costi Opublikowano 5 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lutego 2007 Pestilent Affliction jest... dziwny. Efekty chorob sa fajne - screena nie dam, bo trudno to oddac na statycznym obrazie. W miare rozwoju choroby ekran nam drga, sa pewne problemy z ostroscia. Do tego spadaja nam wspolczynniki (zaleznie od choroby). Dodatkowo, choroby sa podzielone na trzy rodzaje: Mild, Average i Serious, rozniace sie poziomem efektow. Wszystko by bylo pieknie, gdyby nie: - jak przez cala dotychczasowa gre zachorowalem raz, tak po zainstalowaniu PA w ciagu godziny-dwoch gry zarazilem sie od szczura czy zombie 5 razy! Praktycznie kazde blizsze spotkanie z ktoryms z tych konczylo sie chorobskiem. Ktos zdrowo przegial, tym bardziej, ze mam 101 Endurance (94 naturalnie), wiec powinienem byc okazem zdrowia. - ktos upadl na glowe przy projektowaniu czarow leczacych choroby. Czar Cure Serious Disease wymaga ponad 280 mana do rzucenia, przy Restoration na poziomie 53! Nizsze poziomy tego czaru odpowiednio 80 i 180 dla Mild i Average Disease. No sorry, ale 280 to ja prawdopodobnie nie bede mial do konca gry, bedac Bretonem. Dobrze, ze mikstura Cure Disease dziala normalnie i leczy wszystko. - czas rozwoju choroby nijak sie ma do tego co jest w opisie moda. Pozwole sobie zacytowac: If you remain uncured for more than 24 hours, the disease will progress, further ravaging your attributes (...) Too bad. 2-5 days after the initial infection, your disease will progress to its terminal stage (...) U mnie pierwszy okres (rzekome 24 godziny) trwa jakies 10-15 minut czasu rzeczywistego (a mam ustawione 20 godzin w grze na jedna godzine real-time, zamiast standardowych 24h/godzine!), terminal stage wskakuje po gora poltorej godziny (co zadna miara nie daje 2-5 days) <_< Albo ten mod gryzie sie z Francesco, albo ktos cos skopal. Ogolne wrazenia: pomysl fajny, wykonanie niby tez, ale niestety zbyt wiele aspektow tego moda jest niedorobionych: chyba 100% szans na zlapanie choroby, nieuwzglednianie naturalnej odpornosci postaci (najlepiej jako funkcji Endurance), brak mozliwosci "samo przejdzie", absurdalne koszty czarow, problemy z czasem rozwoju chorob. Przez to wszystko mod zamisst byc ciekawym urozmaiceniem jest po prostu irytujacy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaykee Opublikowano 6 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2007 czy może mi ktos polecic jakiegos moda, który zmniejszyłby czcionki używane przy dialogach oraz komunikatach (tych u góry - typu - "you are overcumbered") bo te są jakies ogromniaste i mnie irytują kiedyś też, natknąłem się na moda, który powodował, że przy rozmowie z NPCami ich twarze były odrobine dalej - nie pamietam tylko jak sie nazywal jesli ktos wie to prosze o pomoc, bo jakos nic ciekawego nie moge znalezc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 6 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2007 (edytowane) czy może mi ktos polecic jakiegos moda, który zmniejszyłby czcionki używane przy dialogach oraz komunikatach (tych u góry - typu - "you are overcumbered") bo te są jakies ogromniaste i mnie irytują kiedyś też, natknąłem się na moda, który powodował, że przy rozmowie z NPCami ich twarze były odrobine dalej - nie pamietam tylko jak sie nazywal Zaglądałeś do pierwszego posta? Zobacz w sekcji Mody zmieniające interfejs użytkownika. Jest tam DarNified UI, który zmienia zarówno czcionki, jak i wszelkie teksty na ekranie. Instalacja jest troszkę kłopotliwa, ale chyba sobie poradzisz. ;) Twarze można oddalić przez edycję pliku .ini. Nie podam Ci jednak dokładnej komendy, bo jej nie pamiętam, a plikiem tym obecnie nie dysponuję. EDIT: Ok, ta komenda w pliku ini to fDlgFocus=2.1000. Ta wartość jest chyba defaultowa. Zmień ją na 3.0000 i powinno być lepiej. Edytowane 6 Lutego 2007 przez Crosis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaykee Opublikowano 6 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2007 wielkie dzieki, wreszcie mam obliviona zoptymalizowanego do gry z nosem wlepionym w monitor :) co do komendy - wiedzialem, ze gdzies niedawno to czytalem, tylko nie mogłem sobie przypomniec gdzie. teraz wiem - w ini guide z pierwszej strony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 6 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2007 (edytowane) znalazłem sobie ciekawy modzik dodający pelerynki :] http://elderscrolls.filefront.com/file/Cap...;63224#Download + queścik dzieki któremu dostaniemu nowe armorki: http://elderscrolls.filefront.com/file/Que...ic_Armour;65624 chcemy się bawić w śmierć? no to potrzebujemy kosy :] http://elderscrolls.filefront.com/file/Scythes;64401 Edytowane 6 Lutego 2007 przez Bio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 6 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2007 Instalacja jest troszkę kłopotliwaCtrl-C, Ctrl-V - rzeczywiscie klopotliwa :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 6 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2007 (edytowane) Ctrl-C, Ctrl-V - rzeczywiscie klopotliwa :PJeśli bierzemy pod uwagę cały DarNified UI, to już tak fajnie nie jest. Zresztą po tym temacie widać, że część osób ma problemy z wgraniem odpowiedniego moda (na takiej AW jest jeszcze więcej osób, które nie mają o modach pojęcia :?). Dla kogoś obeznanego w obsłudze komputera zabawa z modami nie powinna być problemem (przynajmniej z tymi mniej rozbudowanymi). Jak jest? Sam wiesz. ;) Poniżej kilka screenów po zastosowaniu DarNified UI + Dark UI + Dark UI Logon Screens: Można się zastanowić nad modem wz_Inventory, który zmienia okno ekwipunku na podobne do tego z Morrowinda. :) Edit: literówka. ;) Edytowane 6 Lutego 2007 przez Crosis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 6 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 2007 Ja wz_Inventory nie polecam - slabo sie przeglada pzredmioty, w trybie morrowindowym zdarza sie, ze dwa przedmioty laduja na jednym polu, ogolnie jest bajzel :P Co do darkUI - mi wystarczy sam zwykly dark, bez bajerow. Ekran startowy ogladam rzadko, mape i tak mam inna, a tlo w tym miejscu grze wybiera sie zakladki staty/ekwipunek/magia/mapa i tak bym mial jasne - bo Immersive Interface w tym miesza, a akurat jego zawsze ustawiam na sam koniec. EDIT: z tego co patrze, to instalacja wiekszej ilosci bajerow wymaga powtorzenia Ctrl-C, Ctrl-V do odpowiednich folderow... ale o umiejetnosciach czytania readme wsrod graczy juz bylo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elbios Opublikowano 7 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2007 http://devnull.devakm.googlepages.com/obli...textureoverhaul Zainstalowałem: QTP3 z world textures natural environments improved facial textures Almost Everything VWD Grafika jest OBŁĘDNA. Szczególnie to widać w miastach i lochach/kryptach. Najlepszy efekt daja tekstury QTP3, 1.8 giga ściągania ale WARTO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo3642 Opublikowano 7 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2007 (edytowane) http://devnull.devakm.googlepages.com/obli...textureoverhaul Zainstalowałem: QTP3 z world textures natural environments improved facial textures Almost Everything VWD Grafika jest OBŁĘDNA. Szczególnie to widać w miastach i lochach/kryptach. Najlepszy efekt daja tekstury QTP3, 1.8 giga ściągania ale WARTO. Tylko trzeba mieć min 512mb video i 2gb ramu, żeby to jakoś chodziło. Trzeba teraz czekać na wersję zoptymalizowaną pod 256-512mb - histora uczy, że różnica w jakości takich textur będzie praktycznie niezauważalna, a użycie pamięci spadnie znacznie. Edytowane 7 Lutego 2007 przez przemo3642 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 8 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2007 Dzisiaj pojawiła się kolejna wersja Francesco's Leveled Creatures-Items oznaczona numerkiem 4.1. Temat na oficjalnym forum, gdzie można przeczytać o zmianach, dowiedzieć się skąd ściągnąć itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 8 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2007 dzieki za info :) Swoja droga, czy widzial ktos moda, ktory daje nam prywatna stajnie? CHodzi mi o to, zebym mogl gdzies trzymac konie, jakbym chcial kupic wiecej niz jednego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 19 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2007 [; ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 19 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 19 Lutego 2007 Hahah dobre :lol2:. Aż dziw bierze ze taki dobry framerate przy tylu obiektach (czyt książkach ;]). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 Sądząc po tym jak pocięto detale, framerate raczej zbyt dobry nie był :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 20 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2007 hmmm ale osiągnięcie fajne :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 22 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2007 Tak bajdełej, mozna juz kupic u nas Knights of the Nine - 54,90 w Saturnie, wersja dwujezyczna (polska + angielska). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spicum Opublikowano 22 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2007 Tak bajdełej, mozna juz kupic u nas Knights of the Nine - 54,90 w Saturnie, wersja dwujezyczna (polska + angielska). Szczerze mowiac nie wnosi nic ciekawego. Mod Knights of the Nine jest IMHO nudny. Z wszystkich modow oficjalnych zainteresowal mnie w sumie tylko Unearthing Mehrunes Razor. I to wylacznie ze wgledu na mozliwosc zdobycia w nim odzienia ze slynnego Morag Tong ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
partyboy666 Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 witam, ludziska jak dostac się na tajemny uniwersytet ?? skończylem juz glownego questa i wiekszosc pobocznych, zostalo mi tylko "wstap do gildii magow" i "lekarstwo na wampiryzm", problem w tym ze w obydwu musze pogadac z jakims Ramusem na uniwerku a brame mam ciagle zamknieta i potrzebuje klucza.... co robic?? rekomendacje tez wszystkie mam juz.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turkina Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 witam, ludziska jak dostac się na tajemny uniwersytet ?? skończylem juz glownego questa i wiekszosc pobocznych, zostalo mi tylko "wstap do gildii magow" i "lekarstwo na wampiryzm", problem w tym ze w obydwu musze pogadac z jakims Ramusem na uniwerku a brame mam ciagle zamknieta i potrzebuje klucza.... co robic?? rekomendacje tez wszystkie mam juz.. Zalicz zadania w gildiach magów w każdym mieście i dostaniesz rekomendacje do uniwersytetu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
partyboy666 Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 (edytowane) jak napisałem powyzej wszystkie rekomendacje juz dostalem (w quescie mam juz isc do ramusa na uniwer).. brama do uniwersytetu jest po prostu zamknieta i ani drgnie Edytowane 6 Marca 2007 przez partyboy666 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 Są dwie bramy w Uniwersytecie o ile dobrze pamiętam. Pomiędzy nimi jest budynek, do którego można wejść. Wejdź i porozmawiaj z każdym. To powinno rozwiązać problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EmzeJ Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 Ja to mam takie małe pytanko może nie na czasie i trochę niezwiązane z tematem w wyższych postach ale może panowie pomożecie. Grałem już spory czas temu w Obliviona i mam taki problem że jak gram to gra wyjdzie sama do pulpitu bez żadnych błędów i innych alertów. Wiecie jak tego może się pozbyć bo to wkurza jak sie gra i nie zapisze i tak w sekundę wyjdzie do windy. Zauważyłem że dzieje się to zaraz po jakimś loadzie np. wchodzę do jakiś tam podziemi i jest obrazek loading pojawia się postać dam dwa kroki i jestem w windzie :blink: . Z góry dzięki za wyrozumiałość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
partyboy666 Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 Są dwie bramy w Uniwersytecie o ile dobrze pamiętam. Pomiędzy nimi jest budynek, do którego można wejść. Wejdź i porozmawiaj z każdym. To powinno rozwiązać problem.to oczywiscie tez robilem i dalej nic, wpisalem nawet jakiegos cheata na przechodzenie przez sciany, zeby przez brame przejsc, ale do tego ziomka dalej nie moge wejsc (klucza ni mam:/), probowalem jeszcze raz po gildiach chodzic i przepytywac co sie da i wszyscy mowia ze juz czekaja na mnie na uniwersytecie... PS: wgralem tego packa z texturami by qarl z 1go posta, niby zoptymalizowane pod 512mb na karcie ale straszne przycinki mam (sr. co 1s), tez tak macie?? @EmzeJ: tez tak mialem na poczatku pare razy bez powodu, w koncu przestalem grac jakis czas a gdy znowu mnie naszla chec to juz gralem po reinstalce obliviona + najnowsze patche + pare modow(w pierwszym poscie mozna wszystko znalezc) i teraz juz zjawisko nie wystepuje, nie wiem czy to reinstalka pomogla czy patch ale sprobowac zawsze mozna, pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miazga82 Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 to oczywiscie tez robilem i dalej nic, wpisalem nawet jakiegos cheata na przechodzenie przez sciany, ...Jest na to lepszy sposób: -podchodzisz do drzwi -odpalasz konsole -klikasz na drzwi -wpisujesz w konsoli "unlock" et voila wszystko otwarte ;) ale radzę tego używać tylko w ostateczności, gdyż psuje to klimat gry jeśli bawimy się cheatem zbyt często ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 6 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2007 Zauważyłem że dzieje się to zaraz po jakimś loadzie np. wchodzę do jakiś tam podziemi i jest obrazek loading pojawia się postać dam dwa kroki i jestem w windzie :blink:Po wejściu/wyjściu z jaskini/fortu/domku/miasta/dziupli/ruin aeylidzkich otwórz konsolę (~) i wpisz polecenie pcb. Pomogło? W ogóle masz zainstalowanego patcha? Grasz na polskiej wersji czy angielskiej? pare modow(w pierwszym poscie mozna wszystko znalezc)Bez przesady. ;) W pierwszym poście brakuje wielu rzeczy i informacji. Powinno być coś na temat konfiguracji pliku ini, ogólnych działań mających za zadanie przyspieszyć Obliviona, poradnik jak poradzić sobie z problemami technicznymi, bardziej rozbudowany opis modów (z podziałem na kategorie) i podstawowe informacje o Construction Set. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 7 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2007 PS: wgralem tego packa z texturami by qarl z 1go posta, niby zoptymalizowane pod 512mb na karcie ale straszne przycinki mam (sr. co 1s), tez tak macie?? Wgraj tego optymalizowanego pod 256 Mb, wyglada niewiele gorzej, a dziala u mnie znakomicie wiec u Ciebie tym bardziej bedzie smigal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EmzeJ Opublikowano 7 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2007 No to powiem tak gram na oblivion + spolszczenie w którym był patch :mur: Jestem noob odnośnie tych modów ale pewnie by pomogły jak bym wiedział jakie i jak je wgrać :sad: . Jak ktoś może to prosił bym o podanie nazw lub linków najbardziej istotnych patchy oraz modów lub innych poprawek(poprawiających wydajność i samą grę). Sami wiecie ile teraz jest tych ulepszeń i nie bardzo się orientuje które by mi pomogły.Z góry dzięki wielkie. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 8 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Marca 2007 (edytowane) Rozumiem ze na 1 stronie nie ma nic ciekawego, a linki dawno wygasly ... Poza tym wystarczy przejrzec ostatnie 10 stron aby znalezc sensowne mody. Edytowane 8 Marca 2007 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 13 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2007 (edytowane) Czy mozna zainstalowac np. ooo, albo francesco bez dodatkowych rzeczy (przedmiotow, npc'ow, potworow), tylko po to, aby uzyskac lepsze zbalansowanie w grze itp. ? Mam wgrane spolszczenie i troche lipnie to wyglada, jak czesc tekstow jest pl a czesc eng. Albo napisze inaczej, szukam moda, ktory balansuje rozgrywke, nie interesuja mnie inne dodatki. --- Testowalem tez ooo lite z pluginami, ale tez zmienia nazwy niektorych przedmitow na angielskie i... zjada mi nie wiem dlaczego 10 fps. :] Testowalem tez jakies archer's mody, luki def. sa troche za cienkie, ale z tymi modami to przegiecie, niektore maja ratio 5x dmg, wszystko kosi sie jak z karabinu... Edytowane 13 Marca 2007 przez ath Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...