ath Napisano 13 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2005 1. Casino (Kasyno) :wub: 2. Beautiful Mind (Piekny Umysl) 3. Matrix (Matryca) 4. Saving Private Ryan (Szeregowiec Ryan) 5. Chronicles of Riddick (Kroniki Riddicka) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
inesian Napisano 13 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2005 1) Saw (Piła) 2) Matrix Revolutions (Matrix Rewolucje) 3) The Skeleton Key (Klucz Do Koszmaru) 4) Ice Age (Epoka Lodowcowa) 5) American Pie: Band Camp ("Szarlotka ;]" Oboz) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Corso Napisano 13 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2005 (edytowane) 1.Deer Hunter (łowca Jeleni) 2.Blade Runner (Łowca Androidów) 3.Forest Gump 4.Big Blue (Wielki Błękit) 5.Dancing With Wolves (Tańczący z Wilkami) Edytowane 13 Listopada 2005 przez Corso Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mogiel Napisano 13 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2005 (edytowane) 1.Terminator 2 (Terminator 2) 2. Bloodsport (Krwawy sport) 3. Leon (Leon Zawodowiec) 4. Matrix (Matrix) 5. Braveheart (Waleczne serce) 5 filmow to rzeczywiscie mało. Jakby kryteria sie kiedyś zmieniły to: 6. Gladiator (Gladiator) 7. Fast and the furious (Szybcy i wściekli) 8. Final Destination (Uniknąć przeznaczenia) 9. Green Mile (Zielona Mila) Edytowane 13 Listopada 2005 przez Mogiel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samm-ur Napisano 13 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2005 1. Pulp Fiction 2. Snatch 3. Things to Do in Denver When You're Dead 4. Sin City 5. Gladiator Niekoniecznie w tej kolejności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drunk_ZoZol Napisano 13 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2005 1. Star Wars (cała seria) 2. Alien i Predator + AvP [; (wszystkie części) 3. Shrek 1&2 4. Eqilibrium(dobrze napisałem? [; ) 5. Wróg u bram ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ Oto moja chyba najbardziej ulubiona 5 filmów [; ale więcej tego jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
De_Xter Napisano 13 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2005 1. Seven ( Siedem ) 2. Saw ( Piła ) 3. Forrest Gump 4. Equilibrium 5. Fight Club ( Podziemny Krąg ) 5, ktore najlepiej pamieta. Mam na plytach kolo 400 filmow, widzialem pare razy tyle :]. Wcisnalbym tam jeszcze Friday, ale barkuje juz mi pozycji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oldskul Napisano 13 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2005 1) Pianista 2) Podziemny Krąg 3) Leon Zawodowiec 4) Rocky (cała seria) 5) Sexmisja Też niekoniecznie w takiej kolejności. Dużo filmów obejrzałem, normalne, nie pamiętam tytułów wielu.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gollumek Napisano 13 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2005 (edytowane) 1. Requiem for a dream (requiem dla snu) 2. Man on fire (człowiek w ogniu) 3. Green mile (zielona mila) 4. The Shawshank Redemption (skazani na shawshank) 5. Pi (pi) Edytowane 14 Listopada 2005 przez gollumek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Pioorek Napisano 13 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2005 1. Dotyk Pustki 2. Sin City [Miasto Grzechu] 3. Crash [Miasto Gniewu] 4. Skazani na Shawshank. 5. Pitch Black. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BarTweak Napisano 13 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2005 Green streets hooligans (Chuligani) najlepszy wiecej nie pamietam bo ja ogladam zaraz po pre Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ur8an Napisano 13 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2005 1. 60 sekund 2. Dzien Świra 3. Chlopaki nie placzą 4. 7 Seconds 5. Memento Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maker Napisano 13 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2005 1. Saw (Piła) 2. The Matrix (Matrix część 1) 3. Dzień Świra 4. Chronicles of Riddick 5. Sin City (Miasto Grzechu) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indywidualista Napisano 13 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2005 1. Martix I 2. Requiem for a dream (Requiem dla snu) 3. Fight club (Podziemny krąg) 4. Chłopaki nie płaczą 5. 60 Seconds (60 Sekund) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
makakus Napisano 13 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2005 Fight Club [Podziemny Krąg] Requiem For A Dream [Requiem dla snu] Dzień Świra Snatch [Przekręt] Taxi Driver [Taksówkarz] :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luminat Napisano 13 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2005 (edytowane) Mialem ciezki orzech do zgryzienia, ale wkoncu stwierdzilem, ze wymienie te filmy ktore warto obejrzec, ale z roznych wzgledow nie zostaly wytypowane przez zadnego forumowicza. 1. Pirates of Silicon Valley (Piraci z doliny krzemowej) 2. Twisted (2004) (Amnezja) 3. Texas Chainsaw Massacre (2003) (Teksańska masakra piłą mechaniczną) 4. O dwóch takich co ukradli księżyc 5. Hostage (Osaczony) ---(edit)--- Nie zmienialem typowanych filmów, lecz do drugiej pozycji dodalem angielski tytuł. Edytowane 14 Listopada 2005 przez luminat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecuadoo Napisano 13 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2005 1. Saw (Piła) 2. Confidence (Przekręt Doskonały) 3. Equilibrium (Equilibrium) 4. Green Mile (Zielona Mila) 5. Untertag (Upadek) Ps. Widze ze Confidence jest nieobecny w rankingu :D Malo osob go widocznie widzialo, jezeli macie okazje looknijcie ten film ! Warto :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Varrol Napisano 13 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2005 1. Jurassic Park (Park Jurajski) 2. Shrek (Szrek) 3. Lord of The Rings (Władca Pierścieni) 4. Matrix 5. The Butterfly Effect (Efekt Motyla) Ale mam wrażenie, że zapomniałem paru naprawdę dobrych filmów, lepszych nawet niż niektóre z tych co wymieniłem, także może update będzie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skinny500 Napisano 13 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2005 (edytowane) Boondock Saints (Święci z Bostonu, wersja orginalna bez lektora obowiązkowo!) Memento Sin City Fast and Furious 60 sekund (remake z bodajże 2000 roku) ----------------------------------------------- American Pie Ostra Jazda Saw Naga broń Mortal Kombat serial Mortal Kombat Final Destination Edytowane 13 Listopada 2005 przez skinny500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cvir Napisano 13 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 13 Listopada 2005 (edytowane) 1. Dzień Świra 2. Storm of The Century (Sztorm stulecia) 3. Saw 1&2 (piła) 4. Dangerous Minds (Młodzi gniewni) 5. The Hunt for Red October (Polowanie na czerwony październik) ;] Edytowane 13 Listopada 2005 przez cvir Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NoVVy Napisano 14 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 14 Listopada 2005 1. Scarface 2. Bullet 3. Saving Private Ryan 4. Braveheart 5. Gladiator Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yearman Napisano 14 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 14 Listopada 2005 Ciężka sprawa: 1. Seven 2. Bad Boys 3. Matrix 4. Man on Fire 5. Sixth sense Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
agr Napisano 14 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 14 Listopada 2005 1. Requiem for a dream 2. Symetria 3. Seven [siedem] 4. Fight Club [Podziemny Krąg] 5. Van Wilder [Wieczny Student] Ps. 5 filmow to za malo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sector Napisano 14 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 14 Listopada 2005 1 - pulp fiction 2 - saw 3 - fight club 4 - resident evil 1 5 - Miś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ouara Napisano 14 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 14 Listopada 2005 Chronicles of Riddick (Kroniki Riddicka) Blade Runner Natural Born Killers (Urodzeni Mordercy) Fear and Loathin' in Las Vegas (Las Vegas Parano) Bram Stoker's Dracula (Drakula) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aquarium Napisano 14 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 14 Listopada 2005 1. Aliens 2 2. Star Trek 3. Indiana Jones - trylogia 4. Blade Runner 5. Stargate Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baca_18 Napisano 14 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 14 Listopada 2005 (edytowane) 1. Braveheart (Waleczne Serce) 2. The Last of The Mohicans (Ostatni Mohicanin) - dziwie się że nikt go jeszcze nie wymienił 3. Pulp Fiction 4. The Butterfly Effect (Efekt Motyla) 5. Green Street Hooligans Edytowane 14 Listopada 2005 przez baca_18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
99tomcat Napisano 14 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 14 Listopada 2005 1.Das Boat(Okręt) 2.Czas apokalipsy 3.Wróg u bram 4.Szeregowiec Ryan 5. Seksmisja edit: zdecydowanie ejst za mało filmów top 10 przynajmniej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frankes Napisano 14 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 14 Listopada 2005 1. Holy Grall 2. Nieustraszeni bracia Grimm 3. Żywot Brajana 4. Sens ycia według Monthy Pythonów 5. Szeregowiec Rayan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lori129 Napisano 14 Listopada 2005 Zgłoś Napisano 14 Listopada 2005 1.Vinci 2.Black Hawk Down (Helikopter W Ogniu) 3.War Of The Worlds (Wojna Światów) 4.Equilibrium (Cubic) 5.Fast and Furious (Szybcy i Wściekli) Brakuje kilku nowych filmów, np. Amityville czy Doom albo Harry Potter Czara Ognia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...