costi Opublikowano 28 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2007 Testowal ktos Atmospheric Weather System? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo3642 Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 (edytowane) Testowal ktos Atmospheric Weather System? Ja kiedyś zainstalowałem, tyle że to było chyba na wakacjach, a wtedy to ten mod dopiero raczkował. Teraz wygląda dużo bardziej okazale i wziąwszy pod uwagę fakt, że nadal jest tworzony pewnie pobije NE (jeśli już tego nie zrobił). Ciekawe czy NE działa z SI. Dzałanie AW pewnie zostanie rozszerzonę na "wyspę". Tylko, że w AW nie ma tego modułu odpowiedzialnego za ptaszki, motylki i takie tam sprawy. Edytowane 29 Marca 2007 przez przemo3642 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elendir Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 (edytowane) A takie pytanko czy grajac w knights of the nine mozna grac tez wersje podstawowa przyokazji ?:) tzn glowna fabule i takie tam :) Edytowane 29 Marca 2007 przez Elendir Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 Oczywiscie, KotN to tylko dodatek, a nie oddzielna gra. EDIT: moze inaczej. KotN to mod jak kazdy inny, dodaje po prostu dodatkowa frakcje i troche questow. Rozni sie od innych modow tylko tym, ze trzeba za niego placic ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elendir Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 A Shivering Isles ? to podobnie sprawa sie ma ?:) bo w sumie o to mi chodzilo bo ten dodatek to chyba taki bardziej rozbudowany :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 IMHO raczej tak - wnosze po modach do Morrowinda, ktore po prostu rozbudowywaly swiat gry (w sumie to kazdy z dodatkow byl de facto modem, tyle ze bardzo rozbbudowanym). Nie sadze, zeby w przypadku SI cos sie zmienilo. BTW. jesli ktos juz sprawdzal - czy SI aktualizuje automatycznie Obliviona do najnowszej wersji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 Knights of the Nine jest modem/pluginem/wtyczką. Nazywanie KotN dodatkiem jest niewłaściwe i nie wiem dlaczego wielu uważa tego moda za dodatek. Co więcej na takiej AW KotN jest określany mianem dodatku, co oczywiście jest błędne. Shivering Isles jest dodatkiem takim jak Tribunal i Bloodmoon dla Morrowinda, czy na przykład Hordes of the Underdark i Shadows of Undrentide dla Neverwinter Nights. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 Porownywanie dodatkow do Morrowinda i NWN jest IMHO troche nietrafione - dodatki do NWN to niezalezne moduly, odrebne od "podstawki". Dodatki do Morrowinda integrowaly sie natomiast z glownym swiatem gry (pewnym wyjatkiem byl tu Tribunal, bo nie dalo sie latac w te i nazad miedzy Mournhold i glowna wyspa wedle woli) i mozna je bylo zaczac (a w przypadku Bloodmoona rowniez przerwac) w dowolnym momencie, bez wzgledu na zaawansowanie w glownym watku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 Zapraszam do zapoznania sie z recka Shivering Isles na gamespocie: http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/elders...vshiveringisles Imo jest całkie dobrze ;). bardzo mi sie podoba ta kraina. Wreszcie jakiś 'inny' wygląd. Szkoda ze trzeba tylko instalować Obka jeszcze raz. W pyte miejsca razem z dodakiem zajmuje ;p. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 Czemu trzeba instalowac jeszcze raz? :huh: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 Czemu trzeba instalowac jeszcze raz? :huh:Nie każdy trzyma na twardzielu grę, w którą przez dłuższy czas nie gra lub nie ma zamiaru grać. Jakieś nowości w tym SI? Questy, zbroje, bronie to wiadomo, ale czy coś nowego w samej mechanice gry? Wiem na razie tyle, że można tworzyć przedmioty z pewnych materiałów. Czy coś jeszcze jest w tym dodatku, na przykład wilkołaki, włócznie, walka na wierzchowcach? :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caehl Opublikowano 31 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2007 Nie każdy trzyma na twardzielu grę, w którą przez dłuższy czas nie gra lub nie ma zamiaru grać. Jakieś nowości w tym SI? Questy, zbroje, bronie to wiadomo, ale czy coś nowego w samej mechanice gry? Wiem na razie tyle, że można tworzyć przedmioty z pewnych materiałów. Czy coś jeszcze jest w tym dodatku, na przykład wilkołaki, włócznie, walka na wierzchowcach? :> Z tego co się orientuje to nie (czytałem troche recenzji, wypowiedzi i nigdzie nie było zadnej wzmianki na ten temat), jeno tworzenie przedmiotów zostało dodane a własnie walka włócznią czy kusze byłby mile widziane. Co do wilkołaków to jest jakis mod gdzie mozna nim zostac (liczem tez zresztą) ale nie próbowałem go. @ath Chyba chodzi ci o tą zatokę zaraz przy Bravil, klyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 31 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2007 Z tego co się orientuje to nie (czytałem troche recenzji, wypowiedzi i nigdzie nie było zadnej wzmianki na ten temat), jeno tworzenie przedmiotów zostało dodane a własnie walka włócznią czy kusze byłby mile widziane. Co do wilkołaków to jest jakis mod gdzie mozna nim zostac (liczem tez zresztą) ale nie próbowałem go. @ath Chyba chodzi ci o tą zatokę zaraz przy Bravil, klyk Znalazlem juz zatoke, ale nie wiem, w ktorym miejscu sa wrota szalenstwa. :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 31 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2007 Pytanko - czy istnieje mod, ktory pozwolilby robic notatki na mapie (ew. oznaczac lokacje jako odwiedzone/nieodwiedzone)? Robi sie tych wszystkich ruin sporo i zaczynam sie gubic :) Nadal otwarte zostaje pytanie, czy SI aktualizuje Obliviona do najnowszej wersji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 31 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2007 (edytowane) Pytanko - czy istnieje mod, ktory pozwolilby robic notatki na mapie (ew. oznaczac lokacje jako odwiedzone/nieodwiedzone)? Robi sie tych wszystkich ruin sporo i zaczynam sie gubic :) Nadal otwarte zostaje pytanie, czy SI aktualizuje Obliviona do najnowszej wersji? Tak. --- Po wgraniu dodatku wystarczy odczekac dzien / przepac sie i automatycznie dostajemy nowy quest. :] Lokacje przypominaja te z morrowinda, ogromne grzyby, mroczne bagienne klimaty itp. :] Edytowane 31 Marca 2007 przez ath Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo3642 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2007 To teraz terzeba czekać na nową wersję popularnych modów obejmujących swym działaniem SI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Low Poly Grass juz jest ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Kilka modow juz wyszlo, jeden nawet pozwala na gre 2 nowymi rasami, czy jakos tak. Btw dodatek instaluje sie podobnie jak KOTN, czyli jest w formie addona w launcherze gry, takze mozna go w kazdej chwili wylaczyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Nadal otwarte zostaje pytanie, czy SI aktualizuje Obliviona do najnowszej wersji?Powiedzmy, że do najnowszej. W każdym razie do wersji 1.2, gdyż Shivering Isles zawiera w sobie patcha 1.2.0.201. Ze strony Bethesdy do ściągnięcia jest patch o numerze 1.2.0.214 i to własnie tego powinno się instalować. Najpierw Oblivion, następnie patch 1.2.0.214 i dopiero Shivering Isles. Wszystko po to, aby można było korzystać z OBSE. Kilka modow juz wyszlo, jeden nawet pozwala na gre 2 nowymi rasami, czy jakos tak.Ten dodający Golden Saint i Dark Seducer? Kurde nawet Golden Saint "wypolerowali". Zupełnie inną twarz miała w Morrowindzie. :| Costi, sprawdź ile waży Twój plik oblivion.ini. Mam wrażenie, że wywalili część opcji z niego. :? Ukazał się też nowy Construction Set, który umożliwia między innymi łączenie modów. Ogólnie po patchu 1.2 trzeba zainstalować nowego CSa, jeśli oczywiście chce się coś modyfikować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Ten dodający Golden Saint i Dark Seducer? Kurde nawet Golden Saint "wypolerowali". Zupełnie inną twarz miała w Morrowindzie. :| Dokladnie. Jakby ktos nie widzial... http://www.tessource.net/files/file.php?id=7401 Jest jeszcze trzecia rasa Sheogorath (?), nie wiem dokladnie, bo nie instalowalem tego moda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Jest jeszcze trzecia rasa Sheogorath (?), nie wiem dokladnie, bo nie instalowalem tego moda.To już nie rasa tylko Daedryczny Książe, bóg szaleństwa. Można było wykonać dla niego questa w Oblivionie, za którego otrzymywaliśmy Wabbajacka. Artefakt ten bardzo ładnie pokazuje charakter tej daedry. Shivering Isles to jego dom, jego kraina. Z tym bogiem na pewno będziesz miał do czynienia w tym dodatku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Costi, sprawdź ile waży Twój plik oblivion.ini. Mam wrażenie, że wywalili część opcji z niego. :?Nie mam co sprawdzac, bo nie mam zainstalowanego ani SI, ani najnowszego patcha ;) Ale ok: 17.3 KB. I ta sytuacja sie nie zmieni do czasu, az nie wyjda aktualizacje wszystkich najwazniejszych modow, ktorych uzywam (z francesco na czele). Ogolnie to widze, ze niezla rewolucje Bethesda zrobila z tym nowym patchem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elendir Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2007 (edytowane) A mam pytanko czy w opcjach data files ten nowy dodatek musi być krzyżykiem odznaczony ? chodzi o takie cos co w auto starcie sie pokazuje :P i data files (chozi o odtatek z tymi wyspami) bo knights of the nine nie ma tam i wogole tez nie wiem gdzie trzeba isc zeby w niego pograc ... Edytowane 4 Kwietnia 2007 przez Elendir Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2007 A mam pytanko czy w opcjach data files ten nowy dodatek musi być krzyżykiem odznaczony ? chodzi o takie cos co w auto starcie sie pokazuje :P i data files (chozi o odtatek z tymi wyspami) bo knights of the nine nie ma tam i wogole tez nie wiem gdzie trzeba isc zeby w niego pograc ...Tak to napisałeś, że ciężko dojść do tego, o co Ci chodzi? <_< Shivering Isles musi być zaznaczony w data files, bo inaczej nie zagrasz w niego. KotN do oddzielny oficjalny mod, którego trzeba nabyć oddzielnie. SI nie zawiera w sobie KotN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Jesli ktos korzysta z moda TNR, niedawno wyszla nowa wersja, zawierajaca wszystkie rasy oprocz Khajitow i Argonian: http://tessource.net/files/file.php?id=9971 BTW. tem modzik tez ladnie wyglada: http://tessource.net/files/file.php?id=10168 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo3642 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2007 (edytowane) Jesli ktos korzysta z moda TNR, niedawno wyszla nowa wersja, zawierajaca wszystkie rasy oprocz Khajitow i Argonian: http://tessource.net/files/file.php?id=9971 BTW. tem modzik tez ladnie wyglada: http://tessource.net/files/file.php?id=10168 :) Z modami, które zmieniają wygląd NPC/kreaturek (i te zmiany nie sprowadzają się wyłącznie do podminy textur) należy uważać. Mody te potrafią zniweczyć działania modów balansujących NPC/kraturki takich jak OOO czy Fran's. W przypadku tego ostatniego i TNR nie ma problemu - Francsco przygotował specjalną wersję TNR zachowującą jego poprawki; ale tego moda z bielizną to bym nie ryzykował raczej (choć wygląda to ładnie - trzeba przyznać). Edytowane 5 Kwietnia 2007 przez przemo3642 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Efyr Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Panowie, brat gra w Obwiliona (ja może też kiedyś zagram jak będe miał w końcu czas), ale jest jeden problem. Otóż gra ze spolszczoną wersją, ale teksty gdy rozmawia się z postaciemi (tymi bez głosu) pojawiają się na ok 1,5 sek, czyli nie ma szans odczytać. W ten sposób traci sporo z rozgrywki. Szukałem na necie, takze w tym topicu, ale nie znalazłem odpowiedzi. Grzebałem też trochę w pliku ini w katalogu w moich dokumentach, ale nie znalazłem tego parametru. Może wiecie jak to naprawić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Z modami, które zmieniają wygląd NPC/kreaturek (i te zmiany nie sprowadzają się wyłącznie do podminy textur) należy uważać. Mody te potrafią zniweczyć działania modów balansujących NPC/kraturki takich jak OOO czy Fran's. W przypadku tego ostatniego i TNR nie ma problemu - Francsco przygotował specjalną wersję TNR zachowującą jego poprawki; ale tego moda z bielizną to bym nie ryzykował raczej (choć wygląda to ładnie - trzeba przyznać).Moglbys dac jakis namiar na ta poprawiona wersje TNR? @Efyr - rozumiem, ze modow zadnych nie instalowal? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Panowie, brat gra w Obwiliona (ja może też kiedyś zagram jak będe miał w końcu czas), ale jest jeden problem. Otóż gra ze spolszczoną wersją, ale teksty gdy rozmawia się z postaciemi (tymi bez głosu) pojawiają się na ok 1,5 sek, czyli nie ma szans odczytać. W ten sposób traci sporo z rozgrywki. Szukałem na necie, takze w tym topicu, ale nie znalazłem odpowiedzi. Grzebałem też trochę w pliku ini w katalogu w moich dokumentach, ale nie znalazłem tego parametru. Może wiecie jak to naprawić? http://www.elderscrolls.phx.pl/forum/index...t=0?entry321078 Tak sie dzieje, kiedy grasz bez cd, gra to wykrywa. :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Efyr Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Żadnych modów nie ma. Ath poczytałem w tym linkach co dałeś i się okazało, że nie tylko gdy ktoś ma cracka no cd, ale to coś te spolszczenie miesza :/ Każe bratu pokombinować z instalowaniem, może dojdę co jest przyczyną. Zrozumiałem, że w grze każda postać ma jakieś słyszalne odgłosy, tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...