Jump to content
Sign in to follow this  
Crosis

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Recommended Posts

Bo oczywiscie w readme do zadnego moda nie jest napisane, gdzie nalezy umiescic pliki :?

 

.esp musza wyladowac w Oblivion\Data. Do obslugi plikow .omod potrzebujesz Oblivion Mod Managera. Jesli korzystasz z .esp, to nie potrzebujesz .omod'a i na odwrot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@costi pytam dlatego ze jak zrobilem jak pisze readame czyli do Data(zle napisalem w porzednim poscie) i po zaznaczeniu w opjach plikow od MMM gierka wywala mi do pulpitu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jestes pewien, ze wszystko umiesciles tam, gdzie trzeba? Moze cos do ArchiveInvalidation.txt trzeba dodac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś dowaliłem modami Obowi aż kwiczał :D

 

LOD na Full + Fix

Mod na lepsze txt podłoża (nie ma juz siatki w oddali)

Mod na nowe twarze

Świecące okna w nocy + Fix

Zaje**bistej jakości chmurki

Zaje**bistej jakośc niebo nocą

Natural Environments (świetne)

Ładniejsza woda

Nowe okładki dla kśiązek

Nowe Butelki

Nowa tekstura Lavy

Kolorowa mapka + warjacja BT

Mod z kotami

Zbroje dla Koni

 

Zestaw "Esteta Plus" :>

 

Do tego 1280x1024 HDR 4xAN opcje Full bez Soft Shadows + InI zmodowane na Max - trawę widać hohoho, polepszone drzewa, zasięg widzenia, cienie, odbicia w wodzie etc. ... i nie jest źle ponieżej 10 fps nie spada :D a czasami i 20 wyciagnie hehe. Miło jestem zaskoczony :> Ale to tak dla oka a nie pogrania, nie na tej grafie.

Edited by -Caleb-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosba - piszcie nazwy modow, a nie:

Zaje**bistej jakości chmurki

Zaje**bistej jakośc niebo nocą

bo na podstawie takiego opisu to mozna szukac i szukac i nie znalezc co autor mial na mysli ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosba - piszcie nazwy modow, a nie:

 

bo na podstawie takiego opisu to mozna szukac i szukac i nie znalezc co autor mial na mysli ;)

Hehe, pisałem w robocie ze łba, więc nie pamiętam pełnej nazwy.

Poza tym to były jedne z pierwszych pozycji na tessource po wpisaniu Night sky i Cloud :> ale tytuły podam później zapodane kilkoma screenami ;]

 

Obiecana galeria:

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Edited by -Caleb-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zarzuc sobie Immersive Interface (jak wyglada w praniu widac na moich screenach) ;)

 

A teraz pare ode mnie, z klimatycznego zachodu slonca:

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zarzuc sobie Immersive Interface (jak wyglada w praniu widac na moich screenach) ;)

Ale to zmienia interfejs czy także grafe? :> Bo z opisów wynika że tylko interfejs ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmienia tylko wyglad interfejsu w samej grze (kompas, wskazniki HP/MP/fatigue, bron, aktywny czar itd.), na mniej rzucajacy sie w oczy - porownaj sobie wyglad interfejsu na Twoich screenach i moich, to zrozumiesz o co mi chodzi.

Aha, jakbys sie zastanawial - paski HP/MP/F u mnie widac tylko, jezeli ktorys z nich nie jest pelen. Jesli wszystkie 3 parametry sa na maksa, wskaznik znika (mozna to ustawic w opcjach II).

 

EDIT:

 

Ktos sie wreszcie wzial za prace nad najwiekszym moim zdaniem brakiem Obliviona - niemoznoscia walki konno.

 

Mod sie nazywa Mounted Combat OBSE i wymaga, jak sama nazwa wskazuje, Oblivion Script Extender.

poki co jego mozliwosci sa bardzo ograniczone - umozliwia tylko rzucanie czarow (i to tez nie wszystkich), ktore w dodatku nie zmieniaja reakcji ostrzelanej istoty (czyli nie staje sie ona wroga do nas), ale jest to i tak spory krok w dobrym kierunku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Costi

 

A mioda zmieniającego wode i niebo jakiego używasz?

 

Interface mi nie przeszkadza :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woda - Phinix Water Fix, pisalem o tym szerzej gdzies na poprzedniej stronie.

Niebo mam z Natural Environments.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woda - Phinix Water Fix, pisalem o tym szerzej gdzies na poprzedniej stronie.

Niebo mam z Natural Environments.

Jesteś pewnien że to poprawna nazwa? Bo ani w temacie szukajka nie łapie tego ani w necie ni ma ;/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokladnie to tak sie to pisze: Phinix Waterfix, moda zassalem stad: http://www.tessource.net/files/file.php?id=6680

Mam jeszcze Alive Water, dodajacy roslinnosc wodna i ryby.

Dzieki, przyda się bo woda wygląda wspaniale.

 

Mam taki mały problem, za każdym razem jak odpalam Obliviona to wyskakuje komunikat że automatycznie dostosuje szybkość działania ... jak się tego pozbyć?

 

Ogólnie to teraz szukam drobnych modzików dodających trochę smaczków, jako że te większe są już dobrze znane.

 

Nec Mystic High Elf

Tutaj znalzłem fajnego moda z niezła elficą :>

http://www.tessource.net/files/file.php?id=4622#gallery

 

Da bloody Skeleton Mod

Tutaj mod dodaje troche brudu z rozkładających się ciał na szkieletach, nie sa juz picus glancuś

http://www.tessource.net/files/file.php?id=8876#gallery

 

New Nebular

Mod zmieniający texture nocnego nieba - bomba ;]

http://www.tessource.net/files/file.php?id=8569#gallery

 

Improved Trees and Flora

Wspaniałej jakości tekstury konarów i pni drzew - Polecam

http://www.tessource.net/files/file.php?id=8500#gallery

 

Male Full body V3 Muscle

Naturalnie umięśnione ciała - niezły efekt nawet

http://www.tessource.net/files/file.php?id=8422#gallery

 

Nowe tekstury niektórych drzwi i roslinności - bardzo przyzwoite - Polecam

http://www.tessource.net/files/download.php?id=8298

Screen: http://www.tessource.net/files/image.php?id=15062

 

Qarls Webs

Realistyczna pajęczyna - dodaje nizłego klimatu w lochach

http://www.tessource.net/files/file.php?id=8254#gallery

 

No i to narazie tyle :>

Edited by -Caleb-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prośba: jak dajecie linki do modów, to wpiszcie z łaski swojej nazwę takiego moda. Same podawanie adresu i lakoniczny opis typu: "fajny mod z niezłą elfica" nic nie mówi.

 

Widzę po ostatnich postach, że głównie grafika ma "wzięcie".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prośba: jak dajecie linki do modów, to wpiszcie z łaski swojej nazwę takiego moda. Same podawanie adresu i lakoniczny opis typu: "fajny mod z niezłą elfica" nic nie mówi.

No tak, ale jak Cię miód zainteresuje to korzystasz z linka i masz all na tacy - screeny, nazwę etc. :?

A co do grafiki, to narazie tylko takie mody brałem na celownik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam OOO całe + Knights of nine i wszystkie nie oficjalne z niego.

Polepszone twarze zmodowane INI, ale jak widze niektorych odwalonego graficznie obka to az nie poznaje:D no ale 14 fps mnie nie bawi wiec podziekuje:)

Polecam Knights of the nine zestaw crusadera calkiem calkiem (na poczatek oczywiscie;P)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bym jeszcze prosil, zeby podajac moda czytac jego opis. W przeciwnym wypadku wychodza np. takie kwiatki:

Realistyczna pajęczyna - dodaje nizłego klimatu w lochach

http://www.tessource.net/files/file.php?id=8254#gallery

A w opisie "moda" czytamy:

This is just a modder's resource. It does not add anything to the game and there is no ESP. It contains meshes and textures for 6 new spiderwebs which modders can use in their mod.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak, ale jak Cię miód zainteresuje to korzystasz z linka i masz all na tacy - screeny, nazwę etc. :?

Podając nazwę moda nie często nawet nie muszę korzystać z linka, bo wiem co dany mod robi. Nie ma nazwy, korzystam z linka i okazuje się, że dotyczy on moda, który był wielokrotnie omawiany. Poza tym o wiele czytelniej to wygląda, gdy podajesz nazwę. Napisanie nazwy moda nie powinno sprawiać trudności, right?

Share this post


Link to post
Share on other sites

right?

Ołrajt, nie powiem żebyś nie miał racji, zaraz to poprawię.

 

A poza tym, zassałem mody na nowe twarze (TNR czy jakos tak) ale tam są tylko pliki esp ... nie trzeba dociagnąć jakiejś bazy? Bo efektu specjalnie nie zauważam :|

 

generalnie jaki jest najbardziej efektowny mod na facjaty?

Edited by -Caleb-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wznowię granie w Obka jak się ukaże oficjalny patch poprawiający wyświetlanie grafiki - żeby nie było tej beznadziejnej kreski odzielającej odległe tereny od bliskich. W wersji PS3 ma to być poprawione - cieniowanie odległych terenów ma być zrealizwane w ten sam sposób co bliskich. Mam nadzieję, że pacz na PC szybko wyjdzie.

Edited by przemo3642

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bym jeszcze prosil, zeby podajac moda czytac jego opis.

Na screenach wygląda lepiej niż w grze ... dlatego pobrałem, nie wnikając w terść, pajęczyna to pajęczyna ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ołrajt, nie powiem żebyś nie miał racji, zaraz to poprawię.

 

A poza tym, zassałem mody na nowe twarze (TNR czy jakos tak) ale tam są tylko pliki esp ... nie trzeba dociagnąć jakiejś bazy? Bo efektu specjalnie nie zauważam :|

 

generalnie jaki jest najbardziej efektowny mod na facjaty?

TNR zmienia tylko dane twarzy i fryzur z facegena. Dociagnij sobie Natural Faces do kompletu, link i screeny dawalem gdzies strone wczesniej.

 

EDIT:

Na screenach wygląda lepiej niż w grze ... dlatego pobrałem, nie wnikając w terść, pajęczyna to pajęczyna ;]

Nic dziwnego, ze na screenach wyglada lepiej, skoro ten mod nic do gry nie dodaje, tylko jest narzedziem dla moderow. Mowilem, czytac opis ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

TNR zmienia tylko dane twarzy i fryzur z facegena. Dociagnij sobie Natural Faces do kompletu, link i screeny dawalem gdzies strone wczesniej.

A Idahos Beautiful Races? Na screenie wygląda ciekawie ...

http://www.tessource.net/files/file.php?id=7034#gallery

 

screen: http://www.tessource.net/files/image.php?id=10229

Edited by -Caleb-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wolisz - wyglad jest kwestia gustu, badz co badz, wiec sam musisz ocenic Ktory Ci sie bardziej podoba.

 

Poczytaj opisy, obejrzyj screeny i sam zdecyduj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

possałem wszystkie TNR ale pisze w readme ze wystepuja walki podczas uzywania OOO +TNR , ma ktos taki mix? i czy dziala? bo nie chce se obka wysypac zeby go reinstalowac i znowu modami sie bawic..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cyrodiil Transportation Network

Classic Travel

 

Obydwa mody zmieniają sposób podróżowania po Cyrodiil, na ten znany z Morrowinda. Żeby dowiedzieć się, który co robi, należy wejść w powyższe linki (będzie również informacja skąd ściągnąć te mody). Dla tych, którzy uważają, że lepszy system podróży był w Morrowindzie i tych, którzy nie korzystają z fast travel.

 

W skrócie:

Cyrodiil Transportation Network: Guild Guides, Mark & Recall, statki, dorożka, Divine Intervention.

Classic Travel: Brak Fast Travel (opcjonalnie można wyłączyć/włączyć), teleporty w Gildii Magów, dorożka w realtime ;), Mark & Recall i kilka zmian dotyczących koni (wyższe ceny, powrót do stajni itp.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sympatyczne :) testowales ktorys z nich?

Nie mam czasu na testowanie. :?

 

Edit:

Kolejny ciekawy mod - Pestilent Affliction. Teraz choroby mogą nawet zabić, a już na pewno bardzo osłabić. Opis w linku.

Edited by Crosis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrzucilem sobie Cyrodiil Transportation Network (ten drugi mi nie podchodzi ze wzgledu na absurdalne ceny transportu).

 

Ogolnie spoko, ale jest jeden zonk - zgubilem konia :blink: Normalnie jest tak, ze jesli skorzysta sie z Fast Travel, to kon wedruje z nami (co najwyzej zostaje w stajni za murami miasta). W przypadku CTN skorzystanie z podwozki sie jako fast travel nie liczy, wiec kon zostaje.

No i teraz nie pamietam, gdzie go zostawilem...

Dobrze, ze mozna sobie fast travel wlaczac i wylaczac do woli, to szybko sie "znajdzie" :)

 

Pestilent Affliction nie mialem okazji jeszcze przetestowac - jak cos zlapie, to dam znac ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.