Skocz do zawartości
sideband

Kolejny 3dmark

Rekomendowane odpowiedzi

no i przez to że mam wersje 1.01 orba nie moge dać , trzeba od nowa ciągnąć narazie wyciągnołem 2800pkt ale słaby proc , podkręce troche proca to troche nadrobie

 

http://www.origo3d.com/downloads/3DMark06_v102_patch.exe

 

:-P

 

ja mam juz 79% jutro podzielę sie wynikami bo raczej nie będzie mi sie chciało dzisiaj bawić w marki :-|

 

 

Intel roxxx, teraz to dopiero dostaje po [gluteus maximus] od AMD.

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do realności tego testu- jednak "przyszłościowość" w wykonaniu 3D Marka 2006 jest nędzna. Gdzie jest wersja 64 bit? Skoro tak bardzo chcieli w tym teście uwzględnić CPU, to po jaką cholerę robili tylko 32 bit, ale do tego ze wskazaniem na 2 CPU???!!! Dla mnie jest to idiotyczne :| Pewnie najmmocniejszy Intel w takim trybie byłby gorszy od najtańszego Semprona.

Edytowane przez Slayer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.origo3d.com/downloads/3DMark06_v102_patch.exe

 

:-P

 

ja mam juz 79% jutro podzielę sie wynikami bo raczej nie będzie mi sie chciało dzisiaj bawić w marki :-|

Intel roxxx, teraz to dopiero dostaje po [gluteus maximus] od AMD.

szkoda że nie poczekałem z wywaleniem instalatora , ale dzięki może komuś się przyda ten link , intele bardzo słabo sobie radzą w teście cpu Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiepsko...

 

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=4988

 

4510pkt

 

Co ciekawe, jest to najlepszy wynik na orbie w kategorii a64+ x1800, naturalnie na chwilę obecną. Na samym x1800xt możliwe jest osiągnięcie 6k (na wykręconej pentiawce) lub ok 5,3k na x2 taktowanym jak moje cpu. Widać, że za dwujajce dostaje się furę bonusowych punktów, jednak np za 2GB ram już nic (a ta ilość pamięci już teraz jest potrzeba- vide FEAR @ max)... nie kwestionuję wyższości x2 w przyszłych grach, jednak 2GB to taka sama podstawa jak x2 w przyszłości. Ot, brak konsekwencji ze strony fm.

 

Sam bench przepiękny, wersja basic do d--y, ogólnie 3dm05 SE ale i tak kawał dobrej roboty odwalili koderzy z byłej szalonej cebulki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wyczytałem karty z serii X1800 mają dużo więcej roboty niż kart NV.

"The new 3DMark uses several of the same game tests as 3DMark05, updated to increase the graphics workload, and using a new 3D engine with a major new shadow algorithm, called Cube Shadow Maps. Futuremark's new shadow method works by dividing the view frustum into five sections along the z-axis. Each section gets shadowed by a standard uniform 2048x2048 shadowmap. If the hardware supports depth textures, a D24X8 or DF24 depth map is used. If these texture formats are not supported, an R32F single component 32-bit floating point texture will be used as a depth map. Shadows from point light sources use a 1024x1024x6 cube map of the format R32F as depth map, unless the hardware supports D24X8 with hardware bilinear PCF or DF24 with FETCH4 depth textures. You can really notice the difference in the game tests, where the shadows are much smoother, more natural, and lifelike.

 

According to ATI, a 16-bit depth stencil texture (DST) would have been sufficient to preserve quality in 3DMark06. Futuremark does not use DSTs on current ATI cards since they do not support the D24X8 format—instead they render into a 32-bit floating point color buffer and use it as the depth texture. When generating the shadow buffers on an X1000 cards for each pixel, ATI has to read and write to a 32-bit depth buffer, and also write to a 32-bit color buffer for a total of up to 96-bits per pixel of bandwidth. Had Futuremark chosen to use 16-bit DSTs, ATI (and Nvidia) would need at most 32-bits per pixel of bandwidth. It's possible that a future card from ATI may support the D24X8 texture format. "

 

:?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sideband

 

moze da się odzyskać :)

 

RecoverMyFiles 3.60

ontrack.easyrecovery.professional

 

 

pytanko do posiadaczy kart z pod znaku nv mozecie zrobić screeny z testwu Shader Particles Test oraz Perlin Noise :)

 

filmiki do zassania :) http://www.chip.de/artikel/c1_artikel_18321797.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do realności tego testu- jednak "przyszłościowość" w wykonaniu 3D Marka 2006 jest nędzna. Gdzie jest wersja 64 bit? Skoro tak bardzo chcieli w tym teście uwzględnić CPU, to po jaką cholerę robili tylko 32 bit, ale do tego ze wskazaniem na 2 CPU???!!! Dla mnie jest to idiotyczne :| Pewnie najmmocniejszy Intel w takim trybie byłby gorszy od najtańszego Semprona.

A gdzie masz final windowsa 64bit? Jak nie ma DX ostatecznego, to jak mają zrobić sensownego benchmarka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyny test który wzbudził we mnie mieszane uczucia do Deep Freeze (tak?) .

 

Niby wszędzie śnieg, pare prostych budynków, SShadows i hdr. A płynnie nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje pierwsze wrażenie... Slideshow :D

 

Zmienili rodziałkę na wyższą, dodali troszkę rzeczy i to wszystko. Ot, 3d Mark 05 po facelifting, choć z pewnością niemało pracy panowie z FM w to włożyli.

 

Test odpaliłem "na szybko" na ustawieniach codziennych więc aż żal podawać wynik :P

 

Btw. skoro benchmark ten wykorzystuje silnik Ageia PhysX, to ciekawe czy można użyć sprzętowej akceleracji przy użyciu karty Ageia :rolleyes:. Jeżeli tak, to spece z VR-zone będą musieli przebudować kaskadę tak by dodać kolejny parownik na FPU :D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem benchmark i radośnie oznajmiam, że mam 858 punktów na lekko gorszych ustawieniach ( ustawiam kompa na jakość), tyle, że w 1280/768 ( monitor nie daje rady)

 

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=5858

 

Gdyby tylko nie to, że jest 32 bit, to byłby to w końcu porządny benchmark pod nowe platformy, a tak...:? Przecież już jest kilka gier pod 64 bit :| Z resztą stary Athlon XP niewiele ustępuje dla nowych 64 bit Sempronów- zupełna lipa te testy CPU- nic nie dowodzą :?

 

PS- zobaczcie jak wypadły FX-y ;)

Edytowane przez Slayer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiałem, czy to czasem nie wina cieni, że ATI wypada słabiej no i proszę. Ciekawe co ATI z tym zrobi. ;)

 

a co ma zrobić wypuści nowe stery :)

jedno mnie dziwi dlaczego jeszcze tego nie zrobiło

 

Sulaco

Dzieki za screeny :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem benchmark i radośnie oznajmiam, że mam 858 punktów na lekko gorszych ustawieniach ( ustawiam kompa na jakość), tyle, że w 1280/768 ( monitor nie daje rady)

 

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=5858

 

Gdyby tylko nie to, że jest 32 bit, to byłby to w końcu porządny benchmark pod nowe platformy, a tak...:? Przecież już jest kilka gier pod 64 bit :|

jeszcze do tej pory nie wyszła gra , gdzie w 64bitach jest jakiś sensowny wzrost wydajności

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby tylko nie to, że jest 32 bit, to byłby to w końcu porządny benchmark pod nowe platformy, a tak...:? Przecież już jest kilka gier pod 64 bit :| Z resztą stary Athlon XP niewiele ustępuje dla nowych 64 bit Sempronów- zupełna lipa te testy CPU- nic nie dowodzą :?

Kilka gier 64 bit? Far Cry to raz....długo nic ...HL2 to dwa...Pominąłem coś?Jeszcze długo nie będzie "czystych" 64 bitowych gier,nie ma jeszcze wielu podstawowych programów,sterowników,a co dopiero gier.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UT 2004, Riddick, Splintel Cell: Chaos Teory, Colin MC Rae 2005, może coś jeszcze - napewno by się coś znalazło.

 

W każdym razie chodzi mi o to, że robienie testu specjalnie pod CPU 2 rdzeniowe, ale za to tylko w środowisku 32 bit jest kiepskim pomysłem. Jeszcze długo nie będzie stać nie tylko mnie na kupno takiego procesorka ( po co- dla 3D Marków??? LOL - nie piszę się na to). Za to wykorzystanie w odpowiednim stopniu rozkazów 64 bit wykazało by jakieś różnice na korzyść( pomijam to, co koderzy choćby Valve zrobili z tym ostatnio ;)). Prawie 3 lata temu pojawiły się procki 64 bit i prawie nic z tego nie mamy- bezsensu.

 

Zobaczyłem też, jak się ma wydajnośc mojego Semprona do FX 57 - efekt jest taki, że różnice są praktycznie żadne :P No to napisali realistyczny test :)

Edytowane przez Slayer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie 4243 pkt - jak na kiepsko kręcący się procesor i kartę średnio wykręconą - to nie tak tragicznie.

 

 

Ale wynik Sulaco (8800 pkt) robi wrażenie - rozumiem że to bardzo mocno wykręcone SLI 7800GTX.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...