yuucOm Opublikowano 30 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2007 Może sterowniki od karty dźwiękowej ? Hmm dziwny problem. Jak tak miałem jak przekręciłem pamieci na grafie (i na 7900 i 5900) ale napisałeś ze grafe odkręciłeś. Sprobuj zmniejszyć textury z large na medium (wiem ze to pewnie nie to ale warto sprawdzić) i daj pasi na 50% (wszystkie). Może masz problem z FFDshow ? Ogolnie to zainstaluj najnowszego patcha moze to pomoże ;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 30 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2007 Macie jakiś pomysł?Nie dopóki mamy takie skromne informacje. 1. Nie masz czasem jakiegoś wirusa/trojana? 2. Czy podczas gry pracują w tle jakieś programy? 3. Wrzuć w codebox'a tutaj swój plik .ini. 4. Jakieś mody masz zainstalowane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan_Borowik Opublikowano 30 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Maja 2007 (edytowane) Nie dopóki mamy takie skromne informacje. 1. Nie masz czasem jakiegoś wirusa/trojana? 2. Czy podczas gry pracują w tle jakieś programy? 3. Wrzuć w codebox'a tutaj swój plik .ini. 4. Jakieś mody masz zainstalowane? Ad 1. Nie, sprawdziłem. Ad 2. Avast! Antivirus, AQQ, i Daemon Tools. Próbowałem wyłączać wszystkie, nic nie daje. Ad 3. Ini oryginalne, próbowałem tuningować wg. TweakGuides.com, ale bez efektu, więc wróciłem do org. » Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... « [General]SStartingCell=SStartingCellY=SStartingCellX=SStartingWorld=STestFile10=STestFile9=STestFile8=STestFile7=STestFile6=STestFile5=STestFile4=STestFile3=STestFile2=STestFile1=bEnableProfile=0bDrawSpellContact=0bRunMiddleLowLevelProcess=1iHoursToSleep=3bActorLookWithHavok=0SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3bUseEyeEnvMapping=1bFixFaceNormals=0bUseFaceGenHeads=1bFaceMipMaps=1bFaceGenTexturing=1bDefaultCOCPlacement=0uGridDistantTreeRange=15uGridDistantCount=25uGridsToLoad=5fGlobalTimeMultiplier=1.0000bNewAnimation=1fAnimationDefaultBlend=0.1000fAnimationMult=1.0000bFixAIPackagesOnLoad=0bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1bKeepPluginWhenMerging=0bCreate Maps Enable=0SLocalSavePath=Saves\SLocalMasterPath=Data\bDisableDuplicateReferenceCheck=1bTintMipMaps=0uInterior Cell Buffer=3uExterior Cell Buffer=36iIntroSequencePriority=3bPreloadIntroSequence=1fStaticScreenWaitTime=3.0000SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bikSMainMenuMovie=Map loop.bikSMainMenuMovieIntro=Oblivion iv logo.bikSIntroSequence=bethesda softworks HD720p.bik,2k games.bik,game studios.bik,Oblivion Legal.bikiFPSClamp=0bRunVTuneTest=0STestFile1=bActivateAllQuestScripts=0fQuestScriptDelayTime=5.0000SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3bUseThreadedBlood=0bUseThreadedMorpher=0bExternalLODDataFiles=1bBorderRegionsEnabled=1bDisableHeadTracking=0bTrackAllDeaths=0SCharGenQuest=0002466EuiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864SBetaCommentFileName=bCheckCellOffsetsOnInit=0bCreateShaderPackage=0uGridDistantTreeRangeCity=4uGridDistantCountCity=4bWarnOnMissingFileEntry=0iSaveGameBackupCount=1bDisplayMissingContentDialogue=1SSaveGameSafeCellID=2AEEAbAllowScriptedAutosave=1bPreemptivelyUnloadCells=0bCheckIDsOnInit=0iNumBitsForFullySeen=248iPreloadSizeLimit=26214400SOblivionIntro=OblivionIntro.bikbUseHardDriveCache=0bEnableBoundingVolumeOcclusion=0bDisplayBoundingVolumes=0bUseThreadedTempEffects=0bUseThreadedParticleSystem=0bUseMyGamesDirectory=1[Display]uVideoDeviceIdentifierPart1=3619102270uVideoDeviceIdentifierPart2=298795474uVideoDeviceIdentifierPart3=590038827uVideoDeviceIdentifierPart4=902545920fDecalLifetime=10.0bEquippedTorchesCastShadows=0bReportBadTangentSpace=0bStaticMenuBackground=1bForcePow2Textures=0bForce1XShaders=0bHighQuality20Lighting=0bAllow20HairShader=1bAllowScreenShot=0iMultiSample=2bDoTallGrassEffect=1bForceMultiPass=1bDoTexturePass=1bDoSpecularPass=1bDoDiffusePass=1bDoAmbientPass=1bDoCanopyShadowPass=1bDrawShadows=0bUseRefractionShader=1bUse Shaders=1iNPatchNOrder=0iNPatchPOrder=0iNPatches=0iLocation Y=0iLocation X=0bFull Screen=1iSize W=1280iSize H=1024iAdapter=0iScreenShotIndex=0SScreenShotBaseName=ScreenShotiAutoViewMinDistance=2000iAutoViewHiFrameRate=40iAutoViewLowFrameRate=20bAutoViewDistance=0fDefaultFOV=75.0000fNearDistance=10.0000fFarDistance=10000.0000iDebugTextLeftRightOffset=10iDebugTextTopBottomOffset=10bShowMenuTextureUse=1iDebugText=2bLocalMapShader=1bDoImageSpaceEffects=1fShadowLOD2=400.0000fShadowLOD1=200.0000fLightLOD2=1500.0000fLightLOD1=1000.0000fSpecularLOD2=1300.0fSpecularLOD1=1000.0fEnvMapLOD2=800.0000fEnvMapLOD1=500.0000fEyeEnvMapLOD2=190.0000fEyeEnvMapLOD1=130.0000iPresentInterval=0iShadowFilter=2iActorShadowCountExt=3iActorShadowCountInt=5bActorSelfShadowing=0bShadowsOnGrass=0bDynamicWindowReflections=1iTexMipMapSkip=0fGrassStartFadeDistance=6000.0fGrassEndDistance=7000.0bDecalsOnSkinnedGeometry=1bFullBrightLighting=0iMaxLandscapeTextures=0bLODPopActors=0bLODPopItems=0bLODPopObjects=0fSpecualrStartMax=1000.0000fSpecularStartMin=0.0000iActorShadowIntMax=10iActorShadowIntMin=0iActorShadowExtMax=10iActorShadowExtMin=0fGammaMax=0.6000fGammaMin=1.4000iMaxDecalsPerFrame=10bLandscapeBlend=1fShadowFadeTime=1.0000fGamma=1.0000bAllowPartialPrecision=1iShadowMapResolution=256bAllow30Shaders=0iTexMipMapMinimum=0bDoStaticAndArchShadows=0bDoActorShadows=0bIgnoreResolutionCheck=0fNoLODFarDistancePct=1.0000fNoLODFarDistanceMax=10240.0000fNoLODFarDistanceMin=1700.0000[Controls]fVersion=1.8000Forward=0011FFFFBack=001FFFFFSlide Left=001EFFFFSlide Right=0020FFFFUse=00FF00FFActivate=0039FFFFBlock=003801FFCast=002EFFFFReady Item=0021FFFFCrouch/Sneak=001DFFFFRun=002AFFFFAlways Run=003AFFFFAuto Move=0010FFFFJump=0012FFFFToggle POV=001302FFMenu Mode=000FFFFFRest=0014FFFFQuick Menu=003BFFFFQuick1=0002FFFFQuick2=0003FFFFQuick3=0004FFFFQuick4=0005FFFFQuick5=0006FFFFQuick6=0007FFFFQuick7=0008FFFFQuick8=0009FFFFQuickSave=003FFFFFQuickLoad=0043FFFFGrab=002CFFFFbInvertYValues=0fXenonLookXYMult=0.0005fMouseSensitivity=0.0020;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6iJoystickMoveFrontBack=2iJoystickMoveLeftRight=1fJoystickMoveFBMult=1.0000fJoystickMoveLRMult=1.0000iJoystickLookUpDown=6iJoystickLookLeftRight=3fJoystickLookUDMult=0.0020fJoystickLookLRMult=0.0020fXenonMenuMouseXYMult=0.0003bBackground Mouse=0bBackground Keyboard=0bUse Joystick=1fXenonLookMult=0.0030fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000iXenonMenuStickThreshold=1000;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-ItalianiLanguage=0SlideLeft=001EFFFFSlideRight=0020FFFFfXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000fXenonMenuStickSpeed=300.0000iXenonMenuStickDeadZone=15000[Water]fAlpha=0.5000uSurfaceTextureSize=128SSurfaceTexture=waterSNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoopSNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoopfNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000fNearWaterIndoorTolerance=512.0000fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000uNearWaterPoints=8uNearWaterRadius=1000uSurfaceFrameCount=32uSurfaceFPS=12bUseWaterReflectionsMisc=0bUseWaterReflectionsStatics=0bUseWaterReflectionsTrees=0bUseWaterReflectionsActors=0bUseWaterReflections=1bUseWaterHiRes=1bUseWaterDisplacements=1bUseWaterShader=1uDepthRange=125bUseWaterDepth=1bUseWaterLOD=1fTileTextureDivisor=4.7500fSurfaceTileSize=2048.0000uNumDepthGrids=3[Audio]bDSoundHWAcceleration=1fMinSoundVel=10.0000fMetalLargeMassMin=25.0000fMetalMediumMassMin=8.0000fStoneLargeMassMin=30.0000fStoneMediumMassMin=5.0000fWoodLargeMassMin=15.0000fWoodMediumMassMin=7.0000fDialogAttenuationMax=35.0000fDialogAttenuationMin=7.7500bUseSoundDebugInfo=1fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000bUseSoftwareAudio3D=0fDefaultEffectsVolume=0.8000fDefaultMusicVolume=0.3000fDefaultFootVolume=0.8000fDefaultVoiceVolume=0.8000fDefaultMasterVolume=1.0000bMusicEnabled=1bSoundEnabled=1fLargeWeaponWeightMin=25.0000fMediumWeaponWeightMin=8.0000fSkinLargeMassMin=30.0000fSkinMediumMassMin=5.0000fChainLargeMassMin=30.0000fChainMediumMassMin=5.0000fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000iCollisionSoundTimeDelta=50fGlassLargeMassMin=25.0000fGlassMediumMassMin=8.0000fClothLargeMassMin=25.0000fClothMediumMassMin=8.0000fEarthLargeMassMin=30.0000fEarthMediumMassMin=5.0000bUseSpeedForWeaponSwish=1fLargeWeaponSpeedMax=0.9500fMediumWeaponSpeedMax=1.1000fPlayerFootVolume=0.9000fDSoundRolloffFactor=4.0000fMaxFootstepDistance=1100.0000fHeadroomdB=2.0000iMaxImpactSoundCount=32fMainMenuMusicVolume=0.6000[ShockBolt]bDebug=0fGlowColorB=1.0000fGlowColorG=0.6000fGlowColorR=0.0000fCoreColorB=1.0000fCoreColorG=1.0000fCoreColorR=1.0000fCastVOffset=-10.0000iNumBolts=7fBoltGrowWidth=1.0000fBoltSmallWidth=3.0000fTortuosityVariance=8.0000fSegmentVariance=35.0000fBoltsRadius=24.0000[Pathfinding]bDrawPathsDefault=0bPathMovementOnly=0bDrawSmoothFailures=0bDebugSmoothing=0bSmoothPaths=1bSnapToAngle=0bDebugAvoidance=0bDisableAvoidance=0bBackgroundPathing=0bUseBackgroundPathing=1[MAIN]bEnableBorderRegion=1fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000iDetectionHighNumPicks=40fQuestScriptDelayTime=5.0000iLastHDRSetting=-1[Combat]bEnableBowZoom=1bDebugCombatAvoidance=0fMinBloodDamage=1.0000fHitVectorDelay=0.4000iShowHitVector=0fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000iMaxHiPerfNPCTargetCount=4fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500iMaxHiPerfPCTargetCount=4iMaxHiPerfCombatCount=4[HAVOK]bDisablePlayerCollision=0fJumpAnimDelay=0.7500bTreeTops=0iSimType=1bPreventHavokAddAll=0bPreventHavokAddClutter=0fMaxTime=0.0167bHavokDebug=0fRF=1000.0000fOD=0.9000fSE=0.3000fSD=0.9800iResetCounter=5fMoveLimitMass=95.0000iUpdateType=0bHavokPick=0fCameraCasterSize=1.0000iHavokSkipFrameCountTEST=0fHorseRunGravity=3.0000fQuadrupedPitchMult=1.0000iNumHavokThreads=1fChaseDeltaMult=0.0500iEntityBatchRemoveRate=100iMaxPicks=40bAddBipedWhenKeyframed=0[Interface]fDlgLookMult=0.3000fDlgLookAdj=0.0000fDlgLookDegStop=0.2000fDlgLookDegStart=2.0000fDlgFocus=2.1000fKeyRepeatInterval=50.0000fKeyRepeatTime=500.0000fActivatePickSphereRadius=16.0000fMenuModeAnimBlend=0.0000iSafeZoneX=20iSafeZoneY=20iSafeZoneXWide=20iSafeZoneYWide=20fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500bAllowConsole=1bActivatePickUseGamebryoPick=0iMaxViewCasterPicksGamebryo=10iMaxViewCasterPicksHavok=10iMaxViewCasterPicksFuzzy=5bUseFuzzyPicking=1fMenuBGBlurRadius=2.0000[LoadingBar]iMoveBarWaitingMilliseconds=10iMoveBarChaseMilliseconds=100iMoveBarMaxMilliseconds=2500fLoadingSlideDelay=15.0000fPercentageOfBar3=0.1500fPercentageOfBar2=0.4400fPercentageOfBar1=0.3500fPercentageOfBar0=0.0600bShowSectionTimes=0[Menu]fCreditsScrollSpeed=40.0000iConsoleTextYPos=890iConsoleTextXPos=30iConsoleVisibleLines=15iConsoleHistorySize=50rDebugTextColor=255,251,233iConsoleFont=3iDebugTextFont=3[GamePlay]bDisableDynamicCrosshair=0bSaveOnTravel=1bSaveOnWait=1bSaveOnRest=1bCrossHair=1iDifficultyLevel=50bGeneralSubtitles=0bDialogueSubtitles=1bInstantLevelUp=0bHealthBarShowing=0fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000fHealthBarSpeed=80.0000fHealthBarHeight=4.0000fHealthBarWidth=40.0000fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000fHealthBarEmittanceTime=1.5000STrackLevelUpPath=\\vault\TES4\LevelData\fDifficulty=0.0000bTrackLevelUps=1bAllowHavokGrabTheLiving=0bEssentialTakeNoDamage=1iDetectionPicks=21bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1[Fonts]SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fntSFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fntSFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fntSFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fntSFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt[SpeedTree]iTreeClonesAllowed=1fCanopyShadowGrassMult=1.0000iCanopyShadowScale=512fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000fTreeForceMinBudAngle=-1.0000fTreeForceLeafDimming=-1.0000fTreeForceBranchDimming=-1.0000fTreeForceCS=-1.0000fTreeForceLLA=-1.0000fTreeLODExponent=1.0000bEnableTrees=1bForceFullLOD=0fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500[Debug]bDebugFaceGenCriticalSection=0bDebugFaceGenMultithreading=0bDebugSaveBuffer=0[BackgroundLoad]bBackgroundLoadLipFiles=0bLoadBackgroundFaceGen=0bUseMultiThreadedFaceGen=1bBackgroundCellLoads=1bLoadHelmetsInBackground=1iAnimationClonePerLoop=5bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0bUseMultiThreadedTrees=1iPostProcessMillisecondsEditor=50iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20iPostProcessMilliseconds=5bUseBackgroundFileLoader=0[LOD]fLodDistance=500.0000bUseFaceGenLOD=0iLODTextureTiling=2iLODTextureSizePow2=8fLODNormalTextureBlend=0.5000bDisplayLODLand=1bDisplayLODBuildings=1bDisplayLODTrees=1bLODPopTrees=0bLODPopActors=0bLODPopItems=0bLODPopObjects=0fLODFadeOutMultActors=15.0000fLODFadeOutMultItems=15.0000fLODFadeOutMultObjects=15.0000fLODMultLandscape=1.0000fLODMultTrees=1.8fLODMultActors=10.0fLODMultItems=10.0fLODMultObjects=10.0iFadeNodeMinNearDistance=400fLODFadeOutPercent=0.9000fLODBoundRadiusMult=3.0000fTalkingDistance=2000.0000fTreeLODMax=2.0000fTreeLODMin=0.0200fTreeLODDefault=1.2000fObjectLODMax=15.0000fObjectLODMin=1.0000fObjectLODDefault=5.0000fItemLODMax=15.0000fItemLODMin=1.0000fItemLODDefault=2.0000fActorLODMax=15.0000fActorLODMin=2.0000fActorLODDefault=5.0000bLODUseCombinedLandNormalMaps=1bForceHideLODLand=0fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000fLODFadeOutActorMultCity=1.0000fLODFadeOutItemMultCity=1.0000fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000fLODLandVerticalBias=0.0000[Weather]fSunGlareSize=350.0000fSunBaseSize=250.0000bPrecipitation=1fAlphaReduce=1.0000SBumpFadeColor=255,255,255,255SLerpCloseColor=255,255,255,255SEnvReduceColor=255,255,255,255[Voice]SFileTypeLTF=ltfSFileTypeLip=lipSFileTypeSource=wavSFileTypeGame=mp3[Grass]iMinGrassSize=80fGrassEndDistance=8000.0000fGrassStartFadeDistance=7000.0000bGrassPointLighting=0bDrawShaderGrass=1iGrassDensityevaluateSize=2iMaxGrassTypesPerTexure=2fWaveOffsetRange=1.7500fGrassWindMagnitudeMax=125.0000fGrassWindMagnitudeMin=5.0000fTexturePctThreshold=0.3000[Landscape]bCurrentCellOnly=0bPreventSafetyCheck=0fLandTextureTilingMult=2.0000fLandFriction=2.5000iLandBorder2B=0iLandBorder2G=0iLandBorder2R=0iLandBorder1B=0iLandBorder1G=255iLandBorder1R=255[bLightAttenuation]fQuadraticRadiusMult=1.0000fLinearRadiusMult=1.0000bOutQuadInLin=0fConstantValue=0.0000fQuadraticValue=16.0000fLinearValue=3.0000uQuadraticMethod=2uLinearMethod=1fFlickerMovement=8.0000bUseQuadratic=1bUseLinear=0bUseConstant=0[BlurShaderHDRInterior]fTargetLUM=1.0000fUpperLUMClamp=1.0000fEmissiveHDRMult=1.0000fEyeAdaptSpeed=0.5000fBrightScale=2.2500fBrightClamp=0.2250fBlurRadius=7.0000iNumBlurpasses=1[BlurShaderHDR]fTargetLUM=1.2000fUpperLUMClamp=1.0000fGrassDimmer=1.3000fTreeDimmer=1.2000fEmissiveHDRMult=1.0000fEyeAdaptSpeed=0.7000fSunlightDimmer=1.3000fSIEmmisiveMult=1.0000fSISpecularMult=1.0000fSkyBrightness=0.5000fSunBrightness=0.0000fBrightScale=1.5000fBrightClamp=0.3500fBlurRadius=4.0000iNumBlurpasses=2iBlendType=2bDoHighDynamicRange=0[BlurShader]fSunlightDimmer=1.0000fSIEmmisiveMult=1.0000fSISpecularMult=1.0000fSkyBrightness=0.5000fSunBrightness=0.0000fAlphaAddExterior=0.2000fAlphaAddInterior=0.5000iBlurTexSize=256fBlurRadius=0.0300iNumBlurpasses=1iBlendType=2bUseBlurShader=0[GethitShader]fBlurAmmount=0.5000fBlockedTexOffset=0.0010fHitTexOffset=0.0050[MESSAGES]bBlockMessageBoxes=0bSkipProgramFlows=1bAllowYesToAll=1bDisableWarning=1iFileLogging=0bSkipInitializationFlows=1[DistantLOD]bUseLODLandData=0fFadeDistance=12288.0000iDistantLODGroupWidth=8[GeneralWarnings]SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.This may result in errors. Saving again will clear this messagebut not necessarily fix any errors.[Archive]SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsaSMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsaSMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsaSMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsaSMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsaSMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsaSInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txtiRetainFilenameOffsetTable=1iRetainFilenameStringTable=1iRetainDirectoryStringTable=1bCheckRuntimeCollisions=0bInvalidateOlderFiles=1bUseArchives=1SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures - Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa, Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa[CameraPath]iTake=0SDirectoryName=TestCameraPathiFPS=60SNif=Test\CameraPath.nif[Absorb]fAbsorbGlowColorB=1.0000fAbsorbGlowColorG=0.6000fAbsorbGlowColorR=0.0000fAbsorbCoreColorB=1.0000fAbsorbCoreColorG=1.0000fAbsorbCoreColorR=1.0000iAbsorbNumBolts=1fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000fAbsorbTortuosityVariance=2.0000fAbsorbSegmentVariance=7.0000fAbsorbBoltsRadius=5.0000[OPENMP]iThreads=3iOpenMPLevel=10[TestAllCells]bFileShowTextures=1bFileShowIcons=1bFileSkipIconChecks=0bFileTestLoad=0bFileNeededMessage=1bFileGoneMessage=1bFileSkipModelChecks=0bFileCheckModelCollision=0[CopyProtectionStrings]SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not FoundSCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this computer.SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not Found Ad 4. Modów brak, tylko najnowszy patch zainstalowany. Spróbuję jeszcze raz grę przeinstalować... PS. Mam zainstalowane FFDShow, są w związku z nim jakieś problemy? PS2. Po reinstalacji bez patcha to samo. Zaczynam podejrzewać mój świetny system WinXP64, który już trochę się zamulił. Edit by Crosis: wrzuciłem tego .ini do codeboxa, żeby tyle miejsca nie zajmował po rozwinięciu spoilera. Edytowane 30 Maja 2007 przez boroveeK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guru Opublikowano 31 Maja 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Maja 2007 siemka jak za pomoca kodu skonczyc aktualny quest ? bo ~i completequest nic nie daje tylko wyskakuje ze missing parametr quest :/ a chce sobie powylaczac wszystkie quest co sie ich skonczyc nie da bo tylko zasmiecaja questbook :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinz90 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2007 Po jakimś pół roku postanowiłem odświeżyć sobie Obliviona, i tu pojawił się następujący problem: Odtwarzane są może 3-4 dźwięki (czyli np: muzyka, wrzaski mojej postaci, dźwięki stóp) reszty nie słychać. Np w lochu na początku nie słysze głosu elfa z przeciwnej celi, ani głosu strażników. Nie słysze także świstu powietrza podczas machania mieczem.Problem występuje zarówno przy czystym oblivionie jak i spaczowanym razem Si i franczesko. Kodeki które mam zainstalowane to K-Lite codek pack (zawiera FFDshow), a sterowniki do Audigy to kX'y. Wcześniej grałem w obliviona na tym samym kompie i nie było żadnych problemów. Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 1 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Czerwca 2007 siemka jak za pomoca kodu skonczyc aktualny quest ? bo ~i completequest nic nie daje tylko wyskakuje ze missing parametr quest :/ a chce sobie powylaczac wszystkie quest co sie ich skonczyc nie da bo tylko zasmiecaja questbook :/completequest pewnie dziala, tylko, jak dostales w komunikacie, musi byc podana nazwa questa jako parametr ;) Odpowiednich nazw musisz poszuac albo w CSie, ew. na forum Bethesdy moze cos bedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guru Opublikowano 3 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2007 NIE DZIALA :( chyba ze zle wpisuje completequest nazwa questa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ChrisG Opublikowano 3 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2007 Porownajcie te dwa screeny,i powiedcie czym sie roznia,(sciagnijcie na dysk i przegladajcie raz jeden raz drugi) Oby dwa AA4x a Potrzebuje bezstronnej oceny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 3 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Czerwca 2007 Jeden to fake hdr ? ;) Imo niczym sie nie różnią nie liczac rozdziałki i fpsów na dole i gorze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2007 (edytowane) Porownajcie te dwa screeny,i powiedcie czym sie roznia,(sciagnijcie na dysk i przegladajcie raz jeden raz drugi)oprócz różnic dostrzeżonych przez yuucOma występują jeszcze: - Za latarnią w oddali jeden ludek raz jest bliżej raz dalej - Jeden screen jest w jpg a drugi png no i nazwą pliku Co wygrałem? :P Edytowane 4 Czerwca 2007 przez M4TEUSZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2007 Ad 3. Ini oryginalne, próbowałem tuningować wg. TweakGuides.com, ale bez efektu, więc wróciłem do org.Pewnie to nic nie da, ale zmień w pliku ini parametr: bDSoundHWAcceleration=1 na bDSoundHWAcceleration=0 Co wygrałem? :PDo wyboru: ban, 10%, 3 dni ZPP lub 3 dni ZKU. :blurp: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2007 NIE DZIALA :( chyba ze zle wpisuje completequest nazwa questa A co wpisujesz jako nazwe questa? Hint: nazwa widoczna w dzienniku to nie jest to, czego potrzebujesz ;) EDIT: co do screenow: na jednym jest FOV=75, na drugim FOV=90? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2007 No dobra panowie jak Wam idze SI ? :). Kurcze czy ja sam w to gram ? Nikt tutaj nie pisze swoich wrażeń :(. Ja juz prawie kończe i musze przyznać ze wole świat normalnego Oba (Cyrodil ? ;p). Jakoś tak na wyspach jest nudnawo i pusto. Takie odnosze wrażenie. W Mani jest troche fajniej niz Demencji (ta to strasznie jest 'nudna'). Takie są moje spostrzeżenia po koło 40h gry w samo SI ;p. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinz90 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2007 Ja właśnie mam zamiar wejść w świat SI :) nie wiem tylko czy poradze sobie tam 6-levelową Wood-Elfką thief-assasin. Wchodzić, czy jeszcze podpakować postać (tak do 9-10 lv) ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2007 Właź taką ;). Na początku nie bedzie ciężko i szybko nabijesz wyższe levele. Jak ktoś wcześniej napisał do SI można wejść każda postacią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2007 Pod warunkiem, ze nie masz zainstalowanego np. Francesco - w tym przypadku na 6lvl moze byc ciezkawo (autor moda sugeruje 9-12 lvl na wejscie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2007 Pod warunkiem, ze nie masz zainstalowanego np. Francesco - w tym przypadku na 6lvl moze byc ciezkawo (autor moda sugeruje 9-12 lvl na wejscie).O o o właśnie. Costi ma racje. Mi franczesko działa w SI (przynajmniej levelowanie ale np sklepy znow maja ograniczoną kase :blink: ). Ja tam wchodziłem i postacia z 11lvl i z 25lvl i 40 i najgorzej było mi na 40 (u mnie nie było juz grummie tylko "szamble" ;p). Optymalny lvl to 15-25 moim zdaniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinz90 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2007 Gram oczywiście z Francesco 4.5b ;) stwierdziłem że za SI się zabiore po skończeniu Dark Brotherhood i może Thieves Guild (czyli zapewne jeszcze podczas długiego weekendu ;) ) tak na marginesie: Sam się dziwie jak żwawo chodzi oblivion na moim "sprzęcie". Modyfikacie ini. oraz instalacja Operation Optimalization naprawdę dużo pomagają ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2007 (edytowane) Ja koło 200h grałem na 5900xt i to bez OO i innych modów tylko troche modowane ini :P. Czesto w pomieszczeniach miałem po 10-13 fps dzieki shaderom ;p. Jak zacznie działać znów Imageshack to zapodam pare fajnych skrinów. A i jeszcze jedno. W SI warto grać chodź by dla pewnej rzeczy (nie powiem czy to bron czy jakiś artefakt - czekam na Was czy zgadniecie o co mi chodzi - no i nie chce psuć Wam zabawy :)) Edytowane 4 Czerwca 2007 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guru Opublikowano 4 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Czerwca 2007 mowisz o magicznym slowie ? ;> kosssa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 5 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2007 sklepy znow maja ograniczoną kaseJak to znow? Przeciez caly sens Living Economy to wlasnie m.in. skonczona kasa w sklepach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 5 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2007 Jak to znow? Przeciez caly sens Living Economy to wlasnie m.in. skonczona kasa w sklepach.Aj costi costi nie złapałeś o co mi biega ;). To ze maja max do 1200 i im nie spada. Jak coś im przedaje to zawsze kasa jest u nich taka sama. Czyli wynika z tego ze LE nie działa w SI (przynajmniej mi) ale slower skill działaja o_0. @guru Masz polską wersje ? bo nie wiem czy chodzi Tobie o DF (skrót od tego) jak nie to nie chodzi mi o słowo :P. Jestem pewien ze na 100% zgadniecie tylko trza czasu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 5 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2007 Dzisiaj po raz pierwszy odpaliłem SI. Troszkę sobie pobiegałem. Na początku trochę mi zaleciało Morrowindem. Właśnie ściągam Franka + 500MB itemów i zobaczymy co i jak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 (edytowane) Dobra, kolejna porcja 'fajnych' skrinów z SI ;) Oczopląsu można czasami dostać od HDR'a. Imo to nie jest imitacja ludzkiego oka tylko obiektywu kamery... Ostatni skrin ciekawy bo zabiłem samego siebie ;]. Edytowane 6 Czerwca 2007 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinz90 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 Fajny mieczyk ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2007 (edytowane) Anio fajny ;). Wygląd jednak tego mieczyka to ostatni jego plus. Nie bede Wam psuł zabawy ale powiem ze używam go (bynajmniej nie z powodu wyglądu :P) chociaż w inventory mam coś silniejszego. Edytowane 6 Czerwca 2007 przez yuucOm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 (edytowane) Gdzie w SI są jacyś lepsi przeciwnicy z jakimiś lepszymi itemami? Oblazłem już prawie całą wyspę i ciągle leje jakieś mrówki, krzaki, albo przerośnięte żaby Oo. Mam ten mieczyk co wyżej. P.S. Doinstalowałem tą ponad 500MB paczkę z itemami itd. Włączyłem to, i znowu konsternacja. Gdzie są te nowe itemy? Zbroje itd? Gdzie je znajdę? Edytowane 7 Czerwca 2007 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 Przeciwników nie bedzie lepszy. Po za tym nie grasz czasem na easy albo na medium (50% paska difficulty ?). Jak pisałem wcześniej. W SI mi działa tylko slower skills wiec tutaj nie ujrzysz nowych itemow itp. Musisz powrócic normalnego Obka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 A kto je nosi? Bandyci, czy normalnie w miastach ktoś je ma? Bo nie bardzo wiem na jakiej zasadzie one są dodane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 7 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2007 A kto je nosi? Bandyci, czy normalnie w miastach ktoś je ma? Bo nie bardzo wiem na jakiej zasadzie one są dodane.Są wszedzie ze tak powiem ;). Przeczytaj read me a bedziesz wiedział wiecej. Można nowy content 'spotkać' i w sklepach (niektórych) i głównie u bandytów w fortach, jaskiniach i takie tak. Imo odrazu nie trafisz ;). No chyba ze bedziesz miał wysoki lvl (>25) i farta jak ja (mi zestaw dragona sie trafił w jakims forcie zupełnie z pupy ;)). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...