robinhood Opublikowano 9 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2005 Chcę kupić laptopa przez internet ale martwi mnie, że gdy już rozpakuję cudeńko to okaże się, że np. kilka Bad Pixeli na matrycy:( Jak to jest naprawdę ze zwrotem do sklepu? Czy sklepy honorują 10 dniowy termin zwrotu? Które spośród sklepów są godne polecenia? Ja akurat przymierzam się do kupna w www.softon.pl. Ktoś już tam kupował - jakieś sugestie? Z góry dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flash Opublikowano 9 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2005 taki sprzęt zdecydowanie rozsądniej jest kupić widząć go wcześniej fizycznie.Wiem ze pewnie chodzi o cenę ale jesli się okaze ze bad jest juz na starcie - zdenerwujesz się tylko a procedury trwają zwykle da długo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Marcepan Opublikowano 9 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2005 Ja swojego laptopika koniecznie chcialem zobaczyc na zywo przed zakupem ale kupic w sklepie internetowym, bo tam sa najtansze. Wkoncu zakupilem go w www.camino.pl - sklepik ma siedzibe w Gdansku, a ja akurat z Elblaga jestem. Bardzo mila obsluga w sklepie, dogadalem sie tak ze przed zakupem chce zbadac matryce na bad pixele i nie robili problemow (tak jak w innych sklepach nawet zwyklych). Pojechalem do Gdanska, przy mnie wyciagneli komputerek z pudla, rozpakowali, dali mi bym sobie system zainstalowal, a po instalacji pobawilem sie nim chwilke np programikiem dead pixel budy, czy jakas muzyczka by sprawdzic czy glosniki nie harcza a jak juz wszystko bylo ok to dalem te pare tysiecy i szczesliwie z laptopkiem udalem sie do domu, jeszcze zahaczajac o pobliska galerie centrum i kupujac ladniutka torbe samsonite ;) Mozliwosc sprawdzenia komputera przed zakupem powinna byc w kazdym sklepie, zwlaszcza ze daje sie ze laptopy to nie kilkaset i kilka tysiecy zlotych. Niestety wiekszosc sprzedawcow woli cos sprzedac, a jak bedzie cos nie tak to juz do serwisow wysylac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marasek Opublikowano 10 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2005 kupując poza siedzibą przedsiębiorstwa. czyli np przez sklep internetowy masz 10 dni na odstapienie od umowy bez podawania przyczyny takie jest prawo obowiazujące w RP i widzimisie sklepu nie ma tu znaczenia. Co wiecej sklep taki powinien jasno klienta informować ze ma on mozliwość odstapienia od umowy w ciągu 10dni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayem Opublikowano 10 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2005 a jesli nie poinformuje to masz tych dni 30. oczywiscie sprzet musi byc w stanie w jakim zostal odebrany - bez sladow uzytkowania. oprogramowanie i multimedianiemoga zostac rozpakowane - takie nie podlegaja zwrotowi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baton18 Opublikowano 10 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2005 kupując poza siedzibą przedsiębiorstwa. czyli np przez sklep internetowy masz 10 dni na odstapienie od umowy bez podawania przyczyny takie jest prawo obowiazujące w RP i widzimisie sklepu nie ma tu znaczenia. Co wiecej sklep taki powinien jasno klienta informować ze ma on mozliwość odstapienia od umowy w ciągu 10dni A co jesli kupuje w sklepie internetowym, ale towar odbieram osobiscie w przeznaczonym do tego punkcie w Krakowie (chodzi o sklep morele.net)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VoyTECH Opublikowano 10 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2005 A co jesli kupuje w sklepie internetowym, ale towar odbieram osobiscie w przeznaczonym do tego punkcie w Krakowie (chodzi o sklep morele.net)?odbierasz, rozpakowujesz przy wydającym sprzęt, sprawdzasz - jak bad pixel to od razu zwrot i żądasz nowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robinhood Opublikowano 10 Grudnia 2005 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2005 No tak ale jak można przeczytać w regulaminach sklepów - "sprzęt rozpakowany nie podlega zwrotowi". Ja wiem jak to się ma z punktu widzenia prawa ale nie mam zamiaru rok po sądach się ciągać z jakimś sklepem. Bardziej chodzi mi o to czy sklepy rzeczywiście respektują to prawo. Może ktoś był już zmuszony odsyłać taki sprzęt? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...