costi Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2007 Bo oczywiscie w readme do zadnego moda nie jest napisane, gdzie nalezy umiescic pliki :? .esp musza wyladowac w Oblivion\Data. Do obslugi plikow .omod potrzebujesz Oblivion Mod Managera. Jesli korzystasz z .esp, to nie potrzebujesz .omod'a i na odwrot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
co3en Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2007 @costi pytam dlatego ze jak zrobilem jak pisze readame czyli do Data(zle napisalem w porzednim poscie) i po zaznaczeniu w opjach plikow od MMM gierka wywala mi do pulpitu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 28 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2007 A jestes pewien, ze wszystko umiesciles tam, gdzie trzeba? Moze cos do ArchiveInvalidation.txt trzeba dodac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2007 (edytowane) Dziś dowaliłem modami Obowi aż kwiczał :D LOD na Full + Fix Mod na lepsze txt podłoża (nie ma juz siatki w oddali) Mod na nowe twarze Świecące okna w nocy + Fix Zaje**bistej jakości chmurki Zaje**bistej jakośc niebo nocą Natural Environments (świetne) Ładniejsza woda Nowe okładki dla kśiązek Nowe Butelki Nowa tekstura Lavy Kolorowa mapka + warjacja BT Mod z kotami Zbroje dla Koni Zestaw "Esteta Plus" :> Do tego 1280x1024 HDR 4xAN opcje Full bez Soft Shadows + InI zmodowane na Max - trawę widać hohoho, polepszone drzewa, zasięg widzenia, cienie, odbicia w wodzie etc. ... i nie jest źle ponieżej 10 fps nie spada :D a czasami i 20 wyciagnie hehe. Miło jestem zaskoczony :> Ale to tak dla oka a nie pogrania, nie na tej grafie. Edytowane 29 Stycznia 2007 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2007 Prosba - piszcie nazwy modow, a nie: Zaje**bistej jakości chmurki Zaje**bistej jakośc niebo nocą bo na podstawie takiego opisu to mozna szukac i szukac i nie znalezc co autor mial na mysli ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2007 (edytowane) Prosba - piszcie nazwy modow, a nie: bo na podstawie takiego opisu to mozna szukac i szukac i nie znalezc co autor mial na mysli ;) Hehe, pisałem w robocie ze łba, więc nie pamiętam pełnej nazwy. Poza tym to były jedne z pierwszych pozycji na tessource po wpisaniu Night sky i Cloud :> ale tytuły podam później zapodane kilkoma screenami ;] Obiecana galeria: Edytowane 29 Stycznia 2007 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zarzuc sobie Immersive Interface (jak wyglada w praniu widac na moich screenach) ;) A teraz pare ode mnie, z klimatycznego zachodu slonca: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zarzuc sobie Immersive Interface (jak wyglada w praniu widac na moich screenach) ;)Ale to zmienia interfejs czy także grafe? :> Bo z opisów wynika że tylko interfejs ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2007 Zmienia tylko wyglad interfejsu w samej grze (kompas, wskazniki HP/MP/fatigue, bron, aktywny czar itd.), na mniej rzucajacy sie w oczy - porownaj sobie wyglad interfejsu na Twoich screenach i moich, to zrozumiesz o co mi chodzi. Aha, jakbys sie zastanawial - paski HP/MP/F u mnie widac tylko, jezeli ktorys z nich nie jest pelen. Jesli wszystkie 3 parametry sa na maksa, wskaznik znika (mozna to ustawic w opcjach II). EDIT: Ktos sie wreszcie wzial za prace nad najwiekszym moim zdaniem brakiem Obliviona - niemoznoscia walki konno. Mod sie nazywa Mounted Combat OBSE i wymaga, jak sama nazwa wskazuje, Oblivion Script Extender. poki co jego mozliwosci sa bardzo ograniczone - umozliwia tylko rzucanie czarow (i to tez nie wszystkich), ktore w dodatku nie zmieniaja reakcji ostrzelanej istoty (czyli nie staje sie ona wroga do nas), ale jest to i tak spory krok w dobrym kierunku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 @ Costi A mioda zmieniającego wode i niebo jakiego używasz? Interface mi nie przeszkadza :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 Woda - Phinix Water Fix, pisalem o tym szerzej gdzies na poprzedniej stronie. Niebo mam z Natural Environments. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 Woda - Phinix Water Fix, pisalem o tym szerzej gdzies na poprzedniej stronie. Niebo mam z Natural Environments. Jesteś pewnien że to poprawna nazwa? Bo ani w temacie szukajka nie łapie tego ani w necie ni ma ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 Dokladnie to tak sie to pisze: Phinix Waterfix, moda zassalem stad: http://www.tessource.net/files/file.php?id=6680 Mam jeszcze Alive Water, dodajacy roslinnosc wodna i ryby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 (edytowane) Dokladnie to tak sie to pisze: Phinix Waterfix, moda zassalem stad: http://www.tessource.net/files/file.php?id=6680 Mam jeszcze Alive Water, dodajacy roslinnosc wodna i ryby. Dzieki, przyda się bo woda wygląda wspaniale. Mam taki mały problem, za każdym razem jak odpalam Obliviona to wyskakuje komunikat że automatycznie dostosuje szybkość działania ... jak się tego pozbyć? Ogólnie to teraz szukam drobnych modzików dodających trochę smaczków, jako że te większe są już dobrze znane. Nec Mystic High Elf Tutaj znalzłem fajnego moda z niezła elficą :> http://www.tessource.net/files/file.php?id=4622#gallery Da bloody Skeleton Mod Tutaj mod dodaje troche brudu z rozkładających się ciał na szkieletach, nie sa juz picus glancuś http://www.tessource.net/files/file.php?id=8876#gallery New Nebular Mod zmieniający texture nocnego nieba - bomba ;] http://www.tessource.net/files/file.php?id=8569#gallery Improved Trees and Flora Wspaniałej jakości tekstury konarów i pni drzew - Polecam http://www.tessource.net/files/file.php?id=8500#gallery Male Full body V3 Muscle Naturalnie umięśnione ciała - niezły efekt nawet http://www.tessource.net/files/file.php?id=8422#gallery Nowe tekstury niektórych drzwi i roslinności - bardzo przyzwoite - Polecam http://www.tessource.net/files/download.php?id=8298 Screen: http://www.tessource.net/files/image.php?id=15062 Qarls Webs Realistyczna pajęczyna - dodaje nizłego klimatu w lochach http://www.tessource.net/files/file.php?id=8254#gallery No i to narazie tyle :> Edytowane 30 Stycznia 2007 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 Prośba: jak dajecie linki do modów, to wpiszcie z łaski swojej nazwę takiego moda. Same podawanie adresu i lakoniczny opis typu: "fajny mod z niezłą elfica" nic nie mówi. Widzę po ostatnich postach, że głównie grafika ma "wzięcie". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 Prośba: jak dajecie linki do modów, to wpiszcie z łaski swojej nazwę takiego moda. Same podawanie adresu i lakoniczny opis typu: "fajny mod z niezłą elfica" nic nie mówi.No tak, ale jak Cię miód zainteresuje to korzystasz z linka i masz all na tacy - screeny, nazwę etc. :? A co do grafiki, to narazie tylko takie mody brałem na celownik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 Ja mam OOO całe + Knights of nine i wszystkie nie oficjalne z niego. Polepszone twarze zmodowane INI, ale jak widze niektorych odwalonego graficznie obka to az nie poznaje:D no ale 14 fps mnie nie bawi wiec podziekuje:) Polecam Knights of the nine zestaw crusadera calkiem calkiem (na poczatek oczywiscie;P) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 ja bym jeszcze prosil, zeby podajac moda czytac jego opis. W przeciwnym wypadku wychodza np. takie kwiatki: Realistyczna pajęczyna - dodaje nizłego klimatu w lochach http://www.tessource.net/files/file.php?id=8254#gallery A w opisie "moda" czytamy: This is just a modder's resource. It does not add anything to the game and there is no ESP. It contains meshes and textures for 6 new spiderwebs which modders can use in their mod. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 No tak, ale jak Cię miód zainteresuje to korzystasz z linka i masz all na tacy - screeny, nazwę etc. :?Podając nazwę moda nie często nawet nie muszę korzystać z linka, bo wiem co dany mod robi. Nie ma nazwy, korzystam z linka i okazuje się, że dotyczy on moda, który był wielokrotnie omawiany. Poza tym o wiele czytelniej to wygląda, gdy podajesz nazwę. Napisanie nazwy moda nie powinno sprawiać trudności, right? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 (edytowane) right? Ołrajt, nie powiem żebyś nie miał racji, zaraz to poprawię. A poza tym, zassałem mody na nowe twarze (TNR czy jakos tak) ale tam są tylko pliki esp ... nie trzeba dociagnąć jakiejś bazy? Bo efektu specjalnie nie zauważam :| generalnie jaki jest najbardziej efektowny mod na facjaty? Edytowane 30 Stycznia 2007 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo3642 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 (edytowane) Ja wznowię granie w Obka jak się ukaże oficjalny patch poprawiający wyświetlanie grafiki - żeby nie było tej beznadziejnej kreski odzielającej odległe tereny od bliskich. W wersji PS3 ma to być poprawione - cieniowanie odległych terenów ma być zrealizwane w ten sam sposób co bliskich. Mam nadzieję, że pacz na PC szybko wyjdzie. Edytowane 30 Stycznia 2007 przez przemo3642 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 ja bym jeszcze prosil, zeby podajac moda czytac jego opis.Na screenach wygląda lepiej niż w grze ... dlatego pobrałem, nie wnikając w terść, pajęczyna to pajęczyna ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 Ołrajt, nie powiem żebyś nie miał racji, zaraz to poprawię. A poza tym, zassałem mody na nowe twarze (TNR czy jakos tak) ale tam są tylko pliki esp ... nie trzeba dociagnąć jakiejś bazy? Bo efektu specjalnie nie zauważam :| generalnie jaki jest najbardziej efektowny mod na facjaty? TNR zmienia tylko dane twarzy i fryzur z facegena. Dociagnij sobie Natural Faces do kompletu, link i screeny dawalem gdzies strone wczesniej. EDIT: Na screenach wygląda lepiej niż w grze ... dlatego pobrałem, nie wnikając w terść, pajęczyna to pajęczyna ;]Nic dziwnego, ze na screenach wyglada lepiej, skoro ten mod nic do gry nie dodaje, tylko jest narzedziem dla moderow. Mowilem, czytac opis ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 (edytowane) TNR zmienia tylko dane twarzy i fryzur z facegena. Dociagnij sobie Natural Faces do kompletu, link i screeny dawalem gdzies strone wczesniej. A Idahos Beautiful Races? Na screenie wygląda ciekawie ... http://www.tessource.net/files/file.php?id=7034#gallery screen: http://www.tessource.net/files/image.php?id=10229 Edytowane 30 Stycznia 2007 przez -Caleb- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 30 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2007 Jak wolisz - wyglad jest kwestia gustu, badz co badz, wiec sam musisz ocenic Ktory Ci sie bardziej podoba. Poczytaj opisy, obejrzyj screeny i sam zdecyduj :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 1 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2007 possałem wszystkie TNR ale pisze w readme ze wystepuja walki podczas uzywania OOO +TNR , ma ktos taki mix? i czy dziala? bo nie chce se obka wysypac zeby go reinstalowac i znowu modami sie bawic.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 3 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2007 Cyrodiil Transportation Network Classic Travel Obydwa mody zmieniają sposób podróżowania po Cyrodiil, na ten znany z Morrowinda. Żeby dowiedzieć się, który co robi, należy wejść w powyższe linki (będzie również informacja skąd ściągnąć te mody). Dla tych, którzy uważają, że lepszy system podróży był w Morrowindzie i tych, którzy nie korzystają z fast travel. W skrócie: Cyrodiil Transportation Network: Guild Guides, Mark & Recall, statki, dorożka, Divine Intervention. Classic Travel: Brak Fast Travel (opcjonalnie można wyłączyć/włączyć), teleporty w Gildii Magów, dorożka w realtime ;), Mark & Recall i kilka zmian dotyczących koni (wyższe ceny, powrót do stajni itp.) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 3 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2007 Sympatyczne :) testowales ktorys z nich? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 3 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lutego 2007 (edytowane) Sympatyczne :) testowales ktorys z nich?Nie mam czasu na testowanie. :? Edit: Kolejny ciekawy mod - Pestilent Affliction. Teraz choroby mogą nawet zabić, a już na pewno bardzo osłabić. Opis w linku. Edytowane 3 Lutego 2007 przez Crosis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 4 Lutego 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lutego 2007 Wrzucilem sobie Cyrodiil Transportation Network (ten drugi mi nie podchodzi ze wzgledu na absurdalne ceny transportu). Ogolnie spoko, ale jest jeden zonk - zgubilem konia :blink: Normalnie jest tak, ze jesli skorzysta sie z Fast Travel, to kon wedruje z nami (co najwyzej zostaje w stajni za murami miasta). W przypadku CTN skorzystanie z podwozki sie jako fast travel nie liczy, wiec kon zostaje. No i teraz nie pamietam, gdzie go zostawilem... Dobrze, ze mozna sobie fast travel wlaczac i wylaczac do woli, to szybko sie "znajdzie" :) Pestilent Affliction nie mialem okazji jeszcze przetestowac - jak cos zlapie, to dam znac ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...