nadi Opublikowano 9 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2002 Siemka sprzet jak w podpisie i w trybach 3D mam tylko 60Hz natomiast 2D 100Hz przy 1024 768 mam monitor samsung syncmaster 755dfx Niech ktoś napisze jak skonfigurować tego radka bo myśle że to w nim leży problem . Nie znam się na driverach do ati bo nie dawno co kupiłem tego Radeona .Plizz help Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek_p Opublikowano 9 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2002 Problem leży chyba w WIN XP. Są programy do ustawienia odświerzania. SZUKAJ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funfel Opublikowano 9 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2002 http://www.nvidia.pl/cgi-bin/get.pl?ftp://...e/nvreffix.exe& powinno pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 9 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2002 http://www.nvidia.pl/cgi-bin/get.pl?ftp://...e/nvreffix.exe& powinno pomoc Watpie :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOBO Opublikowano 9 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2002 Funfel - tobie to powinny pomóc okulary - on ma ATI. A wracając do tematu - wpisz w google ati refresh fix !! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funfel Opublikowano 9 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2002 http://www.nvidia.pl/cgi-bin/get.pl?ftp://...e/nvreffix.exe& powinno pomoc Watpie :D czemu watpisz?? :? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...