Gość sew333 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 (edytowane) Mam pytanie, czy w tych miejsach u was ,też spada fps do 9-10? Jeśli oczywiście,kojarzycie i byliście tu.Detale na maxa.W innnych także,czasami jest tak 10 lub 12fps. Ale przez większośc gry jest tak 20-30. Edytowane 28 Sierpnia 2006 przez sew333 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seraf Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Mam pytanie, czy w tych miejsach u was ,też spada fps do 9-10? Jeśli oczywiście,kojarzycie i byliście tu.Detale na maxa.W innnych także,czasami jest tak 10 lub 12fps. Ale przez większośc gry jest tak 20-30. Ja na takich przestrzeniach na radku 1800xt 512 700/800 mam zawsze fps/s powyzej 25. Najwiecej mi spada ponizej nawet 15 w miastach i lokacjach z duza iloscia npc ale to juz zaleta kulawego p4@4ghz ktory do gier slabo sie nadaje. Gra goni nie tylko grafe ale i procka. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolboy Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2006 (edytowane) Podziwiam, że potrafisz grac na takich fps'ach. Dla mnie granica jako takiej płynności w tej grze to 30-35 fps. A spadki, o których piszesz to normalka. EDIT: @seraf - te spadki w miastach to musi byc procek, u mnie na tej samej karcie nic takiego raczej nie występuje. Edytowane 28 Sierpnia 2006 przez toolboy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seraf Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2006 (edytowane) Podziwiam, że potrafisz grac na takich fps'ach. Dla mnie granica jako takiej płynności w tej grze to 30-35 fps. A spadki, o których piszesz to normalka. EDIT: @seraf - te spadki w miastach to musi byc procek, u mnie na tej samej karcie nic takiego raczej nie występuje. Sadze ze te spadki fps na 7900 u kolegi na otwartych terenach sa powodowane 256 ramu, sam przed radkiem mialem karte z 256 i wiem ze na zaciechy na duzych tertenach 512 ramu bardzo pomaga, oraz wyzszym takowaniem u ati vertexow ktore wlasnie sa meczone na trawie i drzewach. 7900 na zywo w tej grze nie widzialem ale mialem przyjemnosc grac na swoich save u kolegi z 7800gtx podkrecona do 500 core. Te same objawy wyzej opisane. Duze spadki fps na mocno zalesionych i trawiastych przestrzeniach, Ogolnie na radku gra sprawuje sie sporo lepiej. Polecam w sterach czy to nv czy ati wlaczyc anizo na maxa. Gra w tedy na ati jest znacznie ladniejsza. Pzdr Edytowane 29 Sierpnia 2006 przez seraf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ran'dall_ Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Ja po wielu próbach jednak z Obliviona zrezygnowałem . To jednak nie Gothic2 którego fabuła wciągneła mnia na całe wieczory i którego przechodziłem z wypiekami na twarzy . Mimo że to ten sam gatunek gier ( rpg) to jednak różnica między tymi tytułami jest kolosalna . Grafika może i jest w Oblivionie świetna ale tylko dla posiadaczy 7600 i wyżej <_< .....ale walić wymagania , najgorszą wadą Obka według mnie jest dziwny system awansowania na wyższy lvl i wraz z tym zwiększająca się siła NPC. No bo kto słyszał żeby na 30 poziomie ( mój kumpel tak daleko zaszedł ) można mieć problemy z pokonaniem zwykłego goblina ???? Co innego w G2 gdzie na 30lvl i wyżej czułej że jesteś kimś wielkim/potęznym :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Ja po wielu próbach jednak z Obliviona zrezygnowałem . To jednak nie Gothic2 którego fabuła wciągneła mnia na całe wieczory i którego przechodziłem z wypiekami na twarzy . Mimo że to ten sam gatunek gier ( rpg) to jednak różnica między tymi tytułami jest kolosalna . Grafika może i jest w Oblivionie świetna ale tylko dla posiadaczy 7600 i wyżej <_< .....ale walić wymagania , najgorszą wadą Obka według mnie jest dziwny system awansowania na wyższy lvl i wraz z tym zwiększająca się siła NPC. No bo kto słyszał żeby na 30 poziomie ( mój kumpel tak daleko zaszedł ) można mieć problemy z pokonaniem zwykłego goblina ???? Co innego w G2 gdzie na 30lvl i wyżej czułej że jesteś kimś wielkim/potęznym :wink:No niestety, taki poziom swobody zawsze musi się na czymś odbić. Co do tych level upów potworków to też mnie to z lekka boli ale zawsze można sobie jakiegoś moda zarzucić. To rozwiązanie IMO nie jest złe tylko niedopracowane. Bo co to za przyjemność na wyższym poziomie klepać każdemu miski bez problemów? Problem w tym że np. taki Alchemik może nabić większy level bez walki a potem to jak pokona przeciwników jak w walce jest lipny? Także ma to swoje plusy ale też minusy. Dobrze że są mody, zawsze można sobie nieco poprawić wedle własnego "widzimisię". Nara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_KB Opublikowano 1 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2006 Ja mam inny problem...ale podobny. Na konfiguracji ponizej gram w maksymalnych ustawieniach chodzi spoko tylko...po jakims czasie grania ( ciezko powiedziec ) fps drastycznie spada w tej samej lokacji !! Np majac spokojnie 30fps po paru godzinach wracajac do tej lokacji mialem juz 12fps :/ Dopiero po wylaczeniu i wlaczeniu gry sytuacja powraca do normy. Czyzby to bylo przez to, ze mam 1GB a nie 2 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djsilence Opublikowano 1 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 1 Września 2006 Grzesiek KB, mam ten sam problem. Mozesz sprobowac przeniesc plik wymiany na inna partycje i miec zdefragmentowana ta partycje na ktorej masz gre. Mi to pomoglo, co prawda w malym stopniu, ale zawsze cos, dopoki nie wyjdzie patch. Ogolnie to polecam w konsoli wpisac tg :) czasem zdarza mi sie wpisac tez tt :) "Dzieki" temu doszedlem do wniosku, ze brakuje mi pustych przestrzeni w oblivionie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 Tak z ciekawości, czym można zrobić największe kuku w grze? Na razie wykombinowałem czar zadający odpowiednio po 100pt. obrażeń od ognia mrozu i pioruna, oraz drenujący 100hp na cel, do tego dla lepszego wizualnego efektu dodałem 1s błysk światła w sumie powinien poradzić sobie z 400hp brzydalem o ile nie jest odporny na magię :twisted: Parametry mojej postaci to mag na 25lev. mający w sumie ze wspomagaczami 110 destrukcji (master) i 400 many. Czy można wykombinować coś mocniejszego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 Czy można wykombinować coś mocniejszego? Jak zostać bogiem Oblivionu, Magia - nieskończona moc. Temat znajdujący się na forum AW. Chyba nie ma lepszego sposobu na przeciwnika, nawet trucizny z potrójnymi obrażeniami nie zadają aż tyle obrażeń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 Możesz połaczyc jeszcze wszystkie weaknessy plus max dmg i wychodzi 600dmg w 1 czarze ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 Możesz połaczyc jeszcze wszystkie weaknessy plus max dmg i wychodzi 600dmg w 1 czarze ;).Phi 600dmg co to jest :lol:, właśnie kombinuję z czarami z linka crosisa i przy mojej postaci Songo z dragonballa to cieńki bolek, aż żałuję że nie zachowałem safe'a z ostatniej misji wątku głównego, chętnie bym sprawdził czy ta UWAGA SPOILER! czworo ręka kreatura wielkości komina w elektrociepłowni jest faktycznie nie do pokonania :twisted: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 Normalne dmg imo. 400 a 600 to już różnica. Robienie komb ssie troche tak jak nabijanie lvli na "samym sobie" :lol:. Twoja gra, twój wybor... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 chętnie bym sprawdził czy ta » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « UWAGA SPOILER! czworo ręka kreatura wielkości komina w elektrociepłowni jest faktycznie nie do pokonania :twisted:Mehrunes Dagon jest nieśmiertelny. W Cyrodiil można zniszczyć tylko jego formę, którą przybrał. Zniszczona w świecie "śmiertelników" powraca do Oblivionu, ale faktycznie zniszczyć żadnego z daedrycznych książąt nie można. Co innego Aedry, te można zabić, ale to pewnie graczy z purepc już nie interesuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixen Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 Witam Czy ma ktoś gotowy config do GF 6800GS 256/256 reszta kompa 1GB ramu procek barton 2,5 GB proszę o wysłanie na maila rop69@wp.pl Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 (edytowane) Normalne dmg imo. 400 a 600 to już różnica. Robienie komb ssie troche tak jak nabijanie lvli na "samym sobie" :lol:. Twoja gra, twój wybor...Jakby robienie komb posysało to nie było by czarów na podnoszenie/obniżanie atrybutów, bo one aż proszą się by łączyć je z innymi w comba. Zresztą, czy nie wydaje ci się dziwne że różni tacy sprzedają czary zużywające po 800 i więcej pkt many, skoro nawet super wypasiony mag jest w stanie dobić do około 400pkt. na stałe. Co do nabijania leveli na samym sobie to nie wiem w czym problem, w końcu w naszym świecie też coś takiego istnieje i nazywa się to trening, do którego nie zawsze potrzeba nauczyciela. Fakt nabijanie destruction czarem firedamage 1p./1s on self jest trochę głupie, ale nic przeciwko walki z summonem nie widzę, sam swojego maga nieźle podszkoliłem w mieczyku i zbroi w ten sposób, bo czarowanie już mi się z lekka zaczeło nudzić a po nastym poziomie typowy mag mógł sobie mieczyk wiadomo gdzie wsadzić. Edytowane 3 Września 2006 przez M4TEUSZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo3642 Opublikowano 3 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2006 @Grzesiek_KB Ja mam podobna karte (x800gto@xl) i taki sam problem. Mysle, ze to wina raczej pamieci video niż ramu- sprawdzalem Video Memory Watcherem- 256mb na karcie zapelnia sie dosc szybko- po parunastu minutach tekstury zajmuja juz 300mb i silą rzeczy sa przechowywane w wolnym ramie! Radki maja najwyrazniej problem z uwalniniem swojej pamieci. Sytuacje nieco sie poprawia na najnowszych sterownikach- nie rozwiazuje zupelnie problemu, ale jest wyraznie lepiej! POWYZSZY PROBLEM POJAWIL SIE PARE RAZY NA TYM FORUM i jesli znajdzie sie jakis magik, ktory mu zaradzi, to na pewno zyska wdziecznosc wielu oblivio-maniakow. :D Wogole to ta gra ma tragiczne wymagania i w dodatku niezbyt dobrze sie "skaluje"- trzeba naprawde pogorszyc znacznie jakosc obrazu, zeby zauwazyc niewielki przyrost FPS. Ja na przyklad nie mam znacznej roznicy FPS wł/wył antaliasing x2 czy aniso, z cieniami czy bez- gra biega (kuleje?) tak samo. No wlasnie, gracie z AA? Na karcie klasy x800xl/xt gracie z detalami na fula??? Ile macie FPS w podziemiach, zaraz na poczatku gry? Mi spada nawet do 12,13 jak robi sie zamieszanie. Tym, ktorym nie podoba sie system levelovania lub gameplay wydaje sie uproszczony: niech zainstaluja sobie moda Oscuro's Oblivion Overhaul 1.3- zajmuje ponad 400mb, ale wprowadza tysiace (doslownie!) poprawek robiac z nieco prostackiego obliviona rasowego erpega! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 8 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2006 Sluchajcie, mam prosbe: ma ktos moze .ini pod sprzet jak w podpisie? Wrociwszy wreszcie do domu moge sie w Obka pobawic, a mysle, ze nie ma sensu wywazac otwartych drzwi i kombinowac z konfigiem od zera jesli jest ktos, kto zblizony konfig juz ma lub jest w stanie szybko cos sensownego stworzyc. Z gory dzieki :) A teraz udaje sie na poszukiwanie fajnych modow ;] EDIT: poki co zlapalem Oscuros Oblivion Overhaul 1.3, Immersive Interface, Natural Wildlife, Younger Hotter NPCs 1.0, Low Poly Grass i Francesco's Leveled Creatures & Items (choc nie wiem czy tego zainstaluje, skoro juz mam OOO sciagniete). Czy cos jeszcze mozecie polecic dla kogos, kto sie zabiera za Obliviona pierwszy raz? Dodam moze, ze mam zamiar korzystac zarowno z broni, jak i z magii (jeszcze nie zdecydowalem na co poloze wiekszy nacisk). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 9 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2006 (edytowane) Sprzęt mam podobny, to się podzielę configiem (stery 91.28) z kolegą :) Nic nadzwyczajnego, 800x600 HDR, suwaki blisko lewej krawędzi, parę poprawek w ini, z zachowanymi orginalnymi wpisami poprzedzonymi " ' " Gra chodzi i wygląda u mnie w miarę dobrze. Oczywiście wszelkie uwagi są mile widziane :) Oblivion.ini.txt Edytowane 9 Września 2006 przez M4TEUSZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 9 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2006 (edytowane) jakich uzywacie modow do poprawienia jakosci wody ??? (glownie jakosc odbic w wodzie - i nie tylko) sprawdzilem wlasnie moda Low Poly Grass o ktorym costi wspomnial i mi szczeka opadla, mam full dystas na trawie teraz i gra dziala tak plynnie jak by trawa byla wogole wylaczona - szkujace. Na dodatek jak widac wrota oblivionu nawet jak sie stoi kolo nich kilka metrow obok - zero spadku framerate - SZOK, - POLECAM. aha costi z tego co przeczytalem o OOO to uzywanie modow typu Francesco's Leveled Creatures & Items moze tylko zaszkodzic bo w tym OOO juz jest wszystko pod tym katem opracowne. Mozesz miec niezle shizy jak zapodasz jeszcze tego moda. Edytowane 9 Września 2006 przez hooded man Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 9 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2006 EDIT: poki co zlapalem Oscuros Oblivion Overhaul 1.3, Immersive Interface, Natural Wildlife, Younger Hotter NPCs 1.0, Low Poly Grass i Francesco's Leveled Creatures & Items (choc nie wiem czy tego zainstaluje, skoro juz mam OOO sciagniete). Czy cos jeszcze mozecie polecic dla kogos, kto sie zabiera za Obliviona pierwszy raz?Najpierw zobacz jak wygląda gra bez modów, jaki jest brzydki, konsolowy interfejs, wielkie literki itp. Podam tylko nazwy modów, bo przecież nie będę podawał linków moderatorowi. ;) Sam sobie znajdziesz. :P Thievery in the Imperial City, Attack and Hide, Book Jackets: Oblivion. BTmod, No Psychic Guards, Reznod's Mannequins, Wz Inventory, Living Economy. To tak na szybko. Poza tym w Obliviona nie grałem w ostatnim czasie, więc nie jestem na bieżąco z modami. Jednak te powyższe wypadałoby mieć. Aha, jest jeszcze mod zmniejszający trawę, tak gdzieś do połowy defaultowej. Co kto lubi, mi mod się spodobał. Jego nazwa to Short Grass, do znalezienie na tessource, jak reszta zresztą. ;) OOO + Francesco = problemy. Ja i tak nie korzystałbym ani z OOO, ani z Francesco. Owszem mody pewnie są świetne, rozbudowane i w ogóle. Jednak mnóstwo nowych rzeczy w OOO sprawia, że może być znacznie więcej konfliktów z modami. Zresztą z tym też można sobie poradzić. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripsta Opublikowano 9 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2006 (edytowane) ten mod http://www.tessource.net/files/file.php?id=2536 , poprawia wode i dodaje wiele innych elementow jak latajace ptaki , owady a przy tym nie ma hitu fps bez tego moda jak i OOO wogole nie gram w oblivion , OOO 1.3 chyba nie jest kompatybilny z Francesco modem chyba ze jesli sie zainstaluje wersje lite , zreszta nie polecam grania bez OOO ten mod naprawde zmienil gre , od siebie polecam Mighty Umbra: Oblivion 1.0 i Servant of the Dawn bym zapomnial jak uzywasz OOO to radze ci Vanilla Oblivion Skill Rates dodac ten mod inaczej bedziesz strasznie wolno levelowal Edytowane 9 Września 2006 przez tripsta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 9 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2006 Podam tylko nazwy modów, bo przecież nie będę podawał linków moderatorowi. ;) Sam sobie znajdziesz. :P Thievery in the Imperial City, Attack and Hide, Book Jackets: Oblivion. BTmod, No Psychic Guards, Reznod's Mannequins, Wz Inventory, Living Economy. A możesz krótko zcharakteryzować owe mody? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 9 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2006 Thievery in the Imperial City - dodaje sprzedawcę/kupca w Imperial City, który skupuje skradzione przedmioty. Do tego dodaje 11 questów dla złodzieja, 2 inne questy i zawiera około 17 minut udźwiękowionych dialogów. Attack and Hide - znacznie lepiej (realistyczniej) gra się zabójcą/złodziejem. Zaatakowany przeciwnik nie wie od razu gdzie jesteśmy i gdy atakowaliśmy z ukrycia nie biegnie od razu w naszą stronę. Book Jackets: Oblivion - retekstury. Poprawiają tekstury książek. BTmod - muszę tłumaczyć? No Psychic Guards - gdy "obrabiamy" jakiś dom, to strażnicy tego od razu nie wiedzą. Reznod's Mannequins - dodaje manekiny. Lepiej zbroję założyć na manekiny niż jakby miały leżeć w domku na ziemi. Wz Inventory - poprawia interfejs. Inwentarz jest bardzo podobny do takiego, jaki był w Morrowindzie. Living Economy - usprawnia ekonomię. Teraz kupcy nie będą mieli 1000 kasy na stałe, a i ich przedmioty na sprzedaż też się co jakiś czas zmieniają. Absolutny MUST HAVE. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaykee Opublikowano 9 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2006 czy OOO, ktory tak zachwalacie, mozna zastosowac do rozpoczetej gry czy lepiej zaczynac od poczatku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Charnaś Opublikowano 9 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2006 można :) trzeba tylko programem Wrye Bash zmodyfikować obecne savy żeby wszystko dobrze działało :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 9 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2006 jak powinien byc ustawiony suwak trudnosci gry na modzie OOO 1.3 ? Czy wogole przy tym modzie jest pozim trudnosci z opcji aktywny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripsta Opublikowano 9 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2006 jak powinien byc ustawiony suwak trudnosci gry na modzie OOO 1.3 ? Czy wogole przy tym modzie jest pozim trudnosci z opcji aktywny?jak dobrze pamietam to poziom trudnosci nie ma znaczenia , ale nie jestem pewny i niechce cie wprowadzic w blad , ustaw na default , btw zapomnialem wspomniec o immersive interface 1.3 , zmienia wyglad hud'u moim zdaniem na lepsze przy czym jest w pelni konfigurowalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo3642 Opublikowano 9 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2006 Mod OOO to rzeczywiście super mod :) Problem jest tylko taki, że obniża FPS- w terenach otwartych: z 20-21 do 24-25 (przykładowe wartości z lokacja z wodą zaraz po wyjściu z kanałów). I wcale nie chodzi o wodorosty, które po zmodowaniu pływają sobie w wodzie. W innym miejscu, gdzie nie ma wody: z 27-28 do 33-34! Szkoda bo przy tych wartościach to każda klatka na wagę złota. (pomiary na x800gto@xl (440:548), wszystko na full, aa x2 i barton@2200mhz) Dziwne to troche, bo poza wodorostami w wodzie grafa sie nie zmienia, może mój barton nie daje rady (mod dodaje troche NPCów i tysiące innych [ciach!]łek które może obciążają procek) no ale 2200mhz to ~3200+ wiec powinno byś spoko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 9 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2006 cholera ja gram juz od premiery i nawet nie mam w 30% glownego questu skonczonego tylko poboczne zawsze jest cos do zrobienia zhandlowania, zwiedzenia itp i juz mase tego zrobilem. A tu sie okazuje ze wyszedl zajefajny mod (OOO) i trzeba by zaczac grac od nowa ja pierdziele, ja chyba nie dam rady jeszcze raz tego zaczynac wszystkiego (mimo ze gra sie przyjemnie ale jak se pomysle ile sie nastukalo tych kilometrow...) no i jeszcze ze swiadomoscia ze to juz wszystko robilem, szkoda ze zaczalem grac tak szybko, moj kumpel teraz zaczynal bedzie obka - kuzwa jak ja mu zazdroszcze teraz z tymi modami to jest rzeczywiscie pasjonujca gra, ale jak sie juz wie gdzie i co to ten mod chyb anie jest wart jeszcze raz tego wszystkiego. Ktos z was skonczyl obka i zaczol jeszcze raz z modami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...