Jump to content
Sign in to follow this  
lspider

Polityka i politycy

Recommended Posts

wybraliście SOCJALISTÓW, wybraliście SOCJALIZM. pożegnajmy wolność gospodarczą na kolejne 4 lata.

Edited by mr^_^max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro nazywasz 44% Polaków i podejrzewam, że w większości młodych, a nie dziadków i emerytów idiotami to może faktycznie idź się powieś.

Ejjj, a wyborców PiSu to można nazywać ciemnogrodem w co drugim poście w tym temacie?

:mur:

Edited by Dziobak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro nazywasz 44% Polaków....

poucz sie troche :D on nazwał wyborców PO ;) pełno tych mlodych glosuj "przeciw czemus" a nie "za czyms" i jest to tragiczne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.tvn24.pl/wieczor_wyborczy.html

 

powiedzcie mi obroncy pisu jak to jest, ze na pis głosowało najwięcej ludzi z wykształceniem podstawowym i po 60-tce, uwazacie, ze naród to masa pustaków, a pis to jakis niedoszły zbawiciel??

 

ps. fakt te słupki jeszcze nie sa oficjalne, no ale jakis wstępny zarys jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli uwazasz, ze osoby, ktore wiele przeszly to idioci ? Lepiej mlodzi wiedza?

 

@pain.exe

Za dwa lata pogadamy ;)

 

No to wtedy znów będziemy zrzucać winę na obecną grupę rządzącą. Takie nastawienie Polaków :/ Teraz nasz premier wspomina o wielkiej manipulacji TVN'u :lol: . Znów to wytykanie palcami ...

Edited by Devil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie o tym mówię i doskonale wiecie że jest to prawda, demokracja to najgorszy ustrój z możliwych, kto to wymyślił to ja nie wiem...

 

No panowie, pogadamy za rok/dwa, zobaczymy jak to w tej polsce będzie lepiej ;). Zal mi jedynie ludzi ktorzy daja sie tak latwo manipulowac

Edited by Bekomo

Share this post


Link to post
Share on other sites

powiedzcie mi obroncy pisu jak to jest, ze na pis głosowało najwięcej ludzi z wykształceniem podstawowym i po 60-tce, uwazacie, ze naród to masa pustaków,

jak bys znal historie to bys wiedzial co kiedys i dlaczego robiono z yntelygyntami ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest wlasnie najlepsze, tacy zwolennicy wolnosci, a jak ktos glosuje na kogos innego niz on, to jest ciemnogrodem, a jak teraz ktos z PiS sie odezwie, to z jaka morda kazdy leci, ale juz do tego nie wracajmy itd.

Ja glosowalem na PiS, ale nie rozpaczam. Jest OK. PO ma teraz tak potezny kredyt zaufania u wyborcow, ze im sie poprostu nie moze noga powinac. I teraz sa dwa scenariusze.

 

1) Noga im sie nie powinie. Czyli zrobia wszystko dobrze, a nam sie bedzie zylo lepiej. Tak wiec jest super, mam nadzieje ze tak bedzie

2) Noga im sie powinie. Wtedy zatona bardzo szybko, bo ludzie im raczej juz tego nie wybacza (i tak wroca w innych literkach). A wtedy jest PiS, jako bardzo mocna opozycja z 30% poparciem ma dobra pozycje startowa w wyborach.

 

Ja nie jestem zadnym fanatykiem PiSu, wiec mam nadzieje, ze scenariusz numer jeden sie spelni, ale z drugiej strony slabo w to wierze, bo Tusek ze swoja ogromna wiara moze sie przejechac. Dajcie Panowie konkrety, a nie w co drugim zdaniu pier... o wierze.

Edited by DziubekR1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bekomo

Polityka sama w sobie jest manipulacja. Mnie dzis chodzilo glownie zeby odsunac PiS od koryta. Bo chyba mialem dosyc ich poszukiwania samych siebie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oby od tych oczekiwań wyborców im tylko "ta" noga się nie powinęła. Na to mamy troszkę czasu ,a ja osobiście również nie popieram krytykowaniu wyborców PiS'u ( w przeciwieństwie ów partii ) . No bo żyjemy w wolnym państwie ?

Edited by Devil

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak bys znal historie to bys wiedzial co kiedys i dlaczego robiono z yntelygyntami ;)

ty mi mowisz o znaniu histori :lol: spojrz na wyniki wyborów, tu najwyrazniej nikt nie ma ochoty na przerabianie historii. Powiesz mi, ze nie uwazasz sie za ynteligenta?? i co boisz sie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ufff, już myślałem, że będziemy "ostatni gasić światło". POprawnie wybraliśmy :) GRATULUJĘ !

Edited by lgolebio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja głosowalm na PIS,PO powedrowala za daleko z obietnicami- nie wierze im kompletnie ale spoleczenstwo lyknelo te piekne mrzonki ,ale ok trzeba dac im szanse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie opanujcie nerwy po co to wszytko. Chyba w końcu chodzi nam wszystkim o to żeby w Polsce było lepiej więc najlepiej by było żeby wszystkie partie lewicowe i prawicowe forsowały mądre ustawy a nie takie co im sie podobają. Poza tym przestańcie na siebie najeżdżać każdy ma prawo głosować na kogo chce pretensje powinny być kierowane do ludzi którzy nie poszli zagłosować.

 

Ja sie ciesze że wygrało Po bo na nich właśnie głosowałem, smuci mnie postawa Kaczyńskiego który w przemówieniu wylewał swoje gorzkie żale ( dostał swoją szanse i nie potrafił jej wykorzystać), a także postawa Kwaśniewskiego który zachowywał sie jak burak jadąc po PiS.

 

 

Oby było lepiej ( jak nie to sie wyprowadzam gdzieś gdzie ciepło ;] )

Share this post


Link to post
Share on other sites

PO powedrowala za daleko z obietnicami

Przypominam sobie co dwa lata temu obiecywal PIS i smiac mi sie chce z Twojego stwierdzenia :lol2:

Edited by SKRYTOBOJCA

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mnie cos zastanawia.

 

Bylo sobie AWS. AWS narobilo tragicznych reform i tluklo sie o stolki. Sondaze poszly w dol, partia sie rozpadla i wsiákla.

 

Nastepne wybory wygralo SLD - narobili balaganu, baronów, afer a'la PKN i BGM. Sondaze poszly w dol, partia sie rozpadla i wsiakla.

 

Wybory wygralo PiS. Nieumiejac stworzyc stabilnego rzadu, po dwoch latach "wladzy" zarzadzono wybory.

 

Wygralo PO zawiazane z rozpadnietego AWS, ktore bedzie tworzyc koalicje z LiD - wczesniej SLD.

 

Czy tylko ja dostrzegam tu pewien problem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W zasadzie nic się nie zmieni, no może więcej głosów i mniej partii uchroni to bagno od ciągłych problemów z koalicjami ale czy potrafią wziąć się za reformy? Zobaczymy panie Tusk 44.2% Polaków trzyma cie teraz za chu*a.. bo poki co byla to czysta demagogia i brak konkretow

Edited by mihalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli uwazasz, ze osoby, ktore wiele przeszly to idioci ? Lepiej mlodzi wiedza?

 

@pain.exe

Za dwa lata pogadamy ;)

Odezwał się 15 latek :lol: Tak, ludzie którzy dużo przeszli wiedzą gorzej bo cały czas żyją tym co było kiedyś!

 

jak bys znal historie to bys wiedzial co kiedys i dlaczego robiono z yntelygyntami ;)

No i jakby Ci inteligenci żyli to by na PO głosowali, to proste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygrało PO i oto chodzi. Zabrakło trochę żeby rządzili sami. Ja cieszę się z tego że PiS stracił władzę, to jest najważniejsze. PO rozliczymy za jakiś czas. Mam nadzieje że nie będzie takich jaj. Bo to najważniejsze.

By żyło się lepiej ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.