yuucOm Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2008 (edytowane) Ale zgranie sobie iso swojej plyty na HDD juz jest ;) Co do anizo - dalem na Off i jest to samo, moze w troche mniejszym stopniu. W mniejszym stopniu bo im dalaj tym tekstura bardziej rozmyta :P. Wygląda jakbyś jakiś filtr założył czy coś. Hmm. Wywal oblivion.ini (backup'ując je wcześniej oczywiście ;)) i zobacz co to da. Spróbuj QTP3 jeszcze raz "zainstalować". Ja miałem raz taki błąd, że na wielu texturach miałem pikseloze po QTP nie wiadomo czemu. Reinstalka wszystkiego pomogła ;). A i jeszcze jedno. Nie mam aktualnie Obka na hdd wiec wklej swoje ini tutaj :). Może jest taka opcja jak lodbias. Jak jest na dużym minusie to właśnie tak textury wyglądają (np. w Doom3 i innych grach). EDIT Znalazłem backup oblivion.ini ;) są dwie komendy z lodbiasem i u mnie one tak wyglądały: fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500 A tutaj cała sekcja LOD z mojego ini: [LOD]fLodDistance=500.0000bUseFaceGenLOD=0iLODTextureTiling=2iLODTextureSizePow2=8fLODNormalTextureBlend=0.5000bDisplayLODLand=1bDisplayLODBuildings=1bDisplayLODTrees=1bLODPopTrees=0bLODPopActors=0bLODPopItems=0bLODPopObjects=0fLODFadeOutMultActors=8.8900fLODFadeOutMultItems=8.5600fLODFadeOutMultObjects=8.5600fLODMultLandscape=1.0000fLODMultTrees=1.5050fLODMultActors=5.0000fLODMultItems=5.0000fLODMultObjects=5.0000iFadeNodeMinNearDistance=400fLODFadeOutPercent=0.9000fLODBoundRadiusMult=3.0000fTalkingDistance=2000.0000fTreeLODMax=2.0000fTreeLODMin=0.0200fTreeLODDefault=1.2000fObjectLODMax=15.0000fObjectLODMin=1.0000fObjectLODDefault=5.0000fItemLODMax=15.0000fItemLODMin=1.0000fItemLODDefault=2.0000fActorLODMax=15.0000fActorLODMin=2.0000fActorLODDefault=5.0000bLODUseCombinedLandNormalMaps=1bForceHideLODLand=0fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000fLODFadeOutActorMultCity=1.0000fLODFadeOutItemMultCity=1.0000fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000fLODLandVerticalBias=0.0000 Edytowane 28 Sierpnia 2008 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Moje Oblivion.ini: [General]SStartingCell=SStartingCellY=SStartingCellX=SStartingWorld=STestFile10=STestFile9=STestFile8=STestFile7=STestFile6=STestFile5=STestFile4=STestFile3=STestFile2=STestFile1=bEnableProfile=0bDrawSpellContact=0bRunMiddleLowLevelProcess=1iHoursToSleep=3bActorLookWithHavok=0SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3bUseEyeEnvMapping=1bFixFaceNormals=0bUseFaceGenHeads=1bFaceMipMaps=1bFaceGenTexturing=1bDefaultCOCPlacement=0uGridDistantTreeRange=15uGridDistantCount=25uGridsToLoad=5fGlobalTimeMultiplier=1.0000bNewAnimation=1fAnimationDefaultBlend=0.1000fAnimationMult=1.0000bFixAIPackagesOnLoad=0bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1bKeepPluginWhenMerging=0bCreate Maps Enable=0SLocalSavePath=Saves\SLocalMasterPath=Data\bDisableDuplicateReferenceCheck=1bTintMipMaps=0uInterior Cell Buffer=3uExterior Cell Buffer=100iIntroSequencePriority=3bPreloadIntroSequence=1fStaticScreenWaitTime=3.0000SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bikSMainMenuMovie=SMainMenuMovieIntro=SIntroSequence=iFPSClamp=0bRunVTuneTest=0STestFile1=bActivateAllQuestScripts=0fQuestScriptDelayTime=5.0000SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3bUseThreadedBlood=1bUseThreadedMorpher=1bExternalLODDataFiles=1bBorderRegionsEnabled=0bDisableHeadTracking=0bTrackAllDeaths=0SCharGenQuest=0002466EuiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864SBetaCommentFileName=bCheckCellOffsetsOnInit=0bCreateShaderPackage=0uGridDistantTreeRangeCity=4uGridDistantCountCity=4bWarnOnMissingFileEntry=0iSaveGameBackupCount=1bDisplayMissingContentDialogue=1SSaveGameSafeCellID=2AEEAbAllowScriptedAutosave=1bPreemptivelyUnloadCells=0bCheckIDsOnInit=0iNumBitsForFullySeen=248iPreloadSizeLimit=209715200SOblivionIntro=OblivionIntro.bikbUseHardDriveCache=0bEnableBoundingVolumeOcclusion=0bDisplayBoundingVolumes=0bUseThreadedTempEffects=1bUseThreadedParticleSystem=1bUseMyGamesDirectory=1[Display]uVideoDeviceIdentifierPart1=3619102270uVideoDeviceIdentifierPart2=298796369uVideoDeviceIdentifierPart3=2724753117uVideoDeviceIdentifierPart4=902545923fDecalLifetime=10.0000bEquippedTorchesCastShadows=1bReportBadTangentSpace=0bStaticMenuBackground=1bForcePow2Textures=0bForce1XShaders=0bHighQuality20Lighting=1bAllow20HairShader=1bAllowScreenShot=1iMultiSample=0bDoTallGrassEffect=1bForceMultiPass=1bDoTexturePass=1bDoSpecularPass=1bDoDiffusePass=1bDoAmbientPass=1bDoCanopyShadowPass=1bDrawShadows=0bUseRefractionShader=1bUse Shaders=1iNPatchNOrder=0iNPatchPOrder=0iNPatches=0iLocation Y=0iLocation X=0bFull Screen=1iSize W=1680iSize H=1050iAdapter=0iScreenShotIndex=4SScreenShotBaseName=ScreenShotiAutoViewMinDistance=2000iAutoViewHiFrameRate=40iAutoViewLowFrameRate=20bAutoViewDistance=0fDefaultFOV=75.0000fNearDistance=10.0000fFarDistance=10000.0000iDebugTextLeftRightOffset=10iDebugTextTopBottomOffset=10bShowMenuTextureUse=1iDebugText=0blocalmapshader=0bDoImageSpaceEffects=1fShadowLOD2=2900.0000fShadowLOD1=2800.0000fLightLOD2=1500.0000fLightLOD1=1000.0000fSpecularLOD2=2700.0000fSpecularLOD1=2400.0000fEnvMapLOD2=800.0000fEnvMapLOD1=500.0000fEyeEnvMapLOD2=190.0000fEyeEnvMapLOD1=130.0000iPresentInterval=0fSpecualrStartMax=2400.0000fSpecularStartMin=0.0000iActorShadowIntMax=10iActorShadowIntMin=0iActorShadowExtMax=10iActorShadowExtMin=0fGammaMax=0.6000fGammaMin=1.4000iMaxDecalsPerFrame=10bLandscapeBlend=1bFullBrightLighting=0iMaxLandscapeTextures=0bDynamicWindowReflections=1fShadowFadeTime=1.0000fGamma=1.0000bDecalsOnSkinnedGeometry=0iShadowFilter=2bAllowPartialPrecision=1iShadowMapResolution=256bShadowsOnGrass=0bActorSelfShadowing=0iActorShadowCountInt=10iActorShadowCountExt=10bAllow30Shaders=1iTexMipMapMinimum=0iTexMipMapSkip=0bDoStaticAndArchShadows=0bDoActorShadows=0bIgnoreResolutionCheck=0fNoLODFarDistancePct=1.0000fNoLODFarDistanceMax=10240.0000fNoLODFarDistanceMin=1700.0000[Controls]fVersion=1.8000Forward=0011FFFFBack=001FFFFFSlide Left=001EFFFFSlide Right=0020FFFFUse=00FF00FFActivate=0039FFFFBlock=003801FFCast=0013FFFFReady Item=0021FFFFCrouch/Sneak=001DFFFFRun=002AFFFFAlways Run=003AFFFFAuto Move=0010FFFFJump=0012FFFFToggle POV=002E02FFMenu Mode=000FFFFFRest=0014FFFFQuick Menu=003BFFFFQuick1=0002FFFFQuick2=0003FFFFQuick3=0004FFFFQuick4=0005FFFFQuick5=0006FFFFQuick6=0007FFFFQuick7=0008FFFFQuick8=0009FFFFQuickSave=003FFFFFQuickLoad=0043FFFFGrab=002CFFFFbInvertYValues=0fXenonLookXYMult=0.0005fMouseSensitivity=0.0020;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6iJoystickMoveFrontBack=2iJoystickMoveLeftRight=1fJoystickMoveFBMult=1.0000fJoystickMoveLRMult=1.0000iJoystickLookUpDown=6iJoystickLookLeftRight=3fJoystickLookUDMult=0.0020fJoystickLookLRMult=0.0020fXenonMenuMouseXYMult=0.0003bBackground Mouse=0bBackground Keyboard=0bUse Joystick=0fXenonLookMult=0.0030fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000iXenonMenuStickThreshold=1000;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-ItalianiLanguage=0SlideLeft=001EFFFFSlideRight=0020FFFFfXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000fXenonMenuStickSpeed=300.0000iXenonMenuStickDeadZone=15000[Water]fAlpha=0.5000uSurfaceTextureSize=128SSurfaceTexture=waterSNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoopSNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoopfNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000fNearWaterIndoorTolerance=512.0000fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000uNearWaterPoints=8uNearWaterRadius=1000uSurfaceFrameCount=32uSurfaceFPS=12bUseWaterReflectionsMisc=1bUseWaterReflectionsStatics=1bUseWaterReflectionsTrees=1bUseWaterReflectionsActors=1bUseWaterReflections=1bUseWaterHiRes=1bUseWaterDisplacements=1bUseWaterShader=1uDepthRange=125bUseWaterDepth=1bUseWaterLOD=1fTileTextureDivisor=4.7500fSurfaceTileSize=2048.0000uNumDepthGrids=3[Audio]bDSoundHWAcceleration=1fMinSoundVel=10.0000fMetalLargeMassMin=25.0000fMetalMediumMassMin=8.0000fStoneLargeMassMin=30.0000fStoneMediumMassMin=5.0000fWoodLargeMassMin=15.0000fWoodMediumMassMin=7.0000fDialogAttenuationMax=35.0000fDialogAttenuationMin=7.7500bUseSoundDebugInfo=1fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000bUseSoftwareAudio3D=0fDefaultEffectsVolume=0.8000fDefaultMusicVolume=0.5000fDefaultFootVolume=0.8000fDefaultVoiceVolume=0.8000fDefaultMasterVolume=1.0000bMusicEnabled=0bSoundEnabled=1fLargeWeaponWeightMin=25.0000fMediumWeaponWeightMin=8.0000fSkinLargeMassMin=30.0000fSkinMediumMassMin=5.0000fChainLargeMassMin=30.0000fChainMediumMassMin=5.0000fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000iCollisionSoundTimeDelta=50fGlassLargeMassMin=25.0000fGlassMediumMassMin=8.0000fClothLargeMassMin=25.0000fClothMediumMassMin=8.0000fEarthLargeMassMin=30.0000fEarthMediumMassMin=5.0000bUseSpeedForWeaponSwish=1fLargeWeaponSpeedMax=0.9500fMediumWeaponSpeedMax=1.1000fPlayerFootVolume=0.9000fDSoundRolloffFactor=4.0000fMaxFootstepDistance=1100.0000fHeadroomdB=2.0000iMaxImpactSoundCount=32fMainMenuMusicVolume=0.6000[ShockBolt]bDebug=0fGlowColorB=1.0000fGlowColorG=0.6000fGlowColorR=0.0000fCoreColorB=1.0000fCoreColorG=1.0000fCoreColorR=1.0000fCastVOffset=-10.0000iNumBolts=7fBoltGrowWidth=1.0000fBoltSmallWidth=3.0000fTortuosityVariance=8.0000fSegmentVariance=35.0000fBoltsRadius=24.0000[Pathfinding]bDrawPathsDefault=0bPathMovementOnly=0bDrawSmoothFailures=0bDebugSmoothing=0bSmoothPaths=1bSnapToAngle=0bDebugAvoidance=0bDisableAvoidance=0bBackgroundPathing=1bUseBackgroundPathing=1[MAIN]bEnableBorderRegion=0fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000iDetectionHighNumPicks=40fQuestScriptDelayTime=5.0000iLastHDRSetting=-1[Combat]bEnableBowZoom=1bDebugCombatAvoidance=0fMinBloodDamage=1.0000fHitVectorDelay=0.4000iShowHitVector=0fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000iMaxHiPerfNPCTargetCount=4fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500iMaxHiPerfPCTargetCount=4iMaxHiPerfCombatCount=4[HAVOK]bDisablePlayerCollision=0fJumpAnimDelay=0.7500bTreeTops=0iSimType=1bPreventHavokAddAll=0bPreventHavokAddClutter=0fMaxTime=0.0167bHavokDebug=0fRF=1000.0000fOD=0.9000fSE=0.3000fSD=0.9800iResetCounter=5fMoveLimitMass=95.0000iUpdateType=0bHavokPick=0fCameraCasterSize=1.0000iHavokSkipFrameCountTEST=0fHorseRunGravity=3.0000fQuadrupedPitchMult=1.0000iNumHavokThreads=3fChaseDeltaMult=0.0500iEntityBatchRemoveRate=100iMaxPicks=40bAddBipedWhenKeyframed=0[Interface]fDlgLookMult=0.3000fDlgLookAdj=0.0000fDlgLookDegStop=0.2000fDlgLookDegStart=2.0000fDlgFocus=3.0000fKeyRepeatInterval=50.0000fKeyRepeatTime=500.0000fActivatePickSphereRadius=16.0000fMenuModeAnimBlend=0.0000iSafeZoneX=20iSafeZoneY=20iSafeZoneXWide=20iSafeZoneYWide=20fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500bAllowConsole=1bActivatePickUseGamebryoPick=0iMaxViewCasterPicksGamebryo=10iMaxViewCasterPicksHavok=10iMaxViewCasterPicksFuzzy=5bUseFuzzyPicking=1fMenuBGBlurRadius=2.0000[LoadingBar]iMoveBarWaitingMilliseconds=10iMoveBarChaseMilliseconds=100iMoveBarMaxMilliseconds=2500fLoadingSlideDelay=15.0000fPercentageOfBar3=0.1500fPercentageOfBar2=0.4400fPercentageOfBar1=0.3500fPercentageOfBar0=0.0600bShowSectionTimes=0[Menu]fCreditsScrollSpeed=40.0000iConsoleTextYPos=890iConsoleTextXPos=30iConsoleVisibleLines=15iConsoleHistorySize=50rDebugTextColor=255,251,233iConsoleFont=3iDebugTextFont=3[GamePlay]bDisableDynamicCrosshair=0bSaveOnTravel=1bSaveOnWait=1bSaveOnRest=1bCrossHair=1iDifficultyLevel=50bGeneralSubtitles=0bDialogueSubtitles=1bInstantLevelUp=0bHealthBarShowing=0fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000fHealthBarSpeed=80.0000fHealthBarHeight=4.0000fHealthBarWidth=40.0000fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000fHealthBarEmittanceTime=1.5000STrackLevelUpPath=\\vault\TES4\LevelData\fDifficulty=0.0000bTrackLevelUps=1bAllowHavokGrabTheLiving=0bEssentialTakeNoDamage=1iDetectionPicks=21bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1[Fonts]sfontfile_1=Data\Fonts\DarN_Kingthings_Calligraphica_36.fntsfontfile_2=Data\Fonts\DarN_LG_Kingthings_Petrock_14.fntsfontfile_3=Data\Fonts\DarN_LG_Kingthings_Petrock_18.fntsfontfile_4=Data\Fonts\DarN_Oblivion_28.fntSFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt[SpeedTree]iTreeClonesAllowed=1fCanopyShadowGrassMult=1.0000iCanopyShadowScale=256fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000fTreeForceMinBudAngle=-1.0000fTreeForceLeafDimming=-1.0000fTreeForceBranchDimming=-1.0000fTreeForceCS=-1.0000fTreeForceLLA=-1.0000fTreeLODExponent=1.0000bEnableTrees=1bForceFullLOD=0fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500[Debug]bDebugFaceGenCriticalSection=0bDebugFaceGenMultithreading=0bDebugSaveBuffer=0[BackgroundLoad]bBackgroundLoadLipFiles=1bLoadBackgroundFaceGen=1bUseMultiThreadedFaceGen=1bBackgroundCellLoads=1bLoadHelmetsInBackground=1iAnimationClonePerLoop=5bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0bUseMultiThreadedTrees=1iPostProcessMillisecondsEditor=50iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20iPostProcessMilliseconds=5bUseBackgroundFileLoader=0[LOD]fLodDistance=2000.0000bUseFaceGenLOD=0iLODTextureTiling=2iLODTextureSizePow2=8fLODNormalTextureBlend=0.5000bDisplayLODLand=1bDisplayLODBuildings=1bDisplayLODTrees=1bLODPopTrees=0bLODPopActors=0bLODPopItems=0bLODPopObjects=0fLODFadeOutMultActors=15.0000fLODFadeOutMultItems=15.0000fLODFadeOutMultObjects=15.0000fLODMultLandscape=1.0000fLODMultTrees=0.5000fLODMultActors=5.0000fLODMultItems=5.0000fLODMultObjects=5.0000iFadeNodeMinNearDistance=400fLODFadeOutPercent=0.9000fLODBoundRadiusMult=3.0000fTalkingDistance=2000.0000fTreeLODMax=2.0000fTreeLODMin=0.0200fTreeLODDefault=1.2000fObjectLODMax=15.0000fObjectLODMin=1.0000fObjectLODDefault=5.0000fItemLODMax=15.0000fItemLODMin=1.0000fItemLODDefault=2.0000fActorLODMax=15.0000fActorLODMin=2.0000fActorLODDefault=5.0000bLODUseCombinedLandNormalMaps=1bForceHideLODLand=0fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000fLODFadeOutActorMultCity=1.0000fLODFadeOutItemMultCity=1.0000fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000fLODLandVerticalBias=0.0000[Weather]fSunGlareSize=350.0000fSunBaseSize=250.0000bPrecipitation=1fAlphaReduce=1.0000SBumpFadeColor=255,255,255,255SLerpCloseColor=255,255,255,255SEnvReduceColor=255,255,255,255[Voice]SFileTypeLTF=ltfSFileTypeLip=lipSFileTypeSource=wavSFileTypeGame=mp3[Grass]iMinGrassSize=80fGrassEndDistance=7000.0000fGrassStartFadeDistance=6000.0000bGrassPointLighting=0bDrawShaderGrass=1iGrassDensityevaluateSize=2iMaxGrassTypesPerTexure=4fWaveOffsetRange=1.7500fGrassWindMagnitudeMax=125.0000fGrassWindMagnitudeMin=5.0000fTexturePctThreshold=0.7000[Landscape]bCurrentCellOnly=0bPreventSafetyCheck=0fLandTextureTilingMult=2.0000fLandFriction=2.5000iLandBorder2B=0iLandBorder2G=0iLandBorder2R=0iLandBorder1B=0iLandBorder1G=255iLandBorder1R=255[bLightAttenuation]fQuadraticRadiusMult=1.0000fLinearRadiusMult=1.0000bOutQuadInLin=0fConstantValue=0.0000fQuadraticValue=16.0000fLinearValue=3.0000uQuadraticMethod=2uLinearMethod=1fFlickerMovement=8.0000bUseQuadratic=1bUseLinear=0bUseConstant=0[BlurShaderHDRInterior]fTargetLUM=1.0000fUpperLUMClamp=1.0000fEmissiveHDRMult=1.0000fEyeAdaptSpeed=0.5000fBrightScale=0.2500fBrightClamp=0.2250fBlurRadius=3.5000iNumBlurpasses=1[BlurShaderHDR]fTargetLUM=1.2000fUpperLUMClamp=1.0000fGrassDimmer=1.3000fTreeDimmer=1.2000fEmissiveHDRMult=1.0000fEyeAdaptSpeed=0.7000fSunlightDimmer=1.3000fSIEmmisiveMult=1.0000fSISpecularMult=1.0000fSkyBrightness=0.5000fSunBrightness=0.0000fBrightScale=0.5000fBrightClamp=0.3500fBlurRadius=3.0000iNumBlurpasses=2iBlendType=2bDoHighDynamicRange=1[BlurShader]fSunlightDimmer=1.0000fSIEmmisiveMult=1.0000fSISpecularMult=1.0000fSkyBrightness=0.5000fSunBrightness=0.0000fAlphaAddExterior=0.2000fAlphaAddInterior=0.5000iBlurTexSize=256fBlurRadius=0.0300iNumBlurpasses=1iBlendType=2bUseBlurShader=0[GethitShader]fBlurAmmount=0.5000fBlockedTexOffset=0.0010fHitTexOffset=0.0050[MESSAGES]bBlockMessageBoxes=0bSkipProgramFlows=1bAllowYesToAll=1bDisableWarning=1iFileLogging=0bSkipInitializationFlows=1[DistantLOD]bUseLODLandData=0fFadeDistance=15288.0000iDistantLODGroupWidth=8[GeneralWarnings]SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.This may result in errors. Saving again will clear this messagebut not necessarily fix any errors.[Archive]SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsaSMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsaSMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsaSMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsaSMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsaSMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsaSInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txtiRetainFilenameOffsetTable=1iRetainFilenameStringTable=1iRetainDirectoryStringTable=1bCheckRuntimeCollisions=0bInvalidateOlderFiles=1bUseArchives=1SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures - Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa, Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa, FraNewItems.bsa, FraNewCrea.bsa[CameraPath]iTake=0SDirectoryName=TestCameraPathiFPS=60SNif=Test\CameraPath.nif[Absorb]fAbsorbGlowColorB=1.0000fAbsorbGlowColorG=0.6000fAbsorbGlowColorR=0.0000fAbsorbCoreColorB=1.0000fAbsorbCoreColorG=1.0000fAbsorbCoreColorR=1.0000iAbsorbNumBolts=1fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000fAbsorbTortuosityVariance=2.0000fAbsorbSegmentVariance=7.0000fAbsorbBoltsRadius=5.0000[OPENMP]iThreads=10iOpenMPLevel=10[TestAllCells]bFileShowTextures=1bFileShowIcons=1bFileSkipIconChecks=0bFileTestLoad=0bFileNeededMessage=1bFileGoneMessage=1bFileSkipModelChecks=0bFileCheckModelCollision=0[CopyProtectionStrings]SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not FoundSCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this computer.SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not Found[ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2008 A wez wklej moją sekcje Lod do Twojego ini ;). Nie widze ogólnie takiego globalnego lodbias jak doom czy innych grach. Inaczej reinstal pozostanie chyba :<. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Na razie sprobowalem wywalic oblivion.ini - nie pomoglo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rop99 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2008 a grasz moze na cracku ? bo ja tez mialem problem z trawa etc i musialem na plytce grac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Nie, zgralem sobie iso plyty na HDD i zamontowalem w wirtualnym napedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwasior500 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2008 riva tuner->direct3d tweaks->mipmap lod bias adjustment-> daj 0.0, a jak nie pomoze to troche mniej [x] Clamp negative mipmap LOD bias [x] Enable user mipmaps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sisay1982 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Witam, moglby mi ktos napisac, jakie mody i w jakiej kolejnosci wedlug was instalowac azeby poprawic maksymalnie grafike i wywazyc jak najlepiej gre. Z gory wielkie dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Witam, moglby mi ktos napisac, jakie mody i w jakiej kolejnosci wedlug was instalowac azeby poprawic maksymalnie grafike i wywazyc jak najlepiej gre. Z gory wielkie dzieki. A na 1 stronie tematu nie masz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tex Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2008 zainstalowałem spolszczenie i postacie przestały mówić sa tylko napisy po polsku ale postacie nie wydobywają głosu z siebie tylko patrzą tempo.Jak przywrócic im głos? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Było już 1000 razy wałkowane... używasz cracka i w tym problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2008 riva tuner->direct3d tweaks->mipmap lod bias adjustment-> daj 0.0, a jak nie pomoze to troche mniej [x] Clamp negative mipmap LOD bias [x] Enable user mipmaps Wielkie brawa dla tego pana, pomoglo :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ardianz Opublikowano 15 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2008 mam zamiar zainstalować obliviona (najpierw ofc zmiana grafy na min. 8800gt) rozdzielczość 1280x1024, max optymalizacja ini i systemu mam parę pytań odnośnie modów, a mianowicie o ich porównanie lepiej zainstalować najnowszy Lost spires czy najnowszy Qarl's Texture Pack ? czy się wzajemnie nie wykluczają, na czym jest ładniejsza grafika i na którym modzie będę miał mniej fps ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 15 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Września 2008 Przeciez te mody to sa kompletnie rozne rzeczy (QTP3 to podmiana tekstur w grze, a LS to nowe questy)... Instaluj oba i nie smec ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo3642 Opublikowano 30 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2008 Oblivion żyje! :) Dwie sprawy: 1. Sprawa QTP ultra HD LOD - jeszcze go nie ma, ale już wygląda zacnie sample: http://img178.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i...1_122_375lo.JPG before: http://www.hostpix.de/090427/XptC3sOv.jpg after: http://www.hostpix.de/090427/UnbZIdM4.jpg before: http://www.hostpix.de/090427/vJ2ObvDL.jpg after: http://www.hostpix.de/090427/CwmbJnmH.jpg 2. Sprawa Trafiłem ostatnio na taką aukcje: KLIK i zastanawiam się czy takie sprzedawanie modów jest legalne? Jakoś nic nie udało mi się wygooglować, jak to z tym jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 30 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2008 Oblivion żyje! :) 2. Sprawa Trafiłem ostatnio na taką aukcje: KLIK i zastanawiam się czy takie sprzedawanie modów jest legalne? Jakoś nic nie udało mi się wygooglować, jak to z tym jest? Ten lod wygląda pr0 ale przy nim trochę dziwnie wygląda ta słaba woda ;p. A co do modów: imo jest to nielegalne bo przecież sie korzysta nie ze swojego contentu który w sieci jest umieszczany za free + pewnie bez zgody panów z Beth [;. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 30 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2008 W dodatku w readme kazdego praktycznie moda jest napisane, ze zabroniona jest jego odsprzedaz. BTW. - oficjalny patch 1.5.11Ciekawe, skoro ostatnia ofcjalna wersja to 1.2.0416. :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo3642 Opublikowano 31 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2008 A co do modów: imo jest to nielegalne bo przecież sie korzysta nie ze swojego contentu który w sieci jest umieszczany za free + pewnie bez zgody panów z Beth [;. W dodatku w readme kazdego praktycznie moda jest napisane, ze zabroniona jest jego odsprzedaz. Sprawa dyskusyjna. Koleś napisał, że nie jest autorem modów, że wszystkie modyfikacje (robione przez fanów) można bezpłatnie pozyskać w internecie (nawet podał linki do nich) a ich wykorzystanie jest całkwicie legalne (pod warunkiem, że mamy orgynalną gre) i zgodne z intencją producenta gry. To wszystko prawda. On zazanaczył, że pobiera opłaty tylko za usługę zebrania modów w jednym miejscu, wyselekcjonowanie najciekawszych modów, skatalogowania ich itp. oraz za sam nośnik. Jak wiemy, np. by móc ściągać darmowe materiały z niektórych serwerów też musimy płacić (co nie jest łamaniem prawa). Oczywiście, nie jest to opłata za te materiały, ale za ich utrzymywanie na dyskach, odnalezienie, skatalogowanie itp... A więc sytuacja trochę analogiczna, nie uważacie? Ciekawe, skoro ostatnia ofcjalna wersja to 1.2.0416. :lol:A to, że oferowana usługa jest podłej jakości, a gość być może Obliviona na oczy nie widział, to już inna para kaloszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djsilence Opublikowano 8 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2008 (edytowane) Wielogodzinne poszukiwania nie przyniosly rezultatow wiec prosze Was o pomoc. Zmienilem bebechy i przeinstalowalem system. Oblivion chodzil pieknie. W tle defrag a ten chodzi na maxa z przynajmniej 60fps. Teraz, po doinstalowaniu reszty softu (.NETy, video-edycja, PH, Bitdefender, Regcleaner itp) oblivion przestal uzywac karty grafiki do renderowania scen! Wylaczenie multicore roznicy nie daje. Gdy zwolnie procka z podkreconego stanu 3,1 to standardu 2,4GHz ilosc klatek dalej spada z 5-7 do 3-4 fps. Odinstalowanie wszystkich programów nic nie daje. Reinstalacja obliviona takze, tym bardziej, ze karta jest nowsza niz gra, co objawia sie komunikatem \"video hardware unrecognized\". Obecnie nawet regcleaner przestal sie uruchamiac (proces sie odpala i stoi na 2600kb). Wszystko inne dziala doskonale. 3dM06, Grid, Spi 32M, COD5 itd. Wczesniej mialem problemy z wywalaniem sie explorera, co zostalo rozwiazane poprzez podniesienie napiec (dzieki Fredek). Czyzby sie system (XP SP2) posypal ? EDIT: Tu ktos mial podobna sytuacje, lecz w przypadku karty ATI. http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=918749 Ja natomiast probowalem juz roznych sterow i nic. EDIT 2 Format rozwiazal problem :/ Szkoda ze dla jednej gry tyle zabawy... znów. Edytowane 9 Grudnia 2008 przez djsilence Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 10 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Lipca 2009 Elder Scrolls II: Daggerfall now free Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 12 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2009 Ciekawe, jak z patchami, w koncu gra nie nazywala sie "Buggerfall" bez powodu ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 12 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2009 Ciekawe, jak z patchami, w koncu gra nie nazywala sie "Buggerfall" bez powodu ;) :lol2: Trudno nawet bez patchy przetestuje :P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OCM4n14k Opublikowano 12 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2009 (edytowane) Bez patchy będzie cięzko :P. Swego czasu w to grałem i co instalacja to lepsze bugi spotykałem. Zrezygnowałem dopiero po tym jak natrafiłem na buga związanego z wywalaniem się gry podczas zabicia byle jakiego thiefa, a lata tego masa już na samym początku gry. Edit: To jest chyba jakaś okrojona wersja, oryginał miał coś ponad 600-700 mega. Edytowane 12 Lipca 2009 przez OCM4n14k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 12 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2009 Daggerfall ze strony Bethesdy jest spakowany zipem. Po rozpakowaniu zajmuje około 500MB. Jest to zawartość płyty CD, jak również ostatni patch do Daggerfalla oznaczony numerkiem 2.13. Najprawdopodobniej bez DosBoxa nie odpali. O samej grze można poczytać na The Unofficial Elder Scrolls Pages. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 12 Lipca 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2009 Ze tak zapytam wprost , slychac cos o nastepcy/kontynuacji Oblivion'a ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nicolass Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Coś niby robią, w tym roku mają podać pierwsze skąpe info - mam nadzieje że nie zrobią grafy wypasionej a reszty tragedia tylko to wszystko wywaza - w koncu to rasowe RPG :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Właśnie to zrobili w obku ;/ więc takim optymistą bym nie był. Dla mnie mogliby zrobić kontynuację Morrowinda na nowym silniku. Wszystkie 4 krainy + nowa historia na nowym silniku. Mogłoby być ciekawe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jake79 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2009 (edytowane) Piękna fraza i nagrody godna :wink: . Też życzyłbym sobie powrotu do Morrowinda (nawet w formie rimejku). Na Oblivion spuśćmy zasłony milczenia (dość dodać, że fabuła inspirowana była zapewne nowelami brazylijskimi :wink: ...ale co tam treść, twórcy postawili na ładną grafikę, która jak wiadomo w rpg jest najważniejsza (ten fragment kampanii reklamowej bardzo mocno zaciążył na myśleniu coniektórych poczciwinek). Bethesda wyciągnęła już z tego pierwsze wnioski, co widać po Falloucie 3, który do ideału ma kur@wsko daleko, ale chociaż przypomina rpg (a nie GTA :wink: ). Edytowane 12 Sierpnia 2009 przez Jake79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k4sha Opublikowano 6 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2009 Chciałbym zagrać w końcu w Obliviona, niestety dostosowywanie gry do poziomu postać jest dość irytujące. Istnieje jakiś mod, który to wyłącza, a który przy okazji nie dodaje przedmiotów i innych modyfikacji? Niestety nie udało mi się znaleźć nic dobrego. Sprawdzałem OOO, ale wolałbym coś mniejszego, co jedynie balansuje grę i wyłącza levelowanie mobów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 6 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2009 Chciałbym zagrać w końcu w Obliviona, niestety dostosowywanie gry do poziomu postać jest dość irytujące. Istnieje jakiś mod, który to wyłącza, a który przy okazji nie dodaje przedmiotów i innych modyfikacji? Niestety nie udało mi się znaleźć nic dobrego. Sprawdzałem OOO, ale wolałbym coś mniejszego, co jedynie balansuje grę i wyłącza levelowanie mobów.Poczytaj FAQ na 1 stronie a ja przez ten czas poszukam co i jak. Był mod co wyłączał levelowanie ale on chyba wchodził w skład "Franczesko". Już dobrze nie pamietam ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...