z powodu szarpania obrazu :| I have both versions and the view distance is better on the PC. If you don't have a HD TV the resoloution is also better on the PC. own both versions, and texture wise, they are identical. But, I stood in the same exact spot (played both at same time for comparison), and the PC version draws the objects much further. Draw distance on grass is the same as PC while set to max. But items such as rocks, and other objects...PC draws them further out. On the other hand, 360 has AA, so it's a fair trade off, imo. (...) an Xbox can not play at 1600 x 1200 nor can u altyer the .ini file to make the rendered grass and such and complex objects be visible from further away... we are already doing that. The PC isn't limited by the ingame sliders... nor is it limited by 512 megs of ram. I stood on the same shore on both versions. They look the same, really. The draw distance on grass, view distance on trees, and hills. But I did notice rocks, and other little things way further out on the PC version, while I couldn't see one rock across the shore on the 360 version. /shrug. Tested several diffrent spots with the same result. Jak poprawić grafikę (tekstury w oddali, itp.) w Oblivionie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 [...ciach...] Generalnie jest to wkurzajace ze najpierw pokazuje i zacheca sie potencjalnych kupcow super mega screenami (pewnie rendery) a potem taki ktos kupuje i jest zawiedziony. [...ciach...] To raczej tradycyjny chwyt reklamowy. Podobnie rzecz sie ma z wersjami demo :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sialala Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 (...) Dzieki za te porownania. O tych skalkach nie wiedzialem. Jakie to zrodlo, bo poczytalbym wiecej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Dzieki za te porownania. O tych skalkach nie wiedzialem. Jakie to zrodlo, bo poczytalbym wiecej? http://www.nvnews.net/vbulletin/forumdisplay.php?f=48 http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showforum=4 Jeszcze można poczytać co nieco na forum futuremarka ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 co robić, co robić, trza kupic xboxa360 bo wydawanie kolejnych pieniedzy na modernizacje juz mnie zaczyna męczyć, juz poraz ostatni kupuje w tym roku cos do kompa (aktualnie 2x1gb), i zaczynam odkładac na xboxa360, za 1800zł można mieć super maszynkę do grania, a z czasem jak zacznie wychodzic nieoficjalne oprogramowanie to jeszcze sporo rzeczy będzie mozna na nim zdziałać, krótko mówiąć konsole wracają z nokautującym ciosem który nasze pcetki wciska w glebę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Jak poprawić grafikę (tekstury w oddali, itp.) w Oblivionie.Dajcie to w FAQ na poczatq,tylko dobrze by bylo jakby ktos to przetlumaczyl :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vis Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 (edytowane) Co do kupowatości tekstur: http://www.freeimagehosting.net/f542870dc7.jpg - tekstury po modyfikacji pliku .ini http://www.freeimagehosting.net/0787d372e2.jpg - bez modyfikacji .. :) Edit kopiuj-wklej linki .. Edytowane 22 Marca 2006 przez Vis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 (edytowane) co robić, co robić, trza kupic xboxa360 bo wydawanie kolejnych pieniedzy na modernizacje juz mnie zaczyna męczyć, juz poraz ostatni kupuje w tym roku cos do kompa (aktualnie 2x1gb), i zaczynam odkładac na xboxa360, za 1800zł można mieć super maszynkę do grania, a z czasem jak zacznie wychodzic nieoficjalne oprogramowanie to jeszcze sporo rzeczy będzie mozna na nim zdziałać, krótko mówiąć konsole wracają z nokautującym ciosem który nasze pcetki wciska w glebęCo do PGR3, to się zgodzę - brak odpowiednika (no, może TRD3 ale to i tak nie to samo). Jeśli chodzi o Obliviona, to zdecydowanie nie. Na piecu wygląda lepiej i bardziej komfortowo się gra (ciągłe doczytywanie z DVD na klocku - obejrzałem wczorajszy gameplay na żywo więc wiem co mówię). Aczkolwiek różnica nie jest aż tak wielka, żeby uznać, że w jedną z tych wersji nie da się grać ;) I jeszcze dodam, że na klocusiu jest stała ilość klatek - 30fps. Chociaż oczywiście są spadki spowodowane doczytywaniem - idziesz lasem i wyskakuje napis "loading". Vis - popraw linki bo niedzialaja Edytowane 22 Marca 2006 przez piaskoon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Vis - popraw linki bo niedzialaja Dzialaja, tylko po kliknieciu na link musisz jeszcze raz nacisnac Enter na adresie ;) Ktos wie, czy bedzie jakies demo? Kusi mnie, zeby pograc, ale kupowal w ciemno nie bede... EDIT: Czytajac to: For those of you with crappy video cards, here you go, Pentium M 2.0 GHZ, 1024 MB, 128 ATI Radeon x300, get this, lowest specs possible, a steady 15 frames per second, I am returning oblivion and am going to go cry for twelve hours straight. w zasadzie stracilem nadzieje na pogranie przed wrzesniem... chyba ze znajde 500 Euro na ulicy :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 (edytowane) Roznica jest,ale w czasie jak sie gra to tego nie widac,chociaz po tym, co zobaczylem zmienie odrazu jak nie zapomne.Tylko dobrze by bylo,jakby ktos napisal dokladna instrukcje po PL :) Nie obrazilbym sie :) Najlepiej wogole by bylo, jakby ktos udostepnil gotowy plik ini po przerobce :) Edytowane 22 Marca 2006 przez hydro2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vis Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 (edytowane) Dokładną instrukcje będę pisał na forum www.elder-scroll.pl jak dostanę grę w swoje łapy (w przyszłym tyg.). Postaram się to ładnie podzielić na mody zwiększające wydajność/mody zwiększające jakość obrazu/wodotryski. Pozostaje czekać...nie cierpie czekać :[ edit - w sumie można by i przygotować parę presetow plikowych:P good idea:D Edytowane 22 Marca 2006 przez Vis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Do przyszlego tyg to ja nie wy3mam :D No nic,mimo wszystko dzieki za poswiecenie,zapewne w nastepnym tygodniu i tak mi sie przyda bo napewno do tej pory nie skoncze tej gry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamWeasel Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 Wersję kolekcjonerską będzie można teoretycznie kupić tylko w sklepie internetowym Cenega. Mam do was prośbę. O fabule gry piszcie w Spoilerach. Nie wiadomo kiedy dostanę grę ( a ta pozycja wg. mnie warta jest kupna oryginału chociazby z szacunku dla twórców), a nie chciałbym czytając ten topik poznać wszystkich szczegółów. Dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vis Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 E tam kolekcjonerską...na co mi moneta, książeczka i dvd? Zamówiłem za 120 zł (109 + przesyłka) wersje zwykłą i czekam z utęsknieniem... dla chętnych przykładowy sklep i Oblivion za 109 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamWeasel Opublikowano 22 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2006 (edytowane) Pisałem już o Wirtusie chyba. Ich oferta jest wysoce podejrzana. Sama Cenega mówi, że wydana zostanie narazie tylko wersja kolekcjonerska, oficjalnie do nabycia tylko w ich internetowym sklepie. Co do wersji zwykłej Cenega nie ujawnia jednoznacznych informacji, raz mówi że będzie w czerwcu a raz, że jak tylko przetłumaczą instrukcję i pudełko. Co wiadomo na pewno to tylko tyle, że wyjdzie później niż kolekcjonerska (kolekcjonerskie to wersje identyczne jak w USA, jak tylko Cenega dostanie paczkę z Take2 (na którą już czeka) to roześle po ludziach). A Wirtus podaje opis i cenę wersji zwykłej, a datę premiery kolekcjonerskiej. Pisałem o tym w komentarzach na ich stronie, ale szybko je usuwali. Po którymś moim komentarzu (usuniętym) dostałem od nich maila: Witamy, Szanowny Panie, Na stronach naszego sklepu nasi klienci mogą umieszczać RECENZJE gier w które grają. Pan zamieszcza pytania skierowane do naszej firmy (na które często odpowiadają inny klienci A NIE NASZA FIRMA), jeśli chce pan uzyskać na nie odpowiedź od NAS prosimy pisać na adres mailowy biuro@wirtus.pl na wszystkie zadane przez pana pytania chętnie odpowiemy. Czekamy zatem z niecierpliwością na pana pytania związane z grą OBLIVION Pozdrawiamy Zespół Wirtus.pl Od razu napisałem do nich moje pytanie (czemu sprzedają zwykłą, a piszą datę premiery kolekcjonerskiej, kiedy wg. nich wyjdzie wersja zwykła). To było 2 dni temu, odpowiedzi brak. Edytowane 22 Marca 2006 przez IamWeasel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...