Skocz do zawartości
kucyk

Alan Wake (c) Remedy

Rekomendowane odpowiedzi

No i z takiego założenia wychodzi MS. Jak ktoś kupi wersję konsolową do kieszeni MS wpadnie dodatkowo kasa za licencje itd a przy sprzedaży wersji PC kasa trafia tylko do developera i wydawcy.

Microsoft jest wydawcą.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Microsoft jest wydawcą.

Mylisz wydawanie ze sprzedażą SDK na X0 oraz braniem opłat za licencję bez której nie można wydawać gier na konsoli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

No dobra ale MS jest oficjalnym wydawcą TEJ GRY a producentem Remedy.

No i to MS wkłada pieniądze w tą produkcję i to dla nich ta gra ma zarobić, a i dodatkowo zrobić reklamę i pomóc w sprzedaży kilku pudełek.

 

MS po prostu poleciał w chu**, przecież oni tą grą Vistę i DX10 promowali.

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie , przerwali prace jedynie pod ps3. Na pc też wyjdzie tylko ma nie daty dokładnej :wink:

Dokładnie rzekli, że obecnie skupiają się na wersji tylko i wyłącznie x360, wersja na PC to temat otwarty, ale decyzja należy do naszego wydawcy czyli M$.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak miał być na ps3 , ale przerwali prace.

A moglbys sypnac jakims linkiem czy cos? Sprawdzilem na Wiki, bo dalej mi sie nie chcialo, ale juz tam widnieje takie cos:

"Alan Wake was announced at E3 2005. Microsoft partnered with Remedy to release the game for the Xbox 360 and as a DirectX 10-only title for Windows Vista."

Nigdzie slowa o PS3. Twoje info pasowaloby gdyby zamiast PS3 bylo PC, ale skoro twierdzisz inaczej to poprosze o zrodlo. Dodatkowo podaja, ze gra na X360 jest gotowa, a decyzja o wydaniu na PC nalezy do MS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wersja PS3 to bodaj została anulowana już w początkowej fazie w 2006 czy 2007 kiedy MS zdecydowało się wydać Alana jako exclusive dla X360. Jednak po jakimś czasie podali, że gra wyjdzie też na PC jednak w późniejszym terminie. Nie pamiętam czy czytałem to na gamespot czy gdzie bo to dość dawno temu już. Swoją drogą nic dziwnego bo X360 i PC to prawie to samo, więc konwersja skomplikowana nie jest a zawsze więcej $.

 

Swoją drogą gra to taki DNF. Filmiki pokazowe oglądam od kiedy wyszedł DX10 bo miała to być jedna z pierwszych gier DX10 ;) Zdążył wyjść DX10.1, mamy DX11, a Alana jak nie było tak nie ma :D

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie było żadnej wzmianki o wersji na PS3. Były tylko spekulacje i plotki serwisów z grami. Czekam na ten tytuł od pierwszego newsa i nigdy nie padło żadne oficjalne potwierdzenie tego, że gra była robiona również na konsolę SONY. Więc bredzicie panowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mi się tak wydaje, od pierwszych zapowiedzi M$ się jarał, że to exclusiv na ich nową (wówczas) konsolę..

 

Swoją drogą gra to taki DNF. Filmiki pokazowe oglądam od kiedy wyszedł DX10 bo miała to być jedna z pierwszych gier DX10 icon_wink2.gif Zdążył wyjść DX10.1, mamy DX11, a Alana jak nie było tak nie ma icon_biggrin3.gif

Gdzie temu do Księcia ? Jak nie wyjdzie do ~2020 to pogadamy :D

Zresztą to nie pierwszy raz w wykonaniu Remedy, Max'a też długo robili ;)

Edytowane przez raven_88

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początku gra miała toczyć się w otwartym świecie. Coś jak Silent Hill. Producent postanowił zrezygnować z tego rozwiązania i zamiast tego będziemy mieli poziomy i checkpointy. Straszna lipa...

 

"W wywiadzie udzielonemu 1UP Oskari Hakkinen i Matias Myllrinne z Remedy odpowiadają na rozmaite pytania, między innymi mówiąc o serialowej konstrukcji swojej gry, o tym, że kiedyś miała ona strukturę otwartego świata, co zmieniło się, ponieważ trudniej było im wówczas dobrze prowadzić historię i uzyskać dramatyczne zwroty akcji."

 

"Pojawią się minigry . ale jeżeli chodzi o zagadki logiczne żadna z nich nie będzie ani zbyt rozbudowana ani zbyt frustrująca.

 

Jeśli dodać do tego nachalny bullet-time, to szykuje się Scary Max Payne. Coraz mniej wierzę w tą grę.

Edytowane przez RALF11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki rezygnacji z otwartego świata gierka będzie bardziej "cinematic". Popatrz na Warfare 2. Źle się w to gra? Całkiem sympatycznie a gierka prowadzi za rączkę.

 

Sądząc po screenach - Alan Wake będzie genialny pod względem klimatu. Tylko kiedy można się go spodziewać - pytanie retoryczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Hehe pamiętam dema Intela z pierwszymi Quadami w tej grze oraz gadkę o DX10 i Viście a tu już 6 rdzeni, DX11 i Win 7. Mieli świetny pomysł na grę... ale poszli w kompletnie złym kierunku.

 

@Źle się w to gra?

 

jak dla mnie tragicznie

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety. Jacy gracze takie gry. Do tego gra jest typowo na X360 (czyt. MS) więc nie ma co oczekiwać klimatu gier Konami czy Capcom. Które to mimo swej japońskości i skłonności do "mangowania" są królami tego gatunku. Bo dobrej gry nie tworzy DX 18, tylko zdolny człowiek któremu się podoba to co robi a nie tylko to co za to dostaje ($$$).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety. Jacy gracze takie gry. Do tego gra jest typowo na X360 (czyt. MS) więc nie ma co oczekiwać klimatu gier Konami czy Capcom. Które to mimo swej japońskości i skłonności do "mangowania" są królami tego gatunku. Bo dobrej gry nie tworzy DX 18, tylko zdolny człowiek któremu się podoba to co robi a nie tylko to co za to dostaje ($$$).

Yhym. Do niedawna gra miala sie ukazac jednoczesnie na X i PC, ale jesli gra nie spelni oczekiwan to bedzie oczywiscie wina konsoli. Poza tym moglbys wskazac czemu gra jest typowo konsolowa, bo zdaje sie, ze juz grales i wiesz wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 1. Oczywiście, że wiem wszystko. Jakże inaczej śmiałbym się odzywać w temacie i ranić fanboyskie uczucia.

Po 2. Sam producent oświadczył, że to gra na X360 a pc wyjdzie w terminie późniejszym.

Po 3. primo ultimo. Nie poć się tak, ponieważ nie obwiniłem nigdzie konsol, a jedynie uwydatniłem wyższość Konami i Capcomu w tym gatunku gier. Czyli praktycznie bronie konsol. Czytaj proszę ze zrozumieniem. Wiem, w dzisiejszych czasach rzadka umiejętność.

 

Więc słucham, co napisałem nie tak?

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie odpowiedziales na pytanie, a to niby ja nie umiem czytac ze zrozumieniem <_<

 

Do tego gra jest typowo na X360

Gry Capcomu i Konami tez sie pojawiaja na konsoli MS wiec pisanie teraz, ze co innego miales na mysli troche jest smieszne. Albo wyedytuj post albo nie mow, ze pisales o czyms innym.

Sam producent oświadczył, że to gra na X360 a pc wyjdzie w terminie późniejszym.

To ujawnili dopiero niedawno (patrzac na okres od kiedy gra byla zapowiedziana zarowno na X i PC), ale jasne, jakby co to przeciez mozna to bedzie ochrzcic konsolowym bublem. Jakie to wygodne co? Ale jakby wyszly obie w jednym czasie to PC ownuje, bo grafa, bo to tamto itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety. O klimacie z RE 1-3 i Silent Hill, można zapomnieć.

Patrząc po nowych residentach i silent hillach to na taki klimat już chyba nie ma co liczyć -_-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale grywalność wciąż jest. Przynajmniej mi się miło spędzało godziny przy Resident Evil 4 i 5. W nowe Silenty nie grałem. Jedynie 1,2 i 3. Co do Alan Wake to zaczynam się niecierpliwić jeśli chodzi o wersję PC. Oczywiście powodem jest to że zostałem pozbawiony X360. Co do rezygnacji z otwartego świata to może i niezbyt najlepszy pomysł. Mi taki sposób przechodzeni misji jak w serii GTA odpowiadał. Oczywiście to zupełnie inny gatunek, bo to przecież coś w rodzaju Silent Hill ma być.Ale nawet tego typu grę można zrealizować bez takiej liniowości. No cóż zobaczymy co z tego wyjdzie. Oby gra tylko wyszła na PC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początku gra miała toczyć się w otwartym świecie. Coś jak Silent Hill. Producent postanowił zrezygnować z tego rozwiązania i zamiast tego będziemy mieli poziomy i checkpointy. Straszna lipa...

Czyli kroi się taki kolejny MW2 - miało być fajnie-super-hiper-mega a będzie (chyba) tylko dobrze... o ile nie wprowadzą jeszcze jakiś ciekawszych pomysłów... coraz bardziej wkurza mnie to "ukonsolowianie" gier :( szkoda że heavy rain na pc nie wyjdzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...