Skocz do zawartości
lspider

Polityka i politycy

Rekomendowane odpowiedzi

  W dniu 27.10.2015 o 10:59, KaszaWspraju napisał(a):

A to w tłusty czwartek nie będze paczków na stołówce w szkole ? No ja wierdole !

 

NIE BĘDZIE RZĄD PLUŁ NAM NA PĄCZKI, PODPALMY PAKAMERĘ WOŹNEJ!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak sie czujecie w kaczostanie? Wrzucilem dzis na fejsbuczka post streszczajacy co czuje plus filmik z sz.P. Zbysiem robaczkiem rozwijajacym moja mysl. 2 osoby zdazyly skomentowac i bum, sily wyzsze post zneutralizowaly :D Wolnosc! ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 27.10.2015 o 13:44, Havoc napisał(a):

I jak sie czujecie w kaczostanie? Wrzucilem dzis na fejsbuczka post streszczajacy co czuje plus filmik z sz.P. Zbysiem robaczkiem rozwijajacym moja mysl. 2 osoby zdazyly skomentowac i bum, sily wyzsze post zneutralizowaly :D Wolnosc! ;D

 

Cały czas budzę się na kacu bo od dobrobytu człowiek non stop je ośmiorniczki, pije szampana i kawior no i nad ranem boli głowa. Idąc do sklepu po bułki codziennie ZOMO pałuje homoseksualistów. Ateiści też są prześladowani - czyli tak jak należy! 

  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 27.10.2015 o 13:44, Havoc napisał(a):

I jak sie czujecie w kaczostanie? Wrzucilem dzis na fejsbuczka post streszczajacy co czuje plus filmik z sz.P. Zbysiem robaczkiem rozwijajacym moja mysl. 2 osoby zdazyly skomentowac i bum, sily wyzsze post zneutralizowaly :D Wolnosc! ;D

Jakbyś tydzień wcześniej napisał na fejsiku "imigranci do gazu", miałbyś teraz na głowie prokuratora za szerzenie mowy nienawiści.
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musieliby europejski nakaz ścigania wystawić najpierw ;)

A właśnie. Co to w końcu z shengen? Dam radę przyjechać z UK do PL na święta bez kolonoskopii na granicy czy jednak stare czasy wróciły?

Edytowane przez Havoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość ZUY_BEZCZELNY_CHAM

 

 

"[...]

Na razie nikomu nie postawiono zarzutów, ale media informują, że postępowanie dotyczy menadżerów wysokiego szczebla

[...]"

 

co to się w tej Polsce dzieje ostatnio :D

PiS jeszcze nie przejął władzy (nadal rządzi PO) a tu takie kąski się walają po ulicy :(

bezpańskie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 27.10.2015 o 17:28, Havoc napisał(a):

Musieliby europejski nakaz ścigania wystawić najpierw ;)

A właśnie. Co to w końcu z shengen? Dam radę przyjechać z UK do PL na święta bez kolonoskopii na granicy czy jednak stare czasy wróciły?

Przecież istnienie Schengen nie jest zależne od UE, o czym wy obywatelu to ja nawet nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 27.10.2015 o 10:05, Uncle_Adam napisał(a):

Nie chodzi raczej o aspekt techniczny [wypadanie przez szybę], a aspekt psychologiczny. Czując się bezpieczniej, jeździmy bardziej brawurowo co równa się większej ilości wypadków, co równa się większej ilości zgonów.

 

Ano właśnie, ludzie w pasach poczuli się pewniej i bezpieczniej, więc nieświadomie zaczęli szybciej jeździć, a ani drogi, ani auta się nie zmieniły. To coś jak z chodzeniem po chodniku, podświadomie czujesz się pewniej i idziesz szybciej niż przy spacerze po lodzie. Przy większej prędkości pojazdów bezpieczeństwo pieszych/rowerzystów spadło drastycznie i liczba ofiar śmiertelnych skokowo wzrosła. To są fakty, nie jakaś propaganda społeczna czy akcje "zapnij pasy bądz bezpieczny".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 27.10.2015 o 19:07, maSTHa212 napisał(a):

Fakty, które rozumiem możesz poprzeć twardymi danymi znajdującymi się w linku, który podasz niżej?

1. http://www.palgrave.com/page/detail/clumsy-solutions-for-a-complex-world-marco-verweij/?isb=9780230002302Rozdział o pasach bezpieczeństwa.

 

2. http://www.amazon.co.uk/Risk-John-Adams/dp/1857280687Rodział siódmy

 

3.

qiqJs.png

 

4. http://www.oocities.org/galwaycyclist/info/seatbelts.html

 

Bonus: W latach dwudziestych w Wielkiej Brytanii było w całym kraju ograniczenie do 20 mil/h (30km/h), wielokrotnie mniejszy ruch na drogach, a w wypadkach ginęło 3x więcej ludzi niż obecnie. Źródło: https://en.wikipedia.org/wiki/Reported_Road_Casualties_Great_Britain

 

A teraz koniec z lewacką propagandą i ukłon dla Krula Korwina.

  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 27.10.2015 o 19:07, maSTHa212 napisał(a):

Fakty, które rozumiem możesz poprzeć twardymi danymi znajdującymi się w linku, który podasz niżej?

Nawet gdybym nie znał żadnych danych potwierdzających tę teorię, to obstawiłbym ją w ciemno. To problem znany od dawna i objawia się praktycznie we wszystkich dziedzinach życia. Na szczęście przebadano go wzdłuż i wszerz, więc nie musimy się niczego domyślać. Do tego co dodał Gatsby kolejny link: https://en.wikipedia.org/wiki/Risk_compensation

 

Korwin niestety nie zdaje sobie sprawy z tego, że mało kto ma taką wiedzę jak on.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szaleni skodziarze w aszusteczkach aczfureczkach nie umieją wprawdzie czytać zbyt biegle, o powyższych danych też nigdy nie słyszeli, ale jak tylko przesiedli się z Gulfów dwujeczek tede i ałdiczek osiemdziesiątek na coś z trzyliterowymi systemami gwarantującymi nieśmiertelność, to odstawiają na drogach takie rzeczy, że mózg staje w poprzek, a moszna w trąbkę skręca.

 

  W dniu 27.10.2015 o 20:04, Havoc napisał(a):

Ale od Merkelowej już tak, a przynajmniej straszyć straszyła ;)

Lataj SASem przez Kopenhagę, na cholerę ci Niemcy potrzebni do tego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam na spotkanie ze Stanisławem Michalkiewiczem w Legionowie 05.11.2015 od 18tej sala widowiskowa ratusza:
https://www.facebook.com/events/1665110810419149/

Wyjątkowy wykład na temat historyczny tj.: "Kulisy Transformacji Ustrojowej". 

Tego nie zobaczysz w TV a nawet w internecie.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 27.10.2015 o 20:45, Gatsby napisał(a):

1. http://www.palgrave.com/page/detail/clumsy-solutions-for-a-complex-world-marco-verweij/?isb=9780230002302Rozdział o pasach bezpieczeństwa.

 

2. http://www.amazon.co.uk/Risk-John-Adams/dp/1857280687Rodział siódmy

 

3.

qiqJs.png

 

4. http://www.oocities.org/galwaycyclist/info/seatbelts.html

 

Bonus: W latach dwudziestych w Wielkiej Brytanii było w całym kraju ograniczenie do 20 mil/h (30km/h), wielokrotnie mniejszy ruch na drogach, a w wypadkach ginęło 3x więcej ludzi niż obecnie. Źródło: https://en.wikipedia.org/wiki/Reported_Road_Casualties_Great_Britain

 

A teraz koniec z lewacką propagandą i ukłon dla Krula Korwina.

No wszystko spoko, ale większość tych danych ma jakieś 30-40 lat. Airbagi zaczely sie upowszechniac na poczatku lat 90., przydałoby się coś nowszego. Poza tym zostaje kwestia ile osób ginie od niezapięcia pasów (i wyleceniu przez szybę), a ile przez niezapięcie i złamanie karku przez wybuchającą poduszkę. Do tego dochodzi jeszcze jakas rozbieznosc - z jednej strony ma nie byc limitow predkosci, a z drugiej mamy nie zapinac pasów żeby podswiadomosc nakazywala nam wolną jazde? No to chyba albo albo. Te przykłady wyżej dotyczą zwiększonej śmiertelności wśród pieszych czy rowerzystów czyli domyślam się, że w większości dotyczy to miast. A tutaj bezpieczeństwo można zwiększyć wprowadzając limity prędkości i np większe ich egzekwowanie. Natomiast w sytuacji gdy wypadek nastepuje poza miastem, na drogach gdzie predkosci sa znacznie wieksze to raczej nie ma dyskusji ze wieksze szanse na przezycie ma czlowiek zapiety i wyposazony w poduszke. Nie zagłębiałem się za bardzo, ale czy nie jest tak, że zmniejszenie śmiertelności w jednej grupie, zwiększa ją w drugiej i w ostatecznym rozrachunku wychodzi na to samo?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 28.10.2015 o 11:45, maSTHa212 napisał(a):

No wszystko spoko, ale większość tych danych ma jakieś 30-40 lat. Airbagi zaczely sie upowszechniac na poczatku lat 90.

 

Bo w tym okresie wprowadzono obowiązkowe pasy bezpieczeństwa. Airbagi to odzielny temat, tak samo jak wprowadzanie ograniczeń prędkość, egzekwowanie ich, dodatkowe przepisy, w mieście, poza nim etc. Wiem jednak, że im mniej przepisów, nakazów i zakazów tym lepsze perspektywy gospodarcze i większa wolność jednostki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie pasow i airbagow, przypominam ze po wstepnej fazie wdrazania airbagow do samochodow byly one usuwane/niedostepne ze wzgledu na niedopracowanie i problemy z 'kombatybilnoscia' z pasami bezpieczenstwa. Saab po okresie wdrazania od ~90r airbagow, na rok przestal w ogole montowac airbagi wlasnie przez ryzyko/problemy. Bylo to bodajze w 93-94r. Od ~95r wznowiono seryjny montaz.

Co najlepsze, airbagi do DZIS sa mocno niedopracowane zarowno konstrukcyjnie jak i systemowo. Wystarczy popatrzec przy zderzeniach offsetowych, wiekszosc glow manekinow laduje na slupku, a nie na poduszce.

 

W sumie z checia bym napisal prace magisterska na ten temat ;) Szkoda ze nie specjalnie wybieram sie na studia.

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...