Skocz do zawartości
Crosis

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Rekomendowane odpowiedzi

Może sterowniki od karty dźwiękowej ? Hmm dziwny problem. Jak tak miałem jak przekręciłem pamieci na grafie (i na 7900 i 5900) ale napisałeś ze grafe odkręciłeś. Sprobuj zmniejszyć textury z large na medium (wiem ze to pewnie nie to ale warto sprawdzić) i daj pasi na 50% (wszystkie). Może masz problem z FFDshow ?

Ogolnie to zainstaluj najnowszego patcha moze to pomoże ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie jakiś pomysł?

Nie dopóki mamy takie skromne informacje.

1. Nie masz czasem jakiegoś wirusa/trojana?

2. Czy podczas gry pracują w tle jakieś programy?

3. Wrzuć w codebox'a tutaj swój plik .ini.

4. Jakieś mody masz zainstalowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie dopóki mamy takie skromne informacje.

1. Nie masz czasem jakiegoś wirusa/trojana?

2. Czy podczas gry pracują w tle jakieś programy?

3. Wrzuć w codebox'a tutaj swój plik .ini.

4. Jakieś mody masz zainstalowane?

Ad 1. Nie, sprawdziłem.

Ad 2. Avast! Antivirus, AQQ, i Daemon Tools. Próbowałem wyłączać wszystkie, nic nie daje.

Ad 3. Ini oryginalne, próbowałem tuningować wg. TweakGuides.com, ale bez efektu, więc wróciłem do org.

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «

[General]SStartingCell=SStartingCellY=SStartingCellX=SStartingWorld=STestFile10=STestFile9=STestFile8=STestFile7=STestFile6=STestFile5=STestFile4=STestFile3=STestFile2=STestFile1=bEnableProfile=0bDrawSpellContact=0bRunMiddleLowLevelProcess=1iHoursToSleep=3bActorLookWithHavok=0SMainMenuMusicTrack=special\tes4title.mp3bUseEyeEnvMapping=1bFixFaceNormals=0bUseFaceGenHeads=1bFaceMipMaps=1bFaceGenTexturing=1bDefaultCOCPlacement=0uGridDistantTreeRange=15uGridDistantCount=25uGridsToLoad=5fGlobalTimeMultiplier=1.0000bNewAnimation=1fAnimationDefaultBlend=0.1000fAnimationMult=1.0000bFixAIPackagesOnLoad=0bForceReloadOnEssentialCharacterDeath=1bKeepPluginWhenMerging=0bCreate Maps Enable=0SLocalSavePath=Saves\SLocalMasterPath=Data\bDisableDuplicateReferenceCheck=1bTintMipMaps=0uInterior Cell Buffer=3uExterior Cell Buffer=36iIntroSequencePriority=3bPreloadIntroSequence=1fStaticScreenWaitTime=3.0000SCreditsMenuMovie=CreditsMenu.bikSMainMenuMovie=Map loop.bikSMainMenuMovieIntro=Oblivion iv logo.bikSIntroSequence=bethesda softworks HD720p.bik,2k games.bik,game studios.bik,Oblivion Legal.bikiFPSClamp=0bRunVTuneTest=0STestFile1=bActivateAllQuestScripts=0fQuestScriptDelayTime=5.0000SMainMenuMusic=Special\TES4Title.mp3bUseThreadedBlood=0bUseThreadedMorpher=0bExternalLODDataFiles=1bBorderRegionsEnabled=1bDisableHeadTracking=0bTrackAllDeaths=0SCharGenQuest=0002466EuiFaceGenMaxEGTDataSize=67108864uiFaceGenMaxEGMDataSize=67108864SBetaCommentFileName=bCheckCellOffsetsOnInit=0bCreateShaderPackage=0uGridDistantTreeRangeCity=4uGridDistantCountCity=4bWarnOnMissingFileEntry=0iSaveGameBackupCount=1bDisplayMissingContentDialogue=1SSaveGameSafeCellID=2AEEAbAllowScriptedAutosave=1bPreemptivelyUnloadCells=0bCheckIDsOnInit=0iNumBitsForFullySeen=248iPreloadSizeLimit=26214400SOblivionIntro=OblivionIntro.bikbUseHardDriveCache=0bEnableBoundingVolumeOcclusion=0bDisplayBoundingVolumes=0bUseThreadedTempEffects=0bUseThreadedParticleSystem=0bUseMyGamesDirectory=1[Display]uVideoDeviceIdentifierPart1=3619102270uVideoDeviceIdentifierPart2=298795474uVideoDeviceIdentifierPart3=590038827uVideoDeviceIdentifierPart4=902545920fDecalLifetime=10.0bEquippedTorchesCastShadows=0bReportBadTangentSpace=0bStaticMenuBackground=1bForcePow2Textures=0bForce1XShaders=0bHighQuality20Lighting=0bAllow20HairShader=1bAllowScreenShot=0iMultiSample=2bDoTallGrassEffect=1bForceMultiPass=1bDoTexturePass=1bDoSpecularPass=1bDoDiffusePass=1bDoAmbientPass=1bDoCanopyShadowPass=1bDrawShadows=0bUseRefractionShader=1bUse Shaders=1iNPatchNOrder=0iNPatchPOrder=0iNPatches=0iLocation Y=0iLocation X=0bFull Screen=1iSize W=1280iSize H=1024iAdapter=0iScreenShotIndex=0SScreenShotBaseName=ScreenShotiAutoViewMinDistance=2000iAutoViewHiFrameRate=40iAutoViewLowFrameRate=20bAutoViewDistance=0fDefaultFOV=75.0000fNearDistance=10.0000fFarDistance=10000.0000iDebugTextLeftRightOffset=10iDebugTextTopBottomOffset=10bShowMenuTextureUse=1iDebugText=2bLocalMapShader=1bDoImageSpaceEffects=1fShadowLOD2=400.0000fShadowLOD1=200.0000fLightLOD2=1500.0000fLightLOD1=1000.0000fSpecularLOD2=1300.0fSpecularLOD1=1000.0fEnvMapLOD2=800.0000fEnvMapLOD1=500.0000fEyeEnvMapLOD2=190.0000fEyeEnvMapLOD1=130.0000iPresentInterval=0iShadowFilter=2iActorShadowCountExt=3iActorShadowCountInt=5bActorSelfShadowing=0bShadowsOnGrass=0bDynamicWindowReflections=1iTexMipMapSkip=0fGrassStartFadeDistance=6000.0fGrassEndDistance=7000.0bDecalsOnSkinnedGeometry=1bFullBrightLighting=0iMaxLandscapeTextures=0bLODPopActors=0bLODPopItems=0bLODPopObjects=0fSpecualrStartMax=1000.0000fSpecularStartMin=0.0000iActorShadowIntMax=10iActorShadowIntMin=0iActorShadowExtMax=10iActorShadowExtMin=0fGammaMax=0.6000fGammaMin=1.4000iMaxDecalsPerFrame=10bLandscapeBlend=1fShadowFadeTime=1.0000fGamma=1.0000bAllowPartialPrecision=1iShadowMapResolution=256bAllow30Shaders=0iTexMipMapMinimum=0bDoStaticAndArchShadows=0bDoActorShadows=0bIgnoreResolutionCheck=0fNoLODFarDistancePct=1.0000fNoLODFarDistanceMax=10240.0000fNoLODFarDistanceMin=1700.0000[Controls]fVersion=1.8000Forward=0011FFFFBack=001FFFFFSlide Left=001EFFFFSlide Right=0020FFFFUse=00FF00FFActivate=0039FFFFBlock=003801FFCast=002EFFFFReady Item=0021FFFFCrouch/Sneak=001DFFFFRun=002AFFFFAlways Run=003AFFFFAuto Move=0010FFFFJump=0012FFFFToggle POV=001302FFMenu Mode=000FFFFFRest=0014FFFFQuick Menu=003BFFFFQuick1=0002FFFFQuick2=0003FFFFQuick3=0004FFFFQuick4=0005FFFFQuick5=0006FFFFQuick6=0007FFFFQuick7=0008FFFFQuick8=0009FFFFQuickSave=003FFFFFQuickLoad=0043FFFFGrab=002CFFFFbInvertYValues=0fXenonLookXYMult=0.0005fMouseSensitivity=0.0020;X = 1, Y = 2, Z = 3, XRot = 4, YRot = 5, ZRot = 6iJoystickMoveFrontBack=2iJoystickMoveLeftRight=1fJoystickMoveFBMult=1.0000fJoystickMoveLRMult=1.0000iJoystickLookUpDown=6iJoystickLookLeftRight=3fJoystickLookUDMult=0.0020fJoystickLookLRMult=0.0020fXenonMenuMouseXYMult=0.0003bBackground Mouse=0bBackground Keyboard=0bUse Joystick=1fXenonLookMult=0.0030fXenonMenuStickSpeedMaxMod=5.0000iXenonMenuStickSpeedThreshold=20000iXenonMenuStickThreshold=1000;Language values: 0-English, 1-German, 2-French, 3-Spanish, 4-ItalianiLanguage=0SlideLeft=001EFFFFSlideRight=0020FFFFfXenonMenuStickMapCursorMinSpeed=1.0000fXenonMenuStickMapCursorMaxSpeed=15.0000fXenonMenuStickMapCursorGamma=0.1700fXenonMenuStickSpeedPlayerRotMod=3000.0000fXenonMenuDpadRepeatSpeed=300.0000fXenonMenuStickSpeed=300.0000iXenonMenuStickDeadZone=15000[Water]fAlpha=0.5000uSurfaceTextureSize=128SSurfaceTexture=waterSNearWaterOutdoorID=NearWaterOutdoorLoopSNearWaterIndoorID=NearWaterIndoorLoopfNearWaterOutdoorTolerance=1024.0000fNearWaterIndoorTolerance=512.0000fNearWaterUnderwaterVolume=0.9000fNearWaterUnderwaterFreq=0.3000uNearWaterPoints=8uNearWaterRadius=1000uSurfaceFrameCount=32uSurfaceFPS=12bUseWaterReflectionsMisc=0bUseWaterReflectionsStatics=0bUseWaterReflectionsTrees=0bUseWaterReflectionsActors=0bUseWaterReflections=1bUseWaterHiRes=1bUseWaterDisplacements=1bUseWaterShader=1uDepthRange=125bUseWaterDepth=1bUseWaterLOD=1fTileTextureDivisor=4.7500fSurfaceTileSize=2048.0000uNumDepthGrids=3[Audio]bDSoundHWAcceleration=1fMinSoundVel=10.0000fMetalLargeMassMin=25.0000fMetalMediumMassMin=8.0000fStoneLargeMassMin=30.0000fStoneMediumMassMin=5.0000fWoodLargeMassMin=15.0000fWoodMediumMassMin=7.0000fDialogAttenuationMax=35.0000fDialogAttenuationMin=7.7500bUseSoundDebugInfo=1fUnderwaterFrequencyDelta=0.0000bUseSoftwareAudio3D=0fDefaultEffectsVolume=0.8000fDefaultMusicVolume=0.3000fDefaultFootVolume=0.8000fDefaultVoiceVolume=0.8000fDefaultMasterVolume=1.0000bMusicEnabled=1bSoundEnabled=1fLargeWeaponWeightMin=25.0000fMediumWeaponWeightMin=8.0000fSkinLargeMassMin=30.0000fSkinMediumMassMin=5.0000fChainLargeMassMin=30.0000fChainMediumMassMin=5.0000fDBVoiceAttenuationIn2D=0.0000iCollisionSoundTimeDelta=50fGlassLargeMassMin=25.0000fGlassMediumMassMin=8.0000fClothLargeMassMin=25.0000fClothMediumMassMin=8.0000fEarthLargeMassMin=30.0000fEarthMediumMassMin=5.0000bUseSpeedForWeaponSwish=1fLargeWeaponSpeedMax=0.9500fMediumWeaponSpeedMax=1.1000fPlayerFootVolume=0.9000fDSoundRolloffFactor=4.0000fMaxFootstepDistance=1100.0000fHeadroomdB=2.0000iMaxImpactSoundCount=32fMainMenuMusicVolume=0.6000[ShockBolt]bDebug=0fGlowColorB=1.0000fGlowColorG=0.6000fGlowColorR=0.0000fCoreColorB=1.0000fCoreColorG=1.0000fCoreColorR=1.0000fCastVOffset=-10.0000iNumBolts=7fBoltGrowWidth=1.0000fBoltSmallWidth=3.0000fTortuosityVariance=8.0000fSegmentVariance=35.0000fBoltsRadius=24.0000[Pathfinding]bDrawPathsDefault=0bPathMovementOnly=0bDrawSmoothFailures=0bDebugSmoothing=0bSmoothPaths=1bSnapToAngle=0bDebugAvoidance=0bDisableAvoidance=0bBackgroundPathing=0bUseBackgroundPathing=1[MAIN]bEnableBorderRegion=1fLowPerfCombatantVoiceDistance=1000.0000iDetectionHighNumPicks=40fQuestScriptDelayTime=5.0000iLastHDRSetting=-1[Combat]bEnableBowZoom=1bDebugCombatAvoidance=0fMinBloodDamage=1.0000fHitVectorDelay=0.4000iShowHitVector=0fLowPerfNPCTargetLOSTimer=1.0000fHiPerfNPCTargetLOSTimer=0.5000iMaxHiPerfNPCTargetCount=4fLowPerfPCTargetLOSTimer=0.5000fHiPerfPCTargetLOSTimer=0.2500iMaxHiPerfPCTargetCount=4iMaxHiPerfCombatCount=4[HAVOK]bDisablePlayerCollision=0fJumpAnimDelay=0.7500bTreeTops=0iSimType=1bPreventHavokAddAll=0bPreventHavokAddClutter=0fMaxTime=0.0167bHavokDebug=0fRF=1000.0000fOD=0.9000fSE=0.3000fSD=0.9800iResetCounter=5fMoveLimitMass=95.0000iUpdateType=0bHavokPick=0fCameraCasterSize=1.0000iHavokSkipFrameCountTEST=0fHorseRunGravity=3.0000fQuadrupedPitchMult=1.0000iNumHavokThreads=1fChaseDeltaMult=0.0500iEntityBatchRemoveRate=100iMaxPicks=40bAddBipedWhenKeyframed=0[Interface]fDlgLookMult=0.3000fDlgLookAdj=0.0000fDlgLookDegStop=0.2000fDlgLookDegStart=2.0000fDlgFocus=2.1000fKeyRepeatInterval=50.0000fKeyRepeatTime=500.0000fActivatePickSphereRadius=16.0000fMenuModeAnimBlend=0.0000iSafeZoneX=20iSafeZoneY=20iSafeZoneXWide=20iSafeZoneYWide=20fMenuPlayerLightDiffuseBlue=0.8000fMenuPlayerLightDiffuseGreen=0.8000fMenuPlayerLightDiffuseRed=0.8000fMenuPlayerLightAmbientBlue=0.2500fMenuPlayerLightAmbientGreen=0.2500fMenuPlayerLightAmbientRed=0.2500bAllowConsole=1bActivatePickUseGamebryoPick=0iMaxViewCasterPicksGamebryo=10iMaxViewCasterPicksHavok=10iMaxViewCasterPicksFuzzy=5bUseFuzzyPicking=1fMenuBGBlurRadius=2.0000[LoadingBar]iMoveBarWaitingMilliseconds=10iMoveBarChaseMilliseconds=100iMoveBarMaxMilliseconds=2500fLoadingSlideDelay=15.0000fPercentageOfBar3=0.1500fPercentageOfBar2=0.4400fPercentageOfBar1=0.3500fPercentageOfBar0=0.0600bShowSectionTimes=0[Menu]fCreditsScrollSpeed=40.0000iConsoleTextYPos=890iConsoleTextXPos=30iConsoleVisibleLines=15iConsoleHistorySize=50rDebugTextColor=255,251,233iConsoleFont=3iDebugTextFont=3[GamePlay]bDisableDynamicCrosshair=0bSaveOnTravel=1bSaveOnWait=1bSaveOnRest=1bCrossHair=1iDifficultyLevel=50bGeneralSubtitles=0bDialogueSubtitles=1bInstantLevelUp=0bHealthBarShowing=0fHealthBarFadeOutSpeed=1.0000fHealthBarSpeed=80.0000fHealthBarHeight=4.0000fHealthBarWidth=40.0000fHealthBarEmittanceFadeTime=0.5000fHealthBarEmittanceTime=1.5000STrackLevelUpPath=\\vault\TES4\LevelData\fDifficulty=0.0000bTrackLevelUps=1bAllowHavokGrabTheLiving=0bEssentialTakeNoDamage=1iDetectionPicks=21bSaveOnInteriorExteriorSwitch=1[Fonts]SFontFile_1=Data\Fonts\Kingthings_Regular.fntSFontFile_2=Data\Fonts\Kingthings_Shadowed.fntSFontFile_3=Data\Fonts\Tahoma_Bold_Small.fntSFontFile_4=Data\Fonts\Daedric_Font.fntSFontFile_5=Data\Fonts\Handwritten.fnt[SpeedTree]iTreeClonesAllowed=1fCanopyShadowGrassMult=1.0000iCanopyShadowScale=512fTreeForceMaxBudAngle=-1.0000fTreeForceMinBudAngle=-1.0000fTreeForceLeafDimming=-1.0000fTreeForceBranchDimming=-1.0000fTreeForceCS=-1.0000fTreeForceLLA=-1.0000fTreeLODExponent=1.0000bEnableTrees=1bForceFullLOD=0fLODTreeMipMapLODBias=-0.7500fLocalTreeMipMapLODBias=-0.2500[Debug]bDebugFaceGenCriticalSection=0bDebugFaceGenMultithreading=0bDebugSaveBuffer=0[BackgroundLoad]bBackgroundLoadLipFiles=0bLoadBackgroundFaceGen=0bUseMultiThreadedFaceGen=1bBackgroundCellLoads=1bLoadHelmetsInBackground=1iAnimationClonePerLoop=5bSelectivePurgeUnusedOnFastTravel=0bUseMultiThreadedTrees=1iPostProcessMillisecondsEditor=50iPostProcessMillisecondsLoadingQueuedPriority=20iPostProcessMilliseconds=5bUseBackgroundFileLoader=0[LOD]fLodDistance=500.0000bUseFaceGenLOD=0iLODTextureTiling=2iLODTextureSizePow2=8fLODNormalTextureBlend=0.5000bDisplayLODLand=1bDisplayLODBuildings=1bDisplayLODTrees=1bLODPopTrees=0bLODPopActors=0bLODPopItems=0bLODPopObjects=0fLODFadeOutMultActors=15.0000fLODFadeOutMultItems=15.0000fLODFadeOutMultObjects=15.0000fLODMultLandscape=1.0000fLODMultTrees=1.8fLODMultActors=10.0fLODMultItems=10.0fLODMultObjects=10.0iFadeNodeMinNearDistance=400fLODFadeOutPercent=0.9000fLODBoundRadiusMult=3.0000fTalkingDistance=2000.0000fTreeLODMax=2.0000fTreeLODMin=0.0200fTreeLODDefault=1.2000fObjectLODMax=15.0000fObjectLODMin=1.0000fObjectLODDefault=5.0000fItemLODMax=15.0000fItemLODMin=1.0000fItemLODDefault=2.0000fActorLODMax=15.0000fActorLODMin=2.0000fActorLODDefault=5.0000bLODUseCombinedLandNormalMaps=1bForceHideLODLand=0fLODQuadMinLoadDistance=65536.0000fLODFadeOutActorMultInterior=1.0000fLODFadeOutItemMultInterior=1.0000fLODFadeOutObjectMultInterior=1.0000fLODFadeOutActorMultCity=1.0000fLODFadeOutItemMultCity=1.0000fLODFadeOutObjectMultCity=1.0000fLODFadeOutActorMultComplex=1.0000fLODFadeOutItemMultComplex=1.0000fLODFadeOutObjectMultComplex=1.0000fLODLandVerticalBias=0.0000[Weather]fSunGlareSize=350.0000fSunBaseSize=250.0000bPrecipitation=1fAlphaReduce=1.0000SBumpFadeColor=255,255,255,255SLerpCloseColor=255,255,255,255SEnvReduceColor=255,255,255,255[Voice]SFileTypeLTF=ltfSFileTypeLip=lipSFileTypeSource=wavSFileTypeGame=mp3[Grass]iMinGrassSize=80fGrassEndDistance=8000.0000fGrassStartFadeDistance=7000.0000bGrassPointLighting=0bDrawShaderGrass=1iGrassDensityevaluateSize=2iMaxGrassTypesPerTexure=2fWaveOffsetRange=1.7500fGrassWindMagnitudeMax=125.0000fGrassWindMagnitudeMin=5.0000fTexturePctThreshold=0.3000[Landscape]bCurrentCellOnly=0bPreventSafetyCheck=0fLandTextureTilingMult=2.0000fLandFriction=2.5000iLandBorder2B=0iLandBorder2G=0iLandBorder2R=0iLandBorder1B=0iLandBorder1G=255iLandBorder1R=255[bLightAttenuation]fQuadraticRadiusMult=1.0000fLinearRadiusMult=1.0000bOutQuadInLin=0fConstantValue=0.0000fQuadraticValue=16.0000fLinearValue=3.0000uQuadraticMethod=2uLinearMethod=1fFlickerMovement=8.0000bUseQuadratic=1bUseLinear=0bUseConstant=0[BlurShaderHDRInterior]fTargetLUM=1.0000fUpperLUMClamp=1.0000fEmissiveHDRMult=1.0000fEyeAdaptSpeed=0.5000fBrightScale=2.2500fBrightClamp=0.2250fBlurRadius=7.0000iNumBlurpasses=1[BlurShaderHDR]fTargetLUM=1.2000fUpperLUMClamp=1.0000fGrassDimmer=1.3000fTreeDimmer=1.2000fEmissiveHDRMult=1.0000fEyeAdaptSpeed=0.7000fSunlightDimmer=1.3000fSIEmmisiveMult=1.0000fSISpecularMult=1.0000fSkyBrightness=0.5000fSunBrightness=0.0000fBrightScale=1.5000fBrightClamp=0.3500fBlurRadius=4.0000iNumBlurpasses=2iBlendType=2bDoHighDynamicRange=0[BlurShader]fSunlightDimmer=1.0000fSIEmmisiveMult=1.0000fSISpecularMult=1.0000fSkyBrightness=0.5000fSunBrightness=0.0000fAlphaAddExterior=0.2000fAlphaAddInterior=0.5000iBlurTexSize=256fBlurRadius=0.0300iNumBlurpasses=1iBlendType=2bUseBlurShader=0[GethitShader]fBlurAmmount=0.5000fBlockedTexOffset=0.0010fHitTexOffset=0.0050[MESSAGES]bBlockMessageBoxes=0bSkipProgramFlows=1bAllowYesToAll=1bDisableWarning=1iFileLogging=0bSkipInitializationFlows=1[DistantLOD]bUseLODLandData=0fFadeDistance=12288.0000iDistantLODGroupWidth=8[GeneralWarnings]SGeneralMasterMismatchWarning=One or more plugins could not find the correct versions of the master files they depend on. Errors may occur during load or game play. Check the "Warnings.txt" file for more information.SMasterMismatchWarning=One of the files that "%s" is dependent on has changed since the last save.This may result in errors. Saving again will clear this messagebut not necessarily fix any errors.[Archive]SMasterMiscArchiveFileName=Oblivion - Misc.bsaSMasterVoicesArchiveFileName2=Oblivion - Voices2.bsaSMasterVoicesArchiveFileName1=Oblivion - Voices1.bsaSMasterSoundsArchiveFileName=Oblivion - Sounds.bsaSMasterTexturesArchiveFileName1=Oblivion - Textures - Compressed.bsaSMasterMeshesArchiveFileName=Oblivion - Meshes.bsaSInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txtiRetainFilenameOffsetTable=1iRetainFilenameStringTable=1iRetainDirectoryStringTable=1bCheckRuntimeCollisions=0bInvalidateOlderFiles=1bUseArchives=1SArchiveList=Oblivion - Meshes.bsa, Oblivion - Textures - Compressed.bsa, Oblivion - Sounds.bsa, Oblivion - Voices1.bsa, Oblivion - Voices2.bsa, Oblivion - Misc.bsa[CameraPath]iTake=0SDirectoryName=TestCameraPathiFPS=60SNif=Test\CameraPath.nif[Absorb]fAbsorbGlowColorB=1.0000fAbsorbGlowColorG=0.6000fAbsorbGlowColorR=0.0000fAbsorbCoreColorB=1.0000fAbsorbCoreColorG=1.0000fAbsorbCoreColorR=1.0000iAbsorbNumBolts=1fAbsorbBoltGrowWidth=0.0000fAbsorbBoltSmallWidth=7.0000fAbsorbTortuosityVariance=2.0000fAbsorbSegmentVariance=7.0000fAbsorbBoltsRadius=5.0000[OPENMP]iThreads=3iOpenMPLevel=10[TestAllCells]bFileShowTextures=1bFileShowIcons=1bFileSkipIconChecks=0bFileTestLoad=0bFileNeededMessage=1bFileGoneMessage=1bFileSkipModelChecks=0bFileCheckModelCollision=0[CopyProtectionStrings]SCopyProtectionMessage2=Insert the Oblivion Disc.SCopyProtectionTitle2=Oblivion Disc Not FoundSCopyProtectionMessage=Unable to find a CD-ROM/DVD drive on this computer.SCopyProtectionTitle=CD-ROM Drive Not Found

Ad 4. Modów brak, tylko najnowszy patch zainstalowany. Spróbuję jeszcze raz grę przeinstalować...

 

PS. Mam zainstalowane FFDShow, są w związku z nim jakieś problemy?

PS2. Po reinstalacji bez patcha to samo. Zaczynam podejrzewać mój świetny system WinXP64, który już trochę się zamulił.

 

Edit by Crosis: wrzuciłem tego .ini do codeboxa, żeby tyle miejsca nie zajmował po rozwinięciu spoilera.

Edytowane przez boroveeK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siemka jak za pomoca kodu skonczyc aktualny quest ? bo ~i completequest nic nie daje tylko wyskakuje ze missing parametr quest :/ a chce sobie powylaczac wszystkie quest co sie ich skonczyc nie da bo tylko zasmiecaja questbook :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po jakimś pół roku postanowiłem odświeżyć sobie Obliviona, i tu pojawił się następujący problem: Odtwarzane są może 3-4 dźwięki (czyli np: muzyka, wrzaski mojej postaci, dźwięki stóp) reszty nie słychać. Np w lochu na początku nie słysze głosu elfa z przeciwnej celi, ani głosu strażników. Nie słysze także świstu powietrza podczas machania mieczem.Problem występuje zarówno przy czystym oblivionie jak i spaczowanym razem Si i franczesko. Kodeki które mam zainstalowane to K-Lite codek pack (zawiera FFDshow), a sterowniki do Audigy to kX'y. Wcześniej grałem w obliviona na tym samym kompie i nie było żadnych problemów.

 

Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siemka jak za pomoca kodu skonczyc aktualny quest ? bo ~i completequest nic nie daje tylko wyskakuje ze missing parametr quest :/ a chce sobie powylaczac wszystkie quest co sie ich skonczyc nie da bo tylko zasmiecaja questbook :/

completequest pewnie dziala, tylko, jak dostales w komunikacie, musi byc podana nazwa questa jako parametr ;) Odpowiednich nazw musisz poszuac albo w CSie, ew. na forum Bethesdy moze cos bedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porownajcie te dwa screeny,i powiedcie czym sie roznia,(sciagnijcie na dysk i przegladajcie raz jeden raz drugi)

oprócz różnic dostrzeżonych przez yuucOma występują jeszcze:

- Za latarnią w oddali jeden ludek raz jest bliżej raz dalej

- Jeden screen jest w jpg a drugi png no i nazwą pliku

Co wygrałem? :P

Edytowane przez M4TEUSZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ad 3. Ini oryginalne, próbowałem tuningować wg. TweakGuides.com, ale bez efektu, więc wróciłem do org.

Pewnie to nic nie da, ale zmień w pliku ini parametr:

bDSoundHWAcceleration=1

na

bDSoundHWAcceleration=0

 

Co wygrałem? :P

Do wyboru: ban, 10%, 3 dni ZPP lub 3 dni ZKU. :blurp:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NIE DZIALA :( chyba ze zle wpisuje

 

completequest nazwa questa

A co wpisujesz jako nazwe questa? Hint: nazwa widoczna w dzienniku to nie jest to, czego potrzebujesz ;)

 

EDIT: co do screenow: na jednym jest FOV=75, na drugim FOV=90?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra panowie jak Wam idze SI ? :). Kurcze czy ja sam w to gram ? Nikt tutaj nie pisze swoich wrażeń :(. Ja juz prawie kończe i musze przyznać ze wole świat normalnego Oba (Cyrodil ? ;p). Jakoś tak na wyspach jest nudnawo i pusto. Takie odnosze wrażenie. W Mani jest troche fajniej niz Demencji (ta to strasznie jest 'nudna'). Takie są moje spostrzeżenia po koło 40h gry w samo SI ;p.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod warunkiem, ze nie masz zainstalowanego np. Francesco - w tym przypadku na 6lvl moze byc ciezkawo (autor moda sugeruje 9-12 lvl na wejscie).

O o o właśnie. Costi ma racje. Mi franczesko działa w SI (przynajmniej levelowanie ale np sklepy znow maja ograniczoną kase :blink: ). Ja tam wchodziłem i postacia z 11lvl i z 25lvl i 40 i najgorzej było mi na 40 (u mnie nie było juz grummie tylko "szamble" ;p). Optymalny lvl to 15-25 moim zdaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gram oczywiście z Francesco 4.5b ;) stwierdziłem że za SI się zabiore po skończeniu Dark Brotherhood i może Thieves Guild (czyli zapewne jeszcze podczas długiego weekendu ;) )

 

tak na marginesie: Sam się dziwie jak żwawo chodzi oblivion na moim "sprzęcie". Modyfikacie ini. oraz instalacja Operation Optimalization naprawdę dużo pomagają ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja koło 200h grałem na 5900xt i to bez OO i innych modów tylko troche modowane ini :P. Czesto w pomieszczeniach miałem po 10-13 fps dzieki shaderom ;p.

 

Jak zacznie działać znów Imageshack to zapodam pare fajnych skrinów. A i jeszcze jedno. W SI warto grać chodź by dla pewnej rzeczy (nie powiem czy to bron czy jakiś artefakt - czekam na Was czy zgadniecie o co mi chodzi - no i nie chce psuć Wam zabawy :))

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to znow? Przeciez caly sens Living Economy to wlasnie m.in. skonczona kasa w sklepach.

Aj costi costi nie złapałeś o co mi biega ;). To ze maja max do 1200 i im nie spada. Jak coś im przedaje to zawsze kasa jest u nich taka sama. Czyli wynika z tego ze LE nie działa w SI (przynajmniej mi) ale slower skill działaja o_0.

 

@guru

Masz polską wersje ? bo nie wiem czy chodzi Tobie o DF (skrót od tego) jak nie to nie chodzi mi o słowo :P. Jestem pewien ze na 100% zgadniecie tylko trza czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, kolejna porcja 'fajnych' skrinów z SI ;)

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Oczopląsu można czasami dostać od HDR'a. Imo to nie jest imitacja ludzkiego oka tylko obiektywu kamery...

Ostatni skrin ciekawy bo zabiłem samego siebie ;].

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Anio fajny ;). Wygląd jednak tego mieczyka to ostatni jego plus. Nie bede Wam psuł zabawy ale powiem ze używam go (bynajmniej nie z powodu wyglądu :P) chociaż w inventory mam coś silniejszego.

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie w SI są jacyś lepsi przeciwnicy z jakimiś lepszymi itemami? Oblazłem już prawie całą wyspę i ciągle leje jakieś mrówki, krzaki, albo przerośnięte żaby Oo. Mam ten mieczyk co wyżej.

 

P.S. Doinstalowałem tą ponad 500MB paczkę z itemami itd. Włączyłem to, i znowu konsternacja. Gdzie są te nowe itemy? Zbroje itd? Gdzie je znajdę?

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeciwników nie bedzie lepszy. Po za tym nie grasz czasem na easy albo na medium (50% paska difficulty ?).

 

Jak pisałem wcześniej. W SI mi działa tylko slower skills wiec tutaj nie ujrzysz nowych itemow itp. Musisz powrócic normalnego Obka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kto je nosi? Bandyci, czy normalnie w miastach ktoś je ma? Bo nie bardzo wiem na jakiej zasadzie one są dodane.

Są wszedzie ze tak powiem ;). Przeczytaj read me a bedziesz wiedział wiecej. Można nowy content 'spotkać' i w sklepach (niektórych) i głównie u bandytów w fortach, jaskiniach i takie tak. Imo odrazu nie trafisz ;). No chyba ze bedziesz miał wysoki lvl (>25) i farta jak ja (mi zestaw dragona sie trafił w jakims forcie zupełnie z pupy ;)).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...