Beginner Opublikowano 18 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2005 Zależy mi, żeby aparat miał raczej małe rozmiary i conajmniej 3MPix, biorę pod uwage Sony-L1, Panasonic FX7 lub FX5, i nikona 3700. Jestem bardzo początkującym "fotografem" i póki co trzeba mi aparatu po prostu na jakieś wypady, żeby zdjęcia popstrykać(dlatego,żeby był w miarę mały), ale nie chce też lipnego sprzętu, żeby czasami można było nim coś "porządniejszego" zrobić... Czy może ktoś jakieś optymalne rozwiązanie podać? :rolleyes: Te aparaty to tak tylko dla przykładu podałem, bo akurat te mi pasują, ale zabardzo się nie znam... Planuję kupić z Allegro <700zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dijkstra Opublikowano 18 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2005 Nowy, czy używany? Zgaduje, że nowy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stuku Opublikowano 19 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2005 Zdecydowanie do tej ceny to Canon - nowy to A510 lub jeśli zależy Ci na naprawde małych wymiarach i na dzień dobry planujesz kupić akcesoria to A410 (Sam Canon to około 500 zł, plus karta 256/512, dobry futerał i akumulatory z ładowrką). Z używanych to Canon A75 / A80 razem już z akcesoriami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beginner Opublikowano 19 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Listopada 2005 Wpadł mi "w oko" Fuji E500, w sklepie nówka 800zł, ale na allegro już za 600zł widziałem... a raczej na Allegro bedę kupował, bo ceny niższe... ktoś wie coś konkretnego o tym Fuji? Czy lepiej Canona A75? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...