Skocz do zawartości
shadows

Awaria Dysku Ibm/hitachi (acer Tm 4102 Wlmi)

Rekomendowane odpowiedzi

:unsure: Witam!

Mam dość poważny dylemat i nie wiem do końca co zrobić. Otóz po kolei:

Jak napisałem w opisie posiadam Acera TM 4102 WLMI (na gwarancji)z dyskiem IBM/Hitachi Travelstar 80 Gb. Po 2 miesiacach uzytkowania, dysk twardy z dnia na dzien odmowil posłuszeństwa. Po wyłączeniu komputera i próbie włączenia go następnego dnia system Windows zasygnalizował, po znacznie wydłużonym czasie rozruchu, błędy zapisu i odczytu z dysku twardego, po czym nastąpił restart (sytuacja ta powtarza się po każdej próbie włączenia laptopa).

Próba reinstalacji systemu za pomocą Recovery Disk, nie powiodła się gdyż program sygnalizuje błędy odczytu z dysku twardego. Wszelka proba zmianay nawet podstawowej partycji w fdisku tez konczy sie fiaskiem.Jedyne co moge zrobic to za pomocą scandiska przeprowadzić gruntowny scan (znalazl mi nawet uszkodzenia). I oto jest dylemat: zrobić to samemu czy odesłać kompa do serwisu i liczyć że wymienią dysk na nowy. Bo niewiem czy wogóle jest szansa otrzymania nowego dysku, a jak scandisk zaznaczy bad sektory to może być już po wszystkim i dalsze wysyłanie go do serwisu na nic się niezda.

Prosze o opinie w tej sprawie!!

Edytowane przez shadows

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...