costi Opublikowano 9 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2006 Wyszedlem z kanalow i moim oczom ukazal sie "piekny" lad na drugim brzegu <_< Czy sa mody poprawiajace wyglad terenu w oddali dzialajace z najnowszym patchem? Jesli tak, to jak sie nazywaja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Charnaś Opublikowano 9 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2006 hmm .. chyba chodzi o Landscape LOD Texture Replacement :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 9 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2006 O, to to :) Teraz tylko posiedziec nad .ini i bedzie dobrze :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripsta Opublikowano 10 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2006 (edytowane) Wyszedlem z kanalow i moim oczom ukazal sie "piekny" lad na drugim brzegu <_< Czy sa mody poprawiajace wyglad terenu w oddali dzialajace z najnowszym patchem? Jesli tak, to jak sie nazywaja? http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=553952 , tu masz najnowsze textury , niedlugo wychodzi Oblivion Polygone Overhaul , to powinno poprawic performance dla tych ktorzy nadal maja klopoty , nic dziwnego ze fpsy zjedzaja w dol jak sie patrzy na statek w waterfront , sam jego maszt ma 13.000 polys :mur: , wyszedl tez ciekawy mod ze statystykami zabitych przez nas potworow http://img181.imageshack.us/my.php?image=h...formancefl7.jpg , nazywa sie hunters performance review Edytowane 10 Września 2006 przez tripsta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo3642 Opublikowano 10 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2006 (edytowane) @tripsta byłbym wdzięczny za linka z jakimś info o tym Oblivion Poligone Overhaul. Do tekstur w oddali używam LANDSCAPE LOD TEXTURE REPLACEMENT by shaja ( http://www.tessource.net/files/file.php?id=2182 ) + mod do likwidowania tych regularnych, ciemnych fakturek tekstury trawy w oddali. Ten mod shaji jest fajny bo ładnie wygląda i mało zajmuje pamięci video. Edytowane 10 Września 2006 przez przemo3642 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripsta Opublikowano 10 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2006 @tripsta byłbym wdzięczny za linka z jakimś info o tym Oblivion Poligone Overhaul. Do tekstur w oddali używam LANDSCAPE LOD TEXTURE REPLACEMENT by shaja ( http://www.tessource.net/files/file.php?id=2182 ) + mod do likwidowania tych regularnych, ciemnych fakturek tekstury trawy w oddali. Ten mod shaji jest fajny bo ładnie wygląda i mało zajmuje pamięci video. http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=554881 tu masz cale info o tym modzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 10 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2006 Do tekstur w oddali używam LANDSCAPE LOD TEXTURE REPLACEMENT by shaja ( 2311872[/snapback] http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=554881 tu masz cale info o tym modzie Piekne. Jak to skoncza to posiadacze slabszych sprzetow beda ich chyba na rekach nosic :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 10 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2006 Low Poly Grass dla wydajności, LANDSCAPE LOD TEXTURE REPLACEMENT dla jakości i starczy. Reszta modów, szczególnie te wpływające na mechanikę gry sprawia że się zastanawiam, czy gram w Obliviona, czy już jakąś inną grę. Niemniej chętnie bym pograł w Obka z mechaniką Morrowinda, może jest jakiś mod to umożliwiający? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 10 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2006 Jest tylko mod sprawiajacy, ze Inventory wyglada podobnie (wz_Inventory). Mi tam OOO Full (jedyny mod zmieniajacy rozgrywke, jakiego uzywam) nie przeszkadza, gra sie dobrze. Inna rzecz, ze nie wiem jak wyglada oryginalna gra :) Zestaw modow, ktorego uzywam to: - OOO 1.3 Full + Living Economy + Vanilla Oblivion Skill Rates - No psychic guards 1.2 - Thievery in the Imperial City 1.1 - No More Annoying Messages - Natural Environments 2.1 - Natural Wildlife - Realistic Force Medium - Reznod's Mannequin - Slof's Horses - Younger Hotter NPCs Women 1.0 - Low Poly Grass - Landscape LOD Texture Replacenemt - Better Grass Texttures Without Tiling - Color Map (a przynajmniej mam zamiar z tego skorzystac, jak tylko sciagne Oblivion Mod Managera) Gra sie fajnie, choc OOO chyba podnosi ostro zadawane obrazenia, bo latwo nie jest... zdarza sie, ze bandyta mnie zdejmuje jednym ciosem (np. z szarzy z dwurecznym toporem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripsta Opublikowano 10 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2006 Jest tylko mod sprawiajacy, ze Inventory wyglada podobnie (wz_Inventory). Mi tam OOO Full (jedyny mod zmieniajacy rozgrywke, jakiego uzywam) nie przeszkadza, gra sie dobrze. Inna rzecz, ze nie wiem jak wyglada oryginalna gra :) Zestaw modow, ktorego uzywam to: - OOO 1.3 Full + Living Economy + Vanilla Oblivion Skill Rates - No psychic guards 1.2 - Thievery in the Imperial City 1.1 - No More Annoying Messages - Natural Environments 2.1 - Natural Wildlife - Realistic Force Medium - Reznod's Mannequin - Slof's Horses - Younger Hotter NPCs Women 1.0 - Low Poly Grass - Landscape LOD Texture Replacenemt - Better Grass Texttures Without Tiling - Color Map (a przynajmniej mam zamiar z tego skorzystac, jak tylko sciagne Oblivion Mod Managera) Gra sie fajnie, choc OOO chyba podnosi ostro zadawane obrazenia, bo latwo nie jest... zdarza sie, ze bandyta mnie zdejmuje jednym ciosem (np. z szarzy z dwurecznym toporem). praktycznie taki sam zestaw jak moj , tyle ze ja gram jeszcze z Kobu's Character Advancement System , http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...=541442&hl= i uzywam tej mapy http://planetelderscrolls.gamespy.com/View...tail&id=530 , nie czytalem calego readme OOO ale wydaje mi sie ze raczej ten bandyta byl na wyzszym levelu niz ty i mial wiecej sily dlatego tak latwo cie zdjal , wchodzac w glab ruin mozna sie natknac na naprawde silnych przeciwnikow , bez OOO gra byla nudna poniewaz nie bylo sensu nawet chodzic po ruinach , jaskiniach itp , poniewaz w kazdej z nich bylo to samo , i nic ciekawego sie tam nie znalazlo , z OOO jest na odwrot i gra wynagradza tych ktorzy zdecyduja sie zapouscic w glab ruin oczywiscie na 1 lvl to mozesz o tym zapomniec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo3642 Opublikowano 10 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2006 @ costi zupełnie niepotrzebnie używasz Natural Wildlife!! Jeśli załadowałeś go po OOO to niweczysz prace autora OOO. We wcześniejszych wersjach OOO mod ten był zalecany (przez samego twórcę OOO nawet). W wersji 1.3 jest jednak inaczej- twórca sam zaznacza i podkreśla, żeby nie używać już NW bo od nowa sam napisał skrypty zachowania się kreaturek jeszcze lepsze- do chwili obecnej to najbardziej zaawansowane tego rodzaju skrypty (przynajmniej wg autora OOO), sprawiające, że bestyjki zachowują się jeszcze bardzie "natural". praktycznie taki sam zestaw jak moj , tyle ze ja gram jeszcze z Kobu's Character Advancement System , http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...=541442&hl= i uzywam tej mapy http://planetelderscrolls.gamespy.com/View...tail&id=530 , nie czytalem calego readme OOO ale wydaje mi sie ze raczej ten bandyta byl na wyzszym levelu niz ty i mial wiecej sily dlatego tak latwo cie zdjal , wchodzac w glab ruin mozna sie natknac na naprawde silnych przeciwnikow , bez OOO gra byla nudna poniewaz nie bylo sensu nawet chodzic po ruinach , jaskiniach itp , poniewaz w kazdej z nich bylo to samo , i nic ciekawego sie tam nie znalazlo , z OOO jest na odwrot i gra wynagradza tych ktorzy zdecyduja sie zapouscic w glab ruin oczywiscie na 1 lvl to mozesz o tym zapomniec Ja przebrnąłem przez całe readme+forum, jak znajdę trochę czasu to napiszę może streszczenie dla potomnych jako hołd złożony autorowi tej wspaniałej modyfikacji, hihi :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 10 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2006 Dzieki za info, przemo - jakos nie dokopalem sie tej informacji w readme. @tripsta - dzieki za mapke, chetnie skorzystam bo ladna :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunneriusgreyna Opublikowano 11 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2006 (edytowane) @Grzesiek_KB Ja mam podobna karte (x800gto@xl) i taki sam problem. Mysle, ze to wina raczej pamieci video niż ramu- sprawdzalem Video Memory Watcherem- 256mb na karcie zapelnia sie dosc szybko- po parunastu minutach tekstury zajmuja juz 300mb i silą rzeczy sa przechowywane w wolnym ramie! Radki maja najwyrazniej problem z uwalniniem swojej pamieci. Sytuacje nieco sie poprawia na najnowszych sterownikach- nie rozwiazuje zupelnie problemu, ale jest wyraznie lepiej! POWYZSZY PROBLEM POJAWIL SIE PARE RAZY NA TYM FORUM i jesli znajdzie sie jakis magik, ktory mu zaradzi, to na pewno zyska wdziecznosc wielu oblivio-maniakow. :D Ja tam magikiem nie jestem, co najwyżej magiem bitewnym/złodziejem (dzięki magii)to jeżeli ktoś jeszcze nie poradził sobie to niech zapoda tego moda i po problemie. Pozdrowienia Edytowane 11 Września 2006 przez brunneriusgreyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo3642 Opublikowano 11 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2006 (edytowane) Ja tam magikiem nie jestem, co najwyżej magiem bitewnym/złodziejem (dzięki magii)to jeżeli ktoś jeszcze nie poradził sobie to niech zapoda tego moda i po problemie. Pozdrowienia Dziękuję! Chwilowo nie mam Obka, ale jak tylko do mnie wróci i wygospodaruje trochę czasu, to na pewno przetestuje. Komentarze na temat tego moda przepelniaja optymizmem :) EDYCJA: CYTAT(tripsta @ 10 wrz 2006, 10:53) http://www.elderscrolls.com/forums/index.p...howtopic=554881 tu masz cale info o tym modzie Piekne. Jak to skoncza to posiadacze slabszych sprzetow beda ich chyba na rekach nosic Ja pierwszy się ustawie w kolejce do noszenia. :-P (chociaż nie mam aż tak słabego sprzętu). Myślę, że jeśli to będzie działać choć w połowie tak dobrze, jak się zapowiada, to nie tylko posiadacze słabszych sprzętów, ale nawet właściela mega-maszyn będą szczęśliwi. Bo będą mogli sobie podrasować bardziej grafę w grze (z poziomu pliku *.ini owkors). Ciekawe kiedy to wogóle wyjdzie? Przeglądnąłem forum, ale jakoś nie wyłapałem żadnych konkretnych czy przybliżonych terminów, a z samego "paska postępu" za dużo nie wynika. Edytowane 11 Września 2006 przez przemo3642 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 Pogralem troche, to i opisze troche moich wrazen: Dzialanie Speechcraft i Security jest swietne. Na poczatku troche nie czulem systemu dzialania Speechcraft, ale jak juz ogarnalem co i jak to jestem zachwycony. Jak w Morrowindzie wolalem po prostu dac w lape, bo bylo to szybsze i skuteczniejsze, tak tutaj nie mam z tym systemem najmniejszych problemow. Moze nawet jest troche za latwo, bo na niskich poziomach (zaczynalem z defaultowym 5) nie mam problemu z osiagnieciem max Disposition, a skill leci jak szalony (po kilku "rozmowach" mam ok. 15). Security z kolei juz takie latwe nie jest, ale jak sie dobrze wyczuje, to da sie otworzyc prawie kazdy zamek nawet nie bedac specjalnie wprawionym (mam cale 7 skilla, a zdarzylo mi sie otworzyc zamek Average lamiac tylko dwa wytrychy). Mercantile nie rosnie juz tak szybko jak w Morrowindzie. Stosunek cen tez wydaje mi sie mniej korzystny niz w Morro przy tym samym poziomie skilla. Walka duzo lepsza niz w Morro, wreszcie nie jest to prymitywne okladanie sie po glowach. Jeszcze nie do konca wyczulem system i macham troche na oslep, ale nie jest tak zle - na pierwszym levelu wygralem dwie walki na arenie (i niewazne, ze pol walki to bylo bieganie w kolko po arenie i leczenie sie w biegu) :D Doba w grze mogalby byc dluzsza, ledwo wyjdzie slonce i niedlugo juz noc nadchodzi, mam dosc lazenia po ciemku. O fabule sie nie wypowiem, bo nie zdazylem wyjsc z Imperial City na dobra sprawe (raz zrobilem sobie wycieczke do jakichs ruinek). Wrazenia na szybko sa takie, ze gra zapowiada sie naprawde dobrze. Zobaczymy jak dalej :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caehl Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 Doba w grze mogalby byc dluzsza, ledwo wyjdzie slonce i niedlugo juz noc nadchodzi, mam dosc lazenia po ciemku Panowie wcześniej juz wspominali o modzie gdzie czas płynie w 'real time', ale ja nazwy nie pamietam z pewnością ktoś podpowie. Gra z różnymi modami ( w szczególnosci z OOO) wypada lepiej od podstawki i powoli to zaczyna przypominać starego morka z nowymi rozwiązaniami. Poza tym fajny jest mod Natural Environment, taki motyl czy ważka skąpane w hdr-owym świetle dodają grze smaczku;) Czekam na jakis expansion pack gdzie wreszcię będą kusze i inne throwing weapons oraz włócznie(marzy mi sie do nich innny system walki:) i tak sobie gram magiem/assasinem by mieć porównanie z nadchodzącym G3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 (edytowane) Na cos takiego czekalem, lista modow ktore naprawde poprawiaja rozgrywke. Zalowalem kazdej zlotowki po 30h w Oblivionie. Teraz moze uda mi sie pograc dluzej ;x. BTW tego moda OOO 1.3, znalazlem osobno OOO 1.3, living economy i ten 3ci, wiec nie ma problemu. Problem pojawil sie dopiero kiedy zobaczylem MODa OOO 1.3 17MBajtowego, a potem 400MBajtowego: http://elderscrolls.filefront.com/file/Osc..._Overhaul;68542 Jeszcze sie nie wczytywalem, bo wlasnie schodze z kompa, ale troche mnie to zdziwilo :) Jeszcze na odchodne wlaczylem trailera http://jorgeoscuro.googlepages.com/oscuro&...erloaddownloads to juz w ogole odplynalem :) Edytowane 17 Września 2006 przez alcen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo3642 Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 OOO 1.3 to bardzo dobry mod, zmieniający w grze prawie wszystko (poza grafiką, chociaż i w tej materii są małe zmiany). Wielkie słowa uznania dla twórcy. Posiada jednak kilka wad. Postaram się wskazać niektóre (na podstawie gry z tym modem, choć powiem szczerze- niedługiej, gdyż czasu brak; oraz na podtawie forum- prześledziłem kilka ostatnich wątków). Pierwsza, bardzo poważna i szczególnie widoczna na słabszych kompach (np takich jak mój - Athlon xp 3200+, x800xl, 1Gb ramu) wada- FPSy spadają wszędzie, na terenach otwartych aż o ok 20%!!!!!!!!!!! W czasie walki spadki są jeszcze większe (w tle działają dodatkowe srypty, przeciwnicy w większych grupach) niż 20% (i to w stosunku do spadków jakie występują bez moda). I wyłączenie rybek w wodzie (które teraz korzystają dość zaawansowanych skryptów, czy wodorostów (to główna zmiana graficzna, o której wspomniałem wyżej) oraz zastosowanie kilka innych zabiegów, o których wspomina sam autor modyfikacji, wogóle nie pomaga. Na oficjalnym wątku o OOO zalecili mi wymianę kompa "w miarę możliwości". Thx za taką radę. Druga wada moda, paradoksalnie wiąże sie z jego największą zaletą- kopleksowością i mnogością zmian, jakie wprowadza. Mod wprowadza tyle zmian, że nawet jego autor nie był w stanie do końca przewidzieć ich implikacji (czasem nawet mała zmiana może zachwiać równowagę, a co dopiero tyle i takich dużych). Dlatego jestem pełen podziwu, że udało mu się wszystko tak zbalansować, choć "tak" oznacza w tym przypadku tylko "w miarę ok" (w orginalnej grze występuje sporo bugów, część z nich OOO eliminuje, sam tworzy trochę nowych). Trzecia wada wiąże się poniekąd z drugą. Chodzi o to, że po OOO zmienia prawie wszystko (nawet w wersji LITE! Na marginesie: spadek wydajności opisany powyżej jest taki sam w wersjii "LIGHT" co w "FULL"), a co za tym idzie, bardzo dużo modów z nim koliduje. Czasem po prostu sprawę da się załatwić poprzez wymuszenie kolejności ładowania, czasem trzeba po prostu odpuścić. Poza tym praktycznie nie do przewidzenia jest efekt końcowy naszych zmian- po prostu tracimy kontrole nad tym co robimy. Niedługo zacznę zabawę z modem Francesca, który w założeeniu ma w mniejszym stopniu zmieniać świat gry (usuwając największe wady- np. te nieszczęsne levelowanie kreaturek/przedmiotów itd) i który nie spowalnia systemu (co już przetestowałem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 17 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2006 cholera nie moge znalezc zadnych save'ow na necie z kanałow, moze mi ktos podeslac na yooguruto@gmail.com? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2006 @alcen - pelen pakiet OOO 1.3 wazy wlasnie w okolicach 400MB, w komplecie jest tez Living Economy. @przemo3642 - osobiscie nie zauwazylem zeby zwalnialo mi strasznie w trakcie walki. Fakt, z FRAPSem nie gram, wiec ilosci fps-ow nie widze, ale nie czuje zadnej mulowatosci czy zwolnien podczas walki. Pytanie do tych co grali bez OOO - ile kosztuje trening w roznych skillach (tak na oko, powiedzmy ponizej 20 punktow). Z OOO ceny treningow sa z kosmosu (np. prawie 400 sztuk zlota za wytrenowanie skilla z 5 na 6 <_< ), co znacznie komplikuje pewne sprawy. Swoaj droga, jak dla mnie absurdem jest wymog 25 Mysticism zeby moc rzucac Soul Trap. Nie wiem, ko wpadl na taka swiatla idee, ale zmusza to uzytkownikow magicznych przedmiotow albo do szukania po sklepach pelnych soul gemow, albo do zainwestowania chorych pieniedzy w wytrenowanie tego skilla na odpowiedni poziom. Ja mam obecnie 16 Mysticism i wytrenowanie sie do 25 (zakladajac, ze znajde nauczyciela) kosztowaloby mnie w okolicach 7k zlota - po prostu swietna perspektywa, biorac pod uwage fakt, ze mam obecnie jakies 1600 :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2006 Fakt, z FRAPSem nie gram, wiec ilosci fps-ow nie widze, ale nie czuje zadnej mulowatosci czy zwolnien podczas walki.Wejdź do konsoli i wpisz "tdt". Będziesz widział FPSy. Pytanie do tych co grali bez OOO - ile kosztuje trening w roznych skillach (tak na oko, powiedzmy ponizej 20 punktow). Z OOO ceny treningow sa z kosmosu (np. prawie 400 sztuk zlota za wytrenowanie skilla z 5 na 6 <_< ), co znacznie komplikuje pewne sprawy.Tak na oko jakieś ośmiokrotnie więcej za trening. :blink: W zwykłym Oblivionie trening skilla z 5 na 6 kosztuje 50 lub 60 złota. Chyba cena treningu = 10 x skill, który chcemy podnieść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 18 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2006 Czyli bez moda ceny sa normalne... Ciekawe, czy to OOO wprowadza taki kwiatek, czy Living Economy. No nic, pozostaje mi znalezienie wszelkich ksiazek podnoszacych Mysticism i kupienie sobie jakiegos taniego czaru z tej dziedziny, po czym spedzenie paru godzin na klikaniu... <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaykee Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2006 Ciekawe, czy to OOO wprowadza taki kwiatek, czy Living Economy. z tego co pamietam, w readme do OOO pisali ze podwyzsza cene treningow. a jeszcze co do levelowania w mercantile - w podstawce to jest tragedia! tym bardziej ze jest (albo byl) jakis bug ktorego ofiara padlem, ze kiedy ktos mi "podarowal" szkolenie w mercantile to pozniej zupelnie ten skill przestal mi rosnac. sciagnalem sobie jakiegos moda ktory przyspiesza awans w tym skillu, bo wole to, niz sprzedawac np 100 strzal, kazdą z osobna, zeby awansowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2006 a jeszcze co do levelowania w mercantile - w podstawce to jest tragedia! tym bardziej ze jest (albo byl) jakis bug ktorego ofiara padlem, ze kiedy ktos mi "podarowal" szkolenie w mercantile to pozniej zupelnie ten skill przestal mi rosnac.Nie tylko mercantile. To samo miałem z blade i block (być może jeszcze z hand-to-hand). Bug i nie wiem czy go czasem nie poprawili (jakoś bardziej mnie ciągnie do Morrowinda niż do Obliviona). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2006 (edytowane) (jakoś bardziej mnie ciągnie do Morrowinda niż do Obliviona).Ja przechodziłem Moro to mi w tym czasie broda urosła :D ale to tak na marginesie :D W sumie teraz gdy już jest pare naparwde wywrotowych modów do Oba chyba dam mu drugą szansę ... po zmianie grafiki ;] no chyba że G3 mnie zołnuje. A słychać coś o pełnowartościowych dodatkach? Marzyło mi się żeby zrobili taką akcje jak było bodajrze w MM3 i 4 mianowicie 4 część łączyła sie z 3 tworząc jedną duużą grę :) tutaj mogli by dać drugą prowincję :wink: ale to chyba niemożliwe i raczej już w tym głowa moderów, a właśnie ... jest taki projekt? Edytowane 19 Września 2006 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2006 Dowiedziałem się, że w Morrowind nordzi tłuką redoran, a nerewareryjczyk czy jak mu tam gdzieś se pojechał - BZDURA TOTALNA! Mój Thorg na pewno by został, pomóc ziomkom pogonić te zasmarkane elfy! Swoją drogą fajny by był mod przenoszący naszą postać na wyspę, dodający tam także jakieś bramy oblivionu, inwazję nordów itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2006 Ja przechodziłem Moro to mi w tym czasie broda urosła :DTo ładnie się w grę wkręciłeś. Chciałeś zostać Dwemerem? :twisted2: W sumie teraz gdy już jest pare naparwde wywrotowych modów do Oba chyba dam mu drugą szansę ... po zmianie grafiki ;]Same here. Tyle że nie grafikę, a pamięć kiedyś dokupię. Trochę czasu minie zanim to nastąpi, bo pamięci poszło ostatnio ostro w górę. :? tutaj mogli by dać drugą prowincję :wink: ale to chyba niemożliwe i raczej już w tym głowa moderów, a właśnie ... jest taki projekt?Pewnie że jest. Co więcej takich projektów jest kilka. Vvardenfell, Black Marsh, Aldmeris, Skyrim, Elsweyr, Valenwood. Ogólnie całe Tamriel. :) Tyle że na te pluginy trzeba będzie długo poczekać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 19 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2006 (edytowane) To ładnie się w grę wkręciłeś. Chciałeś zostać Dwemerem? :twisted2: Grałem Nordem a to zobowiązuje :D Ogólnie całe Tamriel. :) Fju Fju ... wszystkie prowincje ... ciekawe czymoderzy razem dogadują sie między sobą tak żeby questy wykonywało sie w całym Tamriel a poszczególne prowincje nie były osobnymi enklawami ... w zasadzie aż trudno w to uwierzyć że się uda :wink: ale czekam ;] Może nastepny projekt to będzie TES Multi :D Edytowane 19 Września 2006 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 23 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2006 jest mod, który wyłącza main questa? chciałbym sobie na nowo zagrać w obli ale na samą myśl o gate'ach to odechciewa mi się... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 23 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Września 2006 To go po prostu nie rob, kto Ci kaze ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...