Skocz do zawartości
kucyk

Alan Wake (c) Remedy

Rekomendowane odpowiedzi

Jak to prawda to brak słów. Robić grę 11 lat? a może oni 9 lat się opierniczali, a ostatnie 2 wzieli do roboty

jakie 11 lat. w 1996 ruszyły prace na Max Payne a nie Alan Wake. MP był bardzo długo robiony (5 lat) i lepiej by z Alanem tak nie było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy bylo, i szczerze mowiac srednio mnie to obchodzi ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=3j6rR-Xv2Ro

http://www.youtube.com/watch?v=DetnKgOxrSI

 

Zgadzam sie z kolega wyzej. MP robili dlugo, ale giera mnie zwalila z nog jak ja pierwszy raz zobaczylem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy bylo, i szczerze mowiac srednio mnie to obchodzi ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=3j6rR-Xv2Ro

http://www.youtube.com/watch?v=DetnKgOxrSI

 

Zgadzam sie z kolega wyzej. MP robili dlugo, ale giera mnie zwalila z nog jak ja pierwszy raz zobaczylem.

Oczywiście , że było. :-P

Czas od ogłoszenia prac nad grą do wydania jej powinien wynosić max jeden rok ;p Wtedy niebędzie się nam dłużyło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj znajduje sie FAQ.

 

It's an in-house engine developed by Remedy and incorporates the Havok physics component. The game is being designed with five threads: rendering, audio, streaming, physics and terrain tesselation. One core processor can be dedicated to physical calculations.
Nothing is certain about the specifications but you will need Windows Vista and a fairly high spec PC. Remedy have showcased Alan Wake running smoothly on an Intel Core 2 Quad system overclocked at 3.73Ghz with a GeForce 7900GTX.Markus from Remedy has said "Alan Wake would pretty much not run on any single core processors, although it may be possible to run on single-core Pentium 4 processors with Hyper Threading enabled, with noticably reduced image quality/experience."The game will use a separate processing thread dedicated to physical calculations. Since Remedy is using Havok, there is no support for Ageia PhysX cards, so all the physical calculations are done using the CPU. Markus has explained that a normal Core 2 Quad will use 80% of one core for physical calculations.

Oni to odpalili na takim configu i smigalo, poza tym nie ma co spekulowac, dowiemy sie juz niebawem, styczen nadchodzi wielkimi krokami :)

Dwujajowiec jednak bedzie wskazany, co do grafiki sie nie wypowiadam.

Edytowane przez CBZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to powiedział Tusk do Kaczyńskiego na szczycie w Brukseli "chcieć, to ty se możesz (no offence - cytat :>) Osobiście wątpię, aby gra wyszła w marcu, a już na pewno nie na PC w tym terminie ... A szkoda, bo takich łażonych przygodówek z dużą ilością akcji i niezłym klimatem pożądam, szczególnie po niezłym AiTD V.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

bede niegrzeczny i powiem: niech sobie w du... wsadza ten tytul , ile mozna czekac i robic sobie nadzieje..ktos juz powiedzial i mial racje: nastepny DNF, na pochybel developerowi :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...