AndyN Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2005 mak777 napisał(a): NFS nigdy nie był symulatorem, nawet nigdy nie próbował być... :mur: :mur:Grałeś w Need for Speed Porsche 2000/Unleashed? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M2SC Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2005 Jaki jest dobry program do zrzutów ekranowych z mw i jak zmienić długość skrzyni biegów ( moja carrera gt jeździ maks. tylko 241 mph a chciałbym więcej ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enigma_pl Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2005 AndyN napisał(a): Grałeś w Need for Speed Porsche 2000/Unleashed? ja grałem i w każdej części NFS nawet nie starał się być symulatorem... chyba coś Ci się z Colinem pomyliło... :| a screenshoty zrobisz aplikacją "Fraps"... pzdr ngm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Electric Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2005 Z ta gra to jest naprawde ciezka sprawa. Pozyczylem kumplowi moja 6600GT. Ma podobny sprzet do mojego tylko firmowa plyte Asusa na KT400. Ja mam EPOX'a na KT400A. O dziwo u niego chodzilo plynnie a u mnie cielo. Po wnikliwych porównaniach u mnie pomoglo przelaczenie pamieci z 266mhz na standardowe kontrolowane przez BIOS (400@200). O dziwo gra chodzi plynniej, da sie juz normalnie grac, chociaz przyciny dalej są ale niewielkie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2005 AndyN napisał(a): Grałeś w Need for Speed Porsche 2000/Unleashed?no tak bo wprowadzili tam 4 punktowy(koła) ( do tamtej pory bylo 2 punktowy (osiowy)) kontakt auta z podłożem....i to ma byc ten symulator? polecam GTR RACING lub colina :) a nie pisac bzdury ze seria NFS miała zadatki na symulator;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4TEUSZ Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2005 (edytowane) enigma_pl napisał(a): ja grałem i w każdej części NFS nawet nie starał się być symulatorem... chyba coś Ci się z Colinem pomyliło... :| a screenshoty zrobisz aplikacją "Fraps"... pzdr ngm A kiedy to colin starał się być symulatorem? Chyba że poduszkowca :lol: Jak chcesz symulator WRC to pograj w Richard Burns Rally Porsche zapewniało niezbędne minimum realizmu jak liczony cztero-punktowo kontakt samochodu z nawierzchnią transfer masy przy przyspieszniu-hamowaniu itp. Fakt przyczepność kół była zbyt duża, szczególnie w poślizgu, ale wszelkie znamiona symulatora gra ma, wystarczy porównać zachowanie 911-stek z lat 70' w NFS porsche i GT Legends z wyłączonymi pomocami. W obu przypadkach jest to warczący na każdym zakręcie "grrr...zabiję cię" potwór, tyle że w NFS do jego okiełznania wystarczyła klawiatura :D W NFS MW czuć że się jedzie...autkiem zabawką w łapach pięciolatka ;) Edytowane 27 Grudnia 2005 przez M4TEUSZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2005 M4TEUSZ napisał(a): A kiedy to colin starał się być symulatorem? Chyba że poduszkowca :lol: Jak chcesz symulator WRC to pograj w Richard Burns Rally Porsche zapewniało niezbędne minimum realizmu jak liczony cztero-punktowo kontakt samochodu z nawierzchnią transfer masy przy przyspieszniu-hamowaniu itp. Fakt przyczepność kół była zbyt duża, szczególnie w poślizgu, ale wszelkie znamiona symulatora gra ma, wystarczy porównać zachowanie 911-stek z lat 70' w NFS porsche i GT Legends z wyłączonymi pomocami. W obu przypadkach jest to warczący na każdym zakręcie "grrr...zabiję cię" potwór, tyle że w NFS do jego okiełznania wystarczyła klawiatura :D W NFS MW czuć że się jedzie...autkiem zabawką w łapach pięciolatka ;) zgodze się ale, porównanie gt legends ( czy tez gtr racing razem z porsche to głupota! NFS porsche to takze byla zrecznosciowka, owszemz dopracowanym modelem jazdy ale nadal zrecznosciowka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamWeasel Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2005 Worms 12 napisał(a): Ta gra nie potrzebuje 4GB, ba ona nie wykożystuje nawet 1GB, ona się ciacha bo jest gupia (szczegóły co kilka-kilkanaście postów) ;) Ta gra jest fajna. :angry: Teraz jeżdżę Vauxalem Monaro. B) Jechałem nim 305 km/h. :) Jak zdobędziesz trochę doświadczenia z kompem (które btw. powie ci też, że nie wrzuca się obrazków w .bmp na serwer tweaka - w ogóle nie używa się bmp) to różne przycinki zaczną cię irytować i stwierdzisz, że tak, gra jest głupia B) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matios Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2005 fajna gra, tyle że mam problem. Nie znam sie na tuningu. jak ktoś jest aniołem (lub ma taką cierpliwość) to prosze o kilka lekcji. Lekcje pisać na matios93@wp.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enigma_pl Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2005 oj richard jest strasznie trudny. na kierownicy nie mogłem sobie poradzić, więc wywaliłem ;-) no ale to nie zmienia faktu że praktycznie wszystkie NFS mi się podobały (może ze względu na praktycznie brak konkurencji w tej klasie gier) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemmy Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2005 to normalna przypadłość NFSMW ,że cienie,dym składa się z kwadratów, http://img398.imageshack.us/my.php?image=need6ea.jpg wszystko poza efektami wizualnymi na maxa 1280*1024+patch 1.3 .W NFSU2 był pewien myk ale tu nie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2005 (edytowane) Gemmy napisał(a): to normalna przypadłość NFSMW ,że cienie,dym składa się z kwadratów, http://img398.imageshack.us/my.php?image=need6ea.jpg wszystko poza efektami wizualnymi na maxa 1280*1024+patch 1.3 .W NFSU2 był pewien myk ale tu nie działa. To ty tak chyba masz, bo ja mam normalne cienie bez pikselowania (twoich kwadracików). Zobacz czy masz najnowsze stery do grafiki, płyty głównej i Directa 9c. Ja mam tak: http://img446.imageshack.us/my.php?image=clipboard022ba.jpg Edytowane 27 Grudnia 2005 przez LCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
To_MeKs Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2005 Ja mam stery 5.13 directX 9.0c i inne najnowsze pasci i tak czy siak mam kwadraty ATI leci w kulki nastepnym razem jak bede kupowal grafe biore cos ze stajni nvidia. Bo ati super robi kartki, ale te problemy zwlaszcza z cieniami w grach ubisofu jest tak dokuczliwe ze zniecheca do dalszej gry a teraz jescze problem z nfs bez jaj no :( :mur: [PoZdRO ps: a najwiekszego minusa radeon dostal za.... brak obrazu w mgs2 !!!! takiego minusa ta grafika dostala jak stad do kijowa!! zeby klasyki nie mogl wyswietlic poprawnie ( i prosze nie pisac w stylu "pozmieniaj detale" itp bo go...no to daje) to juz lekka przesada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2005 boże! nie mogę, zaisntalowałem ten programik niby troche mniej chaczyć zaczął, potem ramy z 333 na 266 pościłem, niby jeszcze mniej;] a tu se zainstalowałem od kumpla pada z FF ( E5 jakiś) podłączam ustawiam rumble on, odpalam gre, i TERAZ DOPIERO TNIE! WTF :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peseq Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2005 Gemmy napisał(a): to normalna przypadłość NFSMW ,że cienie,dym składa się z kwadratów, http://img398.imageshack.us/my.php?image=need6ea.jpg wszystko poza efektami wizualnymi na maxa 1280*1024+patch 1.3 .W NFSU2 był pewien myk ale tu nie działa.chyba jednak to nie jest normalne:) ja mam ładnie wygładzone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Areczek Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2005 (edytowane) W momencie kiedy skombinowałem sobie demko MW akurat wysiadło mi chłodzenie (wiatrak) na GeForce 4Ti 4200 i musiałem włożyć na zastępstwo GeForce 256. Najpierw pomyślałem, że nie ma sensu instalować dema na GF256. Ale nie wytrzymałem. Odpaliłem oczywiśćie w 640x480 i min. detali. Trochę pograłem i gra mi się spodobała. No i z tego co zobaczyłem to pomyślałem że i GF4 da radę w troszkę wyższych ustawieniach. Wkrótce po tym nadszedł czas pełnej wersji oraz już w pełni sprawnego GF4. Podniosłem rozdziałkę na 1024x768 i niektóre detale. Na początku fajnie chodziło... aż do momentu wystąpienia zaciachów, które występowały regularnie. Po jakimś czasie odpaliłem to forum, przeczytałem wszystkie 65 stron (ufff) i okazało się, że te zaciachy to standard. Prawie wszyscy narzekali twierdząc że to wada engine'u i nic na to się nie poradzi. Chociaż zdarzały się wyjątki, u których nie było zaciachów. U mnie występowały dokładnie takie same zaciachy jak u innych czyli regularne spadki fps oraz co jakiś czas całokowity "freeze" na kilka sekund. Pomyślałem więc że będzie lipa z tej gry bo skoro zaciachów nie da się wyeliminować to granie w takich warunkach odpada. Ale... Porównując moje objawy przy przycinkach z tymi u innych użytkowników zauważyłem pewne różnice. Po pierwsze: większość twierdziła że w momencie przycinek dysk im nic nie doczytuje. Po drugie: nie ważne jaką rozdzielczość oraz jakie detale ustawią zawsze są przycinki. Natomiast u mnie było dokładnie na odwrót w obu przypadkach. Podczas zacinek dysk skrobał cały czas. A zacinki wstępowały tylko przy wyższych ustawieniach. W 640x 480 nie było żadnych zgrzytów. Miałem 512MB ramu, a gra+system zajmowały razem ponad 600MB. Więc siłą rzeczy musiało doczytywać. Dlatego też pomyślałem, że może jednak dołożenie 512MB pomoże (wbrew tym co twierdzili, że mają więcej ramu niż gra potrzebuje a i tak są zaciachy). Jak pomyślałem tak zrobiłem. Zakupiłem nową pamięć 1GB (2x512 PC3200, wcześniej miałem 2x256 PC2700). Po odpaleniu gry okazało się że ten 1GB ramu był dla gry zbawienny. Nie ma żadnych przycinek, ewnetualnie zdarzy się raz na jakiś czas (bardzo rzadko i wogóle nie przeszkadza w grze) a już o "freezach" nie ma żadnej mowy. Dodatkowo teraz bardzo szybko wszystko wczytuje. Wcześniej przełączenie się do Windowsa (Alt+Tab) trwało jakieś pół minuty zanim system się pozbierał. Teraz trwa to dosłownie 2 sek. Jeśli chodzi o ilość FPS to średnio mam około 30 (wahania w granicach 25-40), oczywiście sprawdzane na różnych trasach (m.in. 69 próba), żeby nie było że jeździłem sam i po mieście tylko. No i oczywiście grałem przez dłuższy czas żeby sprawdzić czy coś się nie pochrzani po dłuższym czasie. Moje ustawienia graficzne: rozdzielczość: 1024x768, World Level Of Detail: 3/3, Car Geometry: High, reszta jest wyłączona lub Low. Ustawienia nie za wysokie bo GF4Ti 4200 to nie "ścigacz" ale wcześniej na takich właśnie ustawieniach miałem przycinki. Podsumowując, u mnie dołożenie ramu rozwiązało problem przycinek. PS. Sorry za przydługawą wypowiedź. Edytowane 28 Grudnia 2005 przez Areczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamWeasel Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2005 No dziwny jest ten engine, możesz się tylko cieszyć że u Ciebie działa :) Co ja mam zrobić, wyjąć i włożyć 512mb? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[Shinigami] Opublikowano 27 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2005 No rewolucji tu nie zaprowadziłeś :) Ale EA chyba mogło łaskawie powiedzieć że minimum to 1GB i gdzie oni znaleźli tych beta testerów ? na automatach w salonie gier czy co ? chociaż nawet ta opcja odpada bo nawet takim ludziom przeszkadzałoby ciachanie ale co za różnica jak EA stać na kompy które w standardzie mają 2GB albo może nawet szaleją i obsadzają pełne 4GB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciacho1988 Opublikowano 28 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2005 Cześć!! :D Mam pare pytań (jak możecie to pomóżcie)? Przeczytałem wcześniej że w NFSMW Black Edition jest więcej aut, więcej możliwości tuningu oraz dodatkowy tryb gry, Ja mam normalną wersję NFSMW iczy nie wiecie czy nie ma jekiegoś dodatka albo patcha by z normalnej wersji zrobiła się Black Edition ;-) ??? Mam problemy z zainstalowaniem patcha 1.3 gdy go zainstalowałem to w grze znikły wszystkie tracki(no a bez muzy nie idzie pograć). Ico wogóle ten Patch daje??? Jak możecie to mi odpowiedzcie albo na forum albo na tortownica55@poczta.onet.pl Z góry dziękuję!! :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 28 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2005 rzuc okiem na FAQ na pierwszej stronie, na 100% znajdziesz rozwiazanie swojego "problemu" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 28 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2005 Areczek napisał(a): W momencie kiedy skombinowałem sobie demko MW akurat wysiadło mi chłodzenie (wiatrak) na GeForce 4Ti 4200 i musiałem włożyć na zastępstwo GeForce 256. Najpierw pomyślałem, że nie ma sensu instalować dema na GF256. Ale nie wytrzymałem. Odpaliłem oczywiśćie w 640x480 i min. detali. Trochę pograłem i gra mi się spodobała. No i z tego co zobaczyłem to pomyślałem że i GF4 da radę w troszkę wyższych ustawieniach.......hmmm jeszcze niedawno mialem ti4200 ( zestawy wrecz identyczne mielismy) no i gralem 800x600 i na max all (oporcz AA:Pi fa na pol paska) w 1024 bez wezgledu na ustawienia w menu mialem okolo 25 fps...wiec szczeze nie dziwie ci sie ze ci mulilo i doczytywalo z hdd...ale my tutaj nie o takich zaciachach mowimy (juz nie jeden pisal ze dolozenie ramu nic nie dalo) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 28 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2005 HeatheN po kiego cytujesz caly post na pol strony?? Areczek nie latwiej swoja konfiguracje wladowac w siga niz go wklejac za kazdym razem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 28 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2005 to było ostatni raz! moja wina moja wina :oops: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Areczek Opublikowano 28 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2005 HeatheN napisał(a): w 1024 bez wezgledu na ustawienia w menu mialem okolo 25 fps...wiec szczeze nie dziwie ci sie ze ci mulilo i doczytywalo z hdd...ale my tutaj nie o takich zaciachach mowimy (juz nie jeden pisal ze dolozenie ramu nic nie dalo) Pisałem dokładnie o takich zaciachach co wszyscy. Jasne, że u mnie były one spowodwane zbyt małą ilością ramu, ale jak czytałem wypowiedzi na forum i ludzie narzekali, że mają więcej ramu niż potrzeba i nadal źle im działa to myślałem, że nie ma sensu dokładać ramu bo to nic nie da. Wszyscy narzekają na skopany engine i że nawet w 640x480 na mocnych sprzętach mają zaciachy, ale jednak gra różnie się zachowuje u różnych ludzi. I właśnie o to chodziło w mojej wypowiedzi, że mi jednak dołożenie ramu pomogło i teraz mogę spokojnie pograć w 1024x768 bez żadnych zgrzytów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 28 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2005 Areczek napisał(a): Pisałem dokładnie o takich zaciachach co wszyscy. Jasne, że u mnie były one spowodwane zbyt małą ilością ramu, ....ja wiem o co ci chodzilo, tlyko ze ja mialem ti4200 (prolink 128mb 345/620) reszta jak w podpisie i sobie gry w 1024 w MW nie wyobrazam na tej karcie;] o to mi chodzilo:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crosis Opublikowano 28 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2005 To nie jest temat o całej serii NFS. :angry: Tutaj się prowadzi dyskusje o NFS: Most Wanted. :evil: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nick126 Opublikowano 29 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2005 Ej a wiedzieliście że w MW są takie auta jak: Porshe 911 GT2, Corvetta C6.R, Mercedes [chyba] SL65 AMG ?? Czy wiecie jak je stuningować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enigma_pl Opublikowano 29 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2005 1. Tak 2. Nie, ich chyba nie da się tuningować, to tzw. unique ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matirr Opublikowano 29 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2005 sa ale tylko w black edition ale sa łatki i zmieniaja one zwykła wersje w black edition z dodatkowymi wózkami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nick126 Opublikowano 29 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2005 Bo wczoraj tak patrze a tu takie cacunia :o I zaraz załamka, bo nie można tuningu zrobić :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...