Gość hydro2 Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2005 To dobra,to czemu w takim CT w kartach wykorzystujacych PS3.0 gra skacze jak glupia nawet na 6800 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 15 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia 2005 co prosze bardzo, prosiłem o porównanie do ps2bX800 obsługuje PS 2.0b ale nie mozna tego porownywac do FX6800, który bedzie szybszy w trybie SM 2.0 , sorry, gafa z mojej strony, nie przeczytałem ze dokładnei chodzi o 2.0b. To dobra,to czemu w takim CT w kartach wykorzystujacych PS3.0 gra skacze jak glupia nawet na 6800 ??mi sie wydaje ze to juz wina optymalizacji silnika graficznego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poca Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Bardzo dobry artykul znajduje sie na PC Labie. Polecam przeczytac. PS3 jest juz Riddicku. Czytalem ze cienie sa bardziej miekkie ale to bardzo negatywnie odbija sie na wydajnosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Myla Wam sie chyba pojecia. To nie przez PS3.0 Riddick zwalnia. Przez niego jedynie moze dostac kopa z FPS. Jedynie HDR i miekkie cienie zra zasoby GF 6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2005 PS3 jest juz Riddicku.w Riddicku nie ma zadnego PS3...jest tylko roszerzenie ogl'a nazwane SM2.0++, ale nie ma to nic wspolnego z SM3.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2005 (edytowane) Zastanawia mnie, gdzie w tym Teście podział się X800XT PE! :D :D :D Ja się domyślam a Wy? :lol: :lol: PS. Pewnie X800XT PE wymiótł albo był na równi z PS3.0 i dla tego wstyd było pokazać ile przyspieszył PS3.0 względem X800XT PE!!! w tych specjalnie zbudowanych demkach! hehehe :razz: Ten test jest do [gluteus maximus]! :wink: Edytowane 16 Kwietnia 2005 przez kojak_ct Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Jedynie HDR i miekkie cienie zra zasoby GF 6Ati tez ma HDR, w sumie niewykorzystany. Polecam program "rthdribl" przy okazjii dobrze wygrzewa karty i wykrywa artefakty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 16 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2005 co sie tak wszyscy zaczeli umarsczac nad jakimis wykopaliskiem(06-07.2004)? juz dawno wszyscy zapomnieli o patchu1.2, o sterach na ktorych byly robione testy i o ogolnej atmosferze wokol tych testow... polecam to http://www.firingsquad.com/hardware/splint...chaos_theory_1/ przynajmniej jest o czym porozmawiac i jest to na czasie. imho SM2.x zniknie zanim sie dobrze rozkreci, a to za sprawa nowych konsol z SM3.0...a ze SM3.0 wymaga mocnego sprzetu (play3, xbox2, r5xx, SLi), no coz tak to juz jest z ewolucja i wplywu na to nie mamy zadnego, mozemy sie tylko przylaczyc lub przygladac sie z boku bo zatrzymac tego nie jestesmy w stanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killua Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2005 No wlasnie czemu HDR w ati np9800 sie nie wykorzystuje, przecie jest i to calkiem niezly co widac na demkach ze strony ati(fajne sa niektoore). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Widzieliscie Chimpa ?? Czemu takiej grafy z taka plynnoscia nie ma w grach.Fakt,ze tam poza woda motylkiem malpka i roslinnoscia nic prawie nie ma,ale np jak nacisne guzik W (posiadacze ATi z DX9 pewnie wiedza o co chodzi) to tez mi nie skacze a to mw takie same wykorzystanie mocy obliczeniowej co taki dzisiejszy D3 (z nacisnieciem guzika W),wiec mi powiedzcie,why Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2005 No wlasnie czemu HDR w ati np9800 sie nie wykorzystuje,bo to nie jest "prawdziwy" HDR i np. w HL2, BiA masz to "cos"... Widzieliscie Chimpa ??tak wszystko ok, tylko, ze to sa demka tech. nakierowane na pokazanie mozliwosci ukladu przewaznie na jednym obiekcie. jak bys mial miec takiego np. far cry gdzie na drzewach siedzialyby takie "chimpy" to zapewniam cie, ze oprocz pokazu slajdow niewiele z takiej gry mialbys przyjemnosci... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ran'dall_ Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Radze zagrać w Splintera Chaos Theory tam jest już ten wasz P.S 3.0 , niewiem jak wygląda ale na moim radziu 9200 gra wymiata : :wink: Za jakies 2 miechy bede mial cos z seri GF6 ale wciąż się zastanawiam po co mi te efekty i bajery , przecież w gry sie gra , a nie je ogląda :? .....Chyba wezme starego 7500 dopiero bedzie wymiatac :D :D :D :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!exec Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2005 (edytowane) No wiec korzysci z ps 3.0 sa takie - gry ktore wykorzystuja ps 3.0 chodza na nim szybciej niz na 2.0. Na razie to dwie gry - far cry, splinter cell c.t. i tam po wlaczeniu ps 3.0 (dostepny tylko na gf 6xxx) gra ma wiekszy wydajnosc niz na nizszych shaderach. Kolejna korzysc to mozliwosc wprowadzenia do uzytku bajerow typu hdr, soft shadows, parallax mapping ale niestety dwa pierwsze bajery sa bardzo obliczeniozerne i jak na razie malo kto moze sobie pozwolic na wlaczenie soft shadows(hdr i parallax mapping jeszcze moze byc) bo karty sa za slabe do takich bajerkow. EDIT: To dobra,to czemu w takim CT w kartach wykorzystujacych PS3.0 gra skacze jak glupia nawet na 6800 ?? Cos ci sie pomylilo. Gra przyspiesza po wlaczeniu ps 3.0. Troszke zwalnia po wlaczeniu parallax mapping wiecej zwalnia po wlaczeniu hdr ale jak wlaczysz soft shadows to juz jest kiszka z tymi trzema efektami to juz sie nie da grac. Edytowane 17 Kwietnia 2005 przez !exec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hydro2 Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 A jak posiada ktos maszynke taka jak Jordi tylko powiedzmy z gf6800 ultra ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2005 A jak posiada ktos maszynke taka jak Jordi tylko powiedzmy z gf6800 ultra ??za slabe..miejscami w 1280x1024 0xfsaa 8xanis jest 15fps, dopiero SLi umozliwia plynna gre >30fps... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...