Szogunwawa Opublikowano 23 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2006 witam mam pytanie.Jak możne jednoczesnie uruchomic gre z HDR-em i AA.Szukałem na wielu róznych forach i nikt nie znał odpwiedzi.Ściagnołem takze patcha ze strony Ati. Mam 1900XT. Może ktoś mi pomódz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Endriu102 Opublikowano 24 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2006 Siema mam problem mianowicie mam sprzet dosyc slaby tj celeron 2,6 768 mb ramu i radka 9550 chcialem pograc w obka ale troche sie tnie w zwaizku z tym prosze was o jakies ustawienia konfiguracyjne pod moj sprzet ma ktos podobny i moglby przyslac ustawienia plik ini lub cos ?? wiem ze pewnie juz cos takiego gdzies bylo ale troche nie chce mi sie przeszukiwac 108 stron sorki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred216 Opublikowano 24 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2006 Siema mam problem mianowicie mam sprzet dosyc slaby tj celeron 2,6 768 mb ramu i radka 9550 chcialem pograc w obka ale troche sie tnie w zwaizku z tym prosze was o jakies ustawienia konfiguracyjne pod moj sprzet ma ktos podobny i moglby przyslac ustawienia plik ini lub cos ?? wiem ze pewnie juz cos takiego gdzies bylo ale troche nie chce mi sie przeszukiwac 108 stron sorki. http://www.nvision.pl/forum/index.php?show...=25102&st=0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 30 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2006 Hmm... musze zainstalowac Obliviona jeszcze raz (reinstalka systemu) i sie tak zastanawiam, czy nie zaczac gry od nowa z modami Francesco (dawniej uzywalem OOO) - ktos robil taka operacje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hooded man Opublikowano 30 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2006 costi jak oceniasz OOO? Czy sa jakies zgrzyty w tym modzie podczas przechodzenia oficjalnego wataku? Jak z miodnoscia grania? Jest jakas radosc z eksploracji ruin? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 30 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2006 O oficjalnym watku sie nie wypowiem, bo dostarczylem Amulet of Kings do Jauffre i na tym sie moja przygoda z glownym watkiem skonczyla :) Miodnosc - fajna. Jest trudno, do tego walki sa ciekawe, bo mozna zostac na chwile ogluszonym, odepchnietym itp. (nie wiem, czy to bylo w standardzie). Cios pala po helmie to przykre wrazenie ;) Walki na arenie to sam miod. Ruiny - ja jestem zadowolony, bo czasami mozna trafic naprawde fajny item, zdarzylo mi sie zauwazyc motyw, ze gobliny probowaly utluc jakas bestie. Tak wiec ruiny zaliczam na plus. Living Economy jest co prawda odrebnym modem, ale jest tez w paczce z OOO, wiec o nim tu wspomne - IMO must have. Na minus OOO - podniesienie kosztow treningu, i to bardzo. Jak w podstawce koszt treningu byl 10x poziom, to tutaj jest klikukrotnie wiecej. Mialem tez caly czas wrazenie, ze jestem za cienki w uszach - gdzie nie wlazlem, to przeciwnicy byli bardzo mocni (dobilem do 12. levelu, powyzej 10. jakos zaczelo byc lzej, ale nadal trudno). Obnizone jest rowniez tempo wzrostu skilli, co w polaczeniu z powyzszym moze byc frustrujace (ja skorzystalem z Vanilla Oblivion Skill Rates). Mam niestety slabe porownanie z vanilla Oblivion, bo od razu po instalacji walnalem stos modow i w golego nawet nie gralem. Ale z OOO gralo mi sie niezle - najbardziej wkurzaly mnie koszty treningu. Chyba zainstaluje sobie francesco i zaczne od nowa - daleko nie zaszedlem, wiec strata nie az tak wielka, a bede mial okazje poprawic zestaw skilli (jednak Mercantile w glownych skillach jakos mi nie lezy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1110 Opublikowano 20 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2006 Ja mam pytanie. Jak działa spolszczenie z modami? Np francesco, czy ten do trawy. Bo ja nazwy niektórych rzeczy (np zamiast zardzewiały miecz ma rusty sword) mam nieprzetłumaczone. Czy jest to wina moda czy po prostu nie przetłumaczono wszystkiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 20 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2006 Instalowales jakies mody? Jesli tak, to mozliwe, ze wlasnie dlatego pomieszaly sie jezyki. Kumpel mial podobne jazdy w polskim Morrowindzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1110 Opublikowano 20 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2006 Tak mam zainstalowane: - short grass - francesco - unoficial oblivion patch - i ten do zmiany hud'a, ze tak to nazwe :) Tak bardzo to mi to nie przeszkadza. Mam nadzieję ,tylko że nie bedzie bardzo dużo tych nieprzetłumaczonych rzeczy. Chyba, że można to jakoś poprawić np: instalujac najpierw spolszczenie czy coś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 20 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2006 Francesco dodaje duzo nowych przedmiotow i chyba zmienia wlasciwosci juz istniejacych - osobiscie tu bym sie doszukiwal zrodla problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek1110 Opublikowano 20 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2006 Ile zajmuje ten francesco moj ok 15 mb. Nie powinien wiecej ? Zostawie sobie mody. Wole grac z nimi niz na czystym, nawet jesli paere rzeczy bedzie nieprzetlumaczonych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daamain Opublikowano 20 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2006 Sam Francesco to 15 mb i jakies 300 zajmują (opcjonalne) nowe przedmioty. Ja poki co jade na samym Francesco, moze w przyszlym miesiącu jak mi limit zresetują dociągne przedmioty :D Tak czy owak, jest fajnie chociaz czasem dziwnie. Np. w pewnych ruinach odpierałem wręcz fale Impów, co pomieszczenie to 20 sie na podlodze walalo :D Innym razem za miastem spotkalem straznika walczacego z bandytami, pokonal ich a ja znalazlem przy zwlokach sporo zakletych przedmiotow. Zaladowalem save'a sprzed walki i rozprawilem sie z nimi zanim doszedl do nich straznik... Tylko jeden z nich mial zaklete przedmioty, do tego wczesniej byl pomiedzy nimi jakis boss tzn. imienny bandyta, tym razem go nie bylo... Ale to tylko drobne bugi, poza tym Francesco jest naprawde swietny. A ze spolszczeniem mam podobnie, polowa przedmiotow nie przetlumaczona, ale kto by sie tym przejmowal :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 20 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2006 Jak działa spolszczenie z modami? Np francesco, czy ten do trawy. Bo ja nazwy niektórych rzeczy (np zamiast zardzewiały miecz ma rusty sword) mam nieprzetłumaczone. Czy jest to wina moda czy po prostu nie przetłumaczono wszystkiego.Jeśli już mielibyśmy mówić (pisać) o winie, to wina leżałaby po stronie spolszczenia. Każdy nieprzetłumaczony na polski język mod będzie zawierał angielskie teksty (to oczywiste). Spolszczenie do Obliviona dotyczy tylko podstawki. Zatem wszystkie mody w wersji innej niż PL, nie będą miały polskich napisów (jasne jak słońce). Z modami od trawy nie będzie problemu, bo nie ma w nich żadnych tekstów. Z francesco już taki problem będzie i ten rusty sword jest właśnie z moda francesco. Podsumowując: lepiej grać z modami w wersji angielskiej. Uczyć się angielskiego! Mam nadzieję ,tylko że nie bedzie bardzo dużo tych nieprzetłumaczonych rzeczy. Chyba, że można to jakoś poprawić np: instalujac najpierw spolszczenie czy coś.Jeśli będziesz korzystał z całego francesco (15MB +330MB od przedmiotów), to tych nieprzetłumaczonych rzeczy będzie ponad tysiąc (tyle jest nowych itemów w wersji 3.3d), że o nowych potworach typu Golden Saint nie wspomnę. Tak w ogóle to pojawiła się nowa wersja moda francesco z numerkiem 4.0. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 28 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2006 Czy jest jakis sposob na spadajacy nagle framerate po kwadransie grania ? Mam zainstalowanego patcha i unofficial patcha, do tego pare modow i nic z tych rzeczy nie poprawilo tego buga od podstawowej wersji gry, w ktora gralem pol roku temu (mialem zupelnie inny sprzet, bug tez wystepowal). Denerwuje mnie bo w koncu TES4 jest w pelni grywalny u mnie, do pewnego czasu oczywiscie... Ktos moze mi pomoc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KosiMazaki Opublikowano 31 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2006 (edytowane) Zna ktoś jakiś kruczek na to, aby Oblivion zapisywał save'y w swoim katalogu zamiast w moich dokumentach bo nie chciałbym znowu ich stracić :mur: Edytowane 31 Grudnia 2006 przez KosiMazaki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 31 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2006 Czy jest jakis sposob na spadajacy nagle framerate po kwadransie grania ? (..) Ktos moze mi pomoc ? Wejdź do konsoli i wpisz polecenie pcb. Napisz czy w jakimś stopniu to pomogło. Zna ktoś jakiś kruczek na to, aby Oblivion zapisywał save'y w swoim katalogu zamiast w moich dokumentach bo nie chciałbym znowu ich stracić :mur:W jaki sposób niby je tracisz? Same się kasują? :blink: Tego raczej nie zmienisz, no chyba że przez jakieś programy trzecie do Obliviona. Może warto byłoby przerzucić sobie moje dokumenty na inną partycję niż systemowa? ;) BTW: już niedługo (za kilka miesięcy ;)) pojawi się dodatek (taki jak Tribunal czy Bloodmoon do Morrowinda, a nie plugin taki jak KOTN) do Obliviona zatytułowany Shivering Isles. AW - news o Shivering Isles. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KosiMazaki Opublikowano 31 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2006 W taki sposób, że ostatnim razem mi system padł i zwyczajnie zapomniałem że mam tam save'y i wszystko poszło z formatem. Moga być programy trzecie, a jak nie to faktycznie zmienie położenie moich dokumentów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 31 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2006 Wejdź do konsoli i wpisz polecenie pcb. Napisz czy w jakimś stopniu to pomogło. Rozumiem ze wpisac to wtedy kiedy fps spadnie, tak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 31 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2006 Tak. Grafika Ci się czasem nie przegrzewa? Modyfikowałeś plik .ini? Jakie masz mody? Odpowiedz, jeśli pcb nic nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KosiMazaki Opublikowano 31 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2006 W taki sposób, że ostatnim razem mi system padł i zwyczajnie zapomniałem że mam tam save'y i wszystko poszło z formatem. Moga być programy trzecie, a jak nie to faktycznie zmienie położenie moich dokumentów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrIkO Opublikowano 31 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2006 Tak. Grafika Ci się czasem nie przegrzewa? Modyfikowałeś plik .ini? Jakie masz mody? Odpowiedz, jeśli pcb nic nie da. Grafika sie nie przegrzewa - to wystepowalo juz na innej karcie graficznej. Plik INI modyfikowany Mody to raczej poprawiajace gameplay (OOO, MMM. LE itd), modyfikacji zmieniajacych grafike/wydajnosc raczej nie uzywam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo3642 Opublikowano 1 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2007 Grafika sie nie przegrzewa - to wystepowalo juz na innej karcie graficznej. Plik INI modyfikowany Mody to raczej poprawiajace gameplay (OOO, MMM. LE itd), modyfikacji zmieniajacych grafike/wydajnosc raczej nie uzywam. Jak na mój nos jest to spowodowane tym, że pamieć karty graficznej nie jest wystarczająco sprawnie czyszczona i zapełnia się a potem to wiadomo- ciągnie z wolnego ramu. Jest mod, który automatycznie co ileś sekund opróżnia bufor (nie pamiętam nazwy). Pokombinuj też z różnymi strownikami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niko442 Opublikowano 1 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Stycznia 2007 (edytowane) Ten mod to HTFPCB, niestety podczas gry z nim występują problemy z dźwiękiem (czasem nie słychać dźwięku rzucanego czaru itp.) :-| Dlatego lepiej co jakiś czas samemu wpisywać w konsoli komendę "pcb", co daje te same rezultaty, bo mod jak napisał sam jego autor: ...is basically an automated version of typing pcb in the console every few mins.EDIT: Literówka :wink: Edytowane 1 Stycznia 2007 przez Niko442 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2007 (edytowane) Chociaż nie ma jeszcze oficjalnych potwierdzeń, to magazyn PC Gamer jako pierwszy poinformował o pełnym dodatku do Obliviona. W The Shivering Isles gracze zostaną przeniesieni na wspomniane wyspy, rządzone przez lekko zwariowanego księcia Sheogoratha. Co ciekawe gracze będą mogli swobodnie podróżować między Cyrodiil a Shivering Isles, a sam transport odbywać się będzie przez portal niedaleko przystani Niben, koło Bravil. Wszystko na wyspach będzie dziwne. Od koloru nieba przez wygląd roślin i stworów. Magazyn przyrównał humor zawarty w nowych questach do tego znanego z klasycznych gier LucasArts. The Shivering Isles trafi na pecety, ale chwilę później zapewne także na next-genowe konsole. Jupi?!?!?! :plum: Btw, zaczynam swoją przygode od nowa. Ta gra jednak cos w sobie ma....Ba, chce sie miec topowy sprzet, by zobaczyc ja w jak najlepszej oprawie....;> Edytowane 5 Stycznia 2007 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 5 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2007 (edytowane) "Chociaż nie ma jeszcze oficjalnych potwierdzeń, to magazyn PC Gamer jako pierwszy poinformował o pełnym dodatku do Obliviona. W The Shivering Isles gracze zostaną przeniesieni na wspomniane wyspy, rządzone przez lekko zwariowanego księcia Sheogoratha" :lol2: :lol2: :lol2: Lekko zwariowany książe hehehe - omfg a ja sądziłem że to Szlaony Bóg :D Skąd to brałeś? Z Clicka? :> A co do dodatku zajrzyjcie TU Edytowane 5 Stycznia 2007 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2007 "Chociaż nie ma jeszcze oficjalnych potwierdzeń, to magazyn PC Gamer jako pierwszy poinformował o pełnym dodatku do Obliviona. W The Shivering Isles gracze zostaną przeniesieni na wspomniane wyspy, rządzone przez lekko zwariowanego księcia Sheogoratha" :lol2: :lol2: :lol2: Lekko zwariowany książe hehehe - omfg a ja sądziłem że to Szlaony Bóg :D Skąd to brałeś? Z Clicka? :> A co do dodatku zajrzyjcie TU gry.wupe.peel :razz: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 5 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Stycznia 2007 gry.wupe.peel :razz:To chyba ta sama ekipa, albo czytali o TES w Click :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fuqs Opublikowano 6 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2007 Zmodyfikowalem sobie .ini programem Oblivion TWEAKpl i gra dziala o wiele szybciej a wygląda bardzo ładnie, tylko jest jeden problem.. otoz nie wiem czemu nie słychac dialogów wczesniej było wszystko ok, mam obka z patchem PL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2007 Dorwalem w swoje lapki plytke z Knights Of The Nine. Na jej zawartosc skladaja sie: Knights Of The Nine Mehrune's Razor Horse Armor Orrery Wizard's Tower Spell Tomes Thieves Den Vile Lair Najnowszy patch Na razie jeszzce za duzo nie gralem, wrazenia beda potem :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 12 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 12 Stycznia 2007 Jak to się ma do wersji PL? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...