Jump to content
Sign in to follow this  
Crosis

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Recommended Posts

wiecie czego tu brakuje, takich paczek zawierajacych rozne mody. bo naprawde w tych wszystkich modach sie mozna pogubic albo jeszcze lepiej - uczynic gre niegrywalna. tylko komu by sie chcialo robic jakies zestawienia modow :lol: ale bylo by to bardzo praktyczne

Praktyczne, przydatne owszem. Tyle że:

mija sie to troche z celem, bo kazdemu moze odpowiadac co innego.

Jedni wolą OOO, inni Francesco's, a jeszcze inni Adventurers. Część graczy zmuszona jest korzystać z modów, które przyspieszają Obliviona, a część jeszcze bardziej upiększa grę. Są tacy, którzy chcieliby mieć w grze na przykład zbroję Saurona, miecze z Final Fantasy czy gadżety z Naruto. Nie każdy zwraca uwagę na lore.

Jedni wolą Biu's Body, inni Eshmme Body. I tak dalej...

 

Acz nie zaprzeczę, że lista takich ciekawych, dobrze ze sobą działąjących modów na pewno by się przydała. Tyle tylko, że sporządzenie takiej listy wymaga sporo czasu, bo co chwilę wychodzą jakieś ciekawe mody. Co więcej należy je przetestować, bo przecież muszą ze sobą działać.

Był plany do zrobienia takiej listy i umieszczenia jej w FAQ, ale na planach się skończyło. ;) Taką listę trzeba by często aktualizować, a i tak przecież każdy ma różne preferencje.

 

EDIT: Wiecie moze, czy jest jakis upgrade z wczesniejszych wersji Francesco do 4.0c, czy mam sciagac calosc od zera?

3.3d to 4.0 to 4.0c

(you still need to download the full 4.0c main file)

Note: The patch will update your creatures add-on.BSA (the items add-on is unchanged since 4.0) .. simply run the executable.. browse to your Creatures add-on.BSA and then click apply.

Na Twoim miejscu i tak ściagnąłbym całość. ;) Choć z drugiej strony ja swoją przygodę z Francesco zakończę na 3.3d. Zresztą teraz mnie bardziej do Morrowinda ciągnie. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a do morrowinda wyszedl jakis graphics extender czy cos takiego ;) poprawia grafe i chyba dodaje jakies nowe efekty graficzne (to tak z tytulu OT) :)

Edited by CarsonPoland

Share this post


Link to post
Share on other sites

a do morrowinda wyszedl jakis graphics extender czy cos takiego ;) poprawia grafe i chyba dodaje jakies nowe efekty graficzne (to tak z tytulu OT) :)

MGE już jest od dawna. Poza tym Morrowind ma więcej świetnych modów: seria LGNPC, świetne Facepacki, Hairpacki, mnóstwo podmieniaczy tekstur, Tamriel Rebuilt (fakt że jedna część i to bez questów, no ale nowy teren jest ogromny) i mnóstwo innych. Prawdę mówiąc nadal powstają mody do tej świetnej gry. Teraz wystarczy tylko zrobić sobie listę odpowiednich modów i zacząć grać. ;)

 

Wracając do Obliviona...

 

Jak komuś za mało muzyki w grze. ;) - Extra music pack for Oblivion by Michikawa

 

Czyżby kolejne essentials? ;)

The Unique Landscapes Project

 

Tamriels NPCs Revamped:

TNR - The Imperials

TNR - The Redguards

TNR - The Altmers

TNR - The Bosmers

TNR - The Bretons

TNR - The Nords

Jeszcze tylko Dunmers, Orcs, Khajiits i Argonians. ;)

 

Dla tych, którzy dotarli do końca mały bonus - The Elder Scrolls: Tomb Raider. ;)

Tombraider1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to pare screenow z nowa woda, tak jak obiecalem:

 

Na powierzchni:

Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Pod woda:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Rybki:

Dołączona grafika Dołączona grafika

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Jak dla mnie bomba :)

 

FPSami sie prosze nie sugerowac, bo w sumie nie wiem ile bylo przed modem (z reguly z tdt nie korzystam, bo i po co).

 

EDIT: Maly update.

 

Dorwalem moda Natural Faces - bardzo polecam. Nie jest to mod, a raczej zestaw poprawionych tekstur, dzieki ktoremu ludzie nie wygladaja wreszcie jak po jakiejs ciezkiej chorobie. W polaczeniu z TNR efekt jest rewelacyjny:

Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Tu jeszcze dwa screeny z nowa woda w roli glownej (zauwazcie kregi od deszczu widoczne pod woda):

Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Illumination Within w akcji:

Dołączona grafika

 

Nocny widoczek:

Dołączona grafika

 

Pare fotek mojego konika o zachodzie slonca:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Wlaczylem sobie tez AFx4 - troche mi pojechalo po fpsach, ale nadal jest plynnie, a efekt wizualny jest po prostu powalajacy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@costi

1. zapodaj linki do tych mord, nieba, ilumination

2. te mody zamulają jakoś obliviona, czy tyle samo fps?

3. nowa wo(ó)da zamula mocno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po kolei:

 

- Natural Faces: http://tessource.net/files/file.php?id=1965, linki do TNR podal wczesniej Crosis.

raczej nie ma wplywu na fps, bo to tylko zamienione tekstury

 

- Illumination Within: http://planetelderscrolls.gamespy.com/View...tail&id=753

- IW Fix: http://planetelderscrolls.gamespy.com/View...tail&id=958

- drugi Fix: http://planetelderscrolls.gamespy.com/View...ail&id=1076

 

Jest jeszcze cos takiego jak Illumination Within Revisited - ktos wzial oryginalnego moda i w nim podlubal. Mozesz sprawdzic i zdac relacje ;)

 

Co do fpsow - oczywiscie wplyw tego moda czuc tylko w nocy. Podobno wersja z okiennicami sporo daje po wydajosci, wersja, ktorej ja uzywam (glow, no shutters) az tak bardzo nie spowalnia, aczkowiek 2-3 fps trace snujac sie w nocy po miescie. Wersja, w ktorej widac tylko swiecace okna (no glow, czyli nie sa one zrodlami swiatla) prawie wcale nie spowalnia, ale oczywiscie efekt tez jest gorszy.

 

Niebo mam zmienione w ramach moda Natural Environments.

 

Wplywu tego moda na fps nie jestem w stanie ocenic z bardzo prozaicznej przyczyny - nigdy nie gralem bez niego :)

 

Co do nowej wody - niestety nie wiem. Nie sprawdzalem ilosci fps przed zaaplikowaniem tego moda. Pewnie bedzie mniej fps pod woda, ze wzgledu na nowe obiekty.

 

Aha, jedna uwaga - rosliny podowdne sa traktowane jak trawa, jesli ja wylaczysz to z roslinek nici (a przynajmniej tak zrozumialem z komentarzy na tessource).

 

BTW, CarsonPoland chcial jakis pakiet modow. Ask, and you shall receive: http://planetelderscrolls.gamespy.com/View...ail&id=1341 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

- Natural Faces: 2478009[/snapback]

Niebo mam zmienione w ramach moda 2478009[/snapback]
Co do nowej wody - niestety nie wiem. Nie sprawdzalem ilosci fps przed zaaplikowaniem tego moda. Pewnie bedzie mniej fps pod woda, ze wzgledu na nowe obiekty.
Na pewno. W końcu pod wodą jest "trawa", a ona ma spory wpływ na szybkość działania Obliviona.

 

BTW, CarsonPoland chcial jakis pakiet modow. Ask, and you shall receive: http://planetelderscrolls.gamespy.com/View...ail&id=1341 ;)

Byłbym bardzo ostrożny z tą paczką, zwłaszcza gdy korzysta się z Living Economy, Wiseman's Textures i Natural Environments. Lepiej samemu poszukać odpowiednich modów i wybrać tylko te, które nas interesują.

 

Heh, ja mam AFx16. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swoją drogą wnerwia mnie, że Redguards mają jedną brew wyżej od drugiej. Nie sposób zrobić jakiejś fajnej kobitki. :/

W ktoryms z modow wchodzacych w sklad Cosmetic Complilation jest latka na to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ktoryms z modow wchodzacych w sklad Cosmetic Complilation jest latka na to.

Thx za info. Zaraz popatrzę, który mod może to naprawić. ;) Sam Cosmetic Compilation odpada, zbyt dużo zbędnych rzeczy dodaje.

 

BTW costi z jakich modów zmieniających UI korzystasz? Czyżby tylko z Immersive Interface? :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Immersive Interface i DarkUI. Do tego Elven Map Redux do mapy.

 

DarkUI wyglada tak:

Dołączona grafika

 

Swoja droga - fajny jez, nie? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, jak to zapewne opisano w readme ;) Kopiujesz katalogi menus i textures do \Oblivion\Data i to wszystko ;)

 

Z zadnych extras ani opcjonalnych bajerow nie korzystam, wiec nie wiem, jak sie je instaluje - ale na pewno jest to w readme.

 

EDYTA: takie pytanko - czy mozna spokojnie przejechac ze Skingrad do Anvil bez obawy, ze ejsli znajde sie w poblizu Kvatch, to mi main quest automatycznie pojdzie dalej? Nie chce mi sie na razie MQ robic - zawiozlem amulet Jauufre'mu i tyle, nastepnym zadaniem jest zgarniecie Martina wlasnie z Kvatch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EDYTA: takie pytanko - czy mozna spokojnie przejechac ze Skingrad do Anvil bez obawy, ze ejsli znajde sie w poblizu Kvatch, to mi main quest automatycznie pojdzie dalej? Nie chce mi sie na razie MQ robic - zawiozlem amulet Jauufre'mu i tyle, nastepnym zadaniem jest zgarniecie Martina wlasnie z Kvatch.

Można :) Do obozu pod Kvatch trzeba kawałek odbić od drogi w prawo, mimo że na mapce się wydaje być tuż przy drodze. Dopiero sporo powyżej obozu, na serpentynach niebo robi się czerwone :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Costi & Crosis - używaliście nowych zestawów oręża i zbroi? Jak możecie to podzielcie się linkami do nich :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm.... ja walnąłem sobie zestawik samuraja :] bardzo przyjemny i drogi... jeszcze będę musiał walnąć sobie itemki od fnacesco :]

Edited by Bio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Costi & Crosis - używaliście nowych zestawów oręża i zbroi? Jak możecie to podzielcie się linkami do nich :>

Poza Franesco's optional items nie mam nic.

Nie, przepraszam, mam Dragonslayera - miecz z Berserka. Ale to tylko zeby postawic jako ozdobe, nie mam zamiaru z tym lazic. No, chyba, ze ktos zrobi reszte sprzetu Gattsa, to sie zastanowie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm miło by było jakby ktoś porobił miecze z Bleacha :] ale wersje przed bankai :] (fajnie by było z takim zangetsu na plecach latać :] + kimonka :] )

Edited by Bio

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja popatrzyłem tu i tam, w sumie nie ma nic NADZWYCZAJ ciekawego ... Imho zbroja Saurona wygląda fenomenalnie, ale większość zabawek to przeteksturowane obiekty z Oba. Mieczom ala FF 7 to akurat podziękowałem bo z cyber mangowym tasakiem rzeźnika latać raczej nie bedę :>

Edited by -Caleb-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam :)

 

Panowie czy jest może ktoś kto w miare ogarnia te wszystkie mody, pacze i updejty do obliviona ??

Starałem sie sam przejrzeć ten topic (oraz inne na temat tej gry) i wybrać najlepsze rzeczy ale niestety jest to dla mnie zbyt trudne... (znalazlem ponad 250 modow... :blink: )

 

Napiszcie mi jak sie wogóle zabrac za instalowanie toch wszystkich dodatkow..

 

- najpier instalować spolsczenie czy najnowszego pacza (1.1.511) a na niego mody??

- ktory z podstawowych modów wybrac LOD, OOO czy Francesco's ??

- Jakie inne mody doinstalować np z TEJ strony ??

- jakie pluginy z dodatkowymi gadzetami ew. upiekszeniami ??

 

Najbardzie pasowało by mi jak ktoś poda mi co dokładnie mam zainstalować(tzn wszystkie mozliwe mody, żebym miał gierke gotową do grania :) )

 

 

Zależy mi, żeby ta gra śmigała w miare plynnie na Galaxy 7300GT 256mb, 1GB ramu, venice 2.6Ghz i rodziałece 1280x1024

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy mi, żeby ta gra śmigała w miare plynnie na Galaxy 7300GT 256mb, 1GB ramu, venice 2.6Ghz i rodziałece 1280x1024

:lol2: i wyglądała jak &%^&* ?

 

Fakt jest taki że Obo bez grafy jest mało ciekawy, NvN 2 kopie mu tyłek gameplayem że łohoho.

 

Co do modów to wydaje mi sie że przez ostatnie 4-5 stron temat dotyczy właśnie ich ... Faq tez jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z 1280x1024 bedzie ciezko - raczej nastaw sie na granie w 1024x768.

 

Co do modow - wbrew pozorom nie jest tego az tak duzo. Rdzen juz byl tu niejednokrotnie wymieniany:

- Unofficial Oblivion patch

- OOO lub Francesco

- Natural Environments

- Short Grass, Low Poly Grass, Oblivion Polygone Overhaul, jakis mod z teksturami LOD

 

Reszta juz wedle preferencji - zobacz, jakie zmiany wprowadza dany mod, popatrz na screeny i zastanow sie, czy Ci on dopowiada. Nie ma jednej uniwersalnej recepty.

 

Przypominam tez, ze informacji odnosnie modow tworzacych "niezbednik gracza" mozna szukac w FAQ w pierwszym poscie tematu ;)

 

A tak z innej beczki - nie chce mi dzialac Quiet Feet :blink: plik wrzucony gdzie trzeba, wlaczony jak trzeba, ale moj kon nadal wydaje komplet dzwiekow w trakcie jazdy. Probowalem juz go wylaczyc i wlaczyc jeszcze raz, przeinstalowac pliczek i nic. A jestem pewien, ze na starym sprzecie to dzialalo. Czyzby gryzl sie z Francesco (wtedy mialem OOO)?

 

EDIT:

i wyglądała jak &%^&* ?

Mozesz rozwinac swoja mysl?

Share this post


Link to post
Share on other sites

napewno nie ma konfliktu z francesco poniewaz mialem obydwa mody zainstalowane i quiet feet dzialal , do tej listy niezbednych modow dodalbym

Martigen's Monster Mod v1.71 , testowal ktos depth of field qarla i timeslipa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Poza Franesco's optional items nie mam nic.

Nie, przepraszam, mam Dragonslayera - miecz z Berserka. Ale to tylko zeby postawic jako ozdobe, nie mam zamiaru z tym lazic. No, chyba, ze ktos zrobi reszte sprzetu Gattsa, to sie zastanowie :)

Też oprócz Francesco nie miałem chyba nic. Gdzieś widziałem na oficjalnym forum temat o zbroi Gattsa, a być może dotyczyło to całego wyposażenia. :unsure: Nie wiem jednak w jakiej fazie jest ten mod.

 

Przypominam tez, ze informacji odnosnie modow tworzacych "niezbednik gracza" mozna szukac w FAQ w pierwszym poscie tematu ;)
Który nie jest zbyt często aktualizowany i tak naprawdę nie jest niezbędnikiem gracza, gdyż wiele pozycji należałoby tam dopisać. :? Podawanie linków do odpowiednich modów w FAQ wydaje się być pozbawione sensu, bo co chwilę wychodzą nowe wersje porządnych modów. Chyba będzie trzeba podawać nazwę, krótki opis i tyle. :?

 

A tak z innej beczki - nie chce mi dzialac Quiet Feet :blink: plik wrzucony gdzie trzeba, wlaczony jak trzeba, ale moj kon nadal wydaje komplet dzwiekow w trakcie jazdy. Probowalem juz go wylaczyc i wlaczyc jeszcze raz, przeinstalowac pliczek i nic. A jestem pewien, ze na starym sprzecie to dzialalo. Czyzby gryzl sie z Francesco (wtedy mialem OOO)?

Nie. Quiet Feet nie gryzie się z Francesco. Po prostu masz tą wadliwą wersję moda. W FAQ jest link do AW, do tematu o pluginach przyspieszających Obliviona. Są tam podane dwie wersje Quiet Feet. Zresztą co ja będę pisał. ;) 2486227[/snapback]

do tej listy niezbednych modow dodalbym Martigen's Monster Mod v1.71
We FAQ jest wzmianka o MMM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napiszecie mi jeszcze gdzie wrzucac pliki z rozszerzeniem *.omod i *.esp(to przy shot grass'ie) ??

 

Narazie dalem do glownego katalogu obliviona...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.