Bemx2k Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 Wspaniala produkcja , dawno nie gralem w tak interesujaca klimatyczna gre. Gralem wprawdzie jakoes 30 minut w lesie scigany przez policje ale zdecydowanie oceniam gre na 9/10 . Dodam na koniec ze w 1920x1080 full max detale nonstop powyzej 75fps na nie kreconym radeonie 7970. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 (edytowane) Ale to nadal nie wyjaśnia tego o co mi chodzi: czemu dwa lata temu premiera na konsolach nie odbiła się takim echem jak teraz start na PC skoro to dokładnie takie same gry (pomijając oczywiste różnice w kwestiach technicznych)? Co poza tym AW masz na pc w tym stylu Silent hill? Alone in the dark? Sądzę że na pc survival horrorów brakuje Jak to na xklocku wygląda? albo może kwestia psychiki:D tzw owoc zakazany smakuje najlepiej, pc towi gracze patrzą jakoś bardziej przychylnie na coś co do tej pory było im zabronione? :lol: Edytowane 21 Lutego 2012 przez HeatheN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 jak sięgam pamięcią to premiera na xboxa nie wyszła najlepiej, taki trochę nastrój jednak rozczarowania był. Dlatego też nie obiecywałem sobie wiele po tym tytule jak pojawił się na PC i... pozytywnie mnie zaskoczył. jestem w połowie gry i imho bdb, + świetny klimat Kinga/Twin Peaks odrobię x-files czy innych fringe'ów :), oprawa audio-wizualna i projekt lokacji. Czegoś co by mi przeszkadzało jakoś póki co nie doświadczyłem. Może trochę za dużo zjaw w sensie, że jest to troche oklepane po pewnym czasie ale to jak czepiając się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 No właśnie o to chyba tu chodzi - skromna premiera (brak nachalnej, drogiej kampanii plus przystępna cena) = życzliwy odbiór. Mniej krytki, a jak się pojawia, jest bardziej stonowana. Podziękowania od Remedy: Remedy CEO: To all the Remedy fans and my fellow gamers! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 Bez przesady, obie części Dead Space, Residenty tak samo nie omijają blaszaków. Wg różnych źródeł gra na X sprzedała się w liczbie 1,1-1,5mln od premiery do grudnia 2011 czyli przez półtora roku. No taka ilość to nie jest szał. Dlatego tak dziwi mnie taki odbiór AW na PC. Nie to że mam jakieś "ale", cieszy mnie sukces, bo to jedna z moich ulubionych gier tej generacji. Po prostu ciekawi mnie skąd taki pozytywny odzew sceny PC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 (edytowane) Bo jak na x360 nie wyjdzie kolejny shooter, to jest jęk zawodu. Gra ma fantastyczny klimat, interesującą i wciągającą historię, dobrze napisaną, wspaniałe lokacje (nawet widoczki są lepsze niż w Skyrim), dużo smaczków jak stacja radiowa czy "Night Springs". Port jest zrobiony wzorcowo, nawet fov można zmienić, "prawdziwe" postacie np Barry, to nic dziwnego że Pc-towcy docenili grę. Rozgrywka jest solidna, a że powtarzalna, tak można powiedzieć o każdej grze. Jedyna głupa rzecz to zbieranie termosów, jednak to odwraca uwagę od samej gry, w niczym jej nie pomagając, zupełnie nie potrzebne to. Sam zwiększam klimat grając tylko w nocy jak już wszyscy śpią 24-3 rano. Teraz czekamy na Red Dead Redemption, może chłopaki z Rockstar'a się obudzą jak zobaczą sukces Alana. Edytowane 21 Lutego 2012 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIBI_PL Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 RDR byłby idealny na PC :D nie dość że na X wygląda fenomenalnie to jeszcze w FHD + AA i oczywiście MODY....miodzio....ale pewnie nigdy tego nie zobaczymy na PC a szkoda :( Co do Alana, w połowie marca może będą już jakieś przeceny to sobie sprawię. Ukończyłem grę na X ale klimat wart jest powtórzenia w domowym zaciszu. Te DLC co są dołączone ile to ok dodatkowej gry ? Przeszedłem samą podstawkę i zastanawiam się czy poczuję jakąś "nowość" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 Każdy dodatek to jeden dodatkowy epizod czyli razem będzie jakieś 3-4 godziny gry ekstra. Z obu IMO lepszy jest ten drugi czyli The Writer, ale oba trzymają klimat podstawki także na bank się nie zawiedziesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 (edytowane) Gra na prawdę klimatyczna. Sięgam pamięcią po tytuły takie jak np. Mafia. Dla dociekliwych: Po odebraniu kluczy do domku od wdowy (scena przed męską ubikacją w barze na poczaku rozdziału nr 2) i powrocie do kojącego światła postanowiłem powrócić pod owe drzwi ubikacji. Tajemnicza wdowa zniknęła - Alan oczywiście to skomentował. Niby drobiazg, ale buduje klimat. Jestem ciekawy ilu z Was wykonało takie same czynności jak powyższe :lol: Co do wydajności to w FullHD + ALL MAX potrafi chrupnąć do 33FPS - np. w momencie wybuchu flary w rozdziale nr 1. Zazwyczaj jest 40-60 FPS. Także gra jednak ma dość wygórowane wymagania albo po prostu czas na przesiadkę na coś mocniejszego - HD7950 albo coś z nowej serii nVidii. Edytowane 21 Lutego 2012 przez shooter 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 (edytowane) Te wymagania swoja droga sa dosc ciekawe , gra z przed ponad roku a ssie sprzet po calosci dopiero nowa generacja kart daje rada na maxa . Nic tylko sie cieszyc , ze nowe radki sa w koncu wykozystane . Mnie ta gra przypomina starego Max Payne Edytowane 21 Lutego 2012 przez Mario2k 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 W sumie to spadki do 30-kilku FPS są na prawdę sporadyczne. Przez większość czasu 40-60FPS się utrzymuje i gra się przyjemnie. Karta ładnie się wygrzewa. Fakt, gra jest sprzed 2 lat, ale Twórcy mieli trochę czasu na konwersję i dodanie smaczków aczkolwiek zaryzykuję stwierdzenie, że optymalizacja jest na średnim poziomie. Co do samej gry to przyszedł mi na myśl jeszcze jeden tytuł, który ma równie specyficzny i zagadkowy klimat: Fahrenheit (Indigo Prophecy). Alan Wake to na prawdę perełka i nie dziwię się, że niektórzy kupowali dla niej klocki, ale PCtowcy są cierpliwi i jak widać - opłacało się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil2662 Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 Muszę od nowa instalować, zapomniałem przejść DLC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 Ale to nadal nie wyjaśnia tego o co mi chodzi: czemu dwa lata temu premiera na konsolach nie odbiła się takim echem jak teraz start na PC skoro to dokładnie takie same gry (pomijając oczywiste różnice w kwestiach technicznych)? Bo bez urazy, ale używający konsoli ludzie chcą się bawić w WW III w nowym CoD czy Battlefield. Wiem że są wyjątki, są ambitniejsi gracze, ale znam chyba 90% właścicieli konsol w moim województwie. Dla większości z nich nawet L.A. Noire jest nudne. Chcą LT3.0 tylko po to, żeby Battlefield poszedł (bo rzecz jasna nie chcą płyty porysować). O takie gry pytają, w takie grają takich chcą więcej. A PCtowcy? Cóż, my chyba kochamy takie gry jak AW. Czy np. Wiedźmin 1 byłby udanym portem na Xa gdyby go zrobili? Nie. Ale te wszystkie zmiany które wprowadzono w dwójce są typowo pod "konsolowego" gracza. Wiem że stereotypem tu jadę ale mam na to dowody na co dzień. ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 Oj chyba zbyt duże uproszczenie. Ja bym jednak się przychylał do wersji, że premiera na konsolach nie sprostała olbrzymiemu hype'owi, a w przypadku PC nie dość, że wszystko dopracowali to jeszcze gra jest kompletna (bo łącznie z DLC) i wygląda świetnie mimo, że jest to okupione sporymi wymaganiami. A wszystko po cichu i bez zbędnej spinki. Ciekawe tylko czy po tak entuzjastycznym przyjęciu przez graczy PCtowych kolejne odsłony będą już wychodzić równo czy nadal najpierw na konsole potem PC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Havoc Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2012 Pewnie że najpierw na konsole. Niestety zostajemy zepchnięci na margines, mimo że Wiesiek2 czy AW pokazują jak potężny jest to wciąż rynek. Widocznie jakaś garstka "mądrych" tam wyżej w drabinie uważa inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2012 (edytowane) Właśnie zahaczyłem o pewną farmę w rozdziale czwartym, co za akcja, epicki moment w tej grze. :lol2: Edytowane 22 Lutego 2012 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2012 <p>Gdyby Stephen King zapragnął stworzyć grę komputerową, która nosiłaby stygmaty jego najlepszych powieści oraz poprosił o pomoc Davida Lyncha i Marka Frosta odpowiedzialnych za Twin Peaks, prawdopodobnie otrzymalibyśmy produkcję zbliżoną do Alan Wake. Pozornie spokojnie miasteczko, przerażająca tajemnica oraz pisarz z poważnymi problemami osobistymi, stanowią idealne podłoże dla mrożącego krew w żyłach thrillera, inspirowanego zresztą klasyką gatunku w papierowym i kinowym wydaniu... Alan Wake nieprzyzwoicie długo wędrował na pecety, projekt rzekomo został nawet skasowany, niemniej szczerze wierzyłem iż prędzej czy później zostanie wskrzeszony. Intuicja mnie nie myliła, zaś wszyscy miłośnicy Nocturne, Alone in The Dark i Silent Hill mogą zacierać ręce, bowiem otrzymają grę dopracowaną zarówno pod względem fabularnym, realizatorskim oraz technicznym. Alan Wake stanowi gratkę dla wszystkich amatorów grozy serwowanej w najlepszym wydaniu, doprawionej sugestywnym klimatem i znakomitą oprawa wizualną. Witajcie w Bright Falls - miejscu innym niż wszystkie...</p> RECENZJA ALAN WAKE PC - NOWA GRA TWÓRCÓW MAX PAYNE 3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uziel101 Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2012 RECENZJA ALAN WAKE PC - NOWA GRA TWÓRCÓW MAX PAYNE fajna, klimatyczna recka - pasuje do gry ;) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2012 CD Projekt: News - CD Projekt wyda grę Alan Wake! Polska wersja hitu już w marcu! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 22 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2012 Recka spoko, ale znowu "literówki": The Singal i The Write -> The Signal i The Writer. Więcej nie wklejam, ale rzuciło się jeszcze w oczy parę baboli ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2012 Ja usiadłem sobie w fotelu: Wziąłem do ręki zimne piwo i leniwie je sączyłem podziwiając krajobraz i rozkoszując się odgłosami lasu... Jak niewiele potrzeba do szczęścia. :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2012 Jeszcze jakby tak dodali wiecej swobody w exploracji terenu i jakies extra zadania poboczne z tym powiazane to by bylo idealnie . Moze w drugiej czesci 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 25 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Lutego 2012 Jeszcze jakby tak dodali wiecej swobody w exploracji terenu i jakies extra zadania poboczne z tym powiazane to by bylo idealnie . Również trochę brakowało mi swobody, ale kłóciłoby się to z założeniami gry, która ma charakter wybitnie filmowy i kręci wokół bardzo wyraźnie nakreślonego wątku. Trochę trudno wyobrazić sobie bohatera ściągającego z czasem, wykonującego zadania powiedzmy od przypadkowych NPC, mające nikły związek z galopującą do przodu fabuła :> Oczywiście, jeśli druga odsłona zostanie skonstruowana inaczej, taki problem może nie występować. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 Dla mnie to i lepiej, bo wolę grę skierowaną na jeden wątek i akcje non stop a nie jakieś poboczne zadanka, które są nudne i robione na doczepkę. ;> Póki co dotarłem do 2-giego rozdziały, bardzo miło się gra. Wymagania rzeczywiście sporawe, moja karciocha trochę się dusi, ale co śmieszne między min a max detalami nie ma jakiejś dużej różnicy a fps spadają o 50%. W sumie najgorzej było na samym początku gry i fps poniżej 30 kl./sek. później tylko lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 26 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2012 (edytowane) Kolejny dowód na to, że cyfra "3" ma szczególne znaczenie: W epizodzie nr 3 są rozrzucone 3 czerwone krzesła - jedno z nich zamieściłem wyżej. Podobno jest to nawiązanie do Twin Peaks. BTW Respekt dla gościa, który to zauważył: Edytowane 26 Lutego 2012 przez shooter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2012 ath na jakich ustawieniach grasz? Ja się chyba wstrzymam z zakupem gry do czasu zmiany karty na lepszą i póki co szarpnę się na Darkness II. Za długo na ten tytuł czekałem by się nie pocieszyć nim w pełni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2012 tak wygląda na max - http://screenshot.xfire.com/s/121942396-4.jpg tak wygląda na min - http://screenshot.xfire.com/s/121942421-4.jpg Resztę pozostawię bez komentarza. ;> Do screena z min zapomniałem dodać anizo, które praktycznie nie ma wpływu na wydajność a tekstury w oddali nie są rozmyte. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2012 Odnośnie klimatu: W zakładzie doktora Emila Hartmana (początek epizodu nr 4) panuje genialna atmosfera. Ja np. czułem przesycone wilgocią powietrze zbliżającej się burzy. Nie przypominam sobie gry, która wywołałby na mnie aż takie wrażenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2012 Dzięki ath, nie widać jakiejś znacznej różnicy, chyba jednak się szarpnę gdy znajdę trochę wolnego czasu i zobaczę jak pójdzie na moim sprzęcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 28 Lutego 2012 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2012 (edytowane) @shooter niestety jest to jedyny taki moment w grze. Jedna z wad jakie mogę jej zarzucić, jak już pisałem, to mimo wszystko za dużo strzelania a za mało jakiś łamigłówek, rozmów etc jak np początek epizodu 4-tego. Szkoda, też że nie wykorzystano częściej opcji towarzysza jak w akcie 5 np, gdzie mamy Barry-ego i panią szeryf. Edytowane 28 Lutego 2012 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...