Skocz do zawartości
Crosis

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Rekomendowane odpowiedzi

Czytasz w moich myślach :P lol

Tak właśnie myślę, że zamiast zajmować się modowaniem Obka pobawię się Morrowindem. Bo grze potrzebna jest dobra fabuła... ;]

I skonczy sie na modowaniu Morrowinda :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie to dodaja do Obliviona caly landmass z Morrowinda, a nie przenosza cala gre. Wyglada to bardzo ciekawie i nie moge sie doczekac skonczenia projektu, a przynajmniej jakiejs grywalnej wersji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile w ogóle projekt kiedykolwiek zostanie ukończony. Nie oni pierwsi robią coś tego typu. Nie żebym krakał. Życzę im powodzenia i też chciałbym doczekać się grywalnej wersji.

Właśnie ... Sam pamietam jak sie jaralem pomyslem przeniesienia calego Tamriel do Morrowinda. Czas lecial, i lecial, a projekt upadl. Coz, taki juz los zbyt ambitnych przedsiewziec :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też sie nie mogę doczekać morro na engu obka ale raczej nie skończą tego projektu :<. To już nie pierwszy raz kiedy moderzy robili podobne przedsięwzięcia i ich nie dokańczali (przykład - hl2 black messa soruce).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ... Sam pamietam jak sie jaralem pomyslem przeniesienia calego Tamriel do Morrowinda. Czas lecial, i lecial, a projekt upadl. Coz, taki juz los zbyt ambitnych przedsiewziec :|

Tamriel Rebuilt wcale nie umarł.

 

Tamriel Rebuilt to ogromne przedsięwzięcie i naprawdę potrzeba ogromnej ilości czasu, aby ten projekt zakończyć. Samo stworzenie terenu jest czasochłonne, a trzeba dodać interiory, questy, NPCów...

 

Z innych ambitnych modów, z polskiej sceny Obliviona wypadałoby wspomnieć o Aithamavel - filmik z alphy 0.1. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wyglada zle, tylko widac ze jeszcze spoooro pracy przed autorem zeby to mialo rece i nogi. Zbyt duzo pustych przestrzeni, zero npc i potowrow etc. Niekotre lokacje wygladaly amatorsko - zupelnie mi sie nie podobalo zagospodarowanie przestrzeni. Zobaczymy czy to sie kiedys ukaze :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam autor pała wielkim optymizmem i obiecuje szybkie ukończenie moda. Oby to była prawda. Sam jednak po obejrzeniu filmiku widzę przed nim jeszcze dłuuugą drogę. Sporo niezagospodarowanego terenu. Autor twierdzi, że ma masę pomysłów i nawet z tego powodu powiększył mapę. No oby ambicja nie przerosła możliwości. Trzymam kciuki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cały Clockwork City Crew jest za nim. Szkoda tylko, że tak mało polskich modderów się w ten projekt zaangażowało. Szkoda tymbardziej, że Luke stworzył do tego moda zupełnie nowy świat, nową mitologię...

Jedyny problem to brak ludzi do pracy. Szkoda że nie bierzemy przykładu z naszych zachodnich sąsiadów, bo ci tworza już kolejną total conversion.

 

Ktoś kto nie tworzył czegoś samemu w Construction Set, nie będzie zdawał sobie sprawy, jak czasochłonne jest tworzenie takiej totalnej konwersji. Teren to dopiero początek. Jeszcze interiory, NPC, dialogi, questy, frakcje... mnóstwo roboty, jak z każdym TC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Crosis, możesz podać przykłady jakichś udanych i grywalnych TC ?

Do Obliviona? Nie. Jest co prawda jeden TC niemieckiej grupy modderskiej, ale nie jest on jeszcze ukończony. Do Obliviona kilka grup modderskich próbuje stworzyć poszczególne krainy: Skyrim, Morrowind, Elsweyr, Valenwood itp.

 

Do Morrowinda powstało kilka ciekawych TC. Szkoda tylko, że te niemieckie mody nie zostały przetłumaczone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakieś godne uwagi dodatki do Obliviona? Takie naprawdę dopracowane. Nie TC, ale jakieś wyspy itp.

Ja właśnie po raz pierwszy postanowiłem powgrywać sobie mody dodające nowe wątki.

Zaczynam od The Lost Spires: http://planetelderscrolls.gamespy.com/View...ail&id=3295

 

yuucOm, to co podałeś... ehm... :D jakieś to takie... nie wiem. No niezbyt bym chciał to sobie wgrać :D

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacząłeś od najlepiej ocenianego/popularnego moda ;).

Podziel sie wrażeniami bo może powrócę jeszcze do Oba :P.

 

A tak btw nie pisałem o tym ale dostałem KOTN i ten mały zbiór modzików sprawił mi wiecej funa niż całe SI...

Gorszego dodatku to ja nie widziałem :P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś już raczej nie pogram. Jutro do pracy, ale może w tym tygodniu jakoś dam radę. Zobaczymy. :)

 

EDIT: No więc po wstępnym zapoznaniu się z modem muszę z przykrością stwierdzić, że gra potrafi się wysypać w najbardziej niesprzyjającym ku temu momencie. Nie raz łażąc po jaskiniach prawie kończyłem jej "czyszczenie" po czym nagle Obek dostawał "kuku". Średnio dzieje się to co 30-60min.

 

Plusem moda jest nowy, ciekawy wątek. Początkowe Q może ogromnie nie porywają, ale zawsze to coś nowego, czego jeszcze nie przechodziliśmy 18 razy ;]

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość DominatorX

Posiadam 8600GT, sterowniki 169.25 od nV (żadne modyfikowane), Win Vista oraz Obliviona. Grafa obsługuje teoretycznie AA + HDR jednocześnie (nie sprawdzałem w innych grach). Gdy próbuję odpalić AA przy włączonym HDR to pisze: 'Turning off HDR, Turning on AA' czy coś w tym stylu. Czy jest możliwośc żeby odpalić te HDR i AA jakoś jednocześnie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mógłby ktoś rzucić ss z maksymalnych ustawień? Z modami na tekstury czy bez to obojętnie. Chciałbym sobie porównać widoczki :) Bo nie do końca jestem pewny czy nowe tekstury działają...

Różnica miedzy texturami def a tymi z packa (nawet najgorszymi) jest ogromna ;]. Wejdz do jakiegoś miasta np Czejdynchal ;p i obczaj textury podłoża (to samo zrób w chorrol). Trudno nie zauważyć różnicy :P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, posiadam oryginalnego Obliviona zainstalowałem i próbuje odpalić lucherem ale wywala błąd. Posiadam System Vista 32bit Home Basic, mam problemy z wieloma grami, proszę o pomoc jak skonfigurować, Problem ten występuje tylko w Windowsie Vista

Edytowane przez Igorkalin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyskakuje: Program Oblivion przestał działać, i trwa szukanie rozwiązania, i potem wyskakuje ze nie znaleziono z jakiego powodu nie działa

 

CPU: e2180

Płyta: MSI P35 NEO2 FIR

Karta: 8600 Palit Sonic +

Zasilacz: Corsair 450W

Ram: Ocz 2x1 800mhz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie jak u mnie będzie chodzić oblivion?

Celeron 2,5ghz

radek 9600pro 128mb/128bit PS2.0

1,5gb RAM DDR

I czy dodatki mają takie same wymagania jak podstawka?

Na samym początku tematu wspomniano o modzie The Oblivion Texture Overhaul(co on daje posiadaczom kart ze 128mb pamięci?)

Jakie mody byście mi polecali(takie które ulepszają grę,poprawiają błędy,rozbudowywują swiat gry?)

I jaką polską stronkę internetową z modami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj bedzie słabo chodzić :). Tekstury możesz dać na large bo to nie ma znaczenia. Ja w swoim czasie prawie 200h przegrałem na 5900xt ze spadkami do 9 fps i jakoś żyje ;]. U Ciebie bedzie lepiej bo masz lepsze wsparcie dla SM 2.0.

 

Tak dodatki mają takie same wymagania jak podstawka. Nie polecam Shivering Isles bo to kupa nie dodatek :). Mimo, że KOTN trudno nazwać dodatkiem ale jego zawartość (ktróra i tak powinna być odrazu w podstawce...) sprawiła mi wiecej funa niż SI.

 

Co do Oblivion Texture Overhaul dla 128ram - nie dość ze tekstury bedą lepiej wyglądały to gra i tak bedzie szybciej chodzić.

 

Modów jest multum :). Poczytaj FAQ plus obczaj tą stronke:

http://planetelderscrolls.gamespy.com/View...livionMods.list

 

A tutaj polska strona o Oblivionie (robieniu modów :P): http://www.elderscrolls.com.pl/site/index.php?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o podmiane tekstur i optymalizacje, to polecam zajrzenie tutaj: http://devnull.devakm.googlepages.com/obli...textureoverhaul

ja korzystalem z Wiseman's Reduced Textures na GF6600GT i bylo calkiem spoko :)

 

Jesli chodzi o inne optymalizacje i polecane mody, to przejrzyj poprzednie strony, byly podawane linki. Z optymalizacyjnych to IMHO obowiazkowo Operation Optimization i Oblivion Polygone Overhaul (OPO).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o podmiane tekstur i optymalizacje, to polecam zajrzenie tutaj: http://devnull.devakm.googlepages.com/obli...textureoverhaul

ja korzystalem z Wiseman's Reduced Textures na GF6600GT i bylo calkiem spoko :)

 

Jesli chodzi o inne optymalizacje i polecane mody, to przejrzyj poprzednie strony, byly podawane linki. Z optymalizacyjnych to IMHO obowiazkowo Operation Optimization i Oblivion Polygone Overhaul (OPO).

Rzućcie okiem na "CREDITS" na dole strony (ósma pozycja od dołu) B-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...