MacieX Opublikowano 28 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2005 Poszukuję opini i namiarów na dobre tablety. Nie znam się a jedyne wymagania jakie stawiam to: -duży rozmiar (minimum A4) -duża czułość rysika -możliwość korzystania z rysika jako myszki pc (jesli cos takiego jest możliwe - nie mam pojęcia ale to dodatkowy + ) Czy ktoś z forumowiczów posiada taki sprzęt i może się wypowiedzieć? ten temat jest równolegle na sprzęcie ale tam nie uzyskałem odpowiedzi jeszcze - sądzę, że tu będzie inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rocca Opublikowano 28 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2005 skoro jest na sprzecie... czekaj, az Ci ktos tam cos naskrobie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuChyY Opublikowano 28 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2005 - po co Ci A4, tzn co bedziesz na tym tablecie robil ? - z kazdego tabletu mozna korzystac jak z myszki, nie ma problemu. Polecam tablety Wacom, i tylko te. Do kupienia na http://transit.pl/catalog/index.php Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacieX Opublikowano 28 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2005 A4 z przyzwyczajenia do duzego formatu (mianowicie 100/70cm), mozliwosci, jakosci rysunku jaki daje wiekszy format papieru. dzieki za uswiadomienie mnie co do korzystania jak z mychy. ucze sie rysunku i mam zamiar studiowac na PW architekture-Tablet to nie to co kartka i olowek dla warsztatu rysownika ale potrzebny jest taki sprzet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...