Skocz do zawartości
robinhood

Zwrot Do Sklepu Internetowego.

Rekomendowane odpowiedzi

Chcę kupić laptopa przez internet ale martwi mnie, że gdy już rozpakuję cudeńko to okaże się, że np. kilka Bad Pixeli na matrycy:( Jak to jest naprawdę ze zwrotem do sklepu?

 

Czy sklepy honorują 10 dniowy termin zwrotu?

 

Które spośród sklepów są godne polecenia?

 

Ja akurat przymierzam się do kupna w www.softon.pl. Ktoś już tam kupował - jakieś sugestie?

 

Z góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

taki sprzęt zdecydowanie rozsądniej jest kupić widząć go wcześniej fizycznie.Wiem ze pewnie chodzi o cenę ale jesli się okaze ze bad jest juz na starcie - zdenerwujesz się tylko a procedury trwają zwykle da długo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja swojego laptopika koniecznie chcialem zobaczyc na zywo przed zakupem ale kupic w sklepie internetowym, bo tam sa najtansze.

Wkoncu zakupilem go w www.camino.pl - sklepik ma siedzibe w Gdansku, a ja akurat z Elblaga jestem. Bardzo mila obsluga w sklepie, dogadalem sie tak ze przed zakupem chce zbadac matryce na bad pixele i nie robili problemow (tak jak w innych sklepach nawet zwyklych). Pojechalem do Gdanska, przy mnie wyciagneli komputerek z pudla, rozpakowali, dali mi bym sobie system zainstalowal, a po instalacji pobawilem sie nim chwilke np programikiem dead pixel budy, czy jakas muzyczka by sprawdzic czy glosniki nie harcza a jak juz wszystko bylo ok to dalem te pare tysiecy i szczesliwie z laptopkiem udalem sie do domu, jeszcze zahaczajac o pobliska galerie centrum i kupujac ladniutka torbe samsonite ;)

 

Mozliwosc sprawdzenia komputera przed zakupem powinna byc w kazdym sklepie, zwlaszcza ze daje sie ze laptopy to nie kilkaset i kilka tysiecy zlotych. Niestety wiekszosc sprzedawcow woli cos sprzedac, a jak bedzie cos nie tak to juz do serwisow wysylac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupując poza siedzibą przedsiębiorstwa. czyli np przez sklep internetowy masz 10 dni na odstapienie od umowy bez podawania przyczyny takie jest prawo obowiazujące w RP i widzimisie sklepu nie ma tu znaczenia.

 

Co wiecej sklep taki powinien jasno klienta informować ze ma on mozliwość odstapienia od umowy w ciągu 10dni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jesli nie poinformuje to masz tych dni 30. oczywiscie sprzet musi byc w stanie w jakim zostal odebrany - bez sladow uzytkowania. oprogramowanie i multimedianiemoga zostac rozpakowane - takie nie podlegaja zwrotowi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupując poza siedzibą przedsiębiorstwa. czyli np przez sklep internetowy masz 10 dni na odstapienie od umowy bez podawania przyczyny takie jest prawo obowiazujące w RP i widzimisie sklepu nie ma tu znaczenia.

 

Co wiecej sklep taki powinien jasno klienta informować ze ma on mozliwość odstapienia od umowy w ciągu 10dni

A co jesli kupuje w sklepie internetowym, ale towar odbieram osobiscie w przeznaczonym do tego punkcie w Krakowie (chodzi o sklep morele.net)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co jesli kupuje w sklepie internetowym, ale towar odbieram osobiscie w przeznaczonym do tego punkcie w Krakowie (chodzi o sklep morele.net)?

odbierasz, rozpakowujesz przy wydającym sprzęt, sprawdzasz - jak bad pixel to od razu zwrot i żądasz nowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak ale jak można przeczytać w regulaminach sklepów - "sprzęt rozpakowany nie podlega zwrotowi". Ja wiem jak to się ma z punktu widzenia prawa ale nie mam zamiaru rok po sądach się ciągać z jakimś sklepem. Bardziej chodzi mi o to czy sklepy rzeczywiście respektują to prawo. Może ktoś był już zmuszony odsyłać taki sprzęt?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...