Skocz do zawartości
Crosis

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Rekomendowane odpowiedzi

Na Elder Scrolls Summit pojawil sie OPO 0.5.

 

Jak ktos nie wie, co to, to niech sie wroci strone czy dwie do moda, w ktorym goscia pracuja nad redukcja ilosci polygonow - to jest wlasnie to, w najnowszej poki co wersji :)

 

@Bio: ten mod do pewnego stopnia rozwiazuje Twoj problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tja... ae mnie denerwuje, że co chile spotykam bramę, a przy niej jakieś kijostwa się kręcą...

Wystarczy że nie będziesz oddawał Amulet of King Jauffree'mu. Albo oddaj mu ten amulet i nie idź do Kvatch, tylko zajmij się innymi zadaniami, gildiami czy co tam chcesz robić.

 

Costi, testowałeś już może tego OPO?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tego opo tylko nie wiem dokładnie którą wersjie bety i musze powiedziec że komfort grania jest o wiele wyższy na sprzecie takim jak w sygnaturce ogólnie polecam. Nie dokończyli chyba tylko katakumb w misji "krew bogów".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam troche głupi problem, nie moge przyłączyć sie do gildi złodzieji bo jak gadam o północy z Armandem w Waterfront District to nie mam opcji dialogowej gray fox ani join to thieves guild. U Żebraków takiej opcji tez nie mam, jak grałem wczesniej to obyło sie bez takich problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam troche głupi problem, nie moge przyłączyć sie do gildi złodzieji bo jak gadam o północy z Armandem w Waterfront District to nie mam opcji dialogowej gray fox ani join to thieves guild. U Żebraków takiej opcji tez nie mam, jak grałem wczesniej to obyło sie bez takich problemów.

A plakaty gray Foxa ogladales ? Chyba to uaktywnia dialogi u zebrakow, bo niby skad nasza postac ma o tym wiedziec ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja musze najpierw przebrnac przez instrukcje instalacji. Troche pokaźna. Jak zaznaczyli ze trzeba miec program xyz to zwatplilem. Duzo jest z tym zabawy?

 

Z tego, co zrozumialem, to laduje sie to jak kazdego innego moda, nie ma zadnch specjalnych wymagan. W readme jest tez opis narzedzi, z ktorych korzystaja, oraz OPOVWP - modulu, ktory wypuszczony jeszcze nie zostal, bo jak napisal sam tworca "jak macie SLI i dwurdzeniowy procek to moge wam podeslac".

 

Widzialem screeny z tego OPOVWP - fajne to. W oddali widac wszelkie ruiny, miasta itp. Goscie teraz siedza i optymalizuja meshe tego wszystkiego, zeby znosnie chodzilo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego, co zrozumialem, to laduje sie to jak kazdego innego moda, nie ma zadnch specjalnych wymagan. W readme jest tez opis narzedzi, z ktorych korzystaja, oraz OPOVWP - modulu, ktory wypuszczony jeszcze nie zostal, bo jak napisal sam tworca "jak macie SLI i dwurdzeniowy procek to moge wam podeslac".

 

Widzialem screeny z tego OPOVWP - fajne to. W oddali widac wszelkie ruiny, miasta itp. Goscie teraz siedza i optymalizuja meshe tego wszystkiego, zeby znosnie chodzilo.

Mozesz rozwinac nazwe tego OPOVWP? bo google nie za bardzo chce ze skrotem wspolpracowac a tez chcialbym te screeny zobaczyc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VWD = View When Distant. Jest tez, niezalezny od OPO, mod TamrielVWD,ktory robi to samo, tyle ze uzywajac meshy wysokiej jakosci (co skutecznie zalatwia framerate).

 

Najnowszy topic projektu OPO na forum Elder Scrolls, sa w nim tez screeny z OPOVWD: http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=563496

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic z tego nie rozumiem :)

Zasysam OOO 1.3 (jestem pod wrażeniem trailera!!!) 400mb, mam już jakiś plik OOO1.31 20mb, teraz chciałbym jeszcze tego OPO 0.5. Mam te texturki na zmianę + oficjalne mody.

Zmieniłem sprzęt i chciałbym pograć na Obliku, tylko nie wiem jakie jeszcze mody zapodać. Dopiero zacząłem czytać, a tu tyle tego ;)

Proszę Was bardzo, łopatologicznie wytłumaczcie mi kolejność wczytywania modów, mam za mało czasu wolnego, aby tydzień poświęcić na czytanie jak co instalować :( Chciałbym już grać hehehe ;)

Powiedzcie mi jeszcze proszę, czy warto dociągać jakieś mody z domkami, questami itp? Chyba OOO1.3 starczy...

Dzięki wielkie za pomoc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z reguly daje OOO prawie na samym koncu (po nim idzie jeszcze Vanilla Oblivion Skill Rates, ktore rozwiazuje problem zbyt wolnego levelowania) - poza tym nie przejmuje sie zbytnio kolejnoscia instalowania czy wczytywania. Bez Oblivion Mod Tool (czy jakos tak) na kolejnosc wczytywania modow ma sie zreszta zerowy wplyw.

 

Inna sprawa, ze majac OOO + Living Economy (OOO przewiduje i zaleca jego uzycie, ale sam mod trzeba wlaczyc oddzielnie) nie musisz sie juz zbytnio rozgladac za modami balansujacymi gre.

 

EDIT:

 

Niech mi ktos napisze jakiegos tutoriala do walki na miecze. Walczac naareniejuz mnie krew zalewa - lupia mnie jak diabli, co i rusz musze ganiac w kolko po arenie i sie leczyc, a sam zadaje tyle obrazen, co kot naplakal. Jakby cos to mam 6 lvl i jestem swiezo awansowanym Bloodletterem. Skilla na mieczu mam 46 :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam, ze walka też mi średnio szła, tzn po prostu była wymiana, mnie łupili, a ja w większości po tarczach im waliłem (po bloku) ;)

Costi, to dzięki temu Vanilla Oblivion Skill Rates będzie normalne levelowanie, czy jakieś przyśpieszone? Tzn czy z samym OOO jest tak ciężko, że aż za ciężko i trzeba dać tego Vanilla Oblivion Skill Rates, czy znów z tym nie będzie za łatwo?

Dać też to Living Economy, czy olać? Dużo to zmienia, nie kłócą się mody ze sobą?

Jeszcze jedno - chcę dać pacza spolszczającego, jak to będzie działało z tymi modami? Jak będzie działało z modami oficjalnymi, będą one po engliszu czy w pl?

Dać jakieś patche do oblika, będzie po spaczowaniu ten OOO działać?

Sorka, że męczę, ale chcę zacząć za 1szym razem i skończyć grę za 1 razem, a nie zaczynać 20x bo coś źle ustawiłem, to już nie te lata, że miało się czas na granie (a szkoda)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przylacze sie do pytania - Oblivion stanial na tyle, ze coraz czesciej mysle nad jego zakupem. Co po zainstalowaniu golasa doinstalowywac/sciagac/zmieniac?

Najlepiej lopatologicznie krok po kroku z linkami do odpowiednich rzeczy i w pierwszym temacie jako FAQ ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja najpierw spatchowalem do najnowszej wersji i potem dawalem mody. Wszystko dziala.

 

Living Economy bym dal, nawet sam autor OOO pisze w readme, ze OOO bylo pisane z uwzglednieniem Living Economy. Podobno zmienia duzo, aczkolwiek nie mialem okazji sie przekonac, bo Obka bez modow nawet nie odpalilem :)

 

Co do skilli - w OOO jest podobno znacznie spowolnione levelowanie. Vanilla Oblivion Skill Rates przywraca szybskosc "wzrostu" skilli do normalnego poziomu. Zamiast niego mozna tez skorzystac z dowolnego innego moda zmieniajacego skill rate'y.

 

A propos skilli: moglby ktos podrzucic nazwe moda przyspieszajacego wzrost Mercantile? Idzie zenujaco wolno...

 

FAQ ine jest glupim pomyslem... jakis chetny na zdjecie %? ;)

 

Odnosnie "co instalowac": czy jest na forum ktos, kto testowal mody balansujace Francesca? Przydaloby sie porownanie miedzy tym i OOO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie największego kopa w klatach daje OPO (http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=554881) aktualnie używam tego moga i jestem bardzo zadowolny. Gra chodzi na średnich detalach i nie mam mowy i zacieciach.

 

Moze ja sie zgłosze na FAQ, ale nie wiem czy czas pozwoli :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niech mi ktos napisze jakiegos tutoriala do walki na miecze. Walczac naareniejuz mnie krew zalewa - lupia mnie jak diabli, co i rusz musze ganiac w kolko po arenie i sie leczyc, a sam zadaje tyle obrazen, co kot naplakal. Jakby cos to mam 6 lvl i jestem swiezo awansowanym Bloodletterem. Skilla na mieczu mam 46 :|
Nie będę pisał tutoriala, bo ani czasu na to nie mam, ani ochoty. Łap linka i w wolnej chwili przeczytaj go - 2344274[/snapback]
Costi, to dzięki temu Vanilla Oblivion Skill Rates będzie normalne levelowanie, czy jakieś przyśpieszone?
Będzie takie same jak w wersji Obliviona bez modów. Określenie Vanilla oznacza, że gra jest bez modów - taka jak ją twórcy stworzyli.

Ogólnie lvlowanie skilli w Vanilla Oblivion jest dosyć szybkie. Jedynie Mercantile, Restoration i być może jeszcze jakiś inny skill wolno rośnie, resztę można szybko nabić. Poza tym są różne mody, które zmniejszają szybkość zdobywania skilli o 2, 3, 4 i 5 razy. Zresztą takiego moda nie jest trudno zrobić samemu, wystarczy CS i modyfikacja parametrów w Gameplayu.

 

Dać też to Living Economy, czy olać? Dużo to zmienia, nie kłócą się mody ze sobą?
Ja bym dał. Living Economy powoduje, że sprzedawcy mają ograniczoną ilość kasy. Jeśli sprzedawca ma 1000 kasy, to po sprzedaniu mu towarów, których łączna wartość wyniesie 950 złota, to zostanie mu 50 jeszcze. W Vanilla Oblivion taki sprzedawca miał cały czas 1000 kasy i można było sprzedać mu na przykład 16 zbroi, każda po 900 złota.

Sam decyduj czy chcesz tego moda. Ja bez LE bym nie grał.

 

Jeszcze jedno - chcę dać pacza spolszczającego, jak to będzie działało z tymi modami? Jak będzie działało z modami oficjalnymi, będą one po engliszu czy w pl?
Mody będą po angielsku, zarówno OOO jak i LE, a także oficjalne. Chyba Cenega miała spolszczyć te oficjalne pluginy, jednak czy to już zrobiła? Tego nie wiem.

W ogóle Cenega zabrania komukolwiek innemu spalszczać oficjalne pluginy i mam obawy co do tego, czy jest to zgodne z polskim prawem. W każdym razie Cenega już straszyła kilka osób za to, że chciały spolszyć Obliviona.

 

Dać jakieś patche do oblika, będzie po spaczowaniu ten OOO działać?
Jeśli chcesz dać patche to jest jeden oficjalny - must have i jest jeszcze nieoficjalny - 2344274[/snapback]
Sorka, że męczę, ale chcę zacząć za 1szym razem i skończyć grę za 1 razem, a nie zaczynać 20x bo coś źle ustawiłem, to już nie te lata, że miało się czas na granie (a szkoda)...
Nawet tego graniem nazwać nie można. ;) Też bym chciał mieć walkę z modami już za sobą, jednak konća nie widać. :?

 

Przylacze sie do pytania - Oblivion stanial na tyle, ze coraz czesciej mysle nad jego zakupem. Co po zainstalowaniu golasa doinstalowywac/sciagac/zmieniac?

Najlepiej lopatologicznie krok po kroku z linkami do odpowiednich rzeczy i w pierwszym temacie jako FAQ ;)

To co, drugą wersję Obliviona będziesz kupował? :blink:

Zamiast FAQ - 2344313[/snapback]

Living Economy bym dal, nawet sam autor OOO pisze w readme, ze OOO bylo pisane z uwzglednieniem Living Economy. Podobno zmienia duzo, aczkolwiek nie mialem okazji sie przekonac, bo Obka bez modow nawet nie odpalilem :)
Po przejrzeniu readme mogę z czystym sumieniem powiedizeć, że LE daje naprawdę sporo. Ogólnie handel bardziej przypomina Morrowinda, a tam, z wyjątkiem nie zbalansowania cen przedmiotów, było ok.

 

A propos skilli: moglby ktos podrzucic nazwe moda przyspieszajacego wzrost Mercantile? Idzie zenujaco wolno...
Jutro poszukam, albo samemu coś zrobię w CSie.

 

Odnosnie "co instalowac": czy jest na forum ktos, kto testowal mody balansujace Francesca? Przydaloby sie porownanie miedzy tym i OOO.
Jeszcze nie. ;)

Po przestudiowaniu readme obydwu pluginów można napisać, że OOO to jeden wielki pakiet zmian do Obliviona. Właściwie albo korzystamy z całości, albo nie gramy z OOO. ;) Natomiast Francesco charakteryzuje się dużą "modularnością" - mamy duży wpływ na to, co będizemy chcieli z tego pakietu zastosowac do naszej gry. Ostatnio wyszła wersja 3.2b dodająca między innymi nowe zbroje i nowych przeciwników. To wszystko trzeba jednak przetestować a czasu jak nie było, tak nie ma. :?

 

Może zamiast FAQ kilka linków do stron, w których są dobre opisy poszczególnych elementów? Oczywiście można pisać samemu, pytanie tylko czy jest sens, skoro informacje te można znaleźć gdzie indziej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem już z pół gry (oczywiście licząc wszystko a nie głównego questa) i nie mam żadnych problemów z OOO.

 

Nie zapominajcie, że szybkie levelowanie może się okazać problematyczne - przeciwnicy levelują z wami i możecie nagle się okazać po prostu za ciency.

 

Nie polecam zmieniać postaci po wyjściu z kanałów (poprzez kody), ja chciałem coś poprawić na samym początku i potem się okazało że nie leveluję w ogóle, muszę to ręcznie robić. Ale daje radę i tak.

 

Wiecie może jak ustawić ładne cienie na twarzach? Sorry, ale naprawdę nie mam czasu czytać tego ogromnego wątku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zapominajcie, że szybkie levelowanie może się okazać problematyczne - przeciwnicy levelują z wami i możecie nagle się okazać po prostu za ciency.

To zależy z tymi przeciwnikami. ;) OOO, Francesco's i kilka innych modów modyfikują przecież skalowanie przeciwników, więc aż takie problematyczne to być nie powinno. Wiadomo jednak, że początkujący wojownik ma łatwiej niż na przykład taki mag, bo wojownik szkoli się poprzez walkę, a mag raczej korzysta ze skilli, które nie są nastawione wyłącznie na walkę (np. alchemia, alteration itp.).

 

Levelowanie skilli w Oblivionie bez modów jest i tak dosyć szybkie. Tylko mercantile, restoration i być może jeszcze jakiś jeden lub dwa skille levelują wolno, ale reszta moim zdaniem rośnie zbyt szybko. Nie wiem jak OOO, ale Francesco modyfikuje to w ten sposób, że skille mercantile i restoration zostawia tak jak było w podstawce, a resztę skilli obniża.

Samo obniżenie jest w porządku, w końcu chyba nie chcemy w ciągu kilku dni nabić -naście poziomów. ;)

 

Nie polecam zmieniać postaci po wyjściu z kanałów (poprzez kody), ja chciałem coś poprawić na samym początku i potem się okazało że nie leveluję w ogóle, muszę to ręcznie robić. Ale daje radę i tak.

Jeśli zrobisz to tak jak należy, to problemu żadnego być nie powinno.

1. Wchodzisz do konsoli.

2. Zmieniasz twarz czy co tam chcesz.

3. Po zakończeniu zamiast wyjść z konsoli po prostu robisz nowego save'a.

4. Wczytujesz nowego save'a i nie masz żadnych problemów z obniżonymi skillami czy czymś innym.

 

Wiecie może jak ustawić ładne cienie na twarzach? Sorry, ale naprawdę nie mam czasu czytać tego ogromnego wątku.

W tym wątku raczej nie znajdziesz odpowiedzi na to pytanie. Ja w ogóle wyłączyłem mipmapy i tekstury na twarzy. Dzięki temu nie mogę co prawda zmieniać koloru brwi czy bawić się makijażem ;), ale za to nie muszę się męczyć z tymi ustawieniami, a moje postaci wyglądają i tak ładnie. :)

 

Wracając jeszcze do skilla mercantile i prośby costiego. Faster mercantile leveling. Nazwa wszystko tłumaczy. ;)

 

 

Mody przyśpieszające Obliviona:

 

Quiet Feet - wbrew pozorom ma to spory wpływ na szybkość działania gry i na "chaczenie". Każdy krok, czy to NPCa czy na przykład wilka lub konia, jest odtwarzany. Jadąc na koniu tych kroków musi być odtworzonych bardzo dużo (4 nogi + szybka jazda ;)). Ogólnie warto.

 

LowPoly Grass - obniża jakość trawy, przez co można wyciągnąć więcej fpsów. Trawa wygląda trochę gorzej, ale i tak warto, bo przyśpieszenie jest zauważalne. Do tego moda polecam też Short Grass. To raczej kwestia gustu, bo jak sama nazwa wskazuje mod ten zmniejsza wysokość trawy. Nie wyobrażam sobie teraz gry w Obliviona przy defaultowej trawie. ;)

 

Oblivion Polygone Overhaul - było już mówione o tym modzie. Jeszcze jest w fazie beta, ale i tak widać już wpływ podczas gry. Wczytywanie i "chaczenie" powinno być mniejsze, a co za tym idzie komfort z gry powinien wzrosnąć.

 

DeParallaxer Mod - usuwa shadery z niektórych obiektów, przez co stają się płaskie, ale za to jest wzrost w wydajności. :)

 

Powstaje jeszcze jeden mod, który zmienia oświetlenie w grze. Na razie jest w fazie tworzenia, jednak autor twierdzi, że wzrost fpsów jest prawie dwukrotnie większy, przy jakości zbliżonej do tej z Vanilla Oblivion.

 

Poniżej jeszcze tekstury trochę gorszej jakości niż te z Vanilla Oblivion. Różnica jednak w wyglądzie jest niewielka, a można się pozbyć "chaczenia" i długiego wczytywania. Jak znalazł dla osób z kartą graficzną posiadającą 128MB. Sam mam Radeona 9800Pro i wygląda to bardzo ładnie, a chodzi znacznie lepiej. :)

Wisemans Reduced Textures v11 Part 1

Wisemans Reduced Textures v11 Part 2

Wisemans Reduced Textures v11 Part 3

Wisemans Additional Reduced Textures.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HEj, ja trochę z innej beczki: grałem sobie cały czas w wersji eng, do czasu aż przed chwilą z ciekawości zainstalowałem patch spolszczający :mur: I od tej chwili Oblivion Mod Manager raportuje mi miliardy konfliktów. Używam sporo modów, min Unoficial Oblivion Patch czy mod Francesca. Oczywiście wymusiłem kolejność ładowania modów, tak by spolszczenie było na samej górze. Czy poza angielskimi nazwami/czcionkami ewentualnie liniami dialogowymi, etc... mogę spodziewać się tego, że któryś z moich modów będzie działał niewłaściwie (wszystkie moje mody dotychczas działały ok na wersji 1.1 gry; podkreślam jeszcze raz, że kolejność ładowania ustawiłem tak, że w teorii wszysko powinno być ok- tj zmiany wprowadzone przez inne mody powinny "zastąpić" odpowiadnie zmiany wprowadzone spolszczeniem).

 

Help me, please....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Crosis.

 

Bardzo dobrze zrobiony i przejrzysty FAQ na 1 stronie!!

Bedzie teraz zapewne sporo latwiej wyszukac potrzebne info i pliki ,mam nadzieje ze nikt nie zapomni o aktualizacji od czasu do czasu :)

Jeszcze raz dzieki wielkie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nawaliłem modów, no i chyba coś spolszczenie nawala :)

Raz, że nie wszystkie przedmioty w ekwipunku mam po naszemu, a dwa, że w trakcie akcji w więzieniu, gdy Uriel Septim mówi do mnie, to nie słychać kwestii mówionej, tylko napisy. Jak pamiętam, postacie gadały do mnie ludzkim głosem, a nie pisały napisami ;)

Jak to naprawić, reinstalka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z wylaczaniem gry, tzn gdy wciskam "wyjdz z gry" obraz zawiesza sie i tak stoi, moze wiecie jak mi pomoc?

1. Oficjalny patch zainstalowany?

2. Nieoficjalny patch zainstalowany?

 

Bardzo dobrze zrobiony i przejrzysty FAQ na 1 stronie!!

Bedzie teraz zapewne sporo latwiej wyszukac potrzebne info i pliki ,mam nadzieje ze nikt nie zapomni o aktualizacji od czasu do czasu :)

:oops: ;)

Trudno to nazwać FAQiem. Na razie jest w wersji 0.2, więc taka wcześna pre-alpha. ;) Czasu brakuje, ale będę starał się dopisywać co ważniejsze informacje.

 

Panowie, nawaliłem modów, no i chyba coś spolszczenie nawala :)

(...)

Jak to naprawić, reinstalka?

Reinstalka dobra na wszystko. ;) Czy wszystkie mody są spolszczone? Bo jeśli korzystasz zarówno z angielskich jak i polskich, to nic dziwnego że takie cyrki odchodzą. Proponowałbym grać w wersji angielskiej - mniej problemów z modami i nie trzeba czekać na spolszczenia gdy wyjdzie ciekawy plugin. Poza tym tłumaczenia niektórych przedmiotów są niewłaściwe/śmieszne.

 

No FAQ jest bardzo dobre ;). Przdałby by sie jeszcze tylko linki do "sławniejszych" modów (nie lepszch bo dla kazdego co innego jest lepsze ;d). Przyda sie nie jednemu.

No dobrze, tylko które są te "sławniejsze"? ;) Francesco's, OOO, Thievery in IC, BTmod, MMM, Living Economy, OPO, UOP, Damarask, Natural Environments - to tylko garstka co ciekawszych modów. Taki spis modów wypadałoby sensownie podzielić i krótko opisać... Sporo roboty. Zobaczymy co da się zrobić. ;) Edytowane przez Crosis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, wszystkie mody sa w wersji angielskiej, tylko spolszczenie jest po polsku ;)

Na co więc liczyłeś instalując spolszczenie?

Pluginy dodają nowe dialogi, przedmioty, skrypty itp. To wszystko nie będzie działać w wersji polskiej, gdy pluginy te są w języku angielskim. Musiałbyś spolszczyć wszystkie mody, aby to wszystko ze sobą działało.

Proponuję abyś grał w wersji angielskiej, w końcu angielski chyba znasz, a teksty i tak nie są jakieś skomplikowane. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...