bocianowa :) Opublikowano 22 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2005 Witam, bardzo proszę o radę w kwestii naprawy gwarancyjnej przez nokię mojego foniku. Telefon został oddany do naprawy 02.11.2005r. (dodam, że to jego trzecia naprawa). Telefon jest zakupiony przed 01.04.2005r. i jak wynika z zapisu gwarancji, nokia ma 14 dni na naprawę mojego foniku. Dzisiaj wypada 14 dzień roboczy od złożenia go w autoryzowanym salonie nokia a telefon nie został mi zwrócony. Jakie podjąć procedury aby wyegzekfować od nich zapisany obowiązek naprawy telefonu do 14 dni i czy po niedotrzymaniu warunkow gwarancji przez nokie mam prawo zadac od nich nowego telefonu. Gdzie mam się zgłosić i do kogo, jak argumentować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss117 Opublikowano 23 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2005 Myśle, ze nie mozesz żądać od nich nowego telefonu. Ale mozesz chciec jakiejs refundacji za to ze tak długo trzymaja twój telefon. Mozesz powiedzec im ze w takim razie zmienisz siec. Myśle ze cos ci dadzą. Daj znać jak ta sprawa sie zakończy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 23 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2005 Mozesz powiedzec im ze w takim razie zmienisz siec. Bez sensu. Co ma serwis Nokii do jakiejkolwiek sieci? Sprawdz dokladnie warunki gwarancji, ktore panowaly przed zmiana i co mozesz zrobic po uplywie terminu. Idz do tego serwisu i bedac pewnym swoich racji przedstaw swoje argumenty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
najdmen Opublikowano 24 Listopada 2005 Zgłoś Opublikowano 24 Listopada 2005 ehhhh, sa dwa sposoby reklamacji wadliwego sprzetu: niezgodnść towaru z umowa (odpowiada sprzedawca na podstawie dowodu zakupu) lub gwarancja (na podstawie karty gwarancyjnej odpowiada gwarant) TY ODDAŁEŚ TELEFON NA GWARANCJĘ, więc i ty i serwis musicie stosować się do zapisów na TWOJEJ karcie gwarancyjnej, NIE WAŻNE ŻE PRZEPISY SIĘ ZMIENIŁY ty zakupiłes towar na takich a nie innych warunkach, więc jeżeli jest zapis w karcie który mówi o tym że serwis ma 14 dni roboczych, TO W PRZYPADKU SPÓŹNIENIA TAKIEGO TELEFONU SIĘ NIE ODBIERA TYLKO DOMAGA SIĘ NOWEGO SPRZĘTU, >>>BEZAPELACYJNIE<<< :):) aha i sieć nie ma nic do tego ponieważ umowa z operatorami telefonii komórkowej opiewa na świadczenie usług telefomunikacyjnych a nie na aparat:) więc jeżeli operator nie przestanie ci świadczyć usług to jest czysty i nie ma żadnych podstaw do straszenia go czy zrywania umowy itp:) telefon to tylko urządzenie dzięki któremu z tychże usług korzystamy. pozdrawiam:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...